Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Kawasaki ER-6f jaunā veidolā

Pievienota: 26. Jun 2023, 09:43

Komentāri (4)

Citas galerijas no lietotāja JohnnyB

Kawasaki er6 bija mans pirmais motocikls un nelielu nostalģisku atmiņu vadīts nolēmu pie tā vēlreiz atgriezties, taču ar pilnīgi jaunu skatu.

Ziemas mēnešos iekš ss atradu pavecu ER-6f, kurš likās kā labs projekts. Pēc apskates gan secināju, ka ir gaužām samocīts, bet iedomātā vīzija tāpat nelika mieru un paņēmu šo pašu variantu, kas vēlāk gan radīja papildus galvassāpes.

Plāns vienkāršs - paņemt esošo un uzlabot braukšanas kvalitāti, piestrādājot pie piekares. Dzinējs šim ir pietiekami spēcīgs, bet noturēšanās uz ceļa līkumotos ceļos nav tā labākā.

Naivi cerēju, ka nomainot aizmugurējo dakšu no tērauda uz alumīnija, kā ari uzlabojot priekšējo amortizāciju, viss tik atrasināts, bet procesā sapratu, ka ir jāiegulda daudz vairāk, lai tiešām visu uzlabotu.

Tad par visu pēc kārtas.

1.DZINĒJS
Sveču nomaiņa uz irīdija. Oriģinālās jau bija aprūsējušas (kā, pie velna, var līdz kam tādam nonākt?). Jauns gaisa filtrs, iztīrīta visa filtra kaste, jauns eļļa, jauns eļļas filtrs.
Pie viena nomainīju arī abus zobratus un ķēdi. Tie gan nebija tik kritiski, bet nu ja taisa, tad tā kārtīgi.
2.PIEKARE
Pats jautrākais visā procesā. Pēc ilgiem meklējumiem tika atrasta aizmugurēja dakša no Versys 2021.gada ar 1k jūdžu nobraukuma. Praktiski jauna. Lietojuma pazīmes praktiski nebija Ņēmu no UK, kur daļas ar visiem nodokļiem un sūtīšanu ir lētākas nekā mums te kontinentā piedāvā. Pēc tam sapratu, ka arī nepieciešams jauns amortizators, jo iepriekšējais pavisam bēdīgs - aprūsējuši visi stiprinājumi, kas vairs nekustās, nedaudz saplaisājušas aizsargplastmasas. Īsāk sakot, nokalpojis savu. Tika atrasts jauns YSS TopLine, kas ir ievērojami labāks par OEM super vienkāršo variantu.
Priekšējie štoki arī nāk no Versys 650 (Showa 41mm USD) un bija nepieciešama apkope. Tur pārjaucot arī saproti, ka kaut kāds kolhozs. Tagad viss pārlasīts un salikts kā vajag. Stūres gultņi arī nepavisam negriezās, ķērās. Tika samainīti no vecā tipa lodveida uz konusveidīgajiem (kā visiem jaunajiem).
3.BREMZES
Doma bija atstāt esošas, bet pēc visas pārbūves vairs nederēja aizmugurējā bremžu šlauka, kas nu jau atdūrās pret jauno dakšu. Tika saliktas armētās HEL Performance gan aizmugurē, gan priekšā.
4.VADĪBA
Nomainītas visas vadības trosītes (sajūgs, abas gāzes), jo bija jau izstaipītas, saplaisājušas.
5.IZPLŪDE
Oriģinālais klusinātājs tika nomanīts uz Dominator oval variantu. Speciāli ņemts tāds, lai skaņa būtu dobjāka (mazliet čoperveidīga). Tur kādi -4kg no svara.
6.CITAS LIETAS
Pie vizuālā piestrādāts ar neuzkrītošiem grafiskiem elementiem. Uzlikti arī dzinēja aizsargi - kā vizuāls elements (dzinējs ir sudrabots, bet gribēju melnu) un papildus drošība. Aplīmēta arī bāka.
Tur jau arī interesanti - bāka ir vienreiz krāsota, bet nu kārtējais kolhozs (kurš, pie velna, krāso iekšpusi pie pārplūdes? Kā vispār kaut kas tāds var prātā ienākt?). Vajadzēja arī tur ieguldīt papildus darbu, lai daudz maz salabotu visus kasjakus.
Akumulators arī beigās nomira un tika uzreiz ielikts litija jonu. Vēl -2,3 kg.

Kopumā jāsecina, ka gaužām nolaists, nekvalitatīvi labots mocis. Nesaprotu, kā vispār var nesalabot elementāras lietas un labojot kaut nedaudz piedomāt un paskatīties manuāļos.

Lai nu kā, tomēr pašam izdevās salikt līdz daudz maz pieņemamam stāvoklim. Bildes zemāk.
Tagad līkumos turas kā pielīmēts. Nav vairs bail iet asākos pagriezienos, jo zinu, ka noturēsies.
Vajadzētu kaut kur nosvērt, bet pēc visa spriežot šim vajadzētu būt par kādiem 10kg vieglākam pret OEM.