Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


KTM 690 Enduro-būvējam rallija stila motociklu

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (10)
  • Drukāt
  • Negantelis, MOTOpower lasītājs,
    02-03-2016

    Šī motocikla stāsts sākās ar to ka pamainījās braukšanas ideoloģija, kas no vienkārši apbraukt pasauli bez tehniskām ķibelēm kļuva par izbraukt tās vietas ko pasaules situācija ļauj un tā kā sirds kāro neatsakoties no enduro priekiem.

    KTM690Enduro R



    Motocikla izvēle nav joka lieta. Kā jau vienmēr arī šoreiz tā saistīta ar tehnisko parametru salīdzināšanu ,padziļinātu modeļa izpēti pa izlaiduma gadiem, visu to tehnisko problēmu apzināšanu ar ko saskārušies šī motocikla modeļa īpašnieki citur pasaulē un kā tās atrisināt. Tālāk seko mēģinājums saprast vai šis motocikls atbilst tavām vēlmēm un iespējām. Turklāt darbojas paradokss ka jo vairāk moču ir biji pagātnē jo sarežģītāka paliek nākamā braucamā izvēle. Tas galvenokārt saistīts ar to ka izvēloties katru nākamo moci aizvien vairāk zini ko tieši tu no šī motocikla vēlies sagaidīt un kā tas bieži notiek, nonāc pie secinājuma ka tas ideālais motocikls kuru tu esi iedomājies nemaz nepastāv. Tomēr, vieta jau tukša nevar palikt un ar kaut ko jau jābrauc ir un motociklists jau nebūs tas kurš nospļausies un sakot “ja nav tas ko es vēlos tad lai nav vispār” kāps trolejbusā un aizmirsīs savu sapni. Ar to ka savu moci vajag kādā veidā uzlabot būs saskāries teju katrs motocikla īpašnieks un nekā nosodāma jau pašā faktā nav. Tiesa lai rezultāts būtu tāds, ka pašam patīk un nav kauns no apkārtējiem nākas piestrādāt rūpīgāk. Izgājis cauri posmam kad vairāk interesēja moča vizuālie uzlabojumi nu esmu krietni vairāk pievērsies praktiskām lietām kas padara braukšanu vai nu drošāku vai baudāmāku. Teikšu godīgi es nebūt neesmu KTM motociklu fans, drīzāk otrādi, bieži esmu apsmējis tos kas tā vietā lai brauktu ar tiem sēž garāžās un skrūvē. Paradoksāli, tomēr nu pats braucu ar KTM motociklu, jā un nevar noliegt esmu arī paskrūvējis.

    Kā jau es iepriekš minēju, motocikla izvēle tikai sākotnēji liekas vienkārša, tomēr jāpatur prātā ka moci jau nepērk vienai dienai vai nedēļai un nopirkt vienmēr būs vieglāk nekā pārdot. Ar klasiskiem moča pielietojumiem situāciju vienkāršo tas ka teju visi lielie moto ražotāji piedāvā savas interpretācijas par tēmu kur būtiskākā atšķirība ir ārējais izskats savukārt tehniskie parametri ir gandrīz identiski. Vai tie būtu šosejnieki vai ielinieki kaut vaičoperi pēc skata nedaudz atšķirīgi tehniskā ziņā tie ir gandrīz vienādi. Manā gadījumā prasības bija diezgan konkrētas turpretī izvēle diez ko liela nebija viss.

    Galvenā prasības motociklam šajā gadījumā un kā es nonācu pie KTM690 Enduro R
    Svarīgi šajā gadījumā ir saprast to ka jāvērtē ir visas prasības kopā un tikai tā iespējams atrast motociklu kurš atbilst pēc iespējas vairāk kritērijiem, attiecīgi būs jāiegulda vismazāk pūļu adaptācijai konkrētajam mērķim. Bez adaptācijas protams neiztikt, tomēr ir lietas ko izdarīt ir grūtāk nekā pateikt tāpēc jācenšas tikt pie vislabākā izejas punkta.

    1. Svars
    2. Jauda
    3. Amortizācija
    4. Nobraukums vismaz 300km ar vienu uzpildi
    5. Uzticamība
    6. Iespēja ilgstoši braukt kā pa asfaltu tā pilnīgu bezceļu
    7. Bagāžas līdzpaņemšanas iespējamība


    Pilnu rakstu par to kā top šis motocikls visā garumā var izlasīt ŠEIT


    Aldis Vēveris , motopower.lv-Negantelis










    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties