Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Negaidīta HONDA -Reģistrējams kaplis tālākiem braucieniem?

[1-20]  21-40  [41-52] 

motoinstruktors 14. Jan 2019, 16:38

--->Coooool
...piemēram,ka alū ir līķu inde un sievišķie hormoni

Coooool 13. Jan 2019, 22:56

Gribas jautāt, tad no kā sastāv Wikipedia? No vienīgām atsaucēm uz citām hujovām vietnēm un uzskata, ka tas ir autoratīvs avots. Bet, kad iepsoto patiesi dzīvē notestētas lietas un citē, tad izdzēš. Ticēt var vienīgi sev un ne vienmēr

Coooool 13. Jan 2019, 22:50

Ja aiziet tādā beztēmā, tad pa lielam pim*is un pirkts ir viens un tas pats.

Archy96 13. Jan 2019, 22:25

Tie muļķīši vienkārši nekad komunismā nav dzīvojuši un ārpus savas labklājīgās vides nav bijuši, viņu problema ir tā, ka viņiem dzīvē ir pa maz problēmu)) Bet es esmu dzīvojis Ķengaragā, un es uz Āfriku nebraukšu, jo visu Āfriku jau esmu atskatījies Maskavas ielas nakts veikalā - dzīve jāpavada tiecoties uz skaistām lietām, bet mēsli lai paliek pie mēsliem))

Niere 13. Jan 2019, 22:17

jau reiz Cool te ideoloģiju iestiepa...
ko tieši Archy nepareizi uzrakstīja?
un atsaukties uz CNN ir vienlīdz dezinformēt sevi/citus kā citēt RussiaToday.

vienlakus, nesen divi marksistu hipiji/idiņi uz divriteņiem devās "dalīties mīlestībā" uz Tadžikistānu. viņu mērķis bija pierādīt sev/citiem, ka islāms ir miera reliģija. tur viņus nesaprata un islāmisti pārbaruca pāri ar cietākiem argumentiem.
[youtube]MlwAUNkKbPM[/youtube]

Coooool 13. Jan 2019, 21:50

Archy96, būsim precīzi (9 more people arrested in Morocco tourist beheadings) un nepatiesu informāciju neizplatam.

Archy96 13. Jan 2019, 20:21

Neganteli, jaunais TPI 300 kubu 2T mopēds pa šoseju iet 155kmh ar standarta zobratiem, ja pamaina, tad vēl ātrāk, degvielu tērē mazāk kā pātejie 2 T, eļļu jauc atsevišķi un 3x mazāk neka jaucot bākā, ar 1 virzuli enduro režīmā var nobraukt 5000km, diezgan primitīvs, ja neskaita elektroniku, kas ir jebkuram 4T vēl sarežģītāka, sver 104 kg, ja es brauktu uz tuksnesi, tad tikai ar tādu, jo pirmkārt tu pats vari motoru tuksneša vidū uz tepiķa pārvākt, visas detaļas un instrumentus vienā somā sabāzt, ir gan kaifs, gan hārdkors )) Bet vispār, es uz tām melno sūduvaboļu valstīm nekad dzīvē nebraukšu, ir pietiekami daudz skaistu vietu civilizētajā pasaulē, nesen 2 Zviedru tūristēm jau Maroka galvas nogrieza.

motoinstruktors 13. Jan 2019, 09:52

...cena jau ir dirsā. ...tālāk var neskatīties

karlsons 13. Jan 2019, 00:18

Eļļas maiņa ik pēc 3 dienām ir īpaši aizraujoša, ja vēl to dara tuksnesī...


Pastaasti kaa tev nevantais ielriekš ar ellas maiņu bija

Bagars 12. Jan 2019, 15:34

Atbildot uz "Ko tu domā par šo moci?", patiesībā visai šai diskusijai nebija jēgas, jo pietika ar pirmo komentāru.
"Kādas vēl alternatīvas?" - visas jau esi izmēģinājis, izņemot to, par ko iesmēji.
"Komentāri?" - nepatika.

Negantelis 12. Jan 2019, 10:48

Šis gan nav reklāmraksts,bet nebūtu slikti ja piešķirtu.

Iebraukt jau var daudz kur,bet sāls ir nevis kur var iebraukt bet kā var braukt un kādas sajūtas tas dod.

Ja tā nebūtu - nepastāvētu tik daudz motociklu kategorijas kas katra paredzēta šauram lietošanas mērķim. Mežā taču arī ar krosinieku īsti neviens nebrauc,tāpēc ka sīkas nianses to atšķir no enduro moča.

mezamaris 12. Jan 2019, 09:34

Pēc šī reklāmraksta Honda piešķirs vienu salauzšanai Marokā?

Teiksmaqq 12. Jan 2019, 08:14

Es ar 690 ielīdīšu tieši tikpat dziļi, kā ar šo, jo problēma nav mocī, bet gan kā es māku braukt.
Runājot par offroad braucienu 3K garumā, pilnīgi noteikti 690 izkabina hondu pēc visiem parametriem, varbūt, izņemot sēdekļa augstums hondai labāks, mazāk kājas jāloka aiz ausīm.

cnn 11. Jan 2019, 11:50

Nepamēģināsi, nezināsi.
CIk esmu vienmēr jautājis viedokli, beigās tomēr vienalga palieku pie tā, kas man patīk pašam!
Ir piķis, ņem ja patīk. Tā darītu es!

Paw 11. Jan 2019, 11:32

Es tak saku tas mopēds ir domāts sievietei, lai brauktu tev līdzi pa Tetu. Ne tu ar viņu tālu aizbrauksi, ja ticēt Nierem, ne arī baigi kaut kur uzlēksi ar saviem 18 kw. Gribi tālu un ātri braukt ņem 701 Husi ar Hārd kitu un paliks vēl mazbērniem

endurists 10. Jan 2019, 20:46

Te man šķiet daži dzīvo atrauti no realitātes, karstoši ērmi un citas muļķības nākas te lasīt! Man ir FE501 kuram patreiz ir 338stundas un kaut kādi 13tūkst km, bez motora aiztikšanas! Ir bijuši gan 525exc,gan 530 exc-r, gan LC4 un iet tie motori ilgi un nāk jau jēdzīgi aprīkots no rūpnīcas un milzīgs aftermarket klāsts!

Un kas ir tie Honda 8padsmit kw pret 500nieka 40kw, ja to nogrieztu uz pusi tad varētu apbraukt pasaulei.

barons13 09. Jan 2019, 22:00

Mans viedoklis balstās uz 2 sezonu EXC spīdzināšanu pa ielām un trasi supermoto režīmā. Un daudz mazāk reizēm, kad tam bija uzlikti enduro rati (šeit parasti bija izbraucieni uz 300+km). Enduro laiks tam mocim bija atpūtas periods, jo vismaz es savus maršrutus plānoju bez superdziļiem sūdiem un pārsvarā pa meža ceļiem / grantenēm. Savukārt supermoto setupā tas mocis dabūja pamatīgi ierīt. Gan pa ielām, gan pa trasi, visur kur gribējās braukt. Mans uzskats ir, ka pie atbilstošas kopšanas, EXC ir ļoti stabils mocis. 2 gadu laikā dzinējā pa lielam tikai mainīju eļļu un 1x nomainīju visu sajūga komplektu, jo tas pa pjaņai tika nosvilināts. Uzvārīts mocis (līdz izsit tosolu) tika tikai 2x, abas reizes pilsētā uz sm ratiem hārdkorā maucot. Ventilatora uzlikšana šo specefektu novērsa. Lai arī pašlaik braucu ar Aprilia, uzskatu ka KTM bija izcils, no problēmām brīvs motocikls, ja par to atbilstoši rūpējās.

Niere 09. Jan 2019, 20:08

Man, protams, ieraugot instrukciju rokasgrāmatas apkopju grafiku, acs automātā meklē eļļas&filtra maiņu intervālus.
..ik pēc 1000km.. tātad ik pēc ~3dienām.
ar šādu vieglo dampi eļļu+filtru līdzi, domājams, nevadāsi un ceļmalas DUSā vajadzīgo nenopirksi. tātad maršruts jāplāno saskaņā, ne tikai ar mazo degvielas rezervi, bet arī eļļas maiņas intervālu.
izklausās apgrūtinoši, īpaši, ja runa par maldīšanos tuksnesī utml. nekurienē...

Gasjs 09. Jan 2019, 20:05

Tīri intereses pēc - kur un kas ir tā pakaļa, kur ar 690to negribi līst iekšā un meklē šo?
Man visu laiku likās, ka 690tais atļauj gan tālu aizbraukt gan diezgan dziļi arī ielīst nekurienē. Hard enduro un baļķu lēkāšana gan laikam tam nebūs īstais ampluā.

Negantelis 09. Jan 2019, 17:37

barons13 ir braucis ar exc 350km dienā 10 dienas no vietas, un kā ar 500?

Viens komentētājs iesaka gaisa dzeses moci no 30 gadu pagātnes, cits saka exc ir way to go.

Dārgie ir tāda lieta ka ir jāsaprot ko tas nozīmē braukt ar īstu endūru garos gabalus(tos kas nav apkārt Rīgai un atpakaļ).

Detaļās un niansēs ir ļoti liela atšķirība jo pēc skata visi endūri izskatās ļoti līdzīgi(tāpat kā moči) bet atšķirība braukšanā ir dramatiska.

Tam kas nesaprot lietu,pielietojumu- nebrauc ar šāda tipa motocikliem un konkrētos apstākļos nav izbaudījis kā tas ir. Tiem to nesaprast. Tā pat kā iesācējam nesaprast kāpēc crf250l maksā tieši 2x mazāk par 450l ja izskatās tāpat. Domāju ka šis pasaulē būs ļoti populārs motocikls.Tiem kas ar 100kg moci lec pāri baļķiem un katru otro gadu maina moci to nesaprast tāpat kā tiem kas uzskata ka "scrambler" ar 220kg un gaisa dzesi ir bezceļa mocis.

Un vēl der atcerēties ka moto braukšana pēc būtības rietumu pausaulē (ne āzijā vai kkur krievijas laukos) ir primāri baudas gūšanai nevis iespējami lētākai nokļūšanai kaut kur.
Ir tāda lieta kā līdzsvars un tas ir viens no svarīgākajiem punktiem jebkuram moto vai auto.

[1-20]  21-40  [41-52] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties