Online

Pašreiz MOTOpower skatās 37 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


 1-7 

MotoV 13. Mar 2019, 14:39 Dzēst

Parastais tas ir DR-Z400S varbūt pārdod.

Gantais 13. Mar 2019, 08:54 Dzēst

Ehhh, ka varētu savu parasto DRZ pret šamo iemainīt.... ap piemaksāšanu, protams

Grimbs 16. Feb 2019, 20:11 Dzēst

Sveiki!
E versijai ir Keihin FCR karburators, lielākas gaisa atveres gaisa filtra kastē, citas sadales vārpstas, plānāka blīve starp cilindru un karteri (lielāka kompresijas pakāpe), mazliet atšķirās sajūga atsperes, cits kloķvārpstas piedziņas zobrats bez dempfera, cits vadības bloks, plastmasas bāka un vairāki citi sīkumi kas samazina svaru. Kopumā tas ir vizuāli līdzīgs, bet pavisam cits motocikls. Jaudas atšķirība ir ļoooti vērā ņemama salīdzinot ar DRZ 400S versiju, kā arī SM versiju. Svara atšķirība standarta komplektācijā -15kg (119kg:134kg). Dažās valstīs E versija nav reģistrējama (USA tiek saukta par Redline)

VATERLAND 16. Feb 2019, 00:12 Dzēst

Ja kādam ir šoks par DRZ,tad ko nāktos teikt par vecajām Africām Twin?! -

Sturetajs 15. Feb 2019, 22:55 Dzēst

Vaterland es ne par to. 2014 gadā pirku DR-Z 400SM 2005.gada modelis ar nobraukumu vien nieka 5600km toreiz tas maksāja 3500eur. Kā tas nākas, ka gadiem ejot viņi paliek arvien dārgāki kā vīns?

VATERLAND 15. Feb 2019, 21:42 Dzēst

Katrai cenai savs pircējs...

Sturetajs 15. Feb 2019, 17:05 Dzēst

Ko tik dārgi ?

 1-7 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties

Rezervesdalas24.lv

Top.LV