Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Redaktors niķojas

 1-20  [21-40] 

Uno 28. Jun 2011, 21:59

reduktors nerulle
uztin kjeedi, atrak ies...

McX 25. May 2011, 00:57

kjeede 50k? /2 buus reali. mazliet vairak var izvilkt dikti kopjot un leeni braucot.

martinss 27. May 2010, 20:42

Andreits, esmu uz grantenes arii virs 160 senojis, nu cik mans nikulis iet. Bet vispar ne jau tur kada nozime atrumam ar kadu brauc.
Jebkuraa gadijumaa- keedei nav ne vainas, ne es vieniigais nobrauc tos 50000km. Tapec nevajag apgalvot, ka ar kedem ne velna nevar nobraukt. Protams, in genereal reduktors ies ilgaak un vinam ir jaiet ilgaak. Praksee, diemzhel, kaa redzams, iet visaadi.
Tapec es balsoju par kedem, lai gan, godigi sakot, dizhaa sajusmaa neesmu par valeju shada veida mehanismu.

peecis 27. May 2010, 17:10

And tak brauc ar bmw

Chrysler 27. May 2010, 16:47

Nu katrs kurkulis jau slavē savu purvu... Japāņu braucēji vienmēr slavēs japāņus, vāciešu mo - to braucēji, u.t.t.. Skaidrs ir tas, ka jebkurai tehnikai var gadīties kļūme - un atvainojiet, nu neesmu es nedz dzirdējis, nedz arī redzējis, ka tie rekuktori būtu vājā vieta! Man piemēram patīk, ka tur nav nekāda puņķaina ķēde, ap kuru var nosmērēties! Patīk un punkts! Un man neinteresē ka ķēde noiet 50 vai 80 tkm! Man patīk mocis ar kardānu!!!

and 27. May 2010, 15:59

Taaks, es kaa pieredzeejis gultnju lauzeejs pakomenteeshu. Bmw japaanjiem reduktoru izturiibas zinjaa - tas ir vairāk kā skaidrs. Nesaprotu kādi tizleņi ir BMW inženieri, ja šo problēmu jau >15g laikā nevar atrisināt (problēmas ir visiem modeļiem sākot ar pirmajām eļļasgalvām).
Zobrati parasti nesajājas, esmu divreiz braukājies vēl meklējot kempingu bezmaz uz bremžu supporta pakaļējajam ritenim turoties. Vienreiz pilnīgā nekurienē Velsā, otrreiz kautkur Liverpūles apgabalā.
Abas reizes man palīdzēja džeki no www.ukgser.com ar daļām un otrajā gadījumā arī ar gāzes degli u.c. instrumentiem - GSisisti rulle, pa UK toch nav jaabaidaas braukt ja esi reģistrējies forumā.

Andreits 27. May 2010, 15:58

martinss, cik lēni ir jābraukā, lai ķēde ietu 50 k

martinss 27. May 2010, 11:41

Andreits, man kede nogaja paari pa 50000 km pie visai neviizhiigas attieksmes pret vinu, kad veel 7-8k km? Un nekadas eljoshanas ar melnu muti. Padomju kedes tiesham vairak par 10000km daudz negaja pat slegtajos apvalkos.

Andreits 27. May 2010, 10:56

par dakšas eļļu neko nezinu, neesmu skatījies, nah

Negantelis 27. May 2010, 08:32

zajebis šo operāciju veikt uz ceļa. ķēdes iekapā

genaadijs 26. May 2010, 20:16

afigena galerija

Sliktais 26. May 2010, 19:54

Cik zinu ap 55k km. Bet eļļu toč reduktorā labāk mainīt

Baracuda 26. May 2010, 19:18

Interesanti, nekur nemaniju, cik tad konkretajam pacientam isti bija nogriezti km pulksteni?

Andreits 26. May 2010, 18:21

ā, Grants, pamēģini vienkārši pievilkt skrūves, viņas bieži nāk vaļā un rodas play, ja braukā ar staigājošu riteni - reduktoram ātri pienāk gals

Andreits 26. May 2010, 18:17

nu es arī gaidu, kad beidzot man tas reduktors nobirs, moci nopirku ar 60 štukām uz pulksteņa, tagad ir 75cas, kā nelūzt tā nelūzt Tiesa, eļļu mainu katru gadu, un pareizās specifikācijas, nevis kautkādu tur kārbām domāto universālo suslu. Nav vēļ nekāds play arī. Bez tam, tas sūda gultnis oridžinal maksā ap 60 eur, ja pat viņš jāmaina reizi uz 25 kkm, tāpat sanāk lētāk par ķēdi, kura tur labi ja 7-8 štukas, maksā 150 eur un melnu muti jāeļļo

martinss 26. May 2010, 12:53

Par reduktoru muzhu bija domaats tiem bmw, kuri domaati braukshanai pa sliktakiem celjiem, tur arii reduktoriem neiet viegli.

martinss 26. May 2010, 12:52

Darkman, spriezhot pec komentariem, shodien sadas lietas jau izskataas peec kaut kaa loti neparasta, kadreiz tiesham taa bija normala ikdiena un reduktora/lidziigu mezglu parlasiishana nebija nekas ipash, arii spec shtrumu taisiishana. Manuprat, normals kartiigi paveikts remonts.

martinss 26. May 2010, 12:46

Cik nu sanacis ar pavecaku BMW ipashniekiem satuseet, tad ir teikushi, ka reduktoram bez remontiem ap 50-60k km sanaak. pec tam ka nu kuram, jamaina bliivslegi, kaut kadas gumijas veel... Gadas arii, ka nobirst vispar.
Ir tomer reduktoram jaskatas loti citiigi lidzi vai blivsleegi veseli, elja ok. Ta tik kedi var pabraukt arii sausu kadu laiku un nekas, reduktoram taadi joki cauri neiet.

trez0r 26. May 2010, 12:12

Katram tādu fāteri!

Darkman 26. May 2010, 11:49

Laba galerija Uzsita nostalģiju pēc vecajiem laikiem, kad pa polšu varēja viskaut ko sarunāt valsts garažās un darbnīcās ar valsts iekārtām un materiāliem + meistariem, kas meklēja risinājumus, nevis tikai zināja mainīt visu gataviem blokiem

 1-20  [21-40] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties