Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


2014. gadā tirdzniecībā nonāks Suzuki V-Strom 1000

 1-14 

marcis, 15. Jul 2013, 11:59

Tu labi zini, ka MotoGP brauc prototipi, nevis ielas moči.
Ar konsolpiekarēm, manuprāt, ir braukuši.

Negantelis, 14. Jul 2013, 23:36

Ja jau viņas tik maz vērpjās kāpēc visi MotoGP ar tādām nebrauc?

Ā,laikam rites pretestība arī lielāka.

marcis, 14. Jul 2013, 22:05

Savai Gondai ķēdes tīrīšana ar eļošanu paņem tieši tikpat laika, cik bembim reuktorā eļļu nomainīt..
Tikai frekvence starp augstākminētajām darbībām ir ļooooti atšķirīga.
Ja kāds grib zināt, kāpēc bmw, honda, dukši, agusta izmanto konsolpiekari? Ne jau tāpēc, ka labāka/sliktāka amortizācija, bet tāpēc, ka konsolpiekare, salīdzinot ar klasisko dakšu mazāk vērpjas pagriezienā, ar to nodrošinot labāku vadāmību.
Vienīgais, kur Negantelis nav sabraucis auzās, ir tas, ka tiešām, konsolpiekare ar kardānu ir smagāka, nekā primitīvās offroudu pak. dakšas, līdz ar to moča neatsperotā masa vairāk ietekmē moča uzvedību. Bet tam ir amortizācija...progresīvās piekares u.c.

Sliktais, 14. Jul 2013, 19:10

Kā tad, birst tikai tā. Ar iepriekšjo braucu, nomainīju tikai eļļu, tagadējam tas pats, tikai eļļa. Birst, ja nemaina eļļu un iedomājas, ka motorrads ir krosa mocis ar kuru var lēkāt pa tramplīniem, tūrers tomēr, ne jau velti visa EU brauc ceļojumos ar motorradiem. Var jau, protams, ķert orgasmu ar v-storm, eļļot, mainīt ik pa laikam ķēdes un zobratus, bet savu naudu šamam aparātam netērētu, nepatīk. Tad jau labāk KTM, vai Honda

Negantelis, 14. Jul 2013, 19:01

kāpēc BmW mūžīgi birst reduktori taču ražotājs nekādi neuzstāda izturīgāku mezglu? Tāpēc ka tad tas būtu pārāk smags un amortizācijas nebūtu vispār.
+ Tām lamatām amortizācija strādā vēl sūdīgāk ja šķēršļa foršēšanas brīdī tiek uzdota vai nomesta gāze+pretīgā brīvkustība.

Negantelis, 14. Jul 2013, 18:58

Paskaties kāda amortizācija un par kādu naudu tam ir jāuzstāda ar iespēju papildus aprīkojumā dabūt vēl labāku(kas ir ražotāja atzīšanās ka standarts ir ne visai) lai tas vispār turētos uz ceļa. Tāpēc tam liek spieķotos diskus lai kaut kā mēģinātu kompensēt lieko svaru ritošajā.

Sliktais, 14. Jul 2013, 18:36

Jā, R1200GS nav amortizācijas un ir smags sūds
Protams, ja salīdzina ar krosa moci.

Negantelis, 14. Jul 2013, 18:07

Kardāns pret ķēdi amortizācijas un svara ziņā zaudē vienmēr. Grāmatu esmu lasījis gan.

Sliktais, 13. Jul 2013, 18:02

Glīts nav, mēģināts kopēt, bet nav sanācis
Kā izskatās, negantais "grāmatu nav lasījis, bet viedoklis ir "

Cognition, 12. Jul 2013, 18:49

nepatīk ...

Negantelis, 11. Jul 2013, 00:18

būtu kardāns būtu smags sūds ar sliktu amotrizāciju.

Remus, 10. Jul 2013, 22:59

Nokopējuši Multitradu

baits, 10. Jul 2013, 20:17

Izskatās labi

maniac, 10. Jul 2013, 15:44

Žēl, ka nav kardāns...
Un interesanti - cik liela bāka?

 1-14 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties