Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Vēlreiz par transportlīdzekļu apturēšanu un bēgšanas no policijas definīciju

 1-8 

spider, 14. May 2016, 10:50

"Visforšākais" Debilistānā ir tas, ka stādināšanas procesa apraksts (ar zizli) ir tik izplūdis un nekonkrēts, ka pieļauj mentiem tā interpretāciju vissliktākajā veidā. Piemēram, pieiet ments pie trīsjoslu šosejas malas, pavicina augšā lejā zizli, bet tev ir kristāla bumbā jāizzīlē, ka tas bija domāts tev, trešajā joslā. Turpmāko notikumu gaitu nav grūti iztēloties Protokols, mantu apraksts, pirkstu nospiedumi

sweex73, 12. May 2016, 21:45

Tā ir ar tiem musariem kamēr viņus nesāks pist par savu pilnvaru neievērošanu un preventīvo funkciju nepildīšanu būs visatļautība no viņu puses.

Kapralis, 10. May 2016, 19:26

Šitās lietas jāatsvaidzina un jāzina, raksts vērtīgs

mexa, 06. May 2016, 19:19

es ar taa daru, braucu pokujaa kameer "nestaadina" kaut acim redzams ka man pakalj brauc

Huligaans, 06. May 2016, 18:09

Man te pāris dienas atpakaļ pretim braucoša insignia ieslēdz diskotēku un mirkšķina ar gaismām.Pēc CSN man nebija jāstājas Taču es apstājos, atrisināju problēmu, patiesība nekas tur šausmīgs nebija, laimīgi dodos tālāk.

Garders, 05. May 2016, 22:59

labāk ir braukt ievērojot CSN, un nebūs nekur jābēg.

ABU, 05. May 2016, 22:11

Tādas elementāras lietas jau visiem bija jāzina, ja kaut cik bija mācījušies CSN
Bet zinot "kontingentu" noteikt daudzi nav visu izlasījuši un pievērsuši tam uzmanību. Labi, ka kāds atgādina
Tikai "pārspīlēti izrādīt" tās zināšanas nevajadzētu CP klātbūtnē. Ticiet man - tā būs labāk

Archy96, 05. May 2016, 21:09

"Pamācība kā pareizi mukt un ļepīt otmazku", tāds būtu raksta pareizais nosaukums

 1-8 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties