Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 40 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: Yamaha YZF-R1

AutorsZiņojums
Archy96
14. Oct 2016, 13:58#621

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12692

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


14 Oct 2016, 13:43:19 Remus rakstīja:

14 Oct 2016, 13:17:19 Archy96 rakstīja:

14 Oct 2016, 13:00:14 Geduss rakstīja:
Manuprāt, labākais kompromiss
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=13816


Kompromiss - tā ir neveiksme.

Manuprāt ir 3 bezkompromisa ikdienas braucamie, kur ir gan jauda, gan komforts, gan vadāmība:

* Ducati multistrada 1200
* BMW S1000XR
* KTM Adventure 1190/1290




S1000XR ir pašlaik mans favorītmocis Nr1., bet tā cena, tā cena un otreizējais tirgus praktiski nav, jo pārāk svaigs modelis.
Runājot, par V-veidīgajiem, tomēr galiņā viņi netinās tik smuki, kā 4rindā.
Bembim tomēr ir viss, kas mūsdienu mocim vajadzīgs, sākot ar ABS, braukšanas Modēm, elektriski regulējamu piekari un beidzot ar šifteri gan uz augšu, gan leju kas savukārt nav ne duksim, ne ktm


Man ir bijuši kādi 9 moči ar rindu motoru, un es laikam rindinieku vairak negribu, tieši ta iemesla dēļ, ka viņš vairāk tinās galiņā, un viņu vajag vairak vai mazāk zāģet, bet braucot pa ielu (ne trasi), pamatā iet mazie un vidējie apgriezieni, tamdēļ vajag motoru, kuram visa jautrība notiek tieši viducītī, un drusku uz augšu, jo cik ir reāli daudz tādu momentu, kad tu moci velc sarkanajā???? Gaužām maz.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

sandors
14. Oct 2016, 14:29#622

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 439

Braucu ar: auto-moto-velo


14 Oct 2016, 13:45:01 Geduss rakstīja:
Ai tak diezgan atmuļļāta tēma. Kas patīk, ar to jābrauc.


Patīk špiļķās staigāt, praktiskāk krokšos!

Offline

Remus
14. Oct 2016, 14:52#623

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: B-King

Es tieši otrādi, no v-veidnieka, atgriezos atpakaļ pie rindinieka. Jo tieši ar V2 mierīgi pabraukt nav iespējams, visu laiku ir ģjorgāšnās, bieži jāslēdzās, pirmie divi pārnesumi nebaudāmi - pārāk asi (Aprilia RSV1000 Tuono `0
Rindinieks ir prognozējamāks, ar līganāku jaudas līkni, kas nodrošina komfortablu braukšanu, runāju par 1000+cc

Offline

mexa
14. Oct 2016, 15:18#624

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5222

Braucu ar: VFR700 street

es gan uz V2/V4 skatos. R4 vai R3 kā otro ātrās braukšanas moci... ar kuru nav kur braukt.
V2 momentā rauj ratā, skan smuki. V4 arī skan un velk pilsētai ideāli. gāzi iemin poh kurā brīdī un jau esi ieskrējies. trasē taisnos gabalos gan nu tā sev.

-----------------
a man pohuj, man sprauka

Offline

Archy96
14. Oct 2016, 15:19#625

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12692

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


14 Oct 2016, 14:52:59 Remus rakstīja:
Es tieši otrādi, no v-veidnieka, atgriezos atpakaļ pie rindinieka. Jo tieši ar V2 mierīgi pabraukt nav iespējams, visu laiku ir ģjorgāšnās, bieži jāslēdzās, pirmie divi pārnesumi nebaudāmi - pārāk asi (Aprilia RSV1000 Tuono `0
Rindinieks ir prognozējamāks, ar līganāku jaudas līkni, kas nodrošina komfortablu braukšanu, runāju par 1000+cc


Tuono ir jau drusku pavecāks braucamais.

Bija paņēmis KTM 1190 Adv, speciāli iztestēju dažādus braukšanas elementus - pa līkumotu vidēji ātru asfalta ceļu, viss ļoti skaisti un forši, braucot pilsētā nelielā ātrumā, arī nav ne vainas, neliels diskomforts un raustīsanās tikai pirmaja robā lēnām starp mašīnām ripinoties, nebija lineāras saiknes starp gāzes ručku un motoru, bet kā drusku ieskrienies, tā vairs nekādu problēmu. Pa šoseju pie 200 sāk pūst nost, jādomā kaut kas ar vēja aizsardzību, ratā var uzcelt ar 3 robu easy un tad stiep tikai , tas ir baigi derīgi , dinamika laba, pietiekoša, 1290 gan jau griežās vēl labāk.

Gribu notestēt Multistradu, jo vizuāli man viņš labāk patīk.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

VATERLAND
14. Oct 2016, 20:48#626

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 2599

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


14 Oct 2016, 15:19:15 Archy96 rakstīja:

Gribu notestēt Multistradu, jo vizuāli man viņš labāk patīk.


Negribu tevi apbēdināt, bet tieši šovasar gadījās pārmīt pāris vārdu ar vienu jaunākas Muļķistrādes īpašnieku, bijušo moto rūpnīcas darbinieku, kurš spļaudījās par to vien, ka līdz 2K apgriezienem esot jaudas bedre,virs 2K nekāda vaina. Iepriekš tam fruktam bijis pensionāru/ agronomu aparāts.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Archy96
14. Oct 2016, 20:54#627

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12692

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


14 Oct 2016, 20:48:46 VATERLAND rakstīja:

14 Oct 2016, 15:19:15 Archy96 rakstīja:

Gribu notestēt Multistradu, jo vizuāli man viņš labāk patīk.


Negribu tevi apbēdināt, bet tieši šovasar gadījās pārmīt pāris vārdu ar vienu jaunākas Muļķistrādes īpašnieku, bijušo moto rūpnīcas darbinieku, kurš spļaudījās par to vien, ka līdz 2K apgriezienem esot jaudas bedre,virs 2K nekāda vaina. Iepriekš tam fruktam bijis pensionāru/ agronomu aparāts.


Kur ar moci braukt uz 2000rpm, kamoon, tas tomēr nav gluži čopers bubinātājs , darba diapazons ir 3500 - 8000rpm pamatā, tur arī visam ir jānotiekās.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
14. Oct 2016, 20:56#628

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12692

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


14 Oct 2016, 20:48:46 VATERLAND rakstīja:

14 Oct 2016, 15:19:15 Archy96 rakstīja:

Gribu notestēt Multistradu, jo vizuāli man viņš labāk patīk.


Negribu tevi apbēdināt, bet tieši šovasar gadījās pārmīt pāris vārdu ar vienu jaunākas Muļķistrādes īpašnieku, bijušo moto rūpnīcas darbinieku, kurš spļaudījās par to vien, ka līdz 2K apgriezienem esot jaudas bedre,virs 2K nekāda vaina. Iepriekš tam fruktam bijis pensionāru/ agronomu aparāts.


Turklāt jaunākā - tā ir kura, 12 - 14, gada, vai pavisam jaunākā???? Jo pavisam jaunākajai jau ir izmaiņas motorā saistītas ar gāzes sadales fāzu mainīšanu, lai nekādas bedres nebūtu

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

GH9888
07. Nov 2016, 13:26#629

Kopš: 04. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki vīri
Meklēju R1 (2007-200 īpašnieku,pie kura varu atbraukt ciemos apskatīties moci.Pēc 2 ned. būšu LV un pirms atkal doties projām,gribu izlemt,ko priekš sevis vēlos nākam sezon.Un protams ieradīšos ne ar tukšām rokām Vēl uz apskati interesē KTM SMR 990 ~2012 gada.

Offline

zakens
11. Aug 2017, 12:03#630

Kopš: 17. Jul 2014

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki , velejos jautat varbut kads tirgo yamaha r1 99 gada motoru var but ari ar beigtu karbu. un inyerese ari keihin karburatori , pie ka butu letak vinjus iegadaties ?

Offline

Etanols
06. Sep 2017, 20:31#631

Kopš: 19. Aug 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1

Braucu ar: Yamaha R1

Sveiki, Nu jau kādu laiku esmu R1 īpašnieks, un šobrīd saskaros ar šādu problēmu. Skate beigusies... Bet aizmugurē nav oriģinālā lampa un plastmasa tās stiprināšanai. Līdz ar to nevaru doties pakaļ jaunajai uzlīmei.
Varbūt ir kāds izpalīdzīgs R1 īpašnieks ar ko varētu kko sarunāt, lai var to atļauju uzturēties uz ceļa dabūt.
Paldies. gaidu Pm
P.s Varbūt ir kādas alternatīvas? R1 1998 Gada

[ Šo ziņu laboja Etanols, 06 Sep 2017, 20:34:01 ]

Offline

Naits
06. Sep 2017, 20:44#632

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4297

Braucu ar: TW125,gsxr1100

Pieliec kādu mazu universālo pie numura stiprinājuma un aiztaisi ciet caurumu kur ir esošais, un ir vēl vesela kaudze veidu

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

Top.LV