Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 34 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ekipējums

Tēma: Ķiveres

AutorsZiņojums
S19
11. Feb 2018, 00:22#4101

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E

Ko kungi zin par šādu ķiveri?

PREMIER HELMET BIKE FLIP-UP XTRAIL MOY BM

https://www.ebay.co.uk/itm/PREMIER-HELMET-BIKE-...-S-/183021596698

https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?Obj...p-Up-Helmet-0001

Offline

S19
11. Feb 2018, 00:46#4102

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E

Ķīnieši arī uztaisījuši FlipUp ar nadziņu: LS2 Metro Evo FF324

https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?Obj...p-Up-Helmet-0017

Offline

Agris112
11. Feb 2018, 12:20#4103

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 104

Braucu ar: CBR F4

Vienigi sutot es nevaru uzvilkt un pamerit sanak ka kaki maisa pirkt

Offline

Lulug
11. Feb 2018, 13:30#4104

Kopš: 04. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: GSF600

Izstaigā LV moto veikalus, pamēri, kurš brends sēž labāk uz galvas, kāds izmērs un tad jau var sūtīt

11 Feb 2018, 12:20:13 Agris112 rakstīja:
Vienigi sutot es nevaru uzvilkt un pamerit sanak ka kaki maisa pirkt

Offline

JURISburis
11. Feb 2018, 16:00#4105

Kopš: 22. Jul 2017

Ziņojumi: 65

Braucu ar: Brrrrr

Tāpat jau pirksi kā kaķi maisā, veikalā tik cik uzmērīsi. Kā būs braucot to tikai pēc tam jutīsi
Ar to ieteikšanu arī švaki, jo katram patīk savs. Man ķivere var likties klusa, kamēr cit kauks ka viņa ir skaļa, vai otrādāk.

Offline

S19
11. Feb 2018, 20:20#4106

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E

KSM bija kaut kāds pasākums kad ķiveri varēja iemēģināt arī "kaujas" apstākļos. IMHO cienījama prakse!

LS2 ķiveres pie mums tirgo BTW

Offline

Reima
12. Feb 2018, 09:17#4107

Kopš: 07. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 173

Braucu ar: TDM 850

Varbut kadam bijusi darisana ar sadu kiveri? Cik laba vai slikta, skala erta. (ja zinu, letaa gala)
http://www.veikalsmocis.lv/prece/scorpion-exo-490-luz/

man ir tāda.. veikalā mērot bija gana ērta un patīkama.. bet pēc ilgākas braukšanas nospiež tomēr pieri nesanāca gan diži daudz lietot, bet nu.. nez vai šogad būs ērtāk.. saulesbrille bik klab, ja nav nolaista un neteikšu, ka ķivere ir klusa..

Offline

Lulug
12. Feb 2018, 09:50#4108

Kopš: 04. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: GSF600

Ausu aizbāžńi loti palīdz kiverei būt klusākai

Offline

Reima
12. Feb 2018, 10:04#4109

Kopš: 07. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 173

Braucu ar: TDM 850


12 Feb 2018, 09:50:27 Lulug rakstīja:
Ausu aizbāžńi loti palīdz kiverei būt klusākai

Nuu.. tad es beigās nedzirdēšu, kas apkārt notiek iespējams, ka lielāko troksni rada tas saulesbrilles stikls.. bet visu laiku ar nolaistu nevar pabraukt

Offline

Lulug
12. Feb 2018, 13:48#4110

Kopš: 04. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: GSF600

dzirdēs visu apkārt ļoti labi, tikai mazāks vēja troksnis. Iesaku pamēģināt!
Plus vēl var piepirkt klāt Wind Jammer, arī samazina troksni.

12 Feb 2018, 10:04:37 Reima rakstīja:

12 Feb 2018, 09:50:27 Lulug rakstīja:
Ausu aizbāžńi loti palīdz kiverei būt klusākai

Nuu.. tad es beigās nedzirdēšu, kas apkārt notiek iespējams, ka lielāko troksni rada tas saulesbrilles stikls.. bet visu laiku ar nolaistu nevar pabraukt

Offline

hxc
12. Feb 2018, 19:44#4111

Kopš: 04. May 2017

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


10 Feb 2018, 15:59:40 Agris112 rakstīja:
Varbut kadam bijusi darisana ar sadu kiveri? Cik laba vai slikta, skala erta. (ja zinu, letaa gala)
http://www.veikalsmocis.lv/prece/scorpion-exo-490-luz/


Nopirku pirms gada, par tādu pašu cenu. Viņai laikam akcija uz mūžu. Daudz nesanāca braukāt, bet neteiktu, ka baigi skaļa. Galvas jau arī visādas formas, personīgi, pa pilsētu braukājot likās pat ļoti ērta, bet uz šosejas virs 160hm/h tāda sajūta, ka rauj nost. Prasās tādos brīžos kautkā vairāk savilkt, bet ir jau līdz galam, lai gan tā ikdienā liekas diezgan pacieša (bet ērta). Varbūt tur visa atbildība jāuzņemas naked bike, grūti spriest, bet ar R1 un Icon ķiveri nost nerāvā.

Iekšējo saules brilli ne reizi neesmu izmantojis, uzreiz jau paņēmu ar tumšo stiklu. Neesmu arī dzirdējis, ka viņa grabētu.

Ja būtu jāpērk jauna, drošvien skatītos uz ko dārgāku, bet kamēr šī nav nolietota, citu neprasās.

Offline

Darkman
12. Feb 2018, 21:32#4112

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3535

Braucu ar: sapņu moci

Par šo arī atsauksmes ir?
http://www.veikalsmocis.lv/prece/scorpion-adx-1/

-----------------
It's only hard until it becomes easy.

Offline

S19
12. Feb 2018, 21:37#4113

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


12 Feb 2018, 21:32:45 Darkman rakstīja:
Par šo arī atsauksmes ir?
http://www.veikalsmocis.lv/prece/scorpion-adx-1/


Kaut kur iepriekš ir, paškirsti - palasi, gan jau atradīsi. Meklētāju arī Edžulis nav aizliedzis.

Offline

mexa
12. Feb 2018, 21:42#4114

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5497

Braucu ar: VFR700 street

Ispido ķiveres, zināms ka nav nekas super, bet daudzmaz savu funkciju pilda, ir atsauksme par zonda?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

S19
12. Feb 2018, 21:43#4115

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


12 Feb 2018, 21:32:45 Darkman rakstīja:
Par šo arī atsauksmes ir?
http://www.veikalsmocis.lv/prece/scorpion-adx-1/



26 Mar 2017, 19:20:22 Dartagnan rakstīja:

Tātad Scorpion ADX-1 jeb EXO AT 950 USA tirgum. Gluži vienādas viņas nav - USA tirgum paredzētās ir ar citu krāsojumu, siksniņa ir nevis ar klipsi, bet double D-ring, kas ikdienas lietošanā nav ērta.
Nobraukti pirmie 500km. Vērtēta tiek kā ikdienas ķivere ilgstošai lietošanai visdažādākajos apstākļos - tātad primāri praktiskums! Iespējams ka domas par šo ķiveri laika gaitā vēl mainīsies.
Salīdzināta tiek ar Nolan N91 (nobraukti ap 150 000km) un Schuberth C3 pro (Nobraukti 40 000km).

1. "Saturs jeb stingrība"
Salīdzinot ar citām Flip-Up ķiverēm salīdzinoši stingra. Nolans arī bija stingrs, bet Schuberth C3pro šī bija vājā vieta! C3pro ir ļurīgs kā punķis, līdz ar to kamēr nav uzvilkta aiztaisīt un attaisīt var ar vienu pirkstu, bet kad uzvilkta tad sanāk vaigi paplesti un slēdzenes vairs nesakrīt, attiecīgi maigi aiztaisīt nevar. Lai aiztaisītu nepieciešamas abas rokas - gaitā normāli aiztaisīt nevar. Aiztaisi vienu pusi, tad otru. Bieži sanāca braukt ar kārtīgi neaiztaisītu, jo satiksmei sākot kustēties aiztaisi kā nu sanāk.
Par pašu žokli -
N91 žokli var fiksēt paceltā stāvoklī (P/J) un braukt kā ar open face ķiveri.
C3 pro nofiksēt neko nevar, uz guļošajiem, bedrēm u.t.t. žoklis mēdz ar blīkšķi aizkrist. Viena tante teica ka kādā no D-eiropas valstīm kāds braucot satiksmē ar paceltu žokli esot atrāvis sodu par braukšanu bez ķiveres, jo C3 pro neesot sertificēta kā P/J. Nezinu cik tur taisnība, bet man to teica ne LV kad braucu pilsētā ar paceltu žokli un nolaistu saulesbrilli.
ADX - Paceltā žokļa pozīcija fiksējas stingrāk kā C3pro, bet vai būs labāk vai sliktāk to rādīs laiks.

2. Saulesbrille
N91 nekad nekādu problēmu. Nepārprotami sataustāma, aiztaisāma, attaisāma. Apakšējā mala beidzas interesantā līmenī, sanāk ka mērinstrumentu paneli redzi ne caur saulesbrilli, bet ceļu caur saulesbrilli. Bieži tas pat bija ērti.
C3pro... nu tas ir piz*&^... es saprotu ja tā būtu kautkādam lētajam sūdam... Pirmā saulesbrilles nolaišana satiksmē beidzās ar riepu kaukšanu un apstāšanos uz pretējās joslas nomales. Izrādas ka C3pro saulesbrillei nav pretsvīšanas pārklājuma. Viņa svīst tiko kā temperatūra ir zem +15 grādiem vai arī ir mitrs laiks. Saulesbrilles slēdzis ar biezāku cimdu nav sataustāms. Pirmajā ķiveres lietošanas reizē bija +10grādi, spoža saule tieši pretī un biezi cimdi - stiklu nolaidu, tas momentāli aizsvīda, pacelšanas pogu sataustīt nevar, ceļu neredz, stājos kā nu varēju. Pēc šī testdraiva c3pro nonāca SSā, tā kā ar naudu neviens neuzradās tad nu sezonu nobraucu. Līdz šim man nekad nevienai ķiverei, arī ziemā saulesbrille nebija svīdusi!
ADX +5..+12 grādos braucot pa jūrmalas šoseju pret sauli novērota minimāla svīšana. Nopūšoties aizsvīst bet uzreiz arī atnāk vaļā. Braukts tika ar ventilācijām ciet. Pieņemu ka ja būtu tik noslēgta kā C3pro tad svīstu arī tāpat kā c3pro.

3. Atvēršanas poga
N91 Visērtākā sistēma kādu esmu redzējis. Divas pogas - ar īkšķi pavelk apakšējo uz priekšu, ar rādītājpirkstu spiež uz leju augšējo pogu. Viegla, maiga attaisīšana/aiztaisīšana ar vienu roku.
C3pro Viena poga, spiežama uz augšu. Sanāk ka spiežot pogu cel ķiveri uz augšu, pietrūkst kur atbalstīt rādītājpirkstu lai nospiestu pogu. Parasti kautkā atbalstījos pret ventilāciju, tad atkal sākot braukt viss šņāc un pūš jo pēc atvēršanas ventilācija paliek vaļā. Laika gaitā kautkā jau iemanījos, bet nu nav tas ērtākais variants.
ADX Viena poga, spiežas uz priekšu - prom no sevis. Rādītājpirkstu atbalsti pret žokli un nospied pogu. Arī neslikta sistēma, bet nolana variants tomēr likās ērtāks.

4. Žokļa apšuvums
N91 ir blīva materiāla apšuvums, kuram labajā pusē stūris mūžīgi ir ārā no vietas. Ir izņemams, varēja būt lielāks. No daudziem lietotājiem dzirdēts ka dēļ tā pūš uz labās uzacs vai labā vaiga. Man arī tā bija, vēsā laikā nosalst labā acs. Zinu ka smieklīgi.
C3pro šis apšuvums ir no divām daļām, viena izņemama. Man patika, pārdomāti uztaisīts, labi pieguļ un aizsedz no vēja vēsā laikā. Toties paša poda apšuvums pie deniņiem pie katras novilkšanas ielokas un uzvelkot sāpīgi spiež uz deniņiem, pirms katras uzvilkšanas jāpiekārto - pielīmēju.
ADX apšuvums ir no sietiņa, līdz ar to vēsā laikā visu laiku nedaudz pūš sejā. Iespējams būs jādomā kāds uzlabojums.

5. Stikls
N91 Pinlock strādā, nekas nesvīst, favorītā stikls+pinlock laikam ap 30eur maksāja
C3pro Stikls dārgs, labāk neskrāpēt. Ir ventilācijas pozīcija, kad stikls ir nedaudz pavērts, ar šādu braucot pat īsti nesvilpo un nelielā lietū arī reti kāda pile tiek iekšā. Līdz galam aiztaisās ar spēku un skaļu klikšķi, toties hermētiski. Kad šādi aiztaisīts un ventilācijas ciet tad ilgstošā lietū vai lielā aukstumā veidojas piles stikla iekšpusē.
ADX Stiklam 4 pozīcijas, ja staigāt ar aizvērtu žokli un paceltu stiklu tad apakšējās malas traucē skatīties. Redzamība ir ļoti laba. Iespējams ka pietrūks C3pro ventilācijas pozīcija.

6 Ventilācija
N91 Viduvēji, aukstā laikā varbūt par daudz pūš iekšā, karstā laikā par maz, bet tas jau viss no kopējās moto aerodinamikas atkarīgs.
C3pro Visnoslēgtākā ķivere kāda ir bijusi. Aukstā laikā nekur un nekas nepūš. Diezgan jūtami strādā augšējā ventilācija. Priekšējā maz ko dod, bet te jau laikam lielais vējstikls pie vainas.
ADX Priekšējai ventilācijai divas pozīcijas, uz šosejas līdz galam attaisot jūtami purnā pūš. No augšējās ventilācijas gan īsti jēgu nesajutu.

Svars - nezinu ko te visi ņemas par svaru, lai arī N91 ir viena no smagākajām Flip-Up ķiverēm es tajā esmu braucis arī 14 000km ceļojumus un ne vienreiz vien pa 1000km dienā. Paņemot rokā C3pro un sievas N91 liekas ka tajā nolanā vēl būtu ķieģelis iekšā, bet braucot viss ir ok.
Izmērs Vienmēr ķiverēm bijis M, bet ADX vajag L. Kas attiecas uz ārējiem izmēriem te C3pro ir galvastiesu priekšā citiem. Topkeisā varēja ielikt divus N91 un cimdus, C3pro + N91, cimdi, džemperis un vēl kautkas, tagad kopā ar ADX 55 litru topkeisā var ielikt tikai cimdus. Ārējos izmēros ADX ir milzīga.

ADX galvenais trumpis - knābis
Tā kā dzīvoju jūrmalā tad priekš manis knābja galvenā funkcija ir saulessargs, jo no rīta uz Rīgu jābrauc pret sauli un vakarā mājās atkal pret sauli. Šo funkciju knābis pilda perfekti, beidzot braucot pa jūrmaleni normāli redzu ceļu.
Protams ka šis knābis stipri maina kopējo aerodinamiku, paspēlējos ar stikla stāvokli. Ar C3pro braucot stikls bija augstākajā pozīcijā un viss bija ok. Tagad ja stikls ir augstākajā pozīcijā tad 70-140kmh stipri purina galvu, ja zemākajā tad purina minimali, bet daudz vairāk šņāc vējš. Laikam būs vien jāsūta regulējamais vēja deflektors kas liekas uz vējstikla.

Trokšņu līmenis un ventilācija ķiverē.
Tā ir individuāla lieta, kas tieši atkarīga no kopējās aerodinamikas. Tas ka man ADX purina un C3pro nepurina nenozīmē ka citiem nebūs otrādi. Kad vējstikls bija augstākajā pozīcijā tad ADX nebija ne drusciņ skaļāka par C3pro.

Kopsummā par ADX
Redzamība laba
Atvēršana/novilkšana/uzvilkšana ērta. Saulesbrilles svīšana minimāla.
Trokšņu līmenis - hu* sapratīsi.
Pat uz apšuvumiem ir piešūta birka ar norādi par vietu brillēm
Ir vieta komunikācijai, Sena uzlikās 10 minūtēs
Tapsējums un krāsojums - pretenziju nav, kvalitāte ok.
Labs price/performance

konkurenti
Schuberth E1 (īsti netika izskatīts)
Caberg tourmax (nepieguļ galvas formai, un nezinu kam der)


Īsāk sakot jācīnās ar aerodinamiku un jābrauc. Pagaidām ar podu esmu apmierināts, būtisku pretenziju nav!




10 Oct 2017, 13:49:16 Dartagnan rakstīja:
Tak kautkad jau rakstīju par scorpion adx1. Lielākais mīnus tas ka liela un kastē nevar vairs ielikt divas ķiveres, kā arī nācās atkal cīnīties ar vējstikliem, jo pie 80+ kmh pamatīgi galvu purināja.
Liels stikls - ļoti lielsredzes lenķis
Pie +10 grādiem mēdz svīst saulesbrille, net nav ne tuvu tik slikti kā schuberth. Grab žokļa pacelšanas poga. Man nav gadījies, bet čoms saka ka vaigu polsterējums ātri sāk lietu uzsūkt jo ir nedaudz ārā no ķiveres, bet tas laikam vairāk no aerodinamikas atkarigs.
Bez knābja vai bez stikla neesmu mēģinājis.
Par ventilācijām arī neko nevaru pateikt jo man pāri stikliem pat mušas līdz ķiverei netiek.

Schuberth e1 mēģinājis neesmu. Caberg tourmax ir kautkādai nesaprotamai galvas formai un veidota no nesaprotamiem materiāliem, kā arī erganomika nav no tām labākajām.
Vienvārdsakot adx1 uz šo brīdi konkurences nav.

Offline

Darkman
12. Feb 2018, 22:00#4116

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3535

Braucu ar: sapņu moci


12 Feb 2018, 21:37:23 S19 rakstīja:

12 Feb 2018, 21:32:45 Darkman rakstīja:
Par šo arī atsauksmes ir?
http://www.veikalsmocis.lv/prece/scorpion-adx-1/


Kaut kur iepriekš ir, paškirsti - palasi, gan jau atradīsi. Meklētāju arī Edžulis nav aizliedzis.

Aizliedzis nav, bet sataisījis arī nav.



-----------------
It's only hard until it becomes easy.

Offline

Aspids
12. Feb 2018, 22:15#4117

Kopš: 04. Apr 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 124

Braucu ar: HD 48


12 Feb 2018, 21:32:45 Darkman rakstīja:
Par šo arī atsauksmes ir?
http://www.veikalsmocis.lv/prece/scorpion-adx-1/


Lietotājs Dartagnan par šo kautkur agstāk liekas ka aprakstīja.Pagājušo sezonu visu ar tādu nobraukāja

Offline

Darkman
12. Feb 2018, 22:24#4118

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3535

Braucu ar: sapņu moci

Dartagnan paldies par review.

-----------------
It's only hard until it becomes easy.

Offline

mezamaris
12. Feb 2018, 22:51#4119

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2474

Braucu ar: 4881

Visvairāk man patīk tas,ka virs kilo piecsimts,svaru vairs neuzrāda.

-----------------
Ja pa virsu uzšņauc kokaīnu,tad alus šķirne zaudē nozīmi.

Online

S19
12. Feb 2018, 23:38#4120

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


12 Feb 2018, 22:00:21 Darkman rakstīja:

12 Feb 2018, 21:37:23 S19 rakstīja:

12 Feb 2018, 21:32:45 Darkman rakstīja:
Par šo arī atsauksmes ir?
http://www.veikalsmocis.lv/prece/scorpion-adx-1/


Kaut kur iepriekš ir, paškirsti - palasi, gan jau atradīsi. Meklētāju arī Edžulis nav aizliedzis.

Aizliedzis nav, bet sataisījis arī nav.




Es atradu ierakstot Scorpion
vai arī mēs nezinam kāda sintakse

Offline

Top.LV