Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Aizsardzība

Tēma: K&N gaisa filtri

AutorsZiņojums
oss
23. Apr 2008, 09:22#1

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950

Ir veerts likt taadu filtru 10 gadus vecam enduro mocim? Un kada vispar ir starpiiba starp parasto un k&n?

-----------------
"No Club" club

Offline

peecis
23. Apr 2008, 10:25#2

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

maxmoto tagad tirgo mazgaajamos porolona filtrus, tas vareetu buut enduuram piemeerotaaks.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

rolis
23. Apr 2008, 10:27#3

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: BMW HP4 Competition

es iekš MaxMoto nopirku savam R1 BMC gaisa filtru cik lasīju atsauksmes visur, tad esot ze best

Offline

Darkman
23. Apr 2008, 12:42#4

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci

Skatoties kada doma. Performance diez vai kaut ko sajutisi.
Varetu but vieglak elpot motoram un skana drusku dobjaka.
Es nemu del skanas un praktiskuma. Tas filtrs ir muzhigs - nem tik un mazga un ello. Bet cik tu ilgi ar vienu moci brauksi?
Man sanaca no USA ar sutishanu un muitu ~40Ls. Sheit ar atlaidem tads sanaca 65Ls.
Orig. papirnieks ~20Ls.





-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

TvaiX
14. Aug 2008, 00:44#5

Kopš: 13. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: R6 07' Raven

Es ar varu piebilst, uzliku K&N gaisa filtru un uzreiz motors uzelpoja!!! Patiešām palika skaļāks un niknāks... Protams cik ilgi ir doma braukt...

-----------------
When drugs don`t work again...

Offline

elf
14. Aug 2008, 09:44#6

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Tāpat vis ātrums ir labajā rokturī.Ja vairāk gaisa degvielas dīzi ar vajag lielāku.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Osman
14. Aug 2008, 09:48#7

Kopš: 17. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 145

Braucu ar: vzr

k&n ir labi.. elpo dzinējs brīvāk un atsaucīgāks.. ja gribās jaudu, tad jāpiestrādā arī pie izplūdes un jau pieminētajām dīzēm.

Offline

JH
13. Jun 2009, 14:21#8

Kopš: 03. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 67

Braucu ar: #80

Es ar piekrītu, pašam arī uz giksera stāv K&N filtrs. kāda jega mainīt parasto filtru ik pēc 2 vai 3 štukām km? vnk uzliec K&N, kuru vaig tikai izmazgāt un mauc tik talāk

Offline

Zigmunds
13. Jun 2009, 16:46#9

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


13 Jun 2009, 14:21:55 JH rakstīja:
Es ar piekrītu, pašam arī uz giksera stāv K&N filtrs. kāda jega mainīt parasto filtru ik pēc 2 vai 3 štukām km? vnk uzliec K&N, kuru vaig tikai izmazgāt un mauc tik talāk


agreed !

es ar tikko uzliku sporta filtru... izvēle krita uz pipercross.. atšķirību es toč nepateikšu jo es pie vienas reizes mainīju arī abus zobratus (-1/+2)

biju cerējis uz skaņas izmaiņu bet man liekas ka nekā.. zs izmaiņas var redzēt VARBŪT vienīgi uz stenda un tie kas d*** ka baigā atšķirība ir tikai psiholoģiskais faktors... anyways es mainīju tikai lai nebūtu katru reizi japērk jauns filtrs!

[ Šo ziņu laboja Zigmunds, 13 Jun 2009, 16:49:33 ]

Offline

EZ
13. Jun 2009, 17:13#10

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6

pliks filtrs neko tur nedod vajag izpluudi un diizes citas vai kompi ja mo ar shprici man matemaatika vienkaarsha es savu K&N esu mazgaajis 3 reizes respektiivi kaadus 70ls esu ieekonomejis uz papiira filtriem ielejot 70ls bakaa domaju nau jaastaasta cik var nobraukt. tie kas ar vienu mo nobraukushi 50-100K pashi var pareekinaat cik tas izmaksaa filtros ja filtru maina pa 3K

Offline

EZ
13. Jun 2009, 17:29#11

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


13 Jun 2009, 17:21:51 saaatans rakstīja:

13 Jun 2009, 17:13:34 EZ rakstīja:
pliks filtrs neko tur nedod vajag izpluudi un diizes citas vai kompi ja mo ar shprici man matemaatika vienkaarsha es savu K&N esu mazgaajis 3 reizes respektiivi kaadus 70ls esu ieekonomejis uz papiira filtriem ielejot 70ls bakaa domaju nau jaastaasta cik var nobraukt. tie kas ar vienu mo nobraukushi 50-100K pashi var pareekinaat cik tas izmaksaa filtros ja filtru maina pa 3K


Tieshi, jaabuut tam tuningu komplektam lai likt to filtru!!

Runaajot par enduro, kas saakumaa ir mineets, tad porolonu Twin AIR jaliek, tas diezgan labi rekomendeeja sevi + Testos uzraadija loti labus rezultaas pa gaisa caurlaidiibu un puteklju(smilshu) dalinju filtreeshanu!
nu kauka taa ir jo man jau bija virsuu tas K&N veeleek ielienot paluukoties kas karbulii mani nemaz nepaarsteidza fakts ka tur citas diizes saskruuveetas +akrs pilnais

Offline

zet
13. Jun 2009, 19:34#12

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: 525exc autobusu

Kad nopirku mo man staveja lidzigs K&N filtrs.Visu laiku jutu ka karbi parlij.Dabut normali vareja tikai ar jaudas samazinashanos.Tad es izmetu to K$N,iebazu svaigu papirnieku plus izgriezu filtra bundzjaa papildus caurumu,uzklaaju virsuu paralonu. ...Izurbu dizes,parreguleju karburatorus un galu galaa dabuju +15km/st.Jutu ka var dot benzina vel,bet vairs negribas nemties.(Tiesa gan ka 750 DRam originalais filtrs un vinja bundulis ir pamazu)

Offline

JH
14. Jun 2009, 15:43#13

Kopš: 03. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 67

Braucu ar: #80


13 Jun 2009, 17:10:35 saaatans rakstīja:
Man shodien pa lietaino un dregno laiku, papirnieks standarta taa dod valjaa , ka tiik jaaturaas pie stuures !

Es labaak lieku standarta papirnieku, manuaala pat apskatijos, izraadas ka jaamaina vinesh peec 24000km vai diviem gadiem! Bet es ik pa laikam iznemu un pachekoju, ja vajag papuushu aaraa!!

Bet ar tiem KN filtriem motors nevar aizaugt???


Nu parasti jau gaisa filtru maina vai K&N gadijumā mazgā tad kad tu maini eļļu mocim, es gan to daru bišķīt biežāk, es mazgāju ik pēc 4/5 shtukam km

Offline

Sasha
18. Jan 2011, 11:10#14

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Triumph

apstāstiet lūdzu, kur šie k&n te Latvijā ir jāpērk. ir kautkur kur viņi ir uz vietas, stockā?
Gribu sev uzlikt zemās pretestības filtru.

Offline

Remus
18. Jan 2011, 11:40#15

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 223

Braucu ar: B-King

Savam pirku ŠEIT cena bija lētāk, nekā no e-bay sūtot

Offline

TB
18. Jan 2011, 17:43#16

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Sveiki, Tautieši!

Akcija vēl joprojām ir spēkā Motopower lieototājiem. Diemžēl cenas sakārā ar PVN likmi ir nedaudz celušās, taču piedāvājums iegādāties Motopower lietotājiem filtrus par vairumcenu ir spēkā.
Zvaniet, raksties atbildēsim

+371 29112496
vai bm-sport@inbox.lv

[ Šo ziņu laboja TB, 18 Jan 2011, 17:44:09 ]

Offline

TB
19. Jan 2011, 09:58#17

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Lūgums interesentiem, pirms jautāt par konkrētiem moču modeļie apskatieties paši K&N katalogā vai tiek piedāvāts filtrs Jūsu mocim un filtra kodiņu, kuru tad vēlams man atsūtīt - http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx

tā kā pastāv vairāku modeļu filtri vienam mocim, tad moča īpašnieks var precīzāk pateikt kuru tieši viņam vajag.

Iepriekš jau paldies!

Offline

vovchikss
19. Jan 2011, 23:25#18

Kopš: 17. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Divriteni

Arī uz stenda nav atsķīrības Personīga pieredze. Vienīgais labums ka nav jāmet ārā un līdz ar to ietaupās nauda...

Offline

tuchka
17. May 2011, 21:28#19

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


19 Jan 2011, 23:25:19 vovchikss rakstīja:
Arī uz stenda nav atsķīrības Personīga pieredze. Vienīgais labums ka nav jāmet ārā un līdz ar to ietaupās nauda...

Nekas nav mūžīgs, tās ir tikai iedomas
K un N ir ok, jo motoram vieglāk elpot 40tkm, pēc tam maini gredzenus, vai pielej vairāk eļļu
Puļķis ar diviem galiem, sākumā ekonomija, pēc tam izdevumi Iesaku palielināt ieplūdes tilpumu, vai kā jūs te viņu dēvējat, kasti un likt oriģinālo filtru.
Varat man nepiekrist. Bet par tām dīzēm un izplūdi ir gan taisnība, bet kā jau teicu, resurss samazinās min 2x.


-----------------

Offline

diversantss
06. Aug 2011, 19:18#20

Kopš: 06. Aug 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 78

Braucu ar: xj600



19 Jan 2011, 23:25:19 vovchikss rakstīja:
Arī uz stenda nav atsķīrības Personīga pieredze. Vienīgais labums ka nav jāmet ārā un līdz ar to ietaupās nauda...


Nekas nav mūžīgs, tās ir tikai iedomas
K un N ir ok, jo motoram vieglāk elpot 40tkm, pēc tam maini gredzenus, vai pielej vairāk eļļu
Puļķis ar diviem galiem, sākumā ekonomija, pēc tam izdevumi Iesaku palielināt ieplūdes tilpumu, vai kā jūs te viņu dēvējat, kasti un likt oriģinālo filtru.
Varat man nepiekrist. Bet par tām dīzēm un izplūdi ir gan taisnība, bet kā jau teicu, resurss samazinās min 2x.


----------------



tu gribi teikt,ka K N sabeidz dzinēju? paskaidro sīkāk.

-----------------
Nebrauc ātrāk, kā lido tavs sargeņģelis.

Offline