Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 31 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: A kategorija

AutorsZiņojums
picmix
07. Aug 2018, 16:57#7281

Kopš: 02. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: krāsainām zeķēm


07 Aug 2018, 15:23:34 Jusper rakstīja:
Kas tas par murgu - pakaļējās un tad priekšējās? Uz ielas arī tā brauc? Ja ir ABS, tad var pat nedomāt, abas līdz galam un beigās cik vajag pieripinies. Ja nav, tad uz izjūtām... Pajautā instruktoram takš, gan jau izskaidros.

Par sajūgu, ja es gribu apstāties tad izspiežu uzreiz, ja man vajag mazliet samazināt ātrumu tad neizmantoju.


murgs iz dzīves un pēc instruktora ieteikuma, figurās nokārtoju ar pirmo, dzīvē no tā ko tu dari braukšanas nodarbībās un pēc tiesību nokārtošanas ir kā diena pret nakti, dzīves skola iemacīs kā braukt pareizi

Offline

stable
07. Aug 2018, 18:53#7282

Kopš: 11. Nov 2016

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

Neskatos spidometra, uztreneju sajutu. Paatrinoties pirmais atrums ilgak, tad isu bridi otrais (var otradi, ta vairak laika beigaas) pec linijas viegli sak bremzet, lai daksa sak iesesties un, jo vairak taa iesezas, jo ar lielaku speku spiez bremzi. Tas process gan notiek atrak kaa izklausaas. Stoplinija nekad nebija problema,beigaas jau paari pa 60kmh nobremzet bija loti viegli. Ar 50 vispar chill. Manuprat ja nospiezh lidz galam uzreiz ar abs, tad ritenis sak tirinaties un nekas pratigs tur nav, ja kaut kada bridi jau sak stradat abs, tad meginajumu atcelt un no jauna. Ta vismaz dariju es.

[ Šo ziņu laboja stable, 07 Aug 2018, 18:56:22 ]

Offline

Jusper
07. Aug 2018, 19:02#7283

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 325

Braucu ar: DRZ400

Nez, vienīgie mopēdi ar kuriem esmu braucis ar ABS bija motoskolā un CSDD. Stājās gana labi, figūras izbraucu bez problēmām.

Offline

barons13
07. Aug 2018, 21:14#7284

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 120

Braucu ar: Aprilia SXV550 un slēpēm aiz moča

Rīgā atlaides uz km/h pa lielam netiek dotas, ja būs 49 tad varbūt ieskaitīs. Ja pateizi atceros, lietus gadījumā bija pieļaujams -10% attiecīgi 45km/h.
Bremzes priekšējās + pakaļējās, priekšējās sāku spiest par gramu agrāk un AR JŪTĀM. Ja smagi notarkšķēs abs, tad figūru neieskaitīs. Yamahām ABS esot krietni jūtīgāks kā Kwikasfaki (cik Goblins teica, pašam eksī iekrita kawa). Sajūgu izspiedu jau kad bija krietni ātrums pakrities.

[ Šo ziņu laboja barons13, 07 Aug 2018, 21:17:08 ]



-----------------
NOFUXGIVN
Aprilia SXV550 #853
Chevy C1500

Offline

Zomberts
07. Aug 2018, 21:43#7285

Kopš: 12. Jun 2017

Ziņojumi: 194

Braucu ar: mopēdu

Visprecīzāk kāds instruktors izstāstīs, bet sajūgu izspiest sākumā gan nav prāta darbs. Tomēr bremzēšana ar dzinēju arī ir ātruma samazināšana => vieglāk apstāties.
Un nevajag klausīties "vecos" kadrus, kas saka, ka reāli dzīvē tikai ar priekšējām bremzēm vajag bremzēt. Jā priekšējās ir labākas, bet kālab tad moči ar pakaļējām vispār tiek ražoti?

Offline

_ix_
07. Aug 2018, 21:55#7286

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2886

Braucu ar: Kartingu


07 Aug 2018, 21:43:30 Zomberts rakstīja:
Visprecīzāk kāds instruktors izstāstīs, bet sajūgu izspiest sākumā gan nav prāta darbs. Tomēr bremzēšana ar dzinēju arī ir ātruma samazināšana => vieglāk apstāties.
Un nevajag klausīties "vecos" kadrus, kas saka, ka reāli dzīvē tikai ar priekšējām bremzēm vajag bremzēt. Jā priekšējās ir labākas, bet kālab tad moči ar pakaļējām vispār tiek ražoti?

Aizmuguējās bremzes ir vajadzīgas 2 gadījumos
1. lai ratā nepārrautu
2. lai sānslīdi uzsāktu
Placī pietiek ar priekšējām, sajūgu spied uzreiz !
Protams nevajag klausīt vecos loxus kas bremzēt nerubī klausi kādu kas tikko tiesības nolicis tas jau xyiņa ka viņš noteikti stresā nemaz neatcerās ko un kādā secībā ir spiedis toties tagad toč pastāstīs kā pareizi bremzēt

[ Šo ziņu laboja _ix_, 07 Aug 2018, 21:58:37 ]



-----------------

Offline

Zomberts
07. Aug 2018, 21:58#7287

Kopš: 12. Jun 2017

Ziņojumi: 194

Braucu ar: mopēdu

Aha, un ar 400cm3 arī mēs visi ratā protam paraut
Īsāk sakot - domā līdzi

[ Šo ziņu laboja Zomberts, 07 Aug 2018, 21:59:25 ]

Offline

mezamaris
07. Aug 2018, 22:29#7288

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2965

Braucu ar: 4881

Sajūgam ar bremzēšanu maz sakara-sajūgu spiež kad esi sabremzējies,stājies un jūti ka,dzinējs noslāps.
Īstenībā ixsam taisnība,pieredzējis braucējs Tev padomu nedos,jo balstās uz izjūtām un visu dara automātiski...
Neliec mierā instruktoru-viņš saņem ar to Tavu naudu ,izstāsti problēmu un patrenējiet konkrēto pozīciju.

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

PASSATizhi
07. Aug 2018, 22:52#7289

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 989

Braucu ar: CBF 600 SA 07'

pirms stoplīnijas sākumā ir jānospriego piekšējā dakša, nedaudz piebremzējot, un tad var spiest cik spēka. ja spiež uzreiz pa nažiem, pārlidosi pāri stoplīnijai ar bezjēgā stradājošu abs. šito spēj pastāstīt tikai retais instruktors.

Offline

vlkpc
07. Aug 2018, 23:07#7290

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 831

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc

Visiem kripata taisnības. Mēģināšu savilkt - koncentrējies uz bremzēšanu, kad labā roka būs pareizajā uzspiedienā, cita starpā kreisā atradīs laiku sajūgam. Un, kā man iemācīja Lelde no motomeitenes.lv - uz sausa var savāk ar priekšu vien pat no 60...

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

Rudz_x
08. Aug 2018, 01:36#7291

Kopš: 19. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Yamaha FZ8

Par +/- ātrumu varu teikt arī kā paveicās ar eksāmena pieņēmēju. Kārtoju figūras Rīgā pagājušogad un čalis nevienā reizē neizvilka savu ātruma mērītāju. Uz stoplīnijas ieskrējos pēc sajūtām un tad jau apstāšanās process. Tur gan neko prātīgu nepateikšu, neatceros kā bija pareizi

Offline

PASSATizhi
08. Aug 2018, 01:42#7292

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 989

Braucu ar: CBF 600 SA 07'

tas vnk nav iespējams, ka nemēra ātrumus. ko tad viņš pildot ekša protokolu ciparus no zila gaisa izdomās? ka vārdā?

Offline

Staris
08. Aug 2018, 01:46#7293

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 323

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

man pirms gadiem arī neviens nemērīja ātrumu. Uz aci skatījās

Offline

Rudz_x
08. Aug 2018, 02:23#7294

Kopš: 19. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Yamaha FZ8


08 Aug 2018, 01:42:54 PASSATizhi rakstīja:
tas vnk nav iespējams, ka nemēra ātrumus. ko tad viņš pildot ekša protokolu ciparus no zila gaisa izdomās? ka vārdā?
[/

Ieraksta ko vajag

Offline

instruktors
09. Aug 2018, 00:07#7295

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 426

Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet

Kā kurš māca,teikt ka tas nav pareizi laikam nav īstais vārds!Yamahai ir nevis ABS jūtīgs,bet mikstāka priekšēja dakša,kas pie straujas bremžes noved pie ABS nostradāšanas!
Jāsāk ar to ka sākumā bremzēm ar pakałējām bremzēm,jo strauji uzñemot ātrumu noslogo pakałējo dakšu tātad sakere aizmugure ir lielāka un tad uzreiz spiežam priekšējās bet tas jāspiež maigi,jo dakša jāsedina pakapeniski lai ABS nestradā un pašās beigas sajūgu,jo dzinējs ari tiri labi dzēš ātrumu.
Noteikti var visādi mēgināt,man škiet ka tā tīri labi sanāk vismaz skolnieki noliek tīri labi.

-----------------
Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Zāłu iela 6
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
www.vipmoto.lv

Offline

klepzers
09. Aug 2018, 13:04#7296

Kopš: 18. Jun 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 105

Braucu ar: Freewind

Ja bremzēšana nesanāk, vajag noziedot tos 40eur (vai cik tur) un vienu nodarbību veltīt tikai bremzēšanai. Tas tomēr ir pietiekami svarīgs process, īpaši, ja personiskais mocis būs bez ABS vai ABS nestrādās. Citādi braucot mājup uznāks lietutiņš, izskries stirna vai kas un ar pilnu spēku iekrampējoties priekšējā bremzē - ziepes vien sanāks.
Tāpat ja gribēsi apdzīt vai aizmirsīsi distanci un priekšā braucošais kaut ko sadomās. Līdzīgi kā rapšu pļavas video (tur gan bija jāizstūrē, bet prasme bremzēt dod pārliecību un drošību).

Bet princips vienkāršs - pakaļējo bremzi spiež tikai drusciņ (es mācījos bez ABS, tādēļ sākumā visu laiku pakaļrats šļūca pie stoplīnijas, pat nedaudz uzspiežot), bet priekšējo iesāk spiest mīksti, arvien stingrāk, un tieši pirms līnijas tik pat maigi laiž vaļā. Lai tā kustība ir kā sinusoīda (var sagūglēt kā tāda izskatās, ja nav skaidrs). Sajūgu pašās beigās. Un īsti nav nozīmes - ir ABS vai nav ABS, tas vienkārši var paglābt no lažām.

Pats gan arī sevi šad tad pieķeru pie domas, ka "vajadzētu jau aizbraukt uz kādu laukumu atkal patrennēties bremzēšanu" un par baigo profu sevi neuzskatu

Offline

Motogurulv
28. Aug 2018, 12:50#7297

Kopš: 27. Apr 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: CBR600RR, GSX-R, Hornet, yz400f,

Par stoplinija!
Tātad sākam ar to kad visu šo vajag darīt! Pirmkārt jau pirms bremzēšanas vajag sagatavot motociklu! Ieskrienamies līdz 56-58 ar Yamaha MT-07 un metrus 5-7 pirms konusiem taisam gāzi ciet, vienlaicīgi novacot brivgajienu priekšējām bremzēm!
Tā kā gāze ir aiztaisīta laicīgi tad priekšas dakša jau būs noslogota, un pie konusiem MT-07 modelim spiežam abas bremzes vienlaikus, paturot prātā ka noslodzes jābūt aptuveni 70% priekšā un 30% aizmugurē. Šis lielums var mainīties atkarībā no riepām.

Offline

Motogurulv
28. Aug 2018, 12:52#7298

Kopš: 27. Apr 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: CBR600RR, GSX-R, Hornet, yz400f,

Ja kādam interesē tad šovakar 28.08 18:00 ir motokursi! Varat padalīties ja kādam vajag! Rakstot pm, vai zvanot uz 26308477!
Viss notiek Riepinieku iela 4

Offline

Motogurulv
28. Aug 2018, 14:09#7299

Kopš: 27. Apr 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: CBR600RR, GSX-R, Hornet, yz400f,


25 Jul 2018, 14:26:41 klepzers rakstīja:
Vajag A kategorijas likšanas procesā ielikt vienu elementāru lietu - obligāta nodarbība trasē (+ izbraukt ar kontrollaiku).

Nodarbībā sākumā teorija gan arī braukšana. Trases - 333 un reģionālās.
Izmaksas nebūtu kosmoss (grūtāk braucējiem samenedžēties, bet varētu gan grupiņā ar savu instruktoru gan arī uz vietas trasē un tur iedod sertifikātu).

Tam nevajadzētu būt kosmiski dārgi (skolas mocis plus trases īre tur 10 cilvēkiem uz stundu).
Ar pareizu teorijas apmācību nevajadzētu aicināt cilvēkus uz to, ka ielās jābrauc pilnā ručkā.
Kontrollaikam jābūt gana garam, bet lai drusku ir jāiespringst.

Un vairāk jārāda "motorcycle crashes" kursu procesā kā arī vairāk jāmāca bremzēšanu, lai nav bail bremzēt un lai zina, ka bremzēšana taisno moci.

Man tada lieta ir visiem, visi ir braukusi pa trasi un pameginajusi pretsturesanu, un miljons citu lietu kas jāzin, sākot ar sēdēšanas pozīciju beidzot ar bremzēšanu likumā

Offline

rams
17. Sep 2018, 13:05#7300

Kopš: 29. Mar 2018

Ziņojumi: 51

Braucu ar: PD06

Kāds var padalīties ar instruktora Dmitrija Krutika kontaktiem?

-----------------
Sometimes when you ride, you fall, if no, you're not riding hard enough!

Offline

Top.LV