Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
kurbuls
25. May 2008, 23:18#121

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


25 May 2008, 23:06:17 jim rakstīja:
Nopirku sīkajam poket tipa mopēdu (pēc skata krosinieks), bet pēdējā laikā īsti labi negrib darboties, respektīvi piedarbināt var tukšgaitā strādā bet kad iedod gāzi tā slāpst, kur varētu meklēt problēmu? (variantus kā piemēram "izmest" nepiedāvāt)


Ja ir ar variatoru (liidzzigi kaa Huskvarnas zaagjim), tad jaapaskataas regulaacija. Citaadi karburatora probza (sevishkji, ja ir 2T)

-----------------
per rectum ad astra

Offline

jim
25. May 2008, 23:20#122

Kopš: 25. May 2008

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


Ja ir ar variatoru (liidzzigi kaa Huskvarnas zaagjim), tad jaapaskataas regulaacija. Citaadi karburatora probza (sevishkji, ja ir 2T)


Nu tas brīnums ir bez robiem, tāds kuram dod gāzi un brauc, šodien tipa vēl paregulēju, (ir tikai viena regulācijas skrūve) un tagad pat piedarbināt nevar
un vēl tam karbulim ir tāda kā šļauciņa kas ir izvadīta uz leju un kad pagāž to mopēdu uz labo sānu tad tek benzīns ārā...

[ Šo ziņu laboja jim, 25 May 2008, 23:21:25 ]

Offline

kurbuls
25. May 2008, 23:27#123

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


25 May 2008, 23:20:40 jim rakstīja:

Ja ir ar variatoru (liidzzigi kaa Huskvarnas zaagjim), tad jaapaskataas regulaacija. Citaadi karburatora probza (sevishkji, ja ir 2T)


Nu tas brīnums ir bez robiem, tāds kuram dod gāzi un brauc, šodien tipa vēl paregulēju, (ir tikai viena regulācijas skrūve) un tagad pat piedarbināt nevar
un vēl tam karbulim ir tāda kā šļauciņa kas ir izvadīta uz leju un kad pagāž to mopēdu uz labo sānu tad tek benzīns ārā...


Taa shljaucinja ir paarpluude. Tas ir normaali. Man siikajam kaadreiz bija KTM 50 nieks, tur vesels shaibu bizness, lai piereguleetu. Ja taa sisteema ir paarvilkta, tad kurbuleejot mocis iet uz priekshu. Tavaa vietaa pazvaniitu Litvinovam, vinjsh to lietu rubii. Veel jau vareetu buut pludinjsh iekjeeries, bet tie ir tikai mineejumi.

-----------------
per rectum ad astra

Offline

jim
25. May 2008, 23:32#124

Kopš: 25. May 2008

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


25 May 2008, 23:27:04 kurbuls rakstīja:

25 May 2008, 23:20:40 jim rakstīja:

Ja ir ar variatoru (liidzzigi kaa Huskvarnas zaagjim), tad jaapaskataas regulaacija. Citaadi karburatora probza (sevishkji, ja ir 2T)


Nu tas brīnums ir bez robiem, tāds kuram dod gāzi un brauc, šodien tipa vēl paregulēju, (ir tikai viena regulācijas skrūve) un tagad pat piedarbināt nevar
un vēl tam karbulim ir tāda kā šļauciņa kas ir izvadīta uz leju un kad pagāž to mopēdu uz labo sānu tad tek benzīns ārā...


Taa shljaucinja ir paarpluude. Tas ir normaali. Man siikajam kaadreiz bija KTM 50 nieks, tur vesels shaibu bizness, lai piereguleetu. Ja taa sisteema ir paarvilkta, tad kurbuleejot mocis iet uz priekshu. Tavaa vietaa pazvaniitu Litvinovam, vinjsh to lietu rubii. Veel jau vareetu buut pludinjsh iekjeeries, bet tie ir tikai mineejumi.


Kas ir tas cilvēks ko tu minēji - maybe var tel nummuriņu, un kur viņu meklēt jo biju aizvedis to mopēdu kur pirka bet tur neko sakarīgu par problēmu tā arī nepateica...
Atjaucis buju karbulim apakšu, tur laikam bija tas pludiņš - tāds balts cilindra formas plastmass, saliku atpakaļ, pēc tam kādu brītiņu gāja tas mopēds un tad atkal noslāpa un viss...

Offline

kurbuls
25. May 2008, 23:42#125

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


25 May 2008, 23:32:51 jim rakstīja:

25 May 2008, 23:27:04 kurbuls rakstīja:

25 May 2008, 23:20:40 jim rakstīja:

Ja ir ar variatoru (liidzzigi kaa Huskvarnas zaagjim), tad jaapaskataas regulaacija. Citaadi karburatora probza (sevishkji, ja ir 2T)


Nu tas brīnums ir bez robiem, tāds kuram dod gāzi un brauc, šodien tipa vēl paregulēju, (ir tikai viena regulācijas skrūve) un tagad pat piedarbināt nevar
un vēl tam karbulim ir tāda kā šļauciņa kas ir izvadīta uz leju un kad pagāž to mopēdu uz labo sānu tad tek benzīns ārā...


Taa shljaucinja ir paarpluude. Tas ir normaali. Man siikajam kaadreiz bija KTM 50 nieks, tur vesels shaibu bizness, lai piereguleetu. Ja taa sisteema ir paarvilkta, tad kurbuleejot mocis iet uz priekshu. Tavaa vietaa pazvaniitu Litvinovam, vinjsh to lietu rubii. Veel jau vareetu buut pludinjsh iekjeeries, bet tie ir tikai mineejumi.


Kas ir tas cilvēks ko tu minēji - maybe var tel nummuriņu, un kur viņu meklēt jo biju aizvedis to mopēdu kur pirka bet tur neko sakarīgu par problēmu tā arī nepateica...
Atjaucis buju karbulim apakšu, tur laikam bija tas pludiņš - tāds balts cilindra formas plastmass, saliku atpakaļ, pēc tam kādu brītiņu gāja tas mopēds un tad atkal noslāpa un viss...

Nomainiiju tel. aparaatu, dalja numuru pazuda. Tas cilveeks ir Agris Litvinovs. Gan jau Aadazhnieki iepostees numuru. Shinii Daugavas krastaa ir taads dzheks Citrons (kaadreiz straadaaja Favoriitaa). Tas arii vareetu liidzeet. Kaut kaa shkjiet ka tac mopeeds vnk. lejas ciet

-----------------
per rectum ad astra

Offline

jim
25. May 2008, 23:45#126

Kopš: 25. May 2008

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


Nomainiiju tel. aparaatu, dalja numuru pazuda. Tas cilveeks ir Agris Litvinovs. Gan jau Aadazhnieki iepostees numuru. Shinii Daugavas krastaa ir taads dzheks Citrons (kaadreiz straadaaja Favoriitaa). Tas arii vareetu liidzeet. Kaut kaa shkjiet ka tac mopeeds vnk. lejas ciet


Par liešanos ciet pats ar izfunktierēju, bet kā novērst gribētu pats iemācīties, citādi mazliet neērti, ka tāds mopēds ar tādām mazām ķibelēm jāved pie meistariem.

Šitāds ir tas mopēds:

Dzinējs: 49cm3, 2, 5Kw, 2-taktu, gaisa dzesēšana, automāts.
Bremzes: priekša – disku
aizmugure – disku
Degviela: benzīns (95) 1:25 (2 taktu eļļa)
Patēriņš: 1L. ~ 30km
Atrums: max. ~50km/h
Iedarbināšana: ar roku
Kravnesība: 80kg.
Pašmasa: 22kg.

[ Šo ziņu laboja jim, 25 May 2008, 23:49:37 ]

Offline

kurbuls
26. May 2008, 00:11#127

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


25 May 2008, 23:45:59 jim rakstīja:

Nomainiiju tel. aparaatu, dalja numuru pazuda. Tas cilveeks ir Agris Litvinovs. Gan jau Aadazhnieki iepostees numuru. Shinii Daugavas krastaa ir taads dzheks Citrons (kaadreiz straadaaja Favoriitaa). Tas arii vareetu liidzeet. Kaut kaa shkjiet ka tac mopeeds vnk. lejas ciet


Par liešanos ciet pats ar izfunktierēju, bet kā novērst gribētu pats iemācīties, citādi mazliet neērti, ka tāds mopēds ar tādām mazām ķibelēm jāved pie meistariem.

Šitāds ir tas mopēds:

Dzinējs: 49cm3, 2, 5Kw, 2-taktu, gaisa dzesēšana, automāts.
Bremzes: priekša – disku
aizmugure – disku
Degviela: benzīns (95) 1:25 (2 taktu eļļa)
Patēriņš: 1L. ~ 30km
Atrums: max. ~50km/h
Iedarbināšana: ar roku
Kravnesība: 80kg.
Pašmasa: 22kg.

2T daudz variantu nav. Ja lejas ciet tad:
- galvenaa diize un adata (maisiijums paraak trekns)
- pludinjsh
- vareetu veel buut gaisa filtrs
Ja maisiijums paaraak liess, tad pirms noslaapshanas motora abaroti "aiziet kosmosaa"
Iisti neatceros, kaa bija ar maneejo 2T, vai benja lija aaraa nogaazhot uz saaniem vai nee. Ja nee, tad ozh peec pludinja probzas

-----------------
per rectum ad astra

Offline

jim
26. May 2008, 00:14#128

Kopš: 25. May 2008

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Oboroti kosmosā neiet, un ārā tas benzīns līst reizēm.
Apmēram viss skaidrs, bet kā to visu novērst, ne jau tikai izjaukt un salikt atpakaļ, maybe vispār citu karbuli nopirkt, jo nebūtu nekāds brīnums ka tas china mēsls ir vienkārši izdilis vai nomiris dabīgā nāvē...

Offline

kurbuls
26. May 2008, 00:21#129

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


26 May 2008, 00:14:38 jim rakstīja:
Oboroti kosmosā neiet, un ārā tas benzīns līst reizēm.
Apmēram viss skaidrs, bet kā to visu novērst, ne jau tikai izjaukt un salikt atpakaļ, maybe vispār citu karbuli nopirkt, jo nebūtu nekāds brīnums ka tas china mēsls ir vienkārši izdilis vai nomiris dabīgā nāvē...

Ticamaakaa no versijaam. Vieniigais normmalais 2T karbikjis ir Mikuni

-----------------
per rectum ad astra

Offline

jim
26. May 2008, 00:23#130

Kopš: 25. May 2008

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Cik tāds MIKUNI maksā un kur var nopirkt

[ Šo ziņu laboja jim, 26 May 2008, 00:23:43 ]

Offline

kurbuls
26. May 2008, 00:31#131

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


26 May 2008, 00:23:05 jim rakstīja:
Cik tāds MIKUNI maksā un kur var nopirkt

Mikuni izmanto visi razhotaaji. Visiem kam ir 50, 65, 85 2T racing tipa moto ir mikuni karbulji. Leeti vinji toch nav. Tev droshi vien jaaskataas uz 50niekiem

-----------------
per rectum ad astra

Offline

jim
26. May 2008, 00:32#132

Kopš: 25. May 2008

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Nu skaidrs, paldies par ieteikumiem, iesākumā paprovēšu to pašu karbuli pajaukt vai uzlikt citu tāda paša ražojuma.

Offline

kurbuls
26. May 2008, 00:41#133

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


26 May 2008, 00:32:56 jim rakstīja:
Nu skaidrs, paldies par ieteikumiem, iesākumā paprovēšu to pašu karbuli pajaukt vai uzlikt citu tāda paša ražojuma.

Tas laikam buus pareizaakais risinaajums, jo katram karbulim ir sava iepluude. Tur var dabuut muuzhiigo gemoru. spriezhot peec mineetaas jaudas (2,5 kw) Mikuni vareetu buut par niknu. Vispaar pasaulee ir 2 kompaanijas, kas razho normaalus 50niekus - KTM un Cobra

-----------------
per rectum ad astra

Offline

jim
26. May 2008, 08:12#134

Kopš: 25. May 2008

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


26 May 2008, 00:41:24 kurbuls rakstīja:

26 May 2008, 00:32:56 jim rakstīja:
Nu skaidrs, paldies par ieteikumiem, iesākumā paprovēšu to pašu karbuli pajaukt vai uzlikt citu tāda paša ražojuma.

Tas laikam buus pareizaakais risinaajums, jo katram karbulim ir sava iepluude. Tur var dabuut muuzhiigo gemoru. spriezhot peec mineetaas jaudas (2,5 kw) Mikuni vareetu buut par niknu. Vispaar pasaulee ir 2 kompaanijas, kas razho normaalus 50niekus - KTM un Cobra


Uz nākamo ofic tēmēšu KTM, jo šitas tiešām liekas brīžam bīstams...

Offline

peecis
26. May 2008, 08:33#135

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2837

Braucu ar: xb9sx, svartpilen 401, yamaha YRS-24B


25 May 2008, 23:06:17 jim rakstīja:
Nopirku sīkajam poket tipa mopēdu (pēc skata krosinieks), bet pēdējā laikā īsti labi negrib darboties, respektīvi piedarbināt var tukšgaitā strādā bet kad iedod gāzi tā slāpst, kur varētu meklēt problēmu? (variantus kā piemēram "izmest" nepiedāvāt)


praamja 85-niekam bija taada probleema, pie vainas izraadijaas drankjiigs benja
nomainiija benju un viss aizgaaja.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

jim
26. May 2008, 08:35#136

Kopš: 25. May 2008

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


praamja 85-niekam bija taada probleema, pie vainas izraadijaas drankjiigs benja
nomainiija benju un viss aizgaaja.


Nu nez šitam visu laiku pērku statoila benzīnu, lab paprovēsim nestes.

Offline

chechens
26. May 2008, 09:16#137

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: SV650


25 May 2008, 21:56:53 chechens rakstīja:
Kungi,
kas varētu būt par iemeslu, ka mocis pie ~ 120 km/h un uz augšu ik pa brīdim noslāpst un pēc sekundes, divām atkal iedarbojas un brauc tālāk. Ļoti bieži tas nav, šosezon pāris reizes bijis. Protams, tas notiek, kad esmu uz Jūrmalenes trešajā joslā un aiz muguras mašīnas!



25 May 2008, 22:11:26 MAD_DOG rakstīja:
kaadi ir apgriezieni - vienmeeriigi?
leenaak braucot taa naf?
PS un vispaar tas ir iemesls lai mainiitu moci


Tas notiek tikai braucot vienmērīgi, paātrinoties nekad. Zem 100 km/h toč nekad tā nav bijis.


25 May 2008, 22:42:15 Indo rakstīja:
Pirmastam nebija probzas ar signalizaaciju?


Tipa nē.


25 May 2008, 22:45:16 kurbuls rakstīja:
Benziina padeves probleemas


Maz ticams, jo, ja netiek atlaista gāze brīdī, kad mocis ir noslāpis, tas iedarbojas ar sprādzienu, kas nozīmē ka benzīns visu laiku tiek padots.
Šitas ir baigi nepatīkami, ja blakus ir biezs džips

-----------------
Frozen Company

Offline

Indo
26. May 2008, 09:58#138

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2185

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, VAG Mk7 DSG7/150 un lodāmuru pa plati

Daspridzinaajies?!

-----------------

Offline

chechens
26. May 2008, 10:02#139

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: SV650


26 May 2008, 09:58:49 Indo rakstīja:
Daspridzinaajies?!




-----------------
Frozen Company

Offline

Modrs
26. May 2008, 12:45#140

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2590

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


25 May 2008, 23:45:59 jim rakstīja:

Nomainiiju tel. aparaatu, dalja numuru pazuda. Tas cilveeks ir Agris Litvinovs. Gan jau Aadazhnieki iepostees numuru. Shinii Daugavas krastaa ir taads dzheks Citrons (kaadreiz straadaaja Favoriitaa). Tas arii vareetu liidzeet. Kaut kaa shkjiet ka tac mopeeds vnk. lejas ciet


Par liešanos ciet pats ar izfunktierēju, bet kā novērst gribētu pats iemācīties, citādi mazliet neērti, ka tāds mopēds ar tādām mazām ķibelēm jāved pie meistariem.

Šitāds ir tas mopēds:

Dzinējs: 49cm3, 2, 5Kw, 2-taktu, gaisa dzesēšana, automāts.
Bremzes: priekša – disku
aizmugure – disku
Degviela: benzīns (95) 1:25 (2 taktu eļļa)
Patēriņš: 1L. ~ 30km
Atrums: max. ~50km/h
Iedarbināšana: ar roku
Kravnesība: 80kg.
Pašmasa: 22kg.




tak šito var kā sēmuškas noregulēt

Offline

Top.LV