Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Pufaix
16. Jun 2015, 23:19#25681

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 341

Braucu ar: DCT

Jap, ir doma pamēģināt- ja manuālis nemelo, manam mopedam uz ecu ir jābūt štekerim

Offline

BAKLIS
16. Jun 2015, 23:56#25682

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Sveiki! Kāds varētu ieteikt Rīgā kādu spečuku, pie kā varētu aizdzīt moci pārbaudīt kompresiju utt.

-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

einars
17. Jun 2015, 11:42#25683

Kopš: 15. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Honda CBR 919RR

Sveiki! Interesē serviss Teikā vai centrā, kur varētu nomainīt Hondai CBR 919 aimugrējo amīti, Tehniskajā vairs neizlaida

Offline

andrejins
17. Jun 2015, 13:48#25684

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


17 Jun 2015, 11:42:36 einars rakstīja:
Sveiki! Interesē serviss Teikā vai centrā, kur varētu nomainīt Hondai CBR 919 aimugrējo amīti, Tehniskajā vairs neizlaida

Teika stuntfighters serviss šmerlī, centrā motoland, blakus motopower krogam.

Raksti arriecīgi vai nu JR, vai Naitam

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Agris112
17. Jun 2015, 21:34#25685

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 104

Braucu ar: CBR F4


12 Jun 2015, 09:43:05 RitvarsG rakstīja:

11 Jun 2015, 22:21:04 Agris112 rakstīja:
Kas varetu but par vainu manai Hondai CBR600F 2000g, ka uzsilt lidz darba t ta sak dzinejs brivgaita ristities un ka apgriezienos ta viss ok, aukstam ari viss ok, normali pabraukt caur pilsetu nevar pie luksofora gandriz slapst nost un apgriezieni peld

Tātad iemesli vispār var būt dažādi-sāc ar to,ka pārbaudi sveces un svečvadus-apskaties kāda krāsā svecēm gali-izgāz riktīgi ar moci - izskrūvē sveces un palūri - mans domāt,ka tomēr varētu būt pārak liess degmaisījums,ja tā tad sveču gali būs balti(gaiši),ja trekns tad melni-pēc šīs informācijas būs vieglāk orientēties-un jāpievērš uzmanība vai visam svecēm vienādi,jeb atšķiras,ja ir liess degmaisījums vienā no cilindriem tad jāsak tur lūrēt-pārbaudīt uz gaisa sūci,ja nekur nesūc tad karbulis jātīra,tāpat no karstuma var kāda svece iet pa pieskari-ja ir plaisa vai vel kas tajā.Varianti daudz un dažadi-ja tu nodarbojies pats ar savu moci tad sāc rakties pa svecēm utt,ja nē tad nav jēgas te jautāt-ved pie meistara-jebkurā gadījumā tas nebūs plug and play fix,ja nu vienīgi sveču maiņa palīdz. ,bet tā jau būs minēšana.
sazinajos ar meistariem un atrakais pec 2 nedelam varu tikt. par cik 2nedelas ir ilgs laiks saku petit manuali un pats cik varu censos saprast problemu. Un parbauzu gaita radas jautajums, vai ladesana var ietekmet to raustisanos un gursanu siltam dzinejam brivgaita? Jo aukstam dzinejam meriju ladesanu un pie 5000rpm ar ieslegtu talo gaismu rada 14.9v ka dzinejs uzsila lidz darba t ta parmeriju velreiz un tagad radas pie 5000rpm un visam gaismam 11.9v un sad tad 12.6v tapec radas sis jautajums. sameriju tinumus un tiem ka manuali 1.0ohm starp tinumiem un uz masu neiet. un tas sprieguma regulators nenormali uzkarst kad dzinejs sasniedz darba t tas ir normali? sveces parbaudiju itka daudz maz vienadas visas nav ne melnas ne baltas bet pa vidam.

[ Šo ziņu laboja Agris112, 17 Jun 2015, 21:40:33 ]

Offline

mexa
17. Jun 2015, 23:49#25686

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

motors uzsilst pa noteiktu laiku. RR attieciigi ar laiku uzsilst. bet laadee maz. iztiiri RR kontaktus un sapuut ar kontaktu smeeri. seko lai stingri iet savienojumaa kontakti. iztiiri masas savienojumus. ja neliidz maini RR. tas pa laadeeshanu.
par raustisanoa bija mineets daudz kas. kas jaabauda un jaastriipo no saraksta. lai ietu talak

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

VATERLAND
17. Jun 2015, 23:51#25687

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


17 Jun 2015, 21:34:17 Agris112 rakstīja:

12 Jun 2015, 09:43:05 RitvarsG rakstīja:

11 Jun 2015, 22:21:04 Agris112 rakstīja:
Kas varetu but par vainu manai Hondai CBR600F 2000g, ka uzsilt lidz darba t ta sak dzinejs brivgaita ristities un ka apgriezienos ta viss ok, aukstam ari viss ok, normali pabraukt caur pilsetu nevar pie luksofora gandriz slapst nost un apgriezieni peld

Tātad iemesli vispār var būt dažādi-sāc ar to,ka pārbaudi sveces un svečvadus-apskaties kāda krāsā svecēm gali-izgāz riktīgi ar moci - izskrūvē sveces un palūri - mans domāt,ka tomēr varētu būt pārak liess degmaisījums,ja tā tad sveču gali būs balti(gaiši),ja trekns tad melni-pēc šīs informācijas būs vieglāk orientēties-un jāpievērš uzmanība vai visam svecēm vienādi,jeb atšķiras,ja ir liess degmaisījums vienā no cilindriem tad jāsak tur lūrēt-pārbaudīt uz gaisa sūci,ja nekur nesūc tad karbulis jātīra,tāpat no karstuma var kāda svece iet pa pieskari-ja ir plaisa vai vel kas tajā.Varianti daudz un dažadi-ja tu nodarbojies pats ar savu moci tad sāc rakties pa svecēm utt,ja nē tad nav jēgas te jautāt-ved pie meistara-jebkurā gadījumā tas nebūs plug and play fix,ja nu vienīgi sveču maiņa palīdz. ,bet tā jau būs minēšana.
sazinajos ar meistariem un atrakais pec 2 nedelam varu tikt. par cik 2nedelas ir ilgs laiks saku petit manuali un pats cik varu censos saprast problemu. Un parbauzu gaita radas jautajums, vai ladesana var ietekmet to raustisanos un gursanu siltam dzinejam brivgaita? Jo aukstam dzinejam meriju ladesanu un pie 5000rpm ar ieslegtu talo gaismu rada 14.9v ka dzinejs uzsila lidz darba t ta parmeriju velreiz un tagad radas pie 5000rpm un visam gaismam 11.9v un sad tad 12.6v tapec radas sis jautajums. sameriju tinumus un tiem ka manuali 1.0ohm starp tinumiem un uz masu neiet. un tas sprieguma regulators nenormali uzkarst kad dzinejs sasniedz darba t tas ir normali? sveces parbaudiju itka daudz maz vienadas visas nav ne melnas ne baltas bet pa vidam.



....Un beigu beigās izrādīsies, ka karās nost Relejs Regulārtors, kas sakarstot arī sāk mētāt brīnumus....

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

RitvarsG
18. Jun 2015, 00:03#25688

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100


17 Jun 2015, 21:34:17 Agris112 rakstīja:

12 Jun 2015, 09:43:05 RitvarsG rakstīja:

11 Jun 2015, 22:21:04 Agris112 rakstīja:
Kas varetu but par vainu manai Hondai CBR600F 2000g, ka uzsilt lidz darba t ta sak dzinejs brivgaita ristities un ka apgriezienos ta viss ok, aukstam ari viss ok, normali pabraukt caur pilsetu nevar pie luksofora gandriz slapst nost un apgriezieni peld

Tātad iemesli vispār var būt dažādi-sāc ar to,ka pārbaudi sveces un svečvadus-apskaties kāda krāsā svecēm gali-izgāz riktīgi ar moci - izskrūvē sveces un palūri - mans domāt,ka tomēr varētu būt pārak liess degmaisījums,ja tā tad sveču gali būs balti(gaiši),ja trekns tad melni-pēc šīs informācijas būs vieglāk orientēties-un jāpievērš uzmanība vai visam svecēm vienādi,jeb atšķiras,ja ir liess degmaisījums vienā no cilindriem tad jāsak tur lūrēt-pārbaudīt uz gaisa sūci,ja nekur nesūc tad karbulis jātīra,tāpat no karstuma var kāda svece iet pa pieskari-ja ir plaisa vai vel kas tajā.Varianti daudz un dažadi-ja tu nodarbojies pats ar savu moci tad sāc rakties pa svecēm utt,ja nē tad nav jēgas te jautāt-ved pie meistara-jebkurā gadījumā tas nebūs plug and play fix,ja nu vienīgi sveču maiņa palīdz. ,bet tā jau būs minēšana.
sazinajos ar meistariem un atrakais pec 2 nedelam varu tikt. par cik 2nedelas ir ilgs laiks saku petit manuali un pats cik varu censos saprast problemu. Un parbauzu gaita radas jautajums, vai ladesana var ietekmet to raustisanos un gursanu siltam dzinejam brivgaita? Jo aukstam dzinejam meriju ladesanu un pie 5000rpm ar ieslegtu talo gaismu rada 14.9v ka dzinejs uzsila lidz darba t ta parmeriju velreiz un tagad radas pie 5000rpm un visam gaismam 11.9v un sad tad 12.6v tapec radas sis jautajums. sameriju tinumus un tiem ka manuali 1.0ohm starp tinumiem un uz masu neiet. un tas sprieguma regulators nenormali uzkarst kad dzinejs sasniedz darba t tas ir normali? sveces parbaudiju itka daudz maz vienadas visas nav ne melnas ne baltas bet pa vidam.

Tātad ar svecēm un degmaisījumu viss ok-raustīties varētu ja nelādē pavisam,bet tikai ja nepietiek strāvas aizdedzes svecēm dot dzirksteli-vēl nomēri spriegumu starp fāzēm-ieslēdz multimetru uz maiņstrāvu un mēri starp spailēm-pēc manuāļa salīdzini rezultātu-runa iet par statora spailēm-bet izskatās,ka tev varētu būt kkur sakusuši kontakti,jeb rr beidzas nost-ieslēdz multimetru uz diožu pārbaudi-un pārbaudi rr -manuālī jābūt info par tavu regulatoru.Un visu to dari,kad sākas problēmas,tas ir uz karstu motoru.Regulators karst tā nu ir,jo spriegums ar kuru viņam jātiek galā ir līdz 90vac atkarībā no motocikla un strāvas stiprums apm 20-25A.Bet,ja viņš tev labi nelādē tev jau vajadzēja to manīt.Tikpat labi stators arī var būt beigts un tu neuzrāvi momentu kad viņam īssavienojums ar massu-piem kāds vadiņš lūzis vai izolācija bojāta pie augstām temperatūrām izplešas un gatavs.Tas viss ir kārtīgi jāpārbauda-ja ir manuālis tad problēmām nevajadzētu būt-bet fakts ir fakts ar 12VDC ir par maz-lādēšanai-viņam knapi pietiek sulas.Bet visdrīzāk rr ir pa galam.Ja ir kur dabūt citu uzliec izmēģinājumam tikai vispirms pārliecinies,ka stators nedod ārā kosmosu.

Offline

mexa
18. Jun 2015, 00:06#25689

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja seedinaas stipri zem darba voltazhas tad iespejams. bet noteikti shoferis butu pamanijis ka vinjam spuldze dziest un priborka atsledzas.... ja voltazha tajaa briidii ir pie 11-12v vismaz tad veel motors straadaas diezgan ok. bet ja pie paaugstinatiem rpm raustaas taa ka buutu atslegts cilindrs tad var tureet aizdomaas borta spriegumu. bet sleedzaad cilindrd kuram sliktaak ar dzirksteli. piem vecas sveces. pabrauc ar voltmetru un cheko likumsakariibu. bet taa var arii nebuutt. pats tada veidaa mociijos 40km braukt. darbojaas tik tuksgaitaa. braucu 2 stundas gandrizvai. ieskrienos kameer nedziest motors un ripinos... taa visu celju

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
18. Jun 2015, 00:13#25690

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

labs RR tikai sils, ne karsiis. karshana jau ir defekts

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

RitvarsG
18. Jun 2015, 00:18#25691

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

Aizmirsu piebilst-statora spriegumu jāpārbauda atslēdzot to no rr-un vari pamēģināt atslēgt rr pavisam taja momenta kad raustās-tas protams ir neprofesionali ta darīt,bet rezultatu jau manīs uzreiz-tikai uzlādē aķīti pirms tam.Labākais variants pilnīgi visu samērīt un tad jau redzēs,kas par bumbām.Un pavisam labs variants aizņemties no kada rr priekš testa.

Offline

Agris112
18. Jun 2015, 00:36#25692

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 104

Braucu ar: CBR F4

Ja tinumus parbaudiju atvienota stavokli no sprieguma regulatora ka jau manuali, atradu tagad vakara youtube klipu ka pasu regulatoru parbauda, rit pameginasu. Varbut ka si ir viena no vainam kas man sobrid uzpeld. Saksu ar so un tad iesu talak. Jo bija ari ta, ka izbraucu valmieru un vairs palaist nevaru jo akis saus, tas naca kopa ar raustisanos, bet raustas tikai brivgaita. Ka uzber ta viss ok ruc normali iet ari ok. Ka riga jabrauc un luksofori ta sakas vajprats Paldies par padomiem, rit turpinasu parbaudes.

Offline

piter
18. Jun 2015, 08:47#25693

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


18 Jun 2015, 00:36:38 Agris112 rakstīja:
Ja tinumus parbaudiju atvienota stavokli no sprieguma regulatora ka jau manuali, atradu tagad vakara youtube klipu ka pasu regulatoru parbauda, rit pameginasu. Varbut ka si ir viena no vainam kas man sobrid uzpeld. Saksu ar so un tad iesu talak. Jo bija ari ta, ka izbraucu valmieru un vairs palaist nevaru jo akis saus, tas naca kopa ar raustisanos, bet raustas tikai brivgaita. Ka uzber ta viss ok ruc normali iet ari ok. Ka riga jabrauc un luksofori ta sakas vajprats Paldies par padomiem, rit turpinasu parbaudes.

ja testeris rāda pie 12V, tātad nelādē.. ja ir lādēšana, tad būtu pie 14V.. tāpēc arī aķis bija sauss..

Offline

RitvarsG
18. Jun 2015, 09:09#25694

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

Regulators

Stators

Šeit labi parādīts,kas un kā jāmēra,ja nu vēl kādreiz kādam vajag veikt šos darbus.

Pēc tam,kad būsi ticis tālāk mērījumos atraksti šeit rezultātus un secinājumus.

Offline

screwy
18. Jun 2015, 09:44#25695

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Uz TA tam sarkanajam atstarotājam aizmugurē ir jābūt virs vai zem numura zīmes? Vai tas ir po?

Offline

Negantelis
18. Jun 2015, 09:54#25696

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


18 Jun 2015, 09:44:56 screwy rakstīja:
Uz TA tam sarkanajam atstarotājam aizmugurē ir jābūt virs vai zem numura zīmes? Vai tas ir po?



Vienalga

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

screwy
18. Jun 2015, 10:28#25697

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


18 Jun 2015, 09:54:16 Negantelis rakstīja:

18 Jun 2015, 09:44:56 screwy rakstīja:
Uz TA tam sarkanajam atstarotājam aizmugurē ir jābūt virs vai zem numura zīmes? Vai tas ir po?





Vienalga



[ Šo ziņu laboja screwy, 18 Jun 2015, 10:29:19 ]

Offline

andrejins
18. Jun 2015, 11:21#25698

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


18 Jun 2015, 10:28:53 screwy rakstīja:

18 Jun 2015, 09:54:16 Negantelis rakstīja:

18 Jun 2015, 09:44:56 screwy rakstīja:
Uz TA tam sarkanajam atstarotājam aizmugurē ir jābūt virs vai zem numura zīmes? Vai tas ir po?





Vienalga






Vienai meitenei, kurai numurs bija tieši zem luktura un zem numura plastmasa bija norauta uzlīmējām uz paša numura un arī izlaida

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

screwy
18. Jun 2015, 12:34#25699

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


18 Jun 2015, 11:21:33 andrejins rakstīja:

18 Jun 2015, 10:28:53 screwy rakstīja:

18 Jun 2015, 09:54:16 Negantelis rakstīja:

18 Jun 2015, 09:44:56 screwy rakstīja:
Uz TA tam sarkanajam atstarotājam aizmugurē ir jābūt virs vai zem numura zīmes? Vai tas ir po?





Vienalga






Vienai meitenei, kurai numurs bija tieši zem luktura un zem numura plastmasa bija norauta uzlīmējām uz paša numura un arī izlaida

Gan jau tas Zaķīš(zeķīš) veidīgais inspektors tas nebija
Šonedēļ gāju, trāpījos pie cita, bet tas Zaķīšveidīgais ānuss skraida apkārt un tik ar pirkstu rāda. Izskatījās, ka tam otram tas Zaķītis sēž jau vienā vietā un nevienu Zaķīšdirša aizrādījumu neņēma vērā Reāls respect!

Offline

andrejins
18. Jun 2015, 15:54#25700

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


18 Jun 2015, 12:34:20 screwy rakstīja:

18 Jun 2015, 11:21:33 andrejins rakstīja:

18 Jun 2015, 10:28:53 screwy rakstīja:

18 Jun 2015, 09:54:16 Negantelis rakstīja:

18 Jun 2015, 09:44:56 screwy rakstīja:
Uz TA tam sarkanajam atstarotājam aizmugurē ir jābūt virs vai zem numura zīmes? Vai tas ir po?





Vienalga






Vienai meitenei, kurai numurs bija tieši zem luktura un zem numura plastmasa bija norauta uzlīmējām uz paša numura un arī izlaida

Gan jau tas Zaķīš(zeķīš) veidīgais inspektors tas nebija
Šonedēļ gāju, trāpījos pie cita, bet tas Zaķīšveidīgais ānuss skraida apkārt un tik ar pirkstu rāda. Izskatījās, ka tam otram tas Zaķītis sēž jau vienā vietā un nevienu Zaķīšdirša aizrādījumu neņēma vērā Reāls respect!


Drīzāk te iederētos teksts no PND dziesmas - Eu tu skaistā meitene, kāpēc tev nav grebene, silikona pupi...

Resp ar dekoltē jau neskraidītu ap moci, bet gan ap pašu

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline