Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mixxx2005
18. Aug 2017, 11:32#30961

Kopš: 25. Aug 2016

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

Sveiki, kur Pārdaugavā šodien varu tikt pie pus metra (50mm diametra) caurules izpūtējam?

Offline

elf
18. Aug 2017, 12:33#30962

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


18 Aug 2017, 11:32:17 mixxx2005 rakstīja:
Sveiki, kur Pārdaugavā šodien varu tikt pie pus metra (50mm diametra) caurules izpūtējam?


Jūrmalas gatve 7 laikam...bij izpūtēju veikals un caurules.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

GT
21. Aug 2017, 19:04#30963

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1

Kura servisa iesakat mocim salabot bremzes ?
Problema: pec katras agresivākas pabraukšanās vai treniņa bremzes paliek mīkstas, uzpildu un pārgaisoju pa jaunam un kādu brīdi ir normāli. Kā arī diezgan paliels tukšums hēbeļa sākuma. Supporti nesen pārlasīti ar jauniem blīvslēgiem un putekļu gumijām, neko garām nespiež, kluči jauni- - Ferodo sintered, zem 1000km, tika iebraukāti.

Offline

Armandsz
21. Aug 2017, 19:15#30964

Kopš: 08. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: ST1100 un Mežaveci

Bremžu šķidrumu maini. Ar augstāku "vārīšanās" temperatūru.

[ Šo ziņu laboja Armandsz, 21 Aug 2017, 19:15:35 ]

Offline

Naits
21. Aug 2017, 19:45#30965

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

+1 par šķidrumu un kādi hēbeļi Tev stāv virsū?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Lazda
21. Aug 2017, 22:44#30966

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR

Varbūt kāds var ieteikt kādu labu moto meistaru, kurš varētu palīdzet tikt skaidrībā ar F4i inžektora problēmu? Sākās ar to, ka aizvakar darbinot tā kā slāpa nost(0,5k apgriezieni), uzdodot virsū sāka mirgot FI lampiņa divas reizes. Noslāpēju un piedarbināju no jauna moci un viss bija ok, domāju ok, kaut kāds gļuks. Šodien pa dienu izbraucu viss bija ok, bet tagad vakarā gaidīju, kad cels augšā apgriezienus, lai uzsiltu, bet tā arī turējās ap 1,5k tikai. Tad sākot braukt iedegās FI lampiņa un tā arī nenodzisa. Tad izdomāju noslāpēt un no jauna piedarbināt, tad atkal tā kā slāpa nost(lampiņa nedega), bet uzdodot nedaudz gāzi, tukšgaitas apgriezieni uzgāja līdz 1,5k un tajā brīdī iedegās FI lampiņa. It kā atradu kļūdas atšifrējumu, rīt mēģināšu kaut ko darīt, bet nedaudz šaubos vai pats atrisināšu, tāpēc varbūt kāds var ieteikt kādu meistaru vai varbūt ir saskāries ar tieši šādu problēmu?

-----------------

Offline

Lazda
22. Aug 2017, 21:16#30967

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR

Ja nu kādam vēl rodas līdzīga problēma, kā man, tad atrisināt sanāca diezgan veiksmīgi - trubiņa, kas pienāk pie MAP sensora bija pilnīgi ciet. Izpūtu ar kompresoru un viss ok, vairs nerāda FI kļūdu.

-----------------

Offline

RadekSkylark
23. Aug 2017, 09:23#30968

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Sveiki, biedri.

Vēlējos apvaicāties - kāda ir jūsu pieredze ar ScottOiler vSystem automātisko ķēdes eļļošanas sistēmu ikdienas un garāku gabalu izbraucienu močiem?

Interesējos, jo man uz iegādātā moča šī sistēma ir uzstādīta, bet ir beigusies eļļa un domāju, vai man viņu lietot vai nē. Palasījos pa advrider.com un tur lielākā daļā ļoti apmierināta.

Paldies jau iepriekš!

Offline

Paw
23. Aug 2017, 13:31#30969

Kopš: 25. Jul 2012

No: Baldone

Ziņojumi: 202

Braucu ar: zirgu

Neizdodas noskrūvēt skrūvi, kas tur priekšējo zvaigznīti. Kāds zin vai to pasākumu var karstēt?
Mopēds Versys 650.

Offline

egis
23. Aug 2017, 13:38#30970

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


23 Aug 2017, 13:31:48 Paw rakstīja:
Neizdodas noskrūvēt skrūvi, kas tur priekšējo zvaigznīti. Kāds zin vai to pasākumu var karstēt?
Mopēds Versys 650.

Ko Tu gribi tur karsēt? Vismaz atlocīji tās maliņas uzgriezniem. Kā nevar atskrūvēt, paņem garāku cauruli. Vai Tu esi ķēdi noņēmis? Tas nav tas uzgrieznis, ko nevar atskrūvēt, ja nu vienīgi kantes aprautas, bet arī nav redzēti tādi gadījumi. Protams, nezinu, kā ir Vērsim, runāju par Z750, bet nedomāju, ka Vērsim ir kaut kā īpaši savādāk.

[ Šo ziņu laboja egis, 23 Aug 2017, 13:40:11 ]

Offline

egis
23. Aug 2017, 13:49#30971

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


21 Aug 2017, 22:44:16 Lazda rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt kādu labu moto meistaru, kurš varētu palīdzet tikt skaidrībā ar F4i inžektora problēmu? Sākās ar to, ka aizvakar darbinot tā kā slāpa nost(0,5k apgriezieni), uzdodot virsū sāka mirgot FI lampiņa divas reizes. Noslāpēju un piedarbināju no jauna moci un viss bija ok, domāju ok, kaut kāds gļuks. Šodien pa dienu izbraucu viss bija ok, bet tagad vakarā gaidīju, kad cels augšā apgriezienus, lai uzsiltu, bet tā arī turējās ap 1,5k tikai. Tad sākot braukt iedegās FI lampiņa un tā arī nenodzisa. Tad izdomāju noslāpēt un no jauna piedarbināt, tad atkal tā kā slāpa nost(lampiņa nedega), bet uzdodot nedaudz gāzi, tukšgaitas apgriezieni uzgāja līdz 1,5k un tajā brīdī iedegās FI lampiņa. It kā atradu kļūdas atšifrējumu, rīt mēģināšu kaut ko darīt, bet nedaudz šaubos vai pats atrisināšu, tāpēc varbūt kāds var ieteikt kādu meistaru vai varbūt ir saskāries ar tieši šādu problēmu?


FI lampiņa kawasaki Z750 ir imobilaizers, varbūt to vajag arī skatīt nevis iešprici. tā glučī un slāpē moci nost. varbūt ar otru aizdedzes atslēgu pamēģini pabraukt vai padarbināt moto.

[ Šo ziņu laboja egis, 23 Aug 2017, 13:49:32 ]

Offline

Paw
23. Aug 2017, 13:52#30972

Kopš: 25. Jul 2012

No: Baldone

Ziņojumi: 202

Braucu ar: zirgu

Ne pirmo reizi skrūvēju (šim gan pirmo) viss tur ir atlocīts un sapūsts. Truba arī jau ir paņemta. Muciņa uz 27, prasās biki mazāka, bet tādas laikam dabā ir liels retums. Vienreiz jau biki aprāvu, tapēc prasu vai var sildīt vai arī meklēt pneimatiskio. Ar āmuru arī padaudzīju. Ķede vēl visrsū


23 Aug 2017, 13:38:13 egis rakstīja:

23 Aug 2017, 13:31:48 Paw rakstīja:
Neizdodas noskrūvēt skrūvi, kas tur priekšējo zvaigznīti. Kāds zin vai to pasākumu var karstēt?
Mopēds Versys 650.

Ko Tu gribi tur karsēt? Vismaz atlocīji tās maliņas uzgriezniem. Kā nevar atskrūvēt, paņem garāku cauruli. Vai Tu esi ķēdi noņēmis? Tas nav tas uzgrieznis, ko nevar atskrūvēt, ja nu vienīgi kantes aprautas, bet arī nav redzēti tādi gadījumi. Protams, nezinu, kā ir Vērsim, runāju par Z750, bet nedomāju, ka Vērsim ir kaut kā īpaši savādāk.

Offline

egis
23. Aug 2017, 13:56#30973

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


23 Aug 2017, 09:23:46 RadekSkylark rakstīja:
Sveiki, biedri.

Vēlējos apvaicāties - kāda ir jūsu pieredze ar ScottOiler vSystem automātisko ķēdes eļļošanas sistēmu ikdienas un garāku gabalu izbraucienu močiem?

Interesējos, jo man uz iegādātā moča šī sistēma ir uzstādīta, bet ir beigusies eļļa un domāju, vai man viņu lietot vai nē. Palasījos pa advrider.com un tur lielākā daļā ļoti apmierināta.

Paldies jau iepriekš!


Es neredzu vajadzības pēc tā, vai tad grūti pacelt riteni patīrīt un saeļļot ķēdi, max 5 min. Nav jau tas katru dienu jādara un katru reizi, kad caur peļķi izbrauc vai dubļiem. neviena parikte tev nenotīrīs un neieeļļos ķēdi labāk kā pats manuāli.

Offline

Indo
23. Aug 2017, 15:36#30974

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


23 Aug 2017, 13:56:29 egis rakstīja:

Es neredzu vajadzības pēc tā, vai tad grūti pacelt riteni patīrīt un saeļļot ķēdi, max 5 min. Nav jau tas katru dienu jādara un katru reizi, kad caur peļķi izbrauc vai dubļiem. neviena parikte tev nenotīrīs un neieeļļos ķēdi labāk kā pats manuāli.


Broblēmu nav, ja ir centrālā peka. Bet ko darīt lietainā laikā? Stāties ir pēc 50km eļļot? Pēc 50km tā ķede jau būs "tīra" ka prieks

ScottOiler's ir super štelle! Pirmkārt, nepārtrauktā ķēdes eļļošana manāmi paildzina ķēdes uz zobratu ilgmūžību, otrkārt, nekāda čakara. Uzpildi līdz max un ripini savus 1500-2000t/km. Uz vecā moča sākumā lēju speciāli eļļosanas sitēmām paredzēto eļļu, beigās pārgāju uz parasto 10w40 moču motoreļļu... Biš padevi pagriez vairāk un aidā! Bet savādāk nekādu problēmu.


-----------------

Offline

egis
23. Aug 2017, 17:14#30975

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S

katram savs un tas ir normāli. Ja lieto motoreļļu, tad, protams, lietus laikā pēc 50 km jāeļļo un iespējams viss notašķīts ar eļļu. Bet, ja lieto normālu ķēdes eļļu, tad var droši nobraukt 1000 km ar visu lietu, vismaz ar ielas moci. Ar oriģinālo ķēdi nobraukts 30 000, tā kā īpašas vajadzības paildzināt mūžu ķēdei nav jēgas. varbūt endurai ir savādāk, tur citi apstākļi.

Offline

Indo
23. Aug 2017, 19:02#30976

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


23 Aug 2017, 17:14:01 egis rakstīja:
katram savs un tas ir normāli. Ja lieto motoreļļu, tad, protams, lietus laikā pēc 50 km jāeļļo un iespējams viss notašķīts ar eļļu. Bet, ja lieto normālu ķēdes eļļu, tad var droši nobraukt 1000 km ar visu lietu, vismaz ar ielas moci. Ar oriģinālo ķēdi nobraukts 30 000, tā kā īpašas vajadzības paildzināt mūžu ķēdei nav jēgas. varbūt endurai ir savādāk, tur citi apstākļi.


Nu nevarēju es ar Z750 nobraukt 1000km eļļojot ķēdi ar pūšamajiem aerosoliem Pa sauso max 500km. Nemaz nerunājot par lietus laiku... Un tici man, tikai izmēģināti praktiski visi brandi. Oilers ir pavisam kaut kas cits. Eļļai vai lubrikantam IR jābūt uz rullīšu virsmas, nevis kaut kur pie X/O-ringiem, kā daži uzskata.

-----------------

Offline

vlkpc
23. Aug 2017, 19:12#30977

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc

Nepārtrauktība ķēdes eļļošanā ir štelle. No otras puses, eļļa tak vieglāka par ūdeni un tajā nešķīst. Ja vairākums no piliena nepielīp un neiesūcas, varbūt labāk lai eļļo ūdens

Jautājums zinātājiem: no kura gada japāņu ražotāji rekomendē ko īpašāku ķēdes eļļošanai, neskaitot parasto motoreļļu? Izstudēti 4 manuāļi 90'-05', visur tas pats

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

martinss
23. Aug 2017, 19:30#30978

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Man nav centralaa peka, bet tas netraucee moci pasvert uz sanu pekas taa ka pakalejais rats nost no zemes un to pagriezt. Tiesa, mocis nesver 300kg.

Otrs- lietus laikaa kede tapat nezhvadz jo eljojas ar to pasu uudeni.
Kad lietus beidzas, kede izzhust un saak grabeet, tad arii saeljoju.


23 Aug 2017, 15:36:27 Indo rakstīja:

Broblēmu nav, ja ir centrālā peka. Bet ko darīt lietainā laikā? Stāties ir pēc 50km eļļot? Pēc 50km tā ķede jau būs "tīra" ka prieks
..


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
23. Aug 2017, 19:32#30979

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Man domat, ka tas ir jameklee kedes razhotaju buudaslapaas. Motociklu razhotaji parasti kedes netaisa pashi.


23 Aug 2017, 19:12:50 vlkpc rakstīja:
...
Jautājums zinātājiem: no kura gada japāņu ražotāji rekomendē ko īpašāku ķēdes eļļošanai, neskaitot parasto motoreļļu? Izstudēti 4 manuāļi 90'-05', visur tas pats


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
23. Aug 2017, 19:34#30980

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Konkreto razhotaju/eljas "modeli" nevaretu "studijaa"? Man kaut kaa pat sausaa laikaa neviens daudz vairak par 300-500km nav turejis lidz kede saak zvadzeet...
Ari esmu visadus izmeginaajies, kaa letus taa dargus.


23 Aug 2017, 17:14:01 egis rakstīja:
katram savs un tas ir normāli. Ja lieto motoreļļu, tad, protams, lietus laikā pēc 50 km jāeļļo un iespējams viss notašķīts ar eļļu. Bet, ja lieto normālu ķēdes eļļu, tad var droši nobraukt 1000 km ar visu lietu, vismaz ar ielas moci. Ar oriģinālo ķēdi nobraukts 30 000, tā kā īpašas vajadzības paildzināt mūžu ķēdei nav jēgas. varbūt endurai ir savādāk, tur citi apstākļi.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline