Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 30 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
RitvarsG
12. Apr 2018, 22:45#31761

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 306

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

http://www.horizonsunlimited.com/hubb/kawasaki-...ng-problem-43199

Reku te viens atklāja,ka viņa kle ieplūdes vārsti bij nodiluši,

Offline

mezamaris
12. Apr 2018, 23:29#31762

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2083

Braucu ar: 4881

Tad būtu jāsit liesma atpakaļ ieplūdē.

Offline

Jim-Beam
12. Apr 2018, 23:31#31763

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 344

Braucu ar: Mopedku

tas pats motors kas ieks KLE500. Lec un brauc ok. Pēcķēdes un zobratu maiņas pat zem 5L/100km var pabraukt ja nekacina pa pilsētu.

Jautājums ir tāds, vai ir vērts regulēt vārstu atstarpes, ja klabina tik tad kad ir auksts? Savukārt noteikto darba temperatūru reti kad sasniedz. (ap 90C)

Offline

RitvarsG
13. Apr 2018, 08:11#31764

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 306

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

Vārstus vispār regulē tikai siltam motoram.Un te tāds dīvains jautājums,ka grūti atbildēt - teikšu tā,ja nav svarīgs moto tehniskais stāvoklis un nekur tālu no mājam nebrauc,tad neregulē.BTW pašam nav bijis tas kawa 500 - tā ka no personīgās pieredzes stāstu nebūs

[ Šo ziņu laboja RitvarsG, 13 Apr 2018, 08:17:51 ]

Offline

mezamaris
13. Apr 2018, 08:17#31765

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2083

Braucu ar: 4881

Muļķības.Sašaibo siltu motoru,teiksim prastu 16mit vārstīgo...

Offline

RitvarsG
13. Apr 2018, 08:18#31766

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 306

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

Kāpēc,kas notiks?

Offline

mezamaris
13. Apr 2018, 08:21#31767

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2083

Braucu ar: 4881

Kāmēr izjauksi līdz šaibām,būs sen atdzisis.

Offline

RitvarsG
13. Apr 2018, 08:25#31768

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 306

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

Ā.Tur taču hidrauliskie lifteri.Te,ja pareiz sapratu runa gāja par klasisko gāzu sadales mehanismu,sadalene,kulaciņš,vārsts.Tur vāku paraut nost 2 min.

[ Šo ziņu laboja RitvarsG, 13 Apr 2018, 08:27:17 ]

Offline

RitvarsG
13. Apr 2018, 08:28#31769

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 306

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

Āpāc 2reiz bij jālabo sadalenes vieta uzrakstīju kloķene un kulaciņa vietā klanis Vislaik par kloķa klaņa mehānismu vien domāju

Offline

mezamaris
13. Apr 2018, 08:29#31770

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2083

Braucu ar: 4881

Hidrauliskos neregulē,bet pārejiem šaibas ir zem glāzes,glāze,zem sadalenes,sadalene,piespiesta ar ķēdi,atrodas zem vāka...

Offline

RitvarsG
13. Apr 2018, 08:34#31771

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 306

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

Hmmm.Hidrauliskajiem liek šaibas zem lifteriem(kompensatoriem),kad nodilums par lielu un jā šeit tiešām to nevar izdarīt siltam,un mehaniskajiem regulē atbrīvojot uzgriezni un piegriežot stieni.Nu vismaz manam tieši tāpat kā žigulim(gandrīz) Nez varbūt es ko jaucu,bet tāds ir mans dzīves stāsts

P.S. Pierediģēšu klāt - runajot par hidrauliskajiem , esmu jaucis tikai vienu tādu 83 gada honda vt750 un tur bij tāda sistēma.

[ Šo ziņu laboja RitvarsG, 13 Apr 2018, 08:43:25 ]

Offline

mezamaris
13. Apr 2018, 08:51#31772

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2083

Braucu ar: 4881

Vārstu bīdītājs ir hidraulisks,ja tajā tiek padota eļļa zem spiediena.šaibu nav .
Tas par ko Tu runā ir parasta,mehāniska padarīšana ohc sistēmas dzinējiem un šaiba ir zem glāzes,vai virs glāzes auto dzinējiem,,ar tās izmēru regulē atstarpi.

Offline

RitvarsG
13. Apr 2018, 09:43#31773

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 306

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

https://www.cmsnl.com/honda-vt750c-shadow-1983-...slist/E++03.html

Paldies par skaidrojumu.Iespējams esmu atpalicis no dzīves, apskati lūdzu šo linku 13 numurs saucas hydraulic lifter - šis skaitas mehaniskais gāzu sadales mehanisms vai tomēr hidrauliskais?

[ Šo ziņu laboja RitvarsG, 13 Apr 2018, 09:47:14 ]

Offline

Gintc
13. Apr 2018, 09:51#31774

Kopš: 28. Mar 2017

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Kawasaki KLE 500


12 Apr 2018, 22:32:26 RitvarsG rakstīja:

12 Apr 2018, 10:35:23 Gintc rakstīja:
Ir moto Kawasaki KLE500 95.g.

Rudenī jau bij prob, ka auksts slikti lec, daudz tere degvielu!
Aizvedu savā galā (Madona) uz servisu, saregulēja vārstus, sasinhronizēja karbjus, viss tur esot chotka!

Tagad pavasarī tas pats! auksts lec ļoti sūdīgi, ja pavelk choku, bez choka lec labāk, silts lec ok! Secinājums manuprāt pārlej!

Madonas serviss neko izdarīt tjip nevarot, dīzes esot kādas esot!

Ko darīt, kur vest remontēt?

Nu auksts tieši labāk lec ar treknu degmaisījumu,silts sliktāk - šeit ir kkas cits.Kompresiju kad mēriji pēdējo reizi?Izklausās pēc sliktas kompresijas,kamēr motors nav iesilis,uzsilstot kompresija pieaug - izklausās pēc nobrauktiem virzuļiem/gredzeniem,ja jau vārsti saregulēti.

Nav ne jausmas, nakoshnedelj vedishu atkal pie vinjiem un teikshu lai izmēra, bet dūmot nedūmo un eļļu need, auksts lec labi ja choku nelieto bet gan mazliet gāzi pietur

Offline

johntravilta
13. Apr 2018, 12:56#31775

Kopš: 04. Nov 2017

Ziņojumi: 39

Braucu ar: YouTube motocikliem

Dzinējam 63000 km, izklausās, ka sohc ķēdes spriegotajs un virzulis ir izdiluši, kā arī ķēde, noteikti izstiepta. Ir sava ķēde un virzulis+spriegotājs. Kas Rīgā un aptuveni par kādu summu varētu uzņemties ķēdes un virzuļu maiņu? Suzuki GN125

Offline

ksneps
13. Apr 2018, 13:46#31776

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 311

Braucu ar: SV650

Sveiki!

Jautājums spečukiem. Problēma – ja atver eļļas vāciņu, tad gaisa plūsma motoram diezgan ievērojama. Ja aiztaisa ciet ar pirkstu – nav sajūta, ka būtu kāds liels gaisa spiediens motorā (arī pie augstiem motora apgriezieniem).
Problēma: man principā būtu vienagla kāda tur gaisa plūsma vai spiediens motorā, taču man ir aizdomas, ka tieši gaisa spiediens motorā ir vainīgs pie eļļas noplūdes no velkošā ķēdes zobrata. Šķiet, ka eļļa tek garām kaut kur gar O-ringu 0928024010.
Kartera ventilācija uz gaisa kasti nav nosprostota (gaisa plūsma ir ). Izmērīta kompresija, kas liekas augsta: 14 atmosfēras ( ). Kas būtu pretrunā ar iespējamu Blow by. Vai augstu kompresiju var izraisīt eļļa kas tiek garām gredzeniem? Biju servisā, nomainīja uz citu Oringu – rezultāts nemainās. Pil pa kādai pilītei eļļas un mani tas kaitina, ka zem motora netīrs no eļļas un pil zemē.

Offline

RitvarsG
13. Apr 2018, 14:14#31777

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 306

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100


13 Apr 2018, 09:51:08 Gintc rakstīja:

12 Apr 2018, 22:32:26 RitvarsG rakstīja:

12 Apr 2018, 10:35:23 Gintc rakstīja:
Ir moto Kawasaki KLE500 95.g.

Rudenī jau bij prob, ka auksts slikti lec, daudz tere degvielu!
Aizvedu savā galā (Madona) uz servisu, saregulēja vārstus, sasinhronizēja karbjus, viss tur esot chotka!

Tagad pavasarī tas pats! auksts lec ļoti sūdīgi, ja pavelk choku, bez choka lec labāk, silts lec ok! Secinājums manuprāt pārlej!

Madonas serviss neko izdarīt tjip nevarot, dīzes esot kādas esot!

Ko darīt, kur vest remontēt?

Nu auksts tieši labāk lec ar treknu degmaisījumu,silts sliktāk - šeit ir kkas cits.Kompresiju kad mēriji pēdējo reizi?Izklausās pēc sliktas kompresijas,kamēr motors nav iesilis,uzsilstot kompresija pieaug - izklausās pēc nobrauktiem virzuļiem/gredzeniem,ja jau vārsti saregulēti.

Nav ne jausmas, nakoshnedelj vedishu atkal pie vinjiem un teikshu lai izmēra, bet dūmot nedūmo un eļļu need, auksts lec labi ja choku nelieto bet gan mazliet gāzi pietur
Pie reizes,lai uztaisa "leakdown" testu -piepumpē cilindru ar gaisu un klausās pa kurieni pūš ārā,izplūde - izpl.v. netur,caur karburatoriem iepl.v.ne tur,stipri pūš ārā caur kartera ventilāciju -cilindri/virzuļi,gredzeni.Jo godīgi sakot distancē neviens precīzi nenodiagnosticēs problēmu,ar tādiem simptomiem var būt da jebkas,ja tev ienākas baigi trekns degmaisījums,tad svecēm jabūt nokvēpušām un melnām kā oglēm,izplūdē arī jāparādās melniem dūmiem(pieliec baltu lupatiņu pie izplūdes un uzgāzē),var parādīties nesadeguša benzīna smaķels no izplūdes,noņemot gaisa filtru motora darbībai jāuzlabojas.

Offline

mezamaris
13. Apr 2018, 23:39#31778

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2083

Braucu ar: 4881


13 Apr 2018, 09:43:29 RitvarsG rakstīja:
https://www.cmsnl.com/honda-vt750c-shadow-1983-...slist/E++03.html

Paldies par skaidrojumu.Iespējams esmu atpalicis no dzīves, apskati lūdzu šo linku 13 numurs saucas hydraulic lifter - šis skaitas mehaniskais gāzu sadales mehanisms vai tomēr hidrauliskais?
Jā,murgaina sistēma.Bet konstruktors ir centies.
Jēgas no tās hidraulikas pamaz,jo visa sāls jau tajā,ka vārsti nav jāregulē...
80 desmitie bija interesanti,daudz eksperimentu,fantastiski un apsurdi risinājumi.
Par hidrauliskajiem vārstu kompensātoriem-Ferdinads Porše jau 1936 gadā uzbūvēja dzinēju ar hidr,vērstu bīdītājiem...

Offline

kasparellok
14. Apr 2018, 00:07#31779

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: bmwf650gs

piektdiena 13 sodien miksta riepa puscela uz darbu. paldies naitam un max moto servisam atri sacinija. naitam ipasi tenks par atsaucibu visās manās bedās.

Online

Agris112
14. Apr 2018, 17:48#31780

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 103

Braucu ar: CBR F4


10 Apr 2018, 11:48:43 Agris112 rakstīja:

10 Apr 2018, 00:46:16 Naits rakstīja:
Maini nost tos kontaktus, tas ir diezgan viegli izdarāms un visiem sūk'miem viņi vienādi. Te pat kaut kas tirgoja. ja kas var arī pasūtīt piemums.


diemzel stasts turpinas, samainiju kontaktus (tiesam viegli, tik viens vads jalode) pirmo dienu izbraukajos un laimigs ka sivens dublos lieta darita tacu nakosaja diena sakas vis no gala. Ierucinu, kamer garazu sledzu ciet sis noslapst neko baudu stravu strava nepienak pie sukna. suknis pats sance kad pieliek pie akisa tatad vesals. kamer grozos apkart ar testeri atkal paradas strava brivgaita rucot un viss ok. paiet laiks atkal noslapst un stravas nav. kad sledz aizdedzi strava paradas un pazud, kad ieliek 1 roba virs 20kmh strava ir zem 20kmh atkal pazud netieku gudrs kur lai mekle vainu

Offline

Top.LV