Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 32 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
seriqous
18. Apr 2018, 09:45#31781

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: 2x Suzuki

Tā negribējās 1:5 daļu no motorollera cenasmaksāt par mazu sūdiņu

[ Šo ziņu laboja seriqous, 18 Apr 2018, 09:45:38 ]

Offline

mexa
18. Apr 2018, 13:13#31782

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5584

Braucu ar: VFR700 street

Tad pie virpotaja ar kaadu analogisku gumijas trubu, velams ar flanci nevis uudensvada

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

BAKLIS
21. Apr 2018, 09:46#31783

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Vulcan 1500 classic

Labdien! Varbūt kāds zin, kur problēmu meklēt? Lieta tāda, ka motoram darbojoties tukšgaitā, ik pa laikam noraustās tukšgaitas apgriezieni, motors tā kā slāpt taisītos, bet pēc tam atkal normāli turpina darboties. Sveces, svečvadi, pīpītes nomainītas, karbiņi nosinhronizēti, īsti nezinu kam ķerties klāt. Mocis ir Kawasaki VN 1500 1998 gada. Zemāk pievienoju linku ar video, video beigās var dzirdēt kā tas notiek. Paldies jau iepriekš.

https://youtu.be/gE8Dx8aNLc8

-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

Jim-Beam
21. Apr 2018, 20:10#31784

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Mopedku

tāds dīvains jautājums. Mocikam pēc zimas guļas bija palicis gaužām maz dzeses šķidruma. (izplešanās bačokā knapi apakāšā) Šķidrums protams ka netika skatīts pēdējos 3 - 4 mēnešus sezonā, jo visu laiku bija ok...

Vakar pielēju līdz max atzīmei. Šodien pie veikala skatos, ka pa pārplūdes trubiņu tek ārā... Garažā tādi gļuki nav novēroti.

Tas ir kāds defekts vai es pārlēju līmeni?

Offline

Valkyrie
21. Apr 2018, 20:18#31785

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: Valkyrie Interstate


21 Apr 2018, 20:10:24 Jim-Beam rakstīja:
tāds dīvains jautājums. Mocikam pēc zimas guļas bija palicis gaužām maz dzeses šķidruma. (izplešanās bačokā knapi apakāšā) Šķidrums protams ka netika skatīts pēdējos 3 - 4 mēnešus sezonā, jo visu laiku bija ok...

Vakar pielēju līdz max atzīmei. Šodien pie veikala skatos, ka pa pārplūdes trubiņu tek ārā... Garažā tādi gļuki nav novēroti.

Tas ir kāds defekts vai es pārlēju līmeni?

Dzesēšanas šķidrums pēc brauciena biju uzsilis vai cirkulēja auksts

-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

Jim-Beam
21. Apr 2018, 20:52#31786

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Mopedku


21 Apr 2018, 20:18:21 Valkyrie rakstīja:

21 Apr 2018, 20:10:24 Jim-Beam rakstīja:
tāds dīvains jautājums. Mocikam pēc zimas guļas bija palicis gaužām maz dzeses šķidruma. (izplešanās bačokā knapi apakāšā) Šķidrums protams ka netika skatīts pēdējos 3 - 4 mēnešus sezonā, jo visu laiku bija ok...

Vakar pielēju līdz max atzīmei. Šodien pie veikala skatos, ka pa pārplūdes trubiņu tek ārā... Garažā tādi gļuki nav novēroti.

Tas ir kāds defekts vai es pārlēju līmeni?

Dzesēšanas šķidrums pēc brauciena biju uzsilis vai cirkulēja auksts


hmm labs jautājums? Mocika rādītājā pirms slāpēšanas pie veikala bija biku virs pirmajai iedaļai. Ventilators vēl nenostrādāja tok, jo līdz pusei vēl šosezon to rādītāju nevaru dabūt.(auksts vēl)

Offline

Jim-Beam
21. Apr 2018, 20:53#31787

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Mopedku

PS: Spec termometra mērījumu noteikšanai nebija līdzi. lai gan liekas ka varētu būt, ka šķidrums bija silts.

Offline

rams
22. Apr 2018, 18:28#31788

Kopš: 29. Mar 2018

Ziņojumi: 51

Braucu ar: PD06

Sveiki! 600ā Transalps palaižas negribīgi, tahometrs nerāda neko, slāpst nost un jauda uz pusi lejā (jā, negribot bija jākusto no vietas). Kas interesanti, pēc dažiem kilometriem tahometrs palaidās, jauda augšā kā normāli.
Bija plāns nomainīt sveces. Vai tās varētu būt pie vainas?

Cita starpā, mēdz šaut metot no lielākiem apgriezieniem. Varbūt saistīti?

Pirmais mocis, nulle pieredzes.
Paldies par padomiem iepriekš!

[ Šo ziņu laboja rams, 22 Apr 2018, 18:29:54 ]



-----------------
Sometimes when you ride, you fall, if no, you're not riding hard enough!

Offline

mexa
22. Apr 2018, 19:47#31789

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5584

Braucu ar: VFR700 street

Taxo iet no spoles, tev varbut ir isais uz massu vai spolei beigas, visdrizak ta. Shaubos ka buus pickup problema. uz spoleem tumsaa pasmidzini uudeni, ja buus diskoteka tad maini

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

mexa
22. Apr 2018, 19:52#31790

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5584

Braucu ar: VFR700 street


21 Apr 2018, 20:52:21 Jim-Beam rakstīja:

21 Apr 2018, 20:18:21 Valkyrie rakstīja:

21 Apr 2018, 20:10:24 Jim-Beam rakstīja:
tāds dīvains jautājums. Mocikam pēc zimas guļas bija palicis gaužām maz dzeses šķidruma. (izplešanās bačokā knapi apakāšā) Šķidrums protams ka netika skatīts pēdējos 3 - 4 mēnešus sezonā, jo visu laiku bija ok...

Vakar pielēju līdz max atzīmei. Šodien pie veikala skatos, ka pa pārplūdes trubiņu tek ārā... Garažā tādi gļuki nav novēroti.

Tas ir kāds defekts vai es pārlēju līmeni?

Dzesēšanas šķidrums pēc brauciena biju uzsilis vai cirkulēja auksts


hmm labs jautājums? Mocika rādītājā pirms slāpēšanas pie veikala bija biku virs pirmajai iedaļai. Ventilators vēl nenostrādāja tok, jo līdz pusei vēl šosezon to rādītāju nevaru dabūt.(auksts vēl)


Radiatora korkis netur. Parbaudi, korkji jauni pardodas pa kapeiku. Uzsilsot laizh garaam zem darba spiediena, un parpilda bachoku, tad atdziest un paliek maz. Trubas aatri nepaliek cietas? Jeb galvas bliive? Aizbrauc uz servi kur atgazes mera, paprasi lai paosta izpleshanaas trauka izpluudi vai iebazh cauruma vai trubinjas galaa, ja buus radijumi tad bliive laizh

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

Jim-Beam
23. Apr 2018, 19:56#31791

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Mopedku


22 Apr 2018, 19:52:04 mexa rakstīja:

21 Apr 2018, 20:52:21 Jim-Beam rakstīja:

21 Apr 2018, 20:18:21 Valkyrie rakstīja:

21 Apr 2018, 20:10:24 Jim-Beam rakstīja:
tāds dīvains jautājums. Mocikam pēc zimas guļas bija palicis gaužām maz dzeses šķidruma. (izplešanās bačokā knapi apakāšā) Šķidrums protams ka netika skatīts pēdējos 3 - 4 mēnešus sezonā, jo visu laiku bija ok...

Vakar pielēju līdz max atzīmei. Šodien pie veikala skatos, ka pa pārplūdes trubiņu tek ārā... Garažā tādi gļuki nav novēroti.

Tas ir kāds defekts vai es pārlēju līmeni?

Dzesēšanas šķidrums pēc brauciena biju uzsilis vai cirkulēja auksts


hmm labs jautājums? Mocika rādītājā pirms slāpēšanas pie veikala bija biku virs pirmajai iedaļai. Ventilators vēl nenostrādāja tok, jo līdz pusei vēl šosezon to rādītāju nevaru dabūt.(auksts vēl)


Radiatora korkis netur. Parbaudi, korkji jauni pardodas pa kapeiku. Uzsilsot laizh garaam zem darba spiediena, un parpilda bachoku, tad atdziest un paliek maz. Trubas aatri nepaliek cietas? Jeb galvas bliive? Aizbrauc uz servi kur atgazes mera, paprasi lai paosta izpleshanaas trauka izpluudi vai iebazh cauruma vai trubinjas galaa, ja buus radijumi tad bliive laizh


a kā to korķi pārbaudīt? (vēl jau tas korķis jāatrod)

Offline

mezamaris
23. Apr 2018, 20:51#31792

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2962

Braucu ar: 4881

Izmērā lielākā daļa moču rad.korķi ir vienādi.Atšķiras darba spiediens,kurš uzrādās uz korķa.
Zinot attiecīgajam modelim ražotāja paredzēto spiedienu dzesēšanas sistēmā,......

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

mexa
23. Apr 2018, 22:09#31793

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5584

Braucu ar: VFR700 street

Der pat chut ne no japanju auto, lai tik spiedieni kaa teica, katalogos buus, baigie raideri pat liek biku lielaku spiedienu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

kaspics
23. Apr 2018, 22:18#31794

Kopš: 14. Oct 2013

No: Lielvārde

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Honda VFR

Labs vakars. Jautājums spečukiem pa kawasaki 636A. Silts negrib lekt. Kā drusku pagriež gāzes ručku, tā lec kā suns pie kājas. Jautāju pirms sāku karbuļus raut nost.

Offline

RadekSkylark
24. Apr 2018, 10:27#31795

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 273

Braucu ar: Volvo V70 D5 AWD, Honda CBF600SA

Sveicināti, biedri!

Vēlējos apvaicāties. Man Honda CBF600SA kaut kā dīvaini strādā čoks... Sākumā, kad aukstu darbina, viss ir ok, apgriezieni ir augšā, var pielaist, utt., bet pēc brītiņa apgriezieni nokrītās tā it kā čoks nebūtu ieslēgts un dzinējs gandrīz noslāpst.

Kādam varbūt ir kādi ieteikumi, kādēļ tā varētu notikt?

Paldies

Offline

eeKa
24. Apr 2018, 12:38#31796

Kopš: 20. May 2011

Ziņojumi: 59

Braucu ar: Honda XL600V, Pannonia T5

Šis gan izskatās vairāk pēc viena no CDI blokiem. Raksturīga vaina...
Noņem beņķi un pamaini vietām abus blokus
Tad kad nākošo reizi pazudīs jauda/viens cilindrs
skaties vai taho rāda, ja rāda, tad vaininieks būs viens no CDI blokiem. Neatceros kurš no viņiem bija saistīts ar tahometru (F cilindra vai R cilindra)

22 Apr 2018, 18:28:29 rams rakstīja:
Sveiki! 600ā Transalps palaižas negribīgi, tahometrs nerāda neko, slāpst nost un jauda uz pusi lejā (jā, negribot bija jākusto no vietas). Kas interesanti, pēc dažiem kilometriem tahometrs palaidās, jauda augšā kā normāli.
Bija plāns nomainīt sveces. Vai tās varētu būt pie vainas?

Cita starpā, mēdz šaut metot no lielākiem apgriezieniem. Varbūt saistīti?

Pirmais mocis, nulle pieredzes.
Paldies par padomiem iepriekš!

[ Šo ziņu laboja eeKa, 24 Apr 2018, 12:40:02 ]

Offline

Gantais
24. Apr 2018, 12:47#31797

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2469

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400


24 Apr 2018, 12:38:51 eeKa rakstīja:
Šis gan izskatās vairāk pēc viena no CDI blokiem. Raksturīga vaina...
Noņem beņķi un pamaini vietām abus blokus
Tad kad nākošo reizi pazudīs jauda/viens cilindrs
skaties vai taho rāda, ja rāda, tad vaininieks būs viens no CDI blokiem. Neatceros kurš no viņiem bija saistīts ar tahometru (F cilindra vai R cilindra)

22 Apr 2018, 18:28:29 rams rakstīja:
Sveiki! 600ā Transalps palaižas negribīgi, tahometrs nerāda neko, slāpst nost un jauda uz pusi lejā (jā, negribot bija jākusto no vietas). Kas interesanti, pēc dažiem kilometriem tahometrs palaidās, jauda augšā kā normāli.
Bija plāns nomainīt sveces. Vai tās varētu būt pie vainas?

Cita starpā, mēdz šaut metot no lielākiem apgriezieniem. Varbūt saistīti?

Pirmais mocis, nulle pieredzes.
Paldies par padomiem iepriekš!





eeKa pareizi deklamē.... CDI bloks!
(tie šamiem ir slimīgi, diemžēl)

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

seriqous
25. Apr 2018, 08:41#31798

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: 2x Suzuki

Labrīt. Man vēlviena problēma ar motorolleri.(burgman 125 2003)

Šorīt gribèju braukt uz darbu,bet nevarēju piedarbināt aukstu. Griezu griezu,bet tā arī nepiedarbināju. Smirdēja pēc benzīna,pa fikso izskrūvēju sveci,viņa bija pilnīgi sausa,nebija slapja. Kur meklēt problēmu?
Viņam ir elektriskais čoks,varbūt tas gļuko? Kautgan piedarbinot viņš itkā tur tukšgaitu mazliet augstāk. Pa dienu domāju,ka varēšu piedarbināt,problēma ir laikam tikai aukstā laikā

Paldies

Offline

rams
25. Apr 2018, 09:21#31799

Kopš: 29. Mar 2018

Ziņojumi: 51

Braucu ar: PD06


24 Apr 2018, 12:47:07 Gantais rakstīja:

24 Apr 2018, 12:38:51 eeKa rakstīja:
Šis gan izskatās vairāk pēc viena no CDI blokiem. Raksturīga vaina...
Noņem beņķi un pamaini vietām abus blokus
Tad kad nākošo reizi pazudīs jauda/viens cilindrs
skaties vai taho rāda, ja rāda, tad vaininieks būs viens no CDI blokiem. Neatceros kurš no viņiem bija saistīts ar tahometru (F cilindra vai R cilindra)

22 Apr 2018, 18:28:29 rams rakstīja:
Sveiki! 600ā Transalps palaižas negribīgi, tahometrs nerāda neko, slāpst nost un jauda uz pusi lejā (jā, negribot bija jākusto no vietas). Kas interesanti, pēc dažiem kilometriem tahometrs palaidās, jauda augšā kā normāli.
Bija plāns nomainīt sveces. Vai tās varētu būt pie vainas?

Cita starpā, mēdz šaut metot no lielākiem apgriezieniem. Varbūt saistīti?

Pirmais mocis, nulle pieredzes.
Paldies par padomiem iepriekš!





eeKa pareizi deklamē.... CDI bloks!
(tie šamiem ir slimīgi, diemžēl)


Kungi, taisnība vien ir, vainīgs CDI bloks. Atrāvām vaļā, pārlodējām kontaktus un atpakaļ uz ceļa!

-----------------
Sometimes when you ride, you fall, if no, you're not riding hard enough!

Offline

dzanks
25. Apr 2018, 11:36#31800

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 64

Braucu ar: Suzuki GS500 / Rīga 7/ Delta

Sveiki spečuki. Ir vajadzība pēc motora sānu aizsargiem manam GS500. Kāda diametra un sienas biezuma cauruli ieteiktu izvēlēties šim nolūkam?
Kaut ko šādu gribu izveidot
https://i.ebayimg.com/images/g/pFoAAOSwUUxauAwl/s-l500.jpg

[ Šo ziņu laboja dzanks, 25 Apr 2018, 11:40:38 ]

Offline

Top.LV