Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 33 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mezamaris
25. Apr 2018, 12:26#31801

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2907

Braucu ar: 4881

Šim pasākumam derēs jebkura 25-30mm caurule,kuru spēsi kvalitatīvi salocīt.

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

dzanks
25. Apr 2018, 12:50#31802

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Suzuki GS500 / Rīga 7/ Delta

Respektīvi sienas biezums 1,5 mm būs pietiekami? Negribas jau arī baigi smagu to visu.

Offline

elf
25. Apr 2018, 15:48#31803

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1021

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


25 Apr 2018, 12:50:59 dzanks rakstīja:
Respektīvi sienas biezums 1,5 mm būs pietiekami? Negribas jau arī baigi smagu to visu.


Labāk lai deformējas aizsagcaurule ar sieniņu 1.5mm nekā deformējas rāmis..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Agris112
25. Apr 2018, 18:17#31804

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 104

Braucu ar: CBR F4


14 Apr 2018, 23:30:27 Agris112 rakstīja:

14 Apr 2018, 22:40:50 viesic rakstīja:
Pēc shēmas skatoties tam f4 ir fuel cut off relejs sūkņa ķēdē, kas atslēdz sūkni ja motors nerūc. Pamēģini atrast to (maza ar epoksīdiem aizlieta kastīte ar 3 pinu konektoru) un to pārbaudīt, vajadzētu būt - melns vads pienāk +12 no akb un melns/zils iet uz sūkni un 3 ign. signāla vads. Kā testa nolūkos apiet to releju gan jau mācēsi.


ja sodien buros pa garazu un no manuala caur to kludu mekleetaju nonacu lidz tam relejam, pec tas parbaudes kas manuali man sanak ka tas relejs izbeidzies. Rit apiesu vinu un pirmdien ieliksu jaunu. Pirms vina vel ir fuel transfer relay. saksu ar letako


tatad epopeja ap relejiem beidzas sekojosi: atnaca tas fuel cut relejs uzliku un nekas nemainijas tad sapratu ka palicis tik vien Fuel transfer relay kas ari bija dargakais no relejiem viena vieta 90eur Hondas centra 64eur. nolemu pirms teret 64eur iedot elektrikim to releju lai parbauda vai tiesam beigts. Elektrikis pamerija ar testeri un ja sis beigts, elektrikim saku ka maksa 64eur vins saka ka tas parasts masinas relejs tik stekeris atskiras, iedeva man masinas releju ar sasprauzamiem vadiem pa 5eur un viss strada nesaprotu tik vienu, ka var parasts relejs maksat 64eur ? varbut driz kas nojuks? pagaidam brauksu ar tadu jo viss strada ka pulkstenis

Offline

mezamaris
25. Apr 2018, 19:48#31805

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2907

Braucu ar: 4881

Es taču teicu-ar tādiem relejiem pilns 2 Golfs.
Nu labi,man stāv no BMW.

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

budzis
25. Apr 2018, 20:08#31806

Kopš: 25. Aug 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: FZ6


25 Apr 2018, 19:48:38 mezamaris rakstīja:
... man stāv no BMW.


Labi tev

Offline

feciic
26. Apr 2018, 16:12#31807

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 563

Braucu ar: LC4 Adventure


25 Apr 2018, 18:17:22 Agris112 rakstīja:

14 Apr 2018, 23:30:27 Agris112 rakstīja:

14 Apr 2018, 22:40:50 viesic rakstīja:
Pēc shēmas skatoties tam f4 ir fuel cut off relejs sūkņa ķēdē, kas atslēdz sūkni ja motors nerūc. Pamēģini atrast to (maza ar epoksīdiem aizlieta kastīte ar 3 pinu konektoru) un to pārbaudīt, vajadzētu būt - melns vads pienāk +12 no akb un melns/zils iet uz sūkni un 3 ign. signāla vads. Kā testa nolūkos apiet to releju gan jau mācēsi.


ja sodien buros pa garazu un no manuala caur to kludu mekleetaju nonacu lidz tam relejam, pec tas parbaudes kas manuali man sanak ka tas relejs izbeidzies. Rit apiesu vinu un pirmdien ieliksu jaunu. Pirms vina vel ir fuel transfer relay. saksu ar letako


tatad epopeja ap relejiem beidzas sekojosi: atnaca tas fuel cut relejs uzliku un nekas nemainijas tad sapratu ka palicis tik vien Fuel transfer relay kas ari bija dargakais no relejiem viena vieta 90eur Hondas centra 64eur. nolemu pirms teret 64eur iedot elektrikim to releju lai parbauda vai tiesam beigts. Elektrikis pamerija ar testeri un ja sis beigts, elektrikim saku ka maksa 64eur vins saka ka tas parasts masinas relejs tik stekeris atskiras, iedeva man masinas releju ar sasprauzamiem vadiem pa 5eur un viss strada nesaprotu tik vienu, ka var parasts relejs maksat 64eur ? varbut driz kas nojuks? pagaidam brauksu ar tadu jo viss strada ka pulkstenis

Tas tapēc ka Honda pati relejus neražo, pasūta kādam kantorim lai saklapē ar vajadzīgajiem spraudņiem tik cik vajag, tā kā pēc modeļa ražošanas beigām tie releji lielos daudzumos nav vajadzīgi un kantoris pa pieciem viņus neražo tad Honda pasūta paleti ar viņiem un iemet noliktavā, iesaldēta nauda maksā, pakošana Honda kastītē/maisiņā maksā, apkopējai par visiem šiem gadiem jāmaksā, dīleris un valsts savu procentu paņem itogo 64 eur par to kam pašizmaksa desmit centu. Bet arī 15gadīgam mocim vari pasūtīt jaunu, oriģinālu detaļu.

Offline

GuntarsV
26. Apr 2018, 21:17#31808

Kopš: 15. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: tdm 850

Sveicināti biedri!

Jautājums par eļļas maiņu Yamaha TDM 850 98gada. Manuālī rakstīts, ka periodiskā eļļas maiņā kopā ar filtra maiņu jāielej 3,6 litri. BET, manuālī arī rakstīts, ka sākumā jāielej 3,2 litri, jāpabrauc 5 vai 6 reizes, un tad jāielej atlikušai. Kamdēļ tā visu sarežģīt? Pat ja ir sausais karteris, zems eļļas līmenis tācu nav labi...

Offline

RadekSkylark
26. Apr 2018, 22:44#31809

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 273

Braucu ar: Volvo V70 D5 AWD, Honda CBF600SA

Sveicināti, biedri!

Vēlējos apvaicāties. Man Honda CBF600SA kaut kā dīvaini strādā čoks... Sākumā, kad aukstu darbina, viss ir ok, apgriezieni ir augšā, var pielaist, utt., bet pēc brītiņa apgriezieni nokrītās tā it kā čoks nebūtu ieslēgts un dzinējs gandrīz noslāpst vai pat dažreiz tiešām arī noslāpst.

Vai kādam ir kāda nojausma, kādēļ tā notiek, kas varētu būt par vainu?

Paldies

Offline

feciic
27. Apr 2018, 10:11#31810

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 563

Braucu ar: LC4 Adventure


26 Apr 2018, 21:17:14 GuntarsV rakstīja:
Sveicināti biedri!

Jautājums par eļļas maiņu Yamaha TDM 850 98gada. Manuālī rakstīts, ka periodiskā eļļas maiņā kopā ar filtra maiņu jāielej 3,6 litri. BET, manuālī arī rakstīts, ka sākumā jāielej 3,2 litri, jāpabrauc 5 vai 6 reizes, un tad jāielej atlikušai. Kamdēļ tā visu sarežģīt? Pat ja ir sausais karteris, zems eļļas līmenis tācu nav labi...

Tieši kur ir rakstīts ka jāizbrauc 5-6 reizes?
Manuālis

Ielej svaigu eļļu, parūcini, noslāpē, pārbaudi līmeni, viss.

Offline

GuntarsV
27. Apr 2018, 16:47#31811

Kopš: 15. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: tdm 850

Es vados pēc šī manuāļa, kurš, laikam ir 96.gada. http://www.journey.cz/moto/navody/Yamaha%20TDM850%20rv96.pdf 80lpp no 323lpp.

Tavs manuālis ir TDM no 2000 gada. Tavā manuālī gan nav nekas tāds rakstīts...

Offline

RitvarsG
27. Apr 2018, 16:54#31812

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

+100500 feciic.Nevajag visu sarežģīt un čakarēt prātu nolej eļļu,nomaini filtru-piegāz svaigu,padarbini bik,uzpīpē,pārbaudi līmeni un pielej,ja vajag.
P.S. Kaut kur dzirdēju,ka TDMi,pat jauni esot mīlējuši ņammāt eļļu,var būt tieši šī iemesla dēļ ir ieteikts pārbaudīt eļļas līmeni pēc lielāka noskrējiena.
Un P.P.S. nevajag tiekties pēc maksimālā eļļas līmeņa,labāk turēties bikuc zem maksimālā līmeņa.

[ Šo ziņu laboja RitvarsG, 27 Apr 2018, 16:56:34 ]

Offline

mezamaris
27. Apr 2018, 18:54#31813

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2907

Braucu ar: 4881

Diez ar ko pamatots pēdējais teikums?

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

RitvarsG
27. Apr 2018, 21:03#31814

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

Viens solis līdz pārliešanai.Jo vairāk eļļas,jo lielāks spiediens karterī,jo lielāka iespēja,ka eļļa apēdīsies ar vārstu blīvslēgu un nodilušu gredzenu starpniecību.Tīri teorētiski.

Offline

yololicious
27. Apr 2018, 21:10#31815

Kopš: 23. Aug 2017

Ziņojumi: 60

Braucu ar: štuku divsimts

TDM - toļko davai maslo

Offline

mezamaris
27. Apr 2018, 21:12#31816

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 2907

Braucu ar: 4881

Praksē stantā Hondām pārlej gandrīz litru.
Nevar vispārināt teoriju atšķirīgiem modeļiem.

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

mexa
27. Apr 2018, 21:19#31817

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5578

Braucu ar: VFR700 street

Es ar 1l pa virsu leju, spiediena tur nav, viss ir sasaistits, un ventilejas uz filtrboksu, lieko ellju dazhi motori eed, eed caur gredzeniem, varstu vliives zem spiediena vel labaak tureetu...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

S19
27. Apr 2018, 22:00#31818

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


27 Apr 2018, 21:10:18 yololicious rakstīja:
TDM - toļko davai maslo


Tikai nevajag, ja! Uzrakstītu arī kādu stiprāku vārdu bet nepieklājas.

900-tajiem eļļas "patēriņa" problēma ir atrisināta.

Offline

Henks
29. Apr 2018, 10:31#31819

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 97

Braucu ar: F800GS

Sveiki!
Vai šodien kāds varētu pieslēgt pie kompja bmw f800gs 2009.g.?

Offline

DNX
30. Apr 2018, 20:54#31820

Kopš: 30. Sep 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 30

Braucu ar: TDM 900

Kaads var padaliities kur var veikt co regulaaciju (ogre maarupe riiga) veesaa laikaa braucaas ok siltaa karstaa laikaa saak vienu cilindru paarliet saak raustiities slaapt nost. paldies

Offline

Top.LV