Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
screwy
25. Jul 2018, 09:33#32141

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Varbūt kāds ir saskāries - cik sarežģīti ir uztaisīt projektu priekš CSDD, lai izietu TA, ja es mainu mocim aizmugurē rāmja konstrukciju (Cafe racer).

Offline

RenarsB
25. Jul 2018, 12:16#32142

Kopš: 05. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 30

Braucu ar: Suzuki Intruder VZR 1800

Sveiciens, uzliku jaunu 260/40/R18 Metzeler Marathon888 pa dārgām naudām un pēc pāris dienām skrūvi ierāvu, praktiski pa vidu. Ieliku diegu, bet it kā neesot droši. Kāda pieredze, var braukt vai labāk atkal jaunu likt?

[ Šo ziņu laboja RenarsB, 25 Jul 2018, 12:20:35 ]

Offline

MIGs
25. Jul 2018, 12:19#32143

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Droši nav no viedokļa, ka var atkal nolaist gaisu - savādāk viss ok. Es gan teiktu, ka ja grib braukt, tad jāliek sēne (ielāps no iekšpuses).

Ir cilvēki kas liek diegus un nobrauc riepu līdz kordiem un nesūdzās.

-----------------

Offline

Gantais
25. Jul 2018, 12:22#32144

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


25 Jul 2018, 12:16:36 RenarsB rakstīja:
Sveiciens, uzliku jaunu 260/40/R18 Metzeler Marathon888 pa dārgām naudām un pēc pāris dienām skrūvi ierāvu, praktiski pa vidu. Ieliku diegu, bet it kā neesot droši. Kāda pieredze, var braukt vai labāk atkal jaunu likt?




Ja gaisu nelaiž, tad mieriņš. Nav nekad bijušas problēmas.


-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

RenarsB
25. Jul 2018, 12:22#32145

Kopš: 05. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 30

Braucu ar: Suzuki Intruder VZR 1800


25 Jul 2018, 12:19:40 MIGs rakstīja:
Droši nav no viedokļa, ka var atkal nolaist gaisu - savādāk viss ok. Es gan teiktu, ka ja grib braukt, tad jāliek sēne (ielāps no iekšpuses).

Ir cilvēki kas liek diegus un nobrauc riepu līdz kordiem un nesūdzās.


Paldies par info. Varbūt ir kāds ieteikums kur to labāk izdarīt? Autoriepu servisā pāri ielai teica, ka ar moču riepām var būt tāda problēma, ka tur parasti savādāks ķīmiskais sasāvs un gadās, ka nelīmējoties tie ielāpi. Nezinu, varbūt muld, varbūt nē.

Offline

MIGs
25. Jul 2018, 12:43#32146

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

RenarsB nezinu par kuru servisu runā, bet šāda argumentācija uzticību par viņu zināšanām nevieš.

-----------------

Offline

sandisv
25. Jul 2018, 14:12#32147

Kopš: 17. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Varadero XL1000

Labdien! Jautājums par Varadero XL1000, 2005.g. ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu.

Jūtams defekts ar sekojošiem simptomiem:
Braucot konstanti, turot gāzi raustās nedaudz. Kā arī dažreiz lēnu dodot gāzi, paātrinoties ir "iekritiens", motora darbības ļoti īss pārtraukums, jūtams kā spēcīga noraustīšanās Nedaudz paātrinoties un dodot gāzi, pazūd raustīšanās un arī pilnā jaudā viss kārtībā. Kādam ir bijis kas līdzīgs? Varbūt droseles jāsinhronizē vai kaut kas tml.?

Offline

mexa
25. Jul 2018, 22:52#32148

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Degvielas spiediens, churaa sprausla... utt brauc uz servisu, shito buus ilgi aprunaat, janpiemini sinhronizaaciju

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

S19
26. Jul 2018, 01:09#32149

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E

Cik jaudīgs parasti ir moča ģenerators?
Nu teiksim 2 cilindru kaut kāds 650 kubu ieliniekam

Offline

leekaiz
26. Jul 2018, 11:09#32150

Kopš: 13. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: MT 07

Manuālī izlasīju vis kaut ko gudru, ko vajag ik pēc noteikta intervāla motociklam darīt. Daļa ir skaidra un saprotama, kā piemēram eļļas maiņa ik 10k, vai bremžu kluču maiņa, kad nodiluši. Bet ir arī ierakstīts, ka jāpārbauda un jāregulē vārsti ik pēc 40k km, tas tak nozīmē, ka jājauc motors, nez vai izjaucot rūpnīcā saliktu motoru, kurš strādā, var panākt ko derīgu, vai tikai sastrādāt problēmas. Nav skaidrs ko darīt, vai visi jauc ejošus motorus, lai pamērītu vārstu starpas?

Offline

screwy
26. Jul 2018, 11:27#32151

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


26 Jul 2018, 11:09:18 leekaiz rakstīja:
Manuālī izlasīju vis kaut ko gudru, ko vajag ik pēc noteikta intervāla motociklam darīt. Daļa ir skaidra un saprotama, kā piemēram eļļas maiņa ik 10k, vai bremžu kluču maiņa, kad nodiluši. Bet ir arī ierakstīts, ka jāpārbauda un jāregulē vārsti ik pēc 40k km, tas tak nozīmē, ka jājauc motors, nez vai izjaucot rūpnīcā saliktu motoru, kurš strādā, var panākt ko derīgu, vai tikai sastrādāt problēmas. Nav skaidrs ko darīt, vai visi jauc ejošus motorus, lai pamērītu vārstu starpas?


Motors nav jājauc, tikai vārstu vāks jānoņem. Ātri un vienkārši (protams ar izņēmumiem).

Offline

mexa
26. Jul 2018, 17:55#32152

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

vecam mocim noteikti derētu pārjaukt suportus, šļaukas diez vai tā stipri spēlē, bet var gan, armētas trw vai HEl pa nedārgo un basta. un atgaisot gan, pa abiem galiem, dažkārt gaiss aizķeras štucerī kaktiņā, vai supportā, gadās ka vajag šūpināt supportusun kārtīgi padauzīt ar kaut skrūvgrieža kātu, lai ar vibrāciju izlec tas gaiss un aiziet uz augšu, protams apzinoties kur tieksies gaiss

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezamaris
26. Jul 2018, 18:35#32153

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Man ir 20gadīgi tokico suporti,nekādu problēmu,un darījis arī neko neesmu,un pa sāli reizēm braucu...
Vainīgs nav ražotājs,bet dažād u apstākļu,arī ekspluotācijas,sakritība...
Par sešvirzuļu suportiem,jā ir problēma,nebremzē tie nevelna tādēļ arī tos maina uz 4virzuļu.Naits pratīs pateikt no kura modeļa der 1pret1.

Offline

ivarinators
27. Jul 2018, 07:02#32154

Kopš: 07. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: Hornetu

Honda Hornet 2000. gads, slāpst nost tukšgaitā, kad uzsilis. Karburatora apkope veikta, vārstu atstarpes pārbaudīja, bet tas nelīdzēja. Novēroju, ka ja izslēdz gaismas, tad neslāpst
Servisā pārjaukuši jau 2x, nevar atrast vainu. Pie kā vērsties? Gribētos šovasar izbraukt beidzot

[ Šo ziņu laboja ivarinators, 27 Jul 2018, 11:49:23 ]

Offline

mexa
27. Jul 2018, 14:37#32155

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Uz 2 min kad uzsilis atvieno RR, ja pazuud gluks tas buus vinsh, un meeri baroshanu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

nauriz
27. Jul 2018, 19:40#32156

Kopš: 26. Sep 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 174

Braucu ar: Z750

Pēkšņi sākās tāda lieta, ka pie augstākiem apgriezieniem, sākot no aptuveni 5000 nāk dīvaina skaņa no galvas tā kā klakšķēšana, kas ir diezgan paskaļa. Visvairāk dzird, kad brauc, reizēm arī tukšgaitā uzgāzējot, bet ne vienmēr. Kas varētu būt pie vainas? Bail braukt ar tādu, ka nesačakarē vēl ko.

Offline

DeFoc92
28. Jul 2018, 00:39#32157

Kopš: 05. Jul 2016

No: Daugavpils

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Honda CBR 600F4

Honda CBR 600 F4 1999. gads, problēmas ar elektrību (ieslēdzoties ventilatoram, tukšgaitā mēdz noslāpt).
Tukšgaitā,kad ir normāli līdz pusei uzsilis, tad braucot satiksmē, kamēr stāv pie sarkanā, kad ieslēdzas radiatora ventilators, manāmi noraustās viss apgaismojums un apgriezieni peldot (1k-1.5k rpm) robežās mēdz nokristies zem 1k rpm un tad noslāpst (ja nedaudz tur apgriezienus, tad neslāpst). Bet uzreiz arī var iedarbināt, tāpēc doma, ka aķis būtu izlādējies - atkrīt.
Tātad, tika pārbaudīts aķis ar multimetru (izlēgta aizdedze: 12.8V, ieslēgta: ap 12.4V. Iedarbināts, tukšgaitā: 11.2-13.8V, uzgāzējot līdz 5k rpm: 11.4-14.2V un visu laiku mainīgs rādījums (arī turot vienmērīgi 5k rpm). Nodomāju, ka pie vainas būs regulators - nopirku jaunu un uzliku, pamērīju spriegumu: tukšgaitā: vienmērīgi 14.4V, uzgāzējot līdz 5k rpm: 14.8V max uzkāpj.
Varbūt ir kādi ieteikumi, ko vēl lai pārbauda?

Offline

mexa
28. Jul 2018, 23:27#32158

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

vecais akis iespejams nokauts, patbaudit vajag pilnigi visu uzlades sheemu, RR uzliki kaada razotaja? Kontakti uz RR un genu ir ideaali? Massa un barosana normaali vadi, sprieguma kritumu uz vadiem var nobaudiit. Akjim jabut vismaz labam lai baudiit. Motors slaaps ap 9v, lidz tam darbosies slikti. Varbut jau sveces ar vecas? Ventilators nekiilee?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

DeFoc92
29. Jul 2018, 01:51#32159

Kopš: 05. Jul 2016

No: Daugavpils

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Honda CBR 600F4


28 Jul 2018, 23:27:35 mexa rakstīja:
vecais akis iespejams nokauts, patbaudit vajag pilnigi visu uzlades sheemu, RR uzliki kaada razotaja? Kontakti uz RR un genu ir ideaali? Massa un barosana normaali vadi, sprieguma kritumu uz vadiem var nobaudiit. Akjim jabut vismaz labam lai baudiit. Motors slaaps ap 9v, lidz tam darbosies slikti. Varbut jau sveces ar vecas? Ventilators nekiilee?


RR ir INParts ražojuma. Kontakti uz RR ir tīri, genas kontaktus gan nepārbaudīju, jo nebij pie rokas instrumenti, lai noņemtu sānu plastmasas. Sveces būs jāpārbauda. Ventilators, ar roku pagriežot - brīvi griežas, neķerās..

Offline

mexa
29. Jul 2018, 11:47#32160

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Inparts... tas kursh pats letakais? Drizuma gaidi ka sadegs. Nu cik tur menesi- Cetrus inparts RR loti vaaji, es vinus jaucu-loti vaaja konstrukcija. Nauda veejaa. Ja tev uzlaade turaas, un pie pateretaju ieslegsanas grib noslapt, meklee kjeedee kur zuud shpanis, vainu sistema palika tik jutiga uz elektriibu, piem trekns maisijums, ka tikko kas taa nespeej aizdedzinat, tapec par svecem runaju, varbut sen izdega

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline