Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Gantais
07. Nov 2018, 16:11#32361

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2604

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400

Šļauku... ņem veco azotē un duj uz kantori, liec galdā un saki, ka vajag ar šādiem galiem, tikai x cmm garāku/īsāku... un gaidi rezultātu

Par cenu starpību starp kantoriem un oriģinālo, nemācēšu komentēt. Starpība būs materiālā. OEM ir gumijas šļauka ar kordiem... uzražotā būs ārēji tievāka, jo tā ir armētā, ar tēraudstiepļu armējumu apkārt. Funkcionāli, šī ir labāka, efektīvāka, jo spiežot bremzi nav nenotiek diametrālā izplešanās un spiediena spēks tiek novadīts efektīvāk, pretstatā gumijas (OEM) šļaukām.

[ Šo ziņu laboja Gantais, 07 Nov 2018, 16:17:45 ]



-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Sergejs80
07. Nov 2018, 20:04#32362

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 691

Braucu ar: 98 un DD

Beigās var iznākt skatē čpokungs, jo pēta šļauku galus - neder presētie, vajag valcētus.

Offline

Gantais
07. Nov 2018, 20:51#32363

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2604

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400


07 Nov 2018, 20:04:02 Sergejs80 rakstīja:
Beigās var iznākt skatē čpokungs, jo pēta šļauku galus - neder presētie, vajag valcētus.




Visiem, manā rīcībā esošajiem močiem, ir Hidroscand taisītās šļaukas. CSDD, līdz šim, visus tas ir apmierinājis.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Sergejs80
07. Nov 2018, 21:11#32364

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 691

Braucu ar: 98 un DD

, gan jau ka atkarīgs no katra inspektora vēlmes izpuļķēt. Man bija gara diskusija

Offline

SMOT
07. Nov 2018, 22:15#32365

Kopš: 04. Jan 2011

Ziņojumi: 137

Braucu ar: Hondu

Kādu eļļu liet Honda Hornet 600 2001.gada dzinējā? Skatos, ka daudzi lej Motul 5100 10w40.
Un jautājums par dzesēšanas šķidrumu. Manuālī rakstīts, ka it kā antifrīzs jājauc uz pusi ar destilētu ūdeni. Bet ir pieejams arī Motul MOTOCOOL EX-37 kur laikam jau ir gatavs šķidrums? Šobrīd iekšā ir kaut kas zaļš, kā būtu ieteicams mainīt dzesēšanas šķidrumu? Kā skalot sistēmu un vai tas ir nepieciešams? Drošvien labāk pirms ziemas miega nomainīt esošo šķidrumu?

[ Šo ziņu laboja SMOT, 07 Nov 2018, 22:24:16 ]

Offline

mezamaris
07. Nov 2018, 22:21#32366

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3849

Braucu ar: 4881


07 Nov 2018, 20:04:02 Sergejs80 rakstīja:
Beigās var iznākt skatē čpokungs, jo pēta šļauku galus - neder presētie, vajag valcētus.
Presētas,valcētas...
Neder skrūvētās,tipa lego.

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

Sergejs80
07. Nov 2018, 22:30#32367

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 691

Braucu ar: 98 un DD

Der skrūvējamās, bet tur ir varianti. CSDD kompī ir daudz bildes, kurās paši darbinieki var apmaldīties.

Offline

mezamaris
07. Nov 2018, 23:53#32368

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3849

Braucu ar: 4881

Ar skrūvējamām es domāju lego,kur tu nogriez vajadzīgā garuma šļauciņu,uzliec uzgriezni,iespraud gala cilpu un savelkot uzgrizni noblīvē savienojumu.
Tu runā par tām,kurām vītnu jua ir uzpreseta,bet pieskrūvējas gala cilpa...
Pēc loģikas būtu jāaizliedz abi varianti,jo ar līkām rokām arī gala cilpu var sūdīgi uzskrūvēt.
Negribi problēmas un garu skaidrošanos pasūti vajadzīgo sertificētā kantorī,piemēram Higroskandā.

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

mexa
08. Nov 2018, 11:11#32369

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5944

Braucu ar: VT

Adparts, HEL trubas, iesaku

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

El_Camino
08. Nov 2018, 12:31#32370

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 852

Braucu ar: Hypermotard 1100

Arī Hydroscand ir HEL, bet AD Parts vairāk krāsu

-----------------

Offline

El_Camino
09. Nov 2018, 10:28#32371

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 852

Braucu ar: Hypermotard 1100

HELP!
Netieku lídz galam skaidríbá ar CRF450 (laikam 2005. gads)
Nav dzirksteles

Péc manuāļa statoram pretestība 9-25 Ohm, bet peak voltage MIN 50V
Realitātē pretestība 15,7Ohm bet peak voltage knapi 26V dabūju ārā (kurbulējot bez sveces)

Samērīju citam CRF 450 2007.g pretestība 15,5 Ohm bet peak voltage 37V (kurbulējot ar sveci iekšā)
Tā var būt ka pretestība ir normas robežās bet tāpat neģenerē gana daudz strāvas lai nobarotu induķēni?

-----------------

Offline

kba-pro
09. Nov 2018, 11:06#32372

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 837

Braucu ar:


09 Nov 2018, 10:28:57 El_Camino rakstīja:
HELP!
Netieku lídz galam skaidríbá ar CRF450 (laikam 2005. gads)
Nav dzirksteles

Péc manuāļa statoram pretestība 9-25 Ohm, bet peak voltage MIN 50V
Realitātē pretestība 15,7Ohm bet peak voltage knapi 26V dabūju ārā (kurbulējot bez sveces)

Samērīju citam CRF 450 2007.g pretestība 15,5 Ohm bet peak voltage 37V (kurbulējot ar sveci iekšā)
Tā var būt ka pretestība ir normas robežās bet tāpat neģenerē gana daudz strāvas lai nobarotu induķēni?


Nečakarējies, pajem no kāda donora visu ķēdi testam un sāc mainīt pēc kārtas. Būs visātrāk.

Offline

mexa
11. Nov 2018, 23:52#32373

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5944

Braucu ar: VT


09 Nov 2018, 10:28:57 El_Camino rakstīja:
HELP!
Netieku lídz galam skaidríbá ar CRF450 (laikam 2005. gads)
Nav dzirksteles

Péc manuāļa statoram pretestība 9-25 Ohm, bet peak voltage MIN 50V
Realitātē pretestība 15,7Ohm bet peak voltage knapi 26V dabūju ārā (kurbulējot bez sveces)

Samērīju citam CRF 450 2007.g pretestība 15,5 Ohm bet peak voltage 37V (kurbulējot ar sveci iekšā)
Tā var būt ka pretestība ir normas robežās bet tāpat neģenerē gana daudz strāvas lai nobarotu induķēni?



Ja tinumi ir patiesham funkcionejoshi, tad atliek magneets-sabiris/novaardzis, crf vajadzetu but monolitam, maziespejams ka sabira, bet... jaabauda deveejs uz oscilo, varbuut tas nedod signaalu, ja tomeer dod, tad gadaas ka cdi sadeg, bet tie prasa attiecigi ieejas baroshanu robezhaas, kura tev teoretiski nav, teoretiski jo meriji noteikti ar leetu testeri, kursh AC "reti" apstrada, der rozetes merishanai tikai, pa vienkarsho bez aparaturas- donora cdi ar spoli, vai uzliec savu donoram, un izkjir kas nav pie vainas, un ej lidz magnetam


-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

El_Camino
12. Nov 2018, 13:39#32374

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 852

Braucu ar: Hypermotard 1100

Te baigā mistika...
Paņemu pārtītu ģeneratoru - tas pats stāsts - nav dzirksteles.
Izrādās CRF150R ģenerators, hols un kompis tāds pats.
Sāku mainīt krustām šķēršām. Beigā paliku pie tā ka pārtītais ģenerators kaut ari dod āra gandrīz 50V pīķī, tāpat kautkapēc nenobaro CDI.
Šodien biju pie pārtinēja, izdomājām variantu pagriezt statoru kājām gaisā - iespējams sajaukts tinuma virziens. Redzēs.
Ejošais stators - 16,9 Ohm, dod āra max +/-48V
Tas kas bija virsū - 16,0 Ohm, dod ārā knapi 25V
Pārtītais 22,4 Ohm, dod ārā +/-48V

Bet ja kādam ir lietots strādājošs stators - paņemšu!

[ Šo ziņu laboja El_Camino, 12 Nov 2018, 13:44:48 ]



-----------------

Offline

El_Camino
12. Nov 2018, 13:41#32375

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 852

Braucu ar: Hypermotard 1100


11 Nov 2018, 23:52:30 mexa rakstīja:
teoretiski jo meriji noteikti ar leetu testeri, kursh AC "reti" apstrada, der rozetes merishanai tikai, pa vienkarsho bez aparaturas-


Uztaisiju Peak voltage adapter pēc internetā pieejamās shēmas!

[ Šo ziņu laboja El_Camino, 12 Nov 2018, 13:46:20 ]



-----------------

Offline

Traktorists
12. Nov 2018, 15:51#32376

Kopš: 13. Mar 2017

Ziņojumi: 8

Braucu ar: ČZ 350

Sveicināti, vīri.
Jautājums sekojošs: ir kāds licis kvadrai vai mocim virsū Power commanderu? Paši esat tikuši galā ar īsto iestatījumu atrašanu vai arī dzināt uz kādu Dyno stendu tepat Latvijā?

Offline

tuchka
12. Nov 2018, 18:14#32377

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 922

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


12 Nov 2018, 16:36:41 Fmx_ rakstīja:
Sveiki! Kurš var man palīdzēt ar virpošanu ? Vajag izvirpot neliela izmēra daļu. Rasējums ir. rakstat PM. Paldies

Raksti pm, ja nedeg

-----------------

Offline

lomsz
13. Nov 2018, 08:03#32378

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 728

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


12 Nov 2018, 15:51:48 Traktorists rakstīja:
Sveicināti, vīri.
Jautājums sekojošs: ir kāds licis kvadrai vai mocim virsū Power commanderu? Paši esat tikuši galā ar īsto iestatījumu atrašanu vai arī dzināt uz kādu Dyno stendu tepat Latvijā?
Ja tavam mocim uzstādītās modifikācijas atrod dynojet mājas lapā vai forumos, tad var uzstādīt pats. Uz 90% strādās. Ja esi uzbūvējis k-ko pavisam savādāk, tad tikai jaudas stends... Pēdējā laikā neesmu interesējies, bet agrāk stendi bija Muižniekam un Motofavorītā...

Offline

mexa
13. Nov 2018, 08:55#32379

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5944

Braucu ar: VT


12 Nov 2018, 13:39:53 El_Camino rakstīja:
Te baigā mistika...
Paņemu pārtītu ģeneratoru - tas pats stāsts - nav dzirksteles.
Izrādās CRF150R ģenerators, hols un kompis tāds pats.
Sāku mainīt krustām šķēršām. Beigā paliku pie tā ka pārtītais ģenerators kaut ari dod āra gandrīz 50V pīķī, tāpat kautkapēc nenobaro CDI.
Šodien biju pie pārtinēja, izdomājām variantu pagriezt statoru kājām gaisā - iespējams sajaukts tinuma virziens. Redzēs.
Ejošais stators - 16,9 Ohm, dod āra max +/-48V
Tas kas bija virsū - 16,0 Ohm, dod ārā knapi 25V
Pārtītais 22,4 Ohm, dod ārā +/-48V

Bet ja kādam ir lietots strādājošs stators - paņemšu!


Ko tu pieseejies pie statora, tev signaals uz cdi ir? panem diodi caur rezistoru un provee, nezinu vai paspeesi redzeet, ko ar oscilografu butu jadara, bet parliecinaties vajag, un es runaju ne par tinumu cdi paari, bet deveeju, kas staav aarpus magneeta, un vinja spraugu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

iv4o
13. Nov 2018, 09:00#32380

Kopš: 07. Nov 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 66

Braucu ar: Honda NT650V Deauville

Ir kaut kada Online majas lapa kur var paskatities OEM detalas utt prieks HONDA mocis ?

Kaut ko lidzigs realoem.co , catcar.info ...

[ Šo ziņu laboja iv4o, 13 Nov 2018, 09:01:13 ]

Offline

Top.LV