Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
El_Camino
09. Nov 2018, 10:28#32361

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

HELP!
Netieku lídz galam skaidríbá ar CRF450 (laikam 2005. gads)
Nav dzirksteles

Péc manuāļa statoram pretestība 9-25 Ohm, bet peak voltage MIN 50V
Realitātē pretestība 15,7Ohm bet peak voltage knapi 26V dabūju ārā (kurbulējot bez sveces)

Samērīju citam CRF 450 2007.g pretestība 15,5 Ohm bet peak voltage 37V (kurbulējot ar sveci iekšā)
Tā var būt ka pretestība ir normas robežās bet tāpat neģenerē gana daudz strāvas lai nobarotu induķēni?

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

kba-pro
09. Nov 2018, 11:06#32362

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


09 Nov 2018, 10:28:57 El_Camino rakstīja:
HELP!
Netieku lídz galam skaidríbá ar CRF450 (laikam 2005. gads)
Nav dzirksteles

Péc manuāļa statoram pretestība 9-25 Ohm, bet peak voltage MIN 50V
Realitātē pretestība 15,7Ohm bet peak voltage knapi 26V dabūju ārā (kurbulējot bez sveces)

Samērīju citam CRF 450 2007.g pretestība 15,5 Ohm bet peak voltage 37V (kurbulējot ar sveci iekšā)
Tā var būt ka pretestība ir normas robežās bet tāpat neģenerē gana daudz strāvas lai nobarotu induķēni?


Nečakarējies, pajem no kāda donora visu ķēdi testam un sāc mainīt pēc kārtas. Būs visātrāk.

Offline

mexa
11. Nov 2018, 23:52#32363

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


09 Nov 2018, 10:28:57 El_Camino rakstīja:
HELP!
Netieku lídz galam skaidríbá ar CRF450 (laikam 2005. gads)
Nav dzirksteles

Péc manuāļa statoram pretestība 9-25 Ohm, bet peak voltage MIN 50V
Realitātē pretestība 15,7Ohm bet peak voltage knapi 26V dabūju ārā (kurbulējot bez sveces)

Samērīju citam CRF 450 2007.g pretestība 15,5 Ohm bet peak voltage 37V (kurbulējot ar sveci iekšā)
Tā var būt ka pretestība ir normas robežās bet tāpat neģenerē gana daudz strāvas lai nobarotu induķēni?



Ja tinumi ir patiesham funkcionejoshi, tad atliek magneets-sabiris/novaardzis, crf vajadzetu but monolitam, maziespejams ka sabira, bet... jaabauda deveejs uz oscilo, varbuut tas nedod signaalu, ja tomeer dod, tad gadaas ka cdi sadeg, bet tie prasa attiecigi ieejas baroshanu robezhaas, kura tev teoretiski nav, teoretiski jo meriji noteikti ar leetu testeri, kursh AC "reti" apstrada, der rozetes merishanai tikai, pa vienkarsho bez aparaturas- donora cdi ar spoli, vai uzliec savu donoram, un izkjir kas nav pie vainas, un ej lidz magnetam


-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

El_Camino
12. Nov 2018, 13:39#32364

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Te baigā mistika...
Paņemu pārtītu ģeneratoru - tas pats stāsts - nav dzirksteles.
Izrādās CRF150R ģenerators, hols un kompis tāds pats.
Sāku mainīt krustām šķēršām. Beigā paliku pie tā ka pārtītais ģenerators kaut ari dod āra gandrīz 50V pīķī, tāpat kautkapēc nenobaro CDI.
Šodien biju pie pārtinēja, izdomājām variantu pagriezt statoru kājām gaisā - iespējams sajaukts tinuma virziens. Redzēs.
Ejošais stators - 16,9 Ohm, dod āra max +/-48V
Tas kas bija virsū - 16,0 Ohm, dod ārā knapi 25V
Pārtītais 22,4 Ohm, dod ārā +/-48V

Bet ja kādam ir lietots strādājošs stators - paņemšu!

[ Šo ziņu laboja El_Camino, 12 Nov 2018, 13:44:48 ]



-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

El_Camino
12. Nov 2018, 13:41#32365

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100


11 Nov 2018, 23:52:30 mexa rakstīja:
teoretiski jo meriji noteikti ar leetu testeri, kursh AC "reti" apstrada, der rozetes merishanai tikai, pa vienkarsho bez aparaturas-


Uztaisiju Peak voltage adapter pēc internetā pieejamās shēmas!

[ Šo ziņu laboja El_Camino, 12 Nov 2018, 13:46:20 ]



-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

Traktorists
12. Nov 2018, 15:51#32366

Kopš: 13. Mar 2017

No: Līvāni

Ziņojumi: 14

Braucu ar: ČZ 350

Sveicināti, vīri.
Jautājums sekojošs: ir kāds licis kvadrai vai mocim virsū Power commanderu? Paši esat tikuši galā ar īsto iestatījumu atrašanu vai arī dzināt uz kādu Dyno stendu tepat Latvijā?

Offline

tuchka
12. Nov 2018, 18:14#32367

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


12 Nov 2018, 16:36:41 Fmx_ rakstīja:
Sveiki! Kurš var man palīdzēt ar virpošanu ? Vajag izvirpot neliela izmēra daļu. Rasējums ir. rakstat PM. Paldies

Raksti pm, ja nedeg

-----------------

Offline

lomsz
13. Nov 2018, 08:03#32368

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


12 Nov 2018, 15:51:48 Traktorists rakstīja:
Sveicināti, vīri.
Jautājums sekojošs: ir kāds licis kvadrai vai mocim virsū Power commanderu? Paši esat tikuši galā ar īsto iestatījumu atrašanu vai arī dzināt uz kādu Dyno stendu tepat Latvijā?
Ja tavam mocim uzstādītās modifikācijas atrod dynojet mājas lapā vai forumos, tad var uzstādīt pats. Uz 90% strādās. Ja esi uzbūvējis k-ko pavisam savādāk, tad tikai jaudas stends... Pēdējā laikā neesmu interesējies, bet agrāk stendi bija Muižniekam un Motofavorītā...

Offline

mexa
13. Nov 2018, 08:55#32369

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


12 Nov 2018, 13:39:53 El_Camino rakstīja:
Te baigā mistika...
Paņemu pārtītu ģeneratoru - tas pats stāsts - nav dzirksteles.
Izrādās CRF150R ģenerators, hols un kompis tāds pats.
Sāku mainīt krustām šķēršām. Beigā paliku pie tā ka pārtītais ģenerators kaut ari dod āra gandrīz 50V pīķī, tāpat kautkapēc nenobaro CDI.
Šodien biju pie pārtinēja, izdomājām variantu pagriezt statoru kājām gaisā - iespējams sajaukts tinuma virziens. Redzēs.
Ejošais stators - 16,9 Ohm, dod āra max +/-48V
Tas kas bija virsū - 16,0 Ohm, dod ārā knapi 25V
Pārtītais 22,4 Ohm, dod ārā +/-48V

Bet ja kādam ir lietots strādājošs stators - paņemšu!


Ko tu pieseejies pie statora, tev signaals uz cdi ir? panem diodi caur rezistoru un provee, nezinu vai paspeesi redzeet, ko ar oscilografu butu jadara, bet parliecinaties vajag, un es runaju ne par tinumu cdi paari, bet deveeju, kas staav aarpus magneeta, un vinja spraugu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

iv4o
13. Nov 2018, 09:00#32370

Kopš: 07. Nov 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: Honda NT650V Deauville

Ir kaut kada Online majas lapa kur var paskatities OEM detalas utt prieks HONDA mocis ?

Kaut ko lidzigs realoem.co , catcar.info ...

[ Šo ziņu laboja iv4o, 13 Nov 2018, 09:01:13 ]

Offline

mexa
13. Nov 2018, 09:03#32371

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Megazip, mrcycles, paguuglee

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

iv4o
13. Nov 2018, 09:20#32372

Kopš: 07. Nov 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: Honda NT650V Deauville

Paldies!

Offline

mezamaris
13. Nov 2018, 10:58#32373

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

https://www.canyonmotoparts.com/

Offline

El_Camino
13. Nov 2018, 11:20#32374

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100


13 Nov 2018, 08:55:28 mexa rakstīja:
Ko tu pieseejies pie statora, tev signaals uz cdi ir? panem diodi caur rezistoru un provee, nezinu vai paspeesi redzeet, ko ar oscilografu butu jadara, bet parliecinaties vajag, un es runaju ne par tinumu cdi paari, bet deveeju, kas staav aarpus magneeta, un vinja spraugu


Es samainīju devējus vietām - pārlodēju - uzliku otram mocim - mans devējs ar citu statoru strādā! Mans stators ar citu devēju nestrādā! Ne uz mana moča ne uz cita moča!

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

zazzaa
13. Nov 2018, 11:43#32375

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

diemžēl iekš LV reti kurš var pārtīt statoru korekti, lai strādā (man neizdevās tādu atrast)... man vairakas reizes mēģināja uz EXC visas neveiksmīgi.. atmetu cerību nometu skopumu, nopirku jaunu.

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

El_Camino
13. Nov 2018, 12:29#32376

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Man krāsotāju ielā ar lielajiem ģeneratoriem nav bijušas problēmas - tiem kas maiņstrāvas 3 tinumu.
Te laikam ir nevis ģenerators bet aizdedzses spole, kam iespējams uztīšanas princips ir bik savādaks...
Nu redzēs, atdevu lai mēģina pārtīt vēlreiz

[ Šo ziņu laboja El_Camino, 13 Nov 2018, 12:30:21 ]



-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

Traktorists
13. Nov 2018, 12:54#32377

Kopš: 13. Mar 2017

No: Līvāni

Ziņojumi: 14

Braucu ar: ČZ 350


13 Nov 2018, 08:03:13 lomsz rakstīja:

12 Nov 2018, 15:51:48 Traktorists rakstīja:
Sveicināti, vīri.
Jautājums sekojošs: ir kāds licis kvadrai vai mocim virsū Power commanderu? Paši esat tikuši galā ar īsto iestatījumu atrašanu vai arī dzināt uz kādu Dyno stendu tepat Latvijā?
Ja tavam mocim uzstādītās modifikācijas atrod dynojet mājas lapā vai forumos, tad var uzstādīt pats. Uz 90% strādās. Ja esi uzbūvējis k-ko pavisam savādāk, tad tikai jaudas stends... Pēdējā laikā neesmu interesējies, bet agrāk stendi bija Muižniekam un Motofavorītā...

Tā arī domāju. Paldies par atbildi!

Offline

mezamaris
13. Nov 2018, 13:32#32378

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Kādi citi uztīšanas principi?Ja ir vecā spole,ko var uztīt nepareizi?Var sajaukt tinumu skaitu,paņemt ne to stiepli(nu nav tas diamrtrs,bet ļoti tuvu...),var būt nekvalitatīva stieples izolācija,vai izolācija bojāta uztinot.

Offline

El_Camino
13. Nov 2018, 15:08#32379

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Nezinu, nēsmu tik gudrs, uzzīmēja man to šādi
2 varianti kā uztīt spoles


-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

mezamaris
13. Nov 2018, 15:34#32380

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Kaut desmit-bija taču paraugs...

Offline