Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mezamaris
17. Jun 2019, 00:26#33001

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


16 Jun 2019, 22:04:11 Kaspar rakstīja:
Kas liecina par to, ka ir jāmaina vai jāspriego motora ķēde? Reizēm metot no piektā ātruma sestajā, dodot gāzi, ir tāds dīvains klakšķis un tad tikai aiziet. It kā kkas lektu pāri. Nobraukums 28k.
Motora ķēdes spriegojums nebūs tieši saistīts ar piekto-sasto pārnesumu.

Offline

mexa
17. Jun 2019, 00:59#33002

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Var iedomaties kas buutu, ja butu saistiita stalingrada. Liela slodze, kautkas strada uz robezas, zobrati/kjeede ir normaala? Piedzinjas protams. Posmu garumus jau mineeja, bet merijumi javeic dazadas vietas, kjede nestiepjas vienmerigi. Tikai tad jau jalien motora

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
17. Jun 2019, 09:49#33003

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Iedod izbraukt kadam, varbut problema ar roba ieleksanu, sajuuga izspiesanu...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

bone_itch
19. Jun 2019, 23:59#33004

Kopš: 09. Jun 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 116

Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400

Cik varētu izmaksāt darbs nomainīt vārstu eļļas blīvslēgus Suzuki GSX1400? Ir aizdomas, ka viņi ir nokalpojuši.

Offline

Naits
20. Jun 2019, 00:36#33005

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


19 Jun 2019, 23:59:55 bone_itch rakstīja:
Cik varētu izmaksāt darbs nomainīt vārstu eļļas blīvslēgus Suzuki GSX1400? Ir aizdomas, ka viņi ir nokalpojuši.



tak ļauj tai tehnikai strādāt, man liekas ka Tu brīžiem meklē utis
Tādas lietas dara pa ziemu, neticu ka viss tur ir tik slikti

[ Šo ziņu laboja Naits, 20 Jun 2019, 00:38:14 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

bone_itch
20. Jun 2019, 08:51#33006

Kopš: 09. Jun 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 116

Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400


20 Jun 2019, 00:36:14 Naits rakstīja:

19 Jun 2019, 23:59:55 bone_itch rakstīja:
Cik varētu izmaksāt darbs nomainīt vārstu eļļas blīvslēgus Suzuki GSX1400? Ir aizdomas, ka viņi ir nokalpojuši.

[IMG]ht tps://images.wemoto.com/full/VALVE_STEM_SEAL_KIT_SLINKY_GLIDE/10060322.jpg[/IMG]

tak ļauj tai tehnikai strādāt, man liekas ka Tu brīžiem meklē utis
Tādas lietas dara pa ziemu, neticu ka viss tur ir tik slikti

Par utīm tev noteikti ir zināma taisnība , bet man ir superīgs mocis un man patīk viņu uzturēt lieliskā stāvoklī. Darīts tas noteikti tiks ziemā, bet es gribēju zināt, ar ko rēķināties.
Tā, ka pilnīgi "tik slikti" noteikti nav, bet pielaižot ir balts dūms, kas uzgāzējot pazūd un eļļa laiku pa laikam ir jāpielej

[ Šo ziņu laboja bone_itch, 20 Jun 2019, 09:15:03 ]

Offline

hopper_offlinus
20. Jun 2019, 10:29#33007

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Bāltie dūmi - nav eļļa, tas ir ūdens.
Zīlie dūmi - tā ir eļļa
Tā kā vārstu blīvslēgiem tur nav ko darīt.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

bone_itch
20. Jun 2019, 10:47#33008

Kopš: 09. Jun 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 116

Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400


20 Jun 2019, 10:29:11 hopper_offlinus rakstīja:
Bāltie dūmi - nav eļļa, tas ir ūdens.
Zīlie dūmi - tā ir eļļa
Tā kā vārstu blīvslēgiem tur nav ko darīt.

Manam mo nav ūdens dzese - kkā šaubos par ūdens variantu

Offline

coofen
20. Jun 2019, 11:07#33009

Kopš: 08. Apr 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Suzuki SV650S


08 Jun 2019, 23:31:36 mezamaris rakstīja:

08 Jun 2019, 20:53:42 VATERLAND rakstīja:
Nepievilkta pr.riteņa ass, beigti riteņa/dakšas tiltiņu ass gultņi,līks rāmis...


08 Jun 2019, 20:20:53 coofen rakstīja:
Kāds varbūt var palīdzēt tikt skaidrībā, kas varētu būt pie vainas, ka moci velk uz labo pusi, kad mēģina atlaist rokas..

Braucot ir tāda sajūta, ka labi roku jāvelk klāt, kreiso spied prom, lai it kā taisni brauktu..

Varbūt, kāds var apskatīt un mēģināt vismaz saprast problēmas avotu?

Nepareizi pievilkta ķēde-riteņu nesaasīgums.Nu tas vismazāk sāpīgs.



Paldies liels "mezamaris" par nočekošanu, pagaidām gan īstā problēma netika atrasta, būs jāmēģina atrast problēma.

Offline

hopper_offlinus
20. Jun 2019, 11:38#33010

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


20 Jun 2019, 10:47:48 bone_itch rakstīja:

20 Jun 2019, 10:29:11 hopper_offlinus rakstīja:
Bāltie dūmi - nav eļļa, tas ir ūdens.
Zīlie dūmi - tā ir eļļa
Tā kā vārstu blīvslēgiem tur nav ko darīt.

Manam mo nav ūdens dzese - kkā šaubos par ūdens variantu


Es jau nesaku, ka blīvem kkas. Tad jau Tu kā tvaikonis būtu.
Kondensāts eļļā, kondensāts izputējā. Nestresso

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

mezhavecs
20. Jun 2019, 12:30#33011

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 209

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem


14 Jun 2019, 21:27:25 Indo rakstīja:

14 Jun 2019, 19:58:54 pirkt rakstīja:

14 Jun 2019, 19:47:46 norca13 rakstīja:
Nevaru atras ķēdes mazgāšanu
Gribēju palasīt jo atceros par mazgāšanu ar soļķi bij par un pret kā īsti ir var ringus ar soļķi mazgāt vai nevar

Ķēdi mazgāt nevajag.
Ja gribi tīru - uzregulē bik lielāku padevi automātiskajam eļļotājam, savāktam pa 20 minūtēm un 5 eiro no aptiekā nopirktas sistēmas un 50 kubu šprices...
Ar 200 gramiem eļļas kādus 20 tkm nobrauksi, i ķēde vienmēr saeļļota.
Nesaprotu tos mazohistus, kas tur ar aerosoliem ņemās...


Ja ķēde ir aizdirsta ar smiltīm u.c. abrazīviem elementiem, tad ķēdi mazgāt vajag. Vienīgi soļķa vietā es labāk izvēlētos petroleju (kerosinu)

Un, jā, eļļotājs ir laba lieta


Salasījos forumu, tagad bail savu pieredzi stāstīt...
Ikdienā sanāk ap 5-6 km palaist pa putekli (citādi no mājas līdz asfaltam netieku) un ķēde izskatu zaudē samērā ātri, paralēli apmēram 300 kilometros iegūstot arī specifiski ļurkstošo skaņu. Ķēdes mazgāšanai un eļļošanai izmantoju: https://www.louis.de/artikel/kettenmax-louis-sp...46e7d57d253086f9
Mazgāju ar dīzeļdegvielu (praktiski neietekmējot O ringus un salīdzinoši lēts un pieejams, varot mazgāt arī ar aituspirtu, bet tad spec uz būvbodi jābrauc)un saeļļoju ar aerosolu, izmantojot to pašu verķīti. Daru šamo prosedūru vakarā, un smērs līdz rītam nožuvis. Rezultāts priecē: Ķēde tīra, klusa un dīvainā kārtā arī riteņa disks netiek notirsts visos griezumos ar ķēdes smēru.
Labprāt uzklausīšu protestus un argumentētus iebildumus

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

sandors
20. Jun 2019, 12:56#33012

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo

Par ķēžu eļļošanu, no savas pieredzes, apm 70k
Hronologiskā secībā no sākuma uz beigām.
1. Ķēdes mazgāšana ar speciālo škidrumu + ķēdes eļošana ar lipīgo dihlofosu
+
Eļļa turās pie ķēdes ilgāk nekā vienkārši eļļa, provizoriski 500-600 km
-
Lipīgā eļļa labi pielipina pie ķēdes arī visus sūdus, putekļus, smilti
Ķēde, pēc paris eļļošanām ir jāmazgā. Kas aizņem laiku un ir pietiekama jebatorija, lai to izdarītu kvalitatīvi. Smalkie putekļi pielīp pie ringiem un sapiš tos

2. Pa vidam bija dažādi eksperimenti ar ellām, tīrītajiem, tehniskajiem risinājumiem, lai to procesu padarītu ātraku, saglabajot kvalitāti

3. Tagad esmu nonacis līdz ļoti vienkāršam un ātram risinājumam, bez eļļošanas sistēmas.
Ar otiņu un svaigu motoreļļu sasmērēju ķēdi, ar salveti lieko noslauku.
-
jādara tas regulari 300-400 km
Ikdienā mazliet lielāka netīrība valda ķēdes sektorā
+
Procedūra aiznem max 2 min
Motoreļļa labi attīra ķēdi un pēc eļļošanas un slaucīšanas tā ir tīra
Eļļa krietni labāk eļļo saļniku vietas un vietas zem ruļliem
Pēdejo ķēdi jau 10k neesu spriegojis, eļloju regulari, nestiepjas


4 droši ka nākamais levels būtu eļļošanas sistēma.

Braucu ar 6 ninju.




Offline

Sergejs80
20. Jun 2019, 13:53#33013

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom


20 Jun 2019, 12:56:13 sandors rakstīja:


3. Tagad esmu nonacis līdz ļoti vienkāršam un ātram risinājumam, bez eļļošanas sistēmas.
Ar otiņu un svaigu motoreļļu sasmērēju ķēdi, ar salveti lieko noslauku.
-
jādara tas regulari 300-400 km
Ikdienā mazliet lielāka netīrība valda ķēdes sektorā
+
Procedūra aiznem max 2 min
Motoreļļa labi attīra ķēdi un pēc eļļošanas un slaucīšanas tā ir tīra
Eļļa krietni labāk eļļo saļniku vietas un vietas zem ruļliem
Pēdejo ķēdi jau 10k neesu spriegojis, eļloju regulari, nestiepjas




Man tāds pats scenārijs
Tikai izmantoju 80w90 transmisijas eļļu

[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 20 Jun 2019, 13:56:39 ]

Offline

Indo
20. Jun 2019, 14:08#33014

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


20 Jun 2019, 12:56:13 sandors rakstīja:


3. Tagad esmu nonacis līdz ļoti vienkāršam un ātram risinājumam, bez eļļošanas sistēmas.
Ar otiņu un svaigu motoreļļu sasmērēju ķēdi, ar salveti lieko noslauku.
-
jādara tas regulari 300-400 km
Ikdienā mazliet lielāka netīrība valda ķēdes sektorā
+
Procedūra aiznem max 2 min
Motoreļļa labi attīra ķēdi un pēc eļļošanas un slaucīšanas tā ir tīra
Eļļa krietni labāk eļļo saļniku vietas un vietas zem ruļliem
Pēdejo ķēdi jau 10k neesu spriegojis, eļloju regulari, nestiepjas



20 Jun 2019, 13:53:44 Sergejs80 rakstīja:

Man tāds pats scenārijs
Tikai izmantoju 80w90 transmisijas eļļu


Tieši šīs mēslu pielipšanas dēl man nenormāli nepatīk visi tie pūšamie + pat pēc neliela lietus ķēde ir momentā sausa! Un atkal stājies, eļļo utt. Labi, ja ir centrālā peka, savādāk #$^|7!

Ar eļļotāju viss vienkārši - izbrauci pa lietu, pēc 10km ķēde atkal eļļīga, nomauci pa granterni, visi tie sūdi no vibrācija paši nobira Īzī!



p.s. un iemācaties citējot nedzēst "quote; qoute\"

[ Šo ziņu laboja Indo, 20 Jun 2019, 14:10:40 ]



-----------------

Offline

Sergejs80
20. Jun 2019, 14:20#33015

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Pokuj tie quote, saprast jau var kas sabakstīts

Piekrītu par eļļotāja plusu pēc lietus, bet ir centrālā peka un neiespringstu

Offline

hopper_offlinus
20. Jun 2019, 15:25#33016

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

A kur ir problēma, ja nav centrālas pekas?
Ja garāža, tad parastais auto domkrats un ceļ, cik gribi.
Ja ceļā - sagāž nedaudz to moci, kad stāv uz pekas un ar kāju to ratu pagriez. Vai nu es piedročījos, vai kā, bet man visas "procedurkas" ceļojumā aizņēm tik, cik cigareti nopīpet...
Protams, eļļotajs ir ērta lieta, bet nu whatever

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

elf
20. Jun 2019, 16:26#33017

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Es ķēdi eļoju 1 reizi gadā,ne lietus ne graza netraucē

[ Šo ziņu laboja elf, 20 Jun 2019, 16:27:18 ]



-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

kba-pro
20. Jun 2019, 16:42#33018

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


20 Jun 2019, 16:26:43 elf rakstīja:
Es ķēdi eļoju 1 reizi gadā,ne lietus ne graza netraucē



Jubiļejka

Offline

Indo
21. Jun 2019, 11:11#33019

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


20 Jun 2019, 15:25:14 hopper_offlinus rakstīja:
A kur ir problēma, ja nav centrālas pekas?
Ja garāža, tad parastais auto domkrats un ceļ, cik gribi.
Ja ceļā - sagāž nedaudz to moci, kad stāv uz pekas un ar kāju to ratu pagriez. Vai nu es piedročījos, vai kā, bet man visas "procedurkas" ceļojumā aizņēm tik, cik cigareti nopīpet...
Protams, eļļotajs ir ērta lieta, bet nu whatever


Mhm. Pacel CBF1000ABS uz sānu pekas pagriez ratu un papūt vienlaicīgi Man ar saviem 191cm ir problemātiski, lai neteiktu vairāk. Ar transalpu nebija problēmu

-----------------

Offline

Indo
21. Jun 2019, 11:21#33020

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


20 Jun 2019, 16:26:43 elf rakstīja:
Es ķēdi eļoju 1 reizi gadā,ne lietus ne graza netraucē



Jafelēm tā bija štelle (bija kādreiz man 634 un 638 ) Praktiski visi (lohi) to koveri ņema nost, es gan nē. Un, jā, 1x sezonā noņem koveri, iečeko zobratu, ķēdes kondīciju, notīri, izmazgā, tad izvāri solidolā un atkal uz sezonu miers.


-----------------

Offline