Biju domājis, ka vajadzēs ilgāk rakt, bet atradu.
Lai nākošajiem Raven tīkotājiem arī tiek:
Here's a breakdown for the colors for the raven.
Primary Gloss Plastics:
CODE:0903
NAME:Black Metallic X (SMX)
TOP COAT:5245
Secondary Matte Plastics and Frame:
CODE:0582
NAME:Mat Black Metallic #2 (MBL2)
TOP COAT:5988-1
Primary Wheel Color:
CODE:0098
NAME:Low Gloss Black (LGB)
TOP COAT:5654
Secondary Wheel Color/Stripe:
CODE:00EY
NAME:Heat Red (HTR)
TOP COAT:5694
Interesanti, ka Yamaha nepiedāvā krāsu kodus, iespējams tikai pasūtīt jau nokrāsotus paneļus, tā man dīleris paskaidroja.
Tālāk meklēju Raven R6 uzlīmes uz bākas un sāniem. Dīleris iesaka atrast Raven VIN kodu un tad uzlīmes var uzsūtīt bez problēmām, bet kur lai to dabūju, nav ne jausmas.
Yamaha R6 standartā ir elektriskais ventilators, kurš pie noteiktas temp. slēdzas iekšā vai tāda vispār nav?
Jautāju, jo man ir ar slēdzi ventilators un īsti nesaprotu, tas ir papildus vai pa lēto sataisīts oriģinālais, lai darbojas ar slēdzi.
Iekš youtube arī redzēju tādu R6 ar slēdzi, īsti nesaprotu.
tādus parasti liek rindiniekiem lai pilsētā laicīgāk dzesētu, tobiš ierubī un gonko. citam padārgu devējs, citiem pārkarst... ventilatoram būtu jābūt STOCK. HZ vai kādam mocim ar ūdens dzesi nav ventilatora. ja tikai mazkubatūras. bet HZ
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
starp dzinējiem varbūt tie grādi drusku skraida, tipa motora fiška strādāt pie paaugstinātas temp, bet tas atcevišķos gadījumos varbūt. parasti 100-110 grādi, un tajos vajadzētu ietilpt. citādi uzvārot eļļu būs žopa visam motoram vēlāk. man kā V veidnieks vinš vēsā laikā vispār silt negrib. lieku kartonu priekšā , darba temp pat domāju būtu zem 70. vasarā tik probkās karstā dienā ierubās ventilators. rindinieki gan sakarst labi ātri un tik griež propelleri . es uz to slēdzi skatītos kā uz puņķu meistarojumu. reti kurš piem trasei sagatavo tādu fišku. liela daļa kko ķīmiķo kad ir problēma un nezin kā atrisināt. ja gribās lai ātrāk slēdzas var apmānīt ar piem citu devēju vai savu shēmu. varbūt tie motori mīl karst pilsētas režīmā, vot arī risina tā, kas kam galvā ieskrien
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
14 Feb 2015, 18:57:45 ozo8000 rakstīja:
Ir aizdomas, ka temp. devējs ir beigts, varbūt kāads var paskaidrot kur tas devējss atrodas un kā tam vis vieglāk piekļūt?
Dzinējs tika sildīts līdz 100 oC un fēns tā arī nesāka griezties.
varētu būt ka tas sāk griezties no 104, ja pareizi atceros džiksim tā ir. kkur pie termostata , bāku un fitra kasti nost un meklē uz cilindu bloka.
ā, un fēnu slēdz devējs radiātorā.....
15 Feb 2015, 11:14:21 ozo8000 rakstīja:
Paldies! Šis devējs tad arī atbild par to, pie kādas temp. fēnam jāsāk pūst?
aga , bet palasi manuāli, pie cik jāslēdzas....
Tas ko manuālis saka:
NOTE:
-The radiator fans are automatically switched on or off according to the coolant temperature in the radiator.
-If the engine overheats, see page 6-44 for further instructions.
Tas arī principā viss, kas minēts par šo jautājumu. Arī 6-44 nekāda super unikāla informācija sniegta, tā ka domāju par to īpaši stresot nevajag, ja jau tā rakstīts
----------------- Pain is inevitable, suffering is optional...