Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Aptaujas / Balsošanas par tēmām

Tēma: Suzuki DRZ 400

AutorsZiņojums
Archy96
23. Jan 2015, 22:04#81

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Jan 2015, 19:24:31 andrr rakstīja:

23 Jan 2015, 16:18:42 adatas rakstīja:
Labāk ieteiktu kādu no Yamaha.

nu iesaki kādu alternatīvu, kam nav jāmaina eļļa ik pa 5-10 motorstundām un jāsatraucas par atlikušo motora resursu, kad sanāk izgāzt liekus pārsimts km pa grantenēm



WRF, RMX, KLX, CRF-X, EXC, TE, FE, - visiem šiem modeļiem nav jāmaina eļļa ik pēc 5 stundām, un nav jāuztraucās par resursu pēc dažiem simtiem nobrauktu km, kā arī griežās lopā , diemžēl tur ir tikai cenas jautājums diezgan nedraudzīgs.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

andrr
24. Jan 2015, 01:54#82

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


23 Jan 2015, 22:04:53 Archy96 rakstīja:

23 Jan 2015, 19:24:31 andrr rakstīja:

23 Jan 2015, 16:18:42 adatas rakstīja:
Labāk ieteiktu kādu no Yamaha.

nu iesaki kādu alternatīvu, kam nav jāmaina eļļa ik pa 5-10 motorstundām un jāsatraucas par atlikušo motora resursu, kad sanāk izgāzt liekus pārsimts km pa grantenēm



WRF, RMX, KLX, CRF-X, EXC, TE, FE, - visiem šiem modeļiem nav jāmaina eļļa ik pēc 5 stundām, un nav jāuztraucās par resursu pēc dažiem simtiem nobrauktu km, kā arī griežās lopā , diemžēl tur ir tikai cenas jautājums diezgan nedraudzīgs.

jā, tādam EXC450 laikam bij pēc 15 mh jāmaina eļļa pēc grāmatas tas sanāk katru weekendu ja 2d nogāž tad jāserviso

Tai pašā laikā DRZ pēc manuàļa eļļas maiņa pēc 6000km .. ja ļoti aptuveni varbūt 60-120 stundas. Pie tam vēl motora resurss tāds ka pa 1 drz eļļas maiņu tam EXC jau jāmaina virzulis (jo griežās tak griežas viņš lopā )

Nu tā jau sanāk kā saki, viss atdurās cenā un uzturēšanas izmaksās. Ja būtu lieks $$$ es arī paņemtu kādu husqvarnu, vai labāk uzreiz divas, lai kamēr viena servisojas ar otru var braukt

Tāpēc jau arī piesaista tas DRZ "low maintenance" kas īsti nepiemīt nosauktajiem variantiem. CRF-L vēl, bet tas jau tikpat smags kā drz tik vēl mazjaudīgāks..

..ai, labi jebkurš mocis ir labs galvenais braukt !

(jāiet gulēt, rīt jāuzliek beidzot šipenes )

Offline

andrr
24. Jan 2015, 19:02#83

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor

Bagars, visu pareizi izklāstīji tiešām bij uznācis muldāmais un "mazliet" pārspīlēju to DRZ ilgspēlējamības cildināšanu un protams braucot mežos/smiltīs/kūdrā eļļa biežāk jāmaina un filtrs jāmazgā katrreiz savādāk i 5l eļļas nepietiks

..un manu mopēdu toč nekad nepērciet, purvos slīcināts, nemākulīgi ratā raustīts, 100 reiz kritis utt utml un eļļa, filtri un bremžu kluči nav mainīti kopš dzimšanas Japānā tālajā 2008.gadā

Offline

zazzaa
24. Jan 2015, 19:40#84

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

Ka nu kurš tas stundas skaita...
Rit bus jāiet eļļu nomainīt bus jau 15h pagājušas kopš pēdējo reizi mopēdu redzēju šodien ka reiz svaigus 4L iepirku

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

zazzaa
24. Jan 2015, 20:02#85

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


24 Jan 2015, 19:58:18 Bagars rakstīja:

24 Jan 2015, 19:40:29 zazzaa rakstīja:
Ka nu kurš tas stundas skaita...

Speciāli tev! Skatīt 21. lapu
2004.g., arī 21. lapa


Ak tad ta ta stundas skaita a es pulksteni uz rokas skatījos....

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

zazzaa
24. Jan 2015, 20:04#86

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

Mēs tak visi mega reiseri katrs izbrauciens ka gonka

IF MOTORCYCLE IS USED FOR COMPETITION 15 HOURS SERVICE SHOULD BE CARRIED OUT AFTER EVERY RACE.
SERVICE INTERVALLS SHOULD NEVER BE EXCEEDED BY MORE THAN 2 HOURS OR 15 LITERS OF FUEL. MAINTENANCE WORK DONE BY KTM AUTHORISED WORKSHOPS IS NOT A SUBSTITUTE FOR CARE AND CHECKS DONE BY THE RIDER.

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

endurists
24. Jan 2015, 21:30#87

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Jan 2015, 20:17:59 Bagars rakstīja:

24 Jan 2015, 20:04:54 zazzaa rakstīja:
Mēs tak visi mega reiseri katrs izbrauciens ka gonka ...

+1


Bagars jau diezgan precīzi izklāstīja. Reiz dzinu pa grantenēm moci no Jelgavas uz Talsiem, kopā sanāca ap 100km un 1 motorstunda un arī bāka bija tukša. Braucot mežos Talsi-Usma- Talsipa purviņiem un taciņām turp un atpakaļ sanāk ap 120km un diezgan tuvu 3 motorstundām un nobraucas kādi 9litri degviela.
tā kā pašam exc ir nu jau sesto gadu un pa vidu arī brālim bija SX versija un fāteram vēl arī WR Yamis. un šis konkrētais dzinējs ļoti izturīgs un ilgmūžīgs priekš krosa un enduro dzinēja. manam dzinējam beidzās kloķenes gultnis dēļ t'ka lielā kloķene papletās un nomainīju vārstus no Titāna uz dzelziniekiem. Brāļa mocim nolūza kartera ventilācijas truba un gonkās sarijās dubļus, izskaloja dzinēju, nomainīja cil;indru ar virzuli, saluza viens zobrats kārbā, bet arī paša kļūdas dēļ, kad braucot iesita robā bez sajūga. abiem pārtīti statori un tas arī viss.

Ja bija runa par eļļu tad savam mainu vidēji ap `15 stundām, zemāk noteikti nē. un agrāk gadā varēju nobraukt ap 60 stundām, thd laiks pietiek labi ja kādām 40. Tās ir 2-3 eļļas maiņas sezonā 3Litri un 2 filrtiņi. izmaksas 40 Eur/gadā!!!!!!


p.s. ar 450EXC brauc arī Dakāru, pat šofad, kaut arī šis motors jau ir divas paaudzes novecojis un solo močos beidz likt 2007.gadā un kvadros j nemaldos tad liek joproj'm..



par sx/exc varētu daudz sarakstīt, bet klaviere tizla un te ir drz400 topiks. bet domāju ka nevajag tiekties uz viduvējībām

[ Šo ziņu laboja endurists, 24 Jan 2015, 23:15:45 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Voicha
01. Mar 2015, 21:45#88

Kopš: 23. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 199

Braucu ar: Mezha Kapli

Pasak lūdzu kāds drz400sm 2007 rāmim krāsas kodu.

Paldies jau iepriekš!

Offline

AaronDRYDER
01. Mar 2015, 22:12#89

Kopš: 24. Oct 2013

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 447

Braucu ar: to, kas patīk


25 Jan 2015, 00:14:42 Sturetajs rakstīja:

Vēl iekakāšu:
DRZs 137kg, 40hp, 60m/h un 2 litri eļļas


Tur ar to svaru un jaudu īsti nav saprotams pameklējot google var atrast svaru 134kg un 137kg SM versijai parastajai versijai 132kg laikam riteņi vieglāki Kas attiecas uz zirgiem tad ir redzēts gan 40zs gan 33.4zs


Ir visādi veidu DRZ 400. Ir E versīja, S versīja un SM. Kā arī tīrais DRZ 400. Vairāk info par katru atradu šajā lapā: ADRESE

[ Šo ziņu laboja AaronDRYDER, 01 Mar 2015, 22:13:28 ]

Offline

andrr
02. Mar 2015, 18:58#90

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


01 Mar 2015, 21:45:07 Voicha rakstīja:
Pasak lūdzu kāds drz400sm 2007 rāmim krāsas kodu.

Paldies jau iepriekš!


RGB: #CCCCCC


Nu googlē var atrast 2 min laikā (protams, ja māk Internātu )
http://www.colorrite.com/wizardresults.cfm


>> Motorcycle :: 2007 :: Suzuki :: DR-Z400 (All Models)

Code Paint Name Comment Color Chip ColorRite Top ColorRite Base
YU1 Champion Yellow 4630
YC2 Candy Grand Blue 4997 1043
30H Special White Side Covers 4037
13L Bright Silver Metallic Handlebars 4033

YU8 Metallic Flint Gray Frame Color 4260


Rāmis:
http://www.colorrite.com/product/suzuki-yu8-metallic-flint-gray-1646.cfm

Suzuki YU8 Metallic Flint Gray

SKU # : 4260
Vendor : ColorRite
Manufacturer : Suzuki
Manufacturer Code : YU8


Superlēti sanāks ja ņemsi baloņiņu no WalMart -->
"can of "Dupli-Color" T177W GUNMETAL (M) for under $5 from Wal-Mart"

[ Šo ziņu laboja andrr, 02 Mar 2015, 19:00:50 ]

Offline

oskars87
05. Mar 2015, 09:30#91

Kopš: 30. Jan 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: lc4 adventure

Andrr vari pastāstīt kāda bija braukšana pa bezceļiem kad tev bija sm diski ar tām pumpenem?
un cik izmaksaja uzlikt uz 21" 18", un kas vēl bija jāmaina bez diskem? suports, bremžu trubiņa?

Offline

andrr
05. Mar 2015, 11:02#92

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


05 Mar 2015, 09:30:19 oskars87 rakstīja:
Andrr vari pastāstīt kāda bija braukšana pa bezceļiem kad tev bija sm diski ar tām pumpenem?
un cik izmaksaja uzlikt uz 21" 18", un kas vēl bija jāmaina bez diskiem? suports, bremžu trubiņa?


Manā galerijā var redzēt, kur tik nebiju ielīdis un izbraucis ar tiem 17" "dual-sport" ratiem
http://www.motopower.lv/member_user_galleries.php?u=andrr


Caurejamības ziņā (smiltis, kūdras purvs, dubļi) gāja kā traktors. Vadāmības ziņā protams ar 21" priekšas ratu bezceļā ir daudz vieglāk savaldāms un kontrolējamāks.

Vārdu sakot - ja ļoti gribās bezceļā ar sumo, tad, manuprāt, droši var likt 17" pumpenes un gāzt bezceļā svilpodams !






Offline

oskars87
05. Mar 2015, 11:21#93

Kopš: 30. Jan 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: lc4 adventure

Paldies par info. vnk sm ir vairāk pieejami un mazāk nobraukti man liekas. un kā jau te bija rakstīts ka amortizācija labāka.

Offline

zazzaa
05. Mar 2015, 11:22#94

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3326

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


05 Mar 2015, 11:21:25 oskars87 rakstīja:
Paldies par info. vnk sm ir vairāk pieejami un mazāk nobraukti man liekas. un kā jau te bija rakstīts ka amortizācija labāka.


a kas ta tavam 525sx vainas?
pec sx DRZ liksies gausa govs

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

andrr
05. Mar 2015, 11:43#95

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor

Lai SM nomainītu uz Enduro ratiem vajag tikai pašus ratus.
Bremžu diski būs jāpārliek no SM rata gan priekša gan pakaļa jo SM tie ir lielāka diametra kā S.

Es enduro ratus sameklēju bez steigas un pa lēto ~160 eur kopā par abiem

-> pakaļas rats - Ebay.de ~120 Eur ar visu shippingu ar DHL
-> Priekšas rats - ss.lv, laikam bij 40-45Eur (pa lēto jo no Suzuki RM250 vai 125 laikam bij?
(RM ratam nav spidometra pievads, labi ka speiseri bij līdzi, kas perfekti derēja spido pievada vietā). Jāliek elektroniskais spido ar magnētu, biju pielicis velo spido, kādu laiku gāja

Vispār priekšas rats der no DRZ400-jebkura kā arī no Suzuki RM/RMX?.
Pakaļu it kā varot likt arī no KTM (bezmaz vai jebkurš KTM 125-690 > 1995g. , bet tad jāmaina viss komplektā - zobrats, bremžu disks, pakļējais supports).


Jaunajiem ratiem klāt nāca zobrati, asis, br diski, tā ka varbūt kādam vajag praktiski jaunu DRZ400-S pakaļas bremžu disku un priekšas "peldošo" br disku no Suzuki RM (cik pamērīju tad jāder arī uz DRZ 400-S, skrūvju caurumi 100% der, diametrs it kā atbilst DRZ-S diametram)

Offline

oskars87
05. Mar 2015, 12:03#96

Kopš: 30. Jan 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: lc4 adventure


a kas ta tavam 525sx vainas?
pec sx DRZ liksies gausa govs

Nu sx es pārdevu jo pašlaik nedzīvoju LV.
un nepatika biežās eļļas maiņas un īsā kārba, pārejais gan viss patika.
Skatos uz drz lai varētu iziet skati un citreiz ari pa ielu pabraukt.
vēl apsveru domau par kadu lc4, bet drz labāk vizuāli patīk un ir drusku vieglāks.

Offline

andrr
20. Mar 2015, 09:42#97

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor

Lai saglabājas arī DRZ topikā:
Laba instrukcija Lādēšanas sistēmas diagnostikai (DRZ, bet tie paši soļi derēs lielākajai daļai moču):
http://www.thumpertalk.com/topic/541623-charging-system-diagnoses-plus-the-free-power-mod/

Vajadzīgs tikai vienkāršākais testerītis ar sprieguma (V, DC un AC) un pretestības (Ohm) mērīšanas iespēju.

Pats pirmais, ko ļoti vienkārši pārbaudīt - ja noslāpētam mocim uz aķa ir mazāk par 12.8-12.6 V un rūcošam ar gaismām utt. ir mazāk par 13V (normāli jābūt 13.8-14.4V) tad kaut kur jau ir problēma un aķis ātrāk vai vēlāk visnepiemērotākajā momentā būs tukšs.


p.s. Free Power Mod (papildus resnākus vadus lādēšanai) arī ir vērts uzlikt, ja negrib mainīt aķi katru gadu.
("Free Power Mod" tiešām dod 0.5V klāt ! )

[ Šo ziņu laboja andrr, 20 Mar 2015, 10:11:20 ]

Offline

spring
14. Apr 2015, 21:15#98

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

netieku gudrs - varbūt kāds var paskatīties un uztaisīt bildi.
DRZ būtu jābūt diviem ķēdes rullīšiem - augšējam un apakšējam. augšējo atrodu, apakšējo neatrodu un pat stiprinājuma vietu neatrodu.

varētu būt versijas kam nav apakšējais ķēdes rullis?

bilde ieskatam ko google, man tur nekā tāda nav...

[ Šo ziņu laboja spring, 14 Apr 2015, 21:17:05 ]

Offline

Gantais
14. Apr 2015, 21:29#99

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Nekāda speciāla stiprinājuma tur nav... rāmī ir caurums ar M8 vītni iekšā, un viss. Paskrāpē dubli, gan jau, ka aizcukurojies

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

spring
15. Apr 2015, 13:13#100

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

vēlreiz izskatīju visu un nav... nav ne cauruma ne kā cita kur stiprināt. izskatās ka kaut kas bijis pie rāmja bet nu jau vairs nav...
nu neko - viens rullītis mazāk

Offline