Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
15. Oct 2017, 00:18#3321

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


14 Oct 2017, 23:52:58 vlkpc rakstīja:
Perversie estēti. Shell piedāvā LSD eļļu arī mazpilsētās :P

14 Oct 2017, 00:06:11 soulfreak rakstīja:
Vai ir kāds, kas var piedāvāt RedLine eļļu priekš auto LSD reduktora>


nupat sanāca Dienvidāfrikā satikt kādu Indijas pakiju, kurš tur izvērsis pamatīgu vieglo auto un mikroautobusu motoru atjaunošanas servisu tīklu. uz jautājumu, kādu speceņu eļļas viņš lej atjaunotajos motoros, kā atbildi nosauca kaut kādu krūmu ražotāju un viskozitāti - 20W-50. kad pārjautāju par specenēm, viņš nesaprata, ko no viņa gribu. atstiepa bondzeli kurai uz etiķetes ar pārsteigumu ieraudzīju API SF/CC (40 gadus vecas specenes, turbomotoriem vispār nav izmantojamas, Eiropā tādu vairs sen kā neražo). uz manu jautājumu, vai viņš šo lej visos motoros pēc kārtas, skanēja atbilde - katrs taču zina, ka Oil is Oil. knapi noturējos, lai sarkastiski nepapildinātu pakija vārdus ar - nu jā, gluži kā ar sievietēm vai alkoholu.

tas tāds galējs variants, taču arī ne visas LS diferu eļļas ir vienādas. un, ja LSDiferi spīdzina, tad prasības eļļai var būt visnotaļ augstas.
[te neiestājos par/pret kādu konkrētu ražotāju]

Offline

vlkpc
15. Oct 2017, 00:26#3322

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc

Labi. Te nekur neparādās meistara argumenti. Un ja tā, tad teikšu ka neviens no meistariem, kuriem ir 2ned līdz 3 mēn rinda, nav pieminējis vienīgo īsto eļļu...

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

soulfreak
15. Oct 2017, 07:46#3323

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Nevajag jau burt drāmu tur vajadzīgs tikai 1L eļļas, tā kā jālej ir top produkts, jo līdzekļu ekonomija te vispār nespēlē lomu. Auto ir divreiz lielāka jauda un griezes moments kā standartā, tāpēc jāpievērš uzmanība nevis kā bloķējošais elements darbosies, bet lai pāris neizjūk.

Offline

kere
15. Oct 2017, 10:09#3324

Kopš: 31. Mar 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Gsxr 1000 street

ko ellas eksperts niere var teikt par sho razojumu?mocis ielas brauksanai http://mannol.de/en/?action=accessory_chemical_...torbike%204-Takt

-----------------
es zinu ka daudz ko nezinu

Offline

lomsz
15. Oct 2017, 11:40#3325

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Par Mannol jau iepriekš tika uzspriests... Itkā Lietuvā maisot, tāpēc lēta, paši leiši braucot un nesūdzoties... MA2 un SL... Kapēc gan nē pilsētas lietošanai...

Offline

Niere
15. Oct 2017, 15:13#3326

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

Lomsz jau atbildēja.
ielas pielietojumam gan jau pietiekams produkts.
galvenais pārmetums nav konkrētiem produktiem, bet zīmola pozicionējumam kopumā - Klaipēdā tiek bliezta Mannol eļļa ar lieliem burtiem uz kastēm "Made in Germany". vismaz tā tas bija pirms gadiem 10. bet tā, kā saprotams, nav tehniska kontrindikācija. pati rūpnīca tehnoloģiski ir viena no modernākajām Eiropā.
tas pats Mannol ir sastopams (tās pašas receptūras 1:1) arī citu zīmolu versijās. tā kā man ir bijusi iespēja izsekot konkrētā ražotāja SCT Lubricants performancei gandrīz 20 gadu garumā, varu teikt, ka viss ir normāli, taču noteikti nevajadzētu izmantot Mannol rebrandētos [paši neražo] antifrīzus un varētu būt dažām motoreļļām neatbilstība zemo temperatūru veiktspējā.
taču konkrēti par moču eļļām empīrisku datu man nav.

Offline

ksneps
08. Nov 2017, 17:33#3327

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv

Niere - iesaki kādu eļļu pirkt MB W220, 320cdi, 2004? Kur tagad izdevīgas cenas?

Offline

Arz
08. Nov 2017, 18:44#3328

Kopš: 28. Feb 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Honda crf250r

Sāku meklēt mocikletam eļļu un filtrus. Pacients: Suzuki SV650S 2005gads. Piedāvājumi, ieteikumi?

Offline

Niere
08. Nov 2017, 18:51#3329

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

sorrez, veči, es par tirdzniecību neko daudz nezinu. turklāt visi operē ar peldošām atlaidēm, kas letes cenu padara par neko daudz neizsakošu.

Offline

S19
08. Nov 2017, 20:01#3330

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E

Kā tiek noteikts tas maiņas intervāls piemēram XX 000 km? Ņemot vērā kaut kādus vidējos nobraukumus pie noteikta motorstundu skaita? Ierēķinot stāvēšanu sastrēgumos, sildīšamos, lēnu stumdīšanos u.c.?

Offline

Niere
08. Nov 2017, 20:34#3331

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

nomaiņas intervālus nosaka katrs oem pēc saviem ieskatiem. to, ciktāl zinu, nediktē nekādi normatīvi. līdz ar to ir divas savstarpēji konfliktējošas intereses:

no vienas puses ražotājam jānodrošinās pret tiesu darbiem, ja klients ar rekomendētu specifikāciju eļļu, normālos braukšanas apstākļos, motoru normālā stāvoklī utt. pēkšņi sačakarē dzelzi dēļ nolietojušās eļļas. tādēļ, jā nav nekādi ekstrēmi, eļļa parasti var kalpot gana ilgāk kā oem noteicis. taču arī šis apgalvojums virspusējs, jo, piemēram, smagajiem auto, autorizētie servisi nosaka būtiski īsākas nomaiņas nekā testos uzrādītie mega100-150Kkm.

no otras puses katrs oem ieinteresēts uzrādīt pēc iespējas garākas nomaiņas, jo tas ietekmē klientu lēmumu dzelža pirkšanas brīdī [servisa izmaksas].

bet tas ļoti virspusēji. šī gara tēma, kurai rezumējums vienmēr ir viens:
oem norādītās nomaiņas izriet no premises, ka klients darbojas Proactive Maintenance režīmā [maina, kad noteikts]. pareizs piegājiens ir Condition Based Maintenance, kur nomaiņas izriet no reālā eļļas stāvokļa konkrētajā dzelzī un konkrētajos izmantošanas apstākļos. bet, lai noteiktu eļļas[un dzelža] stāvokli, jāveic lietotās eļļas analīzi.
tas īsumā.

Offline

rinalds2m
08. Nov 2017, 21:04#3332

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 280

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450


15 Oct 2017, 07:46:56 soulfreak rakstīja:
Nevajag jau burt drāmu tur vajadzīgs tikai 1L eļļas, tā kā jālej ir top produkts, jo līdzekļu ekonomija te vispār nespēlē lomu. Auto ir divreiz lielāka jauda un griezes moments kā standartā, tāpēc jāpievērš uzmanība nevis kā bloķējošais elements darbosies, bet lai pāris neizjūk.

Agrāk ir sanācis BMW rūpnīcas LSD reduktorā ieliet tam speciāli paredzēto Castrol ražojuma eļļu, ar kuru reduktors nestrādāja.
Tika nomainīta tikai eļļa uz Xado ražojumu. LSD sāka darboties un nebija problēmu līdz mašīnas pārdošanai.
--> Produkts no Xado

[ Šo ziņu laboja rinalds2m, 08 Nov 2017, 21:05:07 ]

Offline

S19
08. Nov 2017, 21:10#3333

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E

Sanāk ka tehnikai kas nav ar motorstundu dzinēju tāds motorstundu skaitītājs nah nav vajadzīgs. Pareizi sapratu?

Offline

Niere
08. Nov 2017, 21:50#3334

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

tas kā kurai tehnikai. ja, piemēram, smagais auto ved no meža laukā baļķus un pie šosejas pārkrauj uz citu auto, kurš ved uz ostu, tad, protams, km neko neizteiks.
varu ieteikt vienu metodi, ja skaidrs, ka rekomendētie km nebūs objektīvs eļļas nomaiņas mērs - piekop patērētās degvielas kontroli.
citiem vārdiem sakot -
atrod oem rekomendētos eļļas nomaiņas km un vidējo degvielas patēriņu. no tā izrēķina kopojos degvielas patēriņa litrus uz veselu nomaiņas intervālu. attiecīgie litri arī būs nomaiņas intervāls. taču arī tas ir ļoti virspusēji, jo neņem vērā, piemēram, putekļainiem ceļiem vai braukšanu purvā vai kalnos.
drīzāk tad jautā šaurāk. par kādu tehniku, pielietojumu, vidi, slodzi konkrēti runa?

Offline

S19
08. Nov 2017, 22:00#3335

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E

Nissan Patrol Y60, dīzelis, īsa kārba: 5-ajā pārnesumā 90km/h = 2600 RPM, ražotāja noteiktais intervāls 5000km
Pilsēta, šoseja, nedaudz grantene, minimāli pa laukiem un mežiem lai izvilktu kādu lopu no slepkavības vietas.

Offline

Niere
08. Nov 2017, 22:22#3336

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

tā kā dzelzis sens, tad arī eļļas nomaiņas intervāls izriet no 90to gadu eļļu potences.
mūsdienu sintētikas, īpaši, ja eļļas patēriņš atbilstošs dzelža vecumam, noteikti vēlk ilgāk par noteiktajiem 5Kkm.
neko neiesaku, taču es mierīgi rullētu visus 10Kkm.

edit:
bet parasti šādiem dzelžiem problēma negrozās ap motoreļļām. visi par tām satraucās, taču galīgi neipievērš uzmanību visai transmisijas sistēmai un citiem šķidrumiem. skaties vairāk tos.
te piemērs ar litriem un intervāliem:
http://fuchs-eu.lubricantadvisor.com/model.aspx...03335571031d065c

[ Šo ziņu laboja Niere, 08 Nov 2017, 22:28:16 ]

Offline

Archy96
08. Nov 2017, 22:54#3337

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Manam ielas mopēdam maiņas intervāls pēc grāmatas ir 15000km.

Es laikam mainīšu stabili uz kaut kādiem 8000 regulari un īpaši neiedziļināšos, tas tomēr ir mocis, kurš visu laiku iet apgriezienos, kaut arī V-veidnieks , kuram rpm diapazons mazāks.

Ta eļļas maiņa neko nemaksā būtiski, lai uz to mēģinātu taupīt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
08. Nov 2017, 22:59#3338

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

jā, nezinot dzelža/eļļas stāvokli, labāk ir noīsināt garos nomaiņas intervālus. pat ar pilnīgi jauniem dzelžiem var visādus brīnumus sastapt eļļu analīžu atskaitēs. man pašam arī tā reiz bija.

Offline

screwy
18. Dec 2017, 11:45#3339

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Jautājums par Buell dzinēja eļļošanu.
Pēc grāmatas ir jālej 20W50.
Bet kā ar šādu eļļu ir Latvijas klimatā?
Ja gribas pabraukātiem jau pie +10 grādiem?
Ja ieliešu 10W40, vai pēc tam vasarā nebūs problēmas ar šādu eļļu?

Tie kas brauc ar HD, ko jūs lejat?
(Runa ir par dzinēja eļļu, kārbā ir Motul 20W50, un tur domāju ka problēmu nebūs).

Offline

Niere
18. Dec 2017, 14:08#3340

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

izmanto augstvērtīgu 15W-50. ja macu ap nulli, tad 10W-50.

Offline