Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Karburatoru tīrīšana un sinhronizācija

AutorsZiņojums
screwy
17. Jul 2014, 16:01#261

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Man bija līdzīgi.
No sākuma domāju, ka tā ir bākas ventilācija,kas čakarē prātu,tomēr tā pie vainas nebija, bet to droši vari apskatīties, piemēram, ja noslāpst, attaisi bākas korķi un paskaties vai uzreiz pielec, vai tāpat nekas nemainās. Ja tas nav pie vainas, tad karbuļi jātīra, es savus iztīrīju un viss aizgāja. Paskaties arī degvielas filtru un krančiku bākai, tie ar var aizdirsties.

Offline

T_Uldis
17. Jul 2014, 16:16#262

Kopš: 10. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: Bandit 600


17 Jul 2014, 16:01:52 screwy rakstīja:
Man bija līdzīgi.
No sākuma domāju, ka tā ir bākas ventilācija,kas čakarē prātu,tomēr tā pie vainas nebija, bet to droši vari apskatīties, piemēram, ja noslāpst, attaisi bākas korķi un paskaties vai uzreiz pielec, vai tāpat nekas nemainās. Ja tas nav pie vainas, tad karbuļi jātīra, es savus iztīrīju un viss aizgāja. Paskaties arī degvielas filtru un krančiku bākai, tie ar var aizdirsties.


Saimnieks no kā nopirku teica , kad nesen pārlasīts karburātors, tpc baigi negribās ticēt, bet varēja jau arī samūldēt uz aci tā neredz
+ vēl ir tāds "JOKS" kad viņam tas niķis nav tik izteikts, ja "krāniņu" pagriež uz vidu nevis uz ON vai RES , kā to varētu izskaidrot? :O

Offline

screwy
17. Jul 2014, 16:21#263

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Značit vakkums, kas taisa vaļā krāniņa membrānu ir nepietiekams. Izjauc vaļā krančiku, apskaties, kas tur darās. Kā arī apskaties vai vakkuma truba, kas nāk no karbūžiem un iet uz krančiku nav saplaisājusi vai kaut kur nav kartīgi pievilkta, kā arī vai nav kāds ass līkums šai.

Offline

T_Uldis
19. Jul 2014, 11:16#264

Kopš: 10. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: Bandit 600

Atkal griežos pie Jums
LIETA tada, baaka bija saruuseejusi no iekspuses saakaas probleemas, ok baaku iztiiiriju karburatoru arii, BET tgd pats netieku galaa ar karb.reguleeshanu vai nu par daudz njem degvielu un rijaas ciet vai par maz (taas skruuves apaksaa 4.)
VAI kads vareetu iedot kontaktus vai man PM kurs nodarbojaas ar karbjiem un vareetu sareguleet... 29406942
SUZUKI BANDIT GSF600 , 1998G
Cik laiku tas aiznem un ar kaadam € jaareekinaas?

Offline

Naits
19. Jul 2014, 11:39#265

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

ja gaisa filtri un truba oriģinālie, tad saliekot visu pēc grāmatas viss būss labi. Pie nosacījuma ja tiešām viss tīrs un līmeņi pareizi. vēl paskaties vai gaisu kur nesūc,plaisaskakliņos, neprecīzi ielikti.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

T_Uldis
19. Jul 2014, 11:55#266

Kopš: 10. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: Bandit 600


19 Jul 2014, 11:39:03 Naits rakstīja:
ja gaisa filtri un truba oriģinālie, tad saliekot visu pēc grāmatas viss būss labi. Pie nosacījuma ja tiešām viss tīrs un līmeņi pareizi. vēl paskaties vai gaisu kur nesūc,plaisaskakliņos, neprecīzi ielikti.

Tur jau taa lieta, nav graamata + es tgd domaaju taas skruuves kas oriğinaali tip jaaieskruuvee liidz galam un tad 2,5apgr uz aaru taa man viens specs teica...
karbuuzi saliku visu pareiz viss ok tik taas skruuves cik padod bendziinu pis* pauri ÷(

Offline

T_Uldis
19. Jul 2014, 11:57#267

Kopš: 10. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: Bandit 600

Es labaak iedodu kaadam kurš to tiesaam saprot nevis pats uz duru meeginu kko sareguleet, beigaas sareguleeshu veel kad druumais pateeriņs

Offline

cbx650e
19. Jul 2014, 14:16#268

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Vel ar to neieshanu var buut variants ja degvielas kraninja filtrs ir ciet un degviela nepietiekoshi tek cauri , tikai baigi maz ja moci saak virinaat un tam vajag vairaak degvielas .
Tad sanaak ka izbrauc karbuli tukshu un mocis noslaapst , pec kada laicinja atkal karbulis ar mazo padevi piepildas un atkal ruuc kameer izlieto visu degvielu , paarbaudi vai padod normaalu devielas struuklu vai tikai knapi pilina vai miizh.
Varbuut tur taa vaina ?

Offline

T_Uldis
19. Jul 2014, 14:37#269

Kopš: 10. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: Bandit 600


19 Jul 2014, 14:16:35 cbx650e rakstīja:
Vel ar to neieshanu var buut variants ja degvielas kraninja filtrs ir ciet un degviela nepietiekoshi tek cauri , tikai baigi maz ja moci saak virinaat un tam vajag vairaak degvielas .
Tad sanaak ka izbrauc karbuli tukshu un mocis noslaapst , pec kada laicinja atkal karbulis ar mazo padevi piepildas un atkal ruuc kameer izlieto visu degvielu , paarbaudi vai padod normaalu devielas struuklu vai tikai knapi pilina vai miizh.
Varbuut tur taa vaina ?

Nee neee tur nevajadzeetu buut probleemai, baaaku iztiiriiju, kraaninju arii izjaucu , iztiiriiju ,izpuutu rezerves filtru un parasto, + veel tgd starpaa starp baaku un karburatoru uzliku benziina filtru lai gruzhi neiet, Tur aizdomas tiiri uz taam skruuveem, jo tas taads siiks darbs, tur es tik daudz nezinu cik kurai jaabuut izskruuveetai ÷(

Un struuklinja ir tiiri ook!

[ Šo ziņu laboja T_Uldis, 19 Jul 2014, 14:37:54 ]

Offline

agrais
19. Jul 2014, 14:56#270

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


19 Jul 2014, 14:37:08 T_Uldis rakstīja:

19 Jul 2014, 14:16:35 cbx650e rakstīja:
Vel ar to neieshanu var buut variants ja degvielas kraninja filtrs ir ciet un degviela nepietiekoshi tek cauri , tikai baigi maz ja moci saak virinaat un tam vajag vairaak degvielas .
Tad sanaak ka izbrauc karbuli tukshu un mocis noslaapst , pec kada laicinja atkal karbulis ar mazo padevi piepildas un atkal ruuc kameer izlieto visu degvielu , paarbaudi vai padod normaalu devielas struuklu vai tikai knapi pilina vai miizh.
Varbuut tur taa vaina ?

Nee neee tur nevajadzeetu buut probleemai, baaaku iztiiriiju, kraaninju arii izjaucu , iztiiriiju ,izpuutu rezerves filtru un parasto, + veel tgd starpaa starp baaku un karburatoru uzliku benziina filtru lai gruzhi neiet, Tur aizdomas tiiri uz taam skruuveem, jo tas taads siiks darbs, tur es tik daudz nezinu cik kurai jaabuut izskruuveetai ÷(

Un struuklinja ir tiiri ook!

https://www.louis.de/rund-ums-motorrad/bike-dat...bikes=0697&=
meklē te, te atradīsi cik tur kas jāskrūvē...

Offline

klibikxxx
30. Nov 2014, 01:51#271

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Kā īsti ieregulē KEIHIN CVK-D38x4 carbjiem (Kawa zx750 00, ) maisījuma skrūvi (pilot jet). Viena vispār nebija, cita gandrīz pati izskruvējusies. Saskrūvēju visas pēc rūpnīcas standarta, bet uzreiz pārsūc, spļauj gan atpakaļ, gan izpūtēju spridzina.


Bildes vairāk vai mazāk uzskatam.

[ Šo ziņu laboja klibikxxx, 30 Nov 2014, 01:52:38 ]

Offline

Naits
30. Nov 2014, 09:03#272

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

aizskrūvē viet un tad vajadzīgo skaitu atpakaļ.

Skaties kas ar pārējo, salīdzini dīzes un adatas varbūt mainītas. Kas ar gaisa filtru un izplūdi?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

klibikxxx
30. Nov 2014, 10:08#273

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...


30 Nov 2014, 09:03:16 Naits rakstīja:
aizskrūvē viet un tad vajadzīgo skaitu atpakaļ.

Skaties kas ar pārējo, salīdzini dīzes un adatas varbūt mainītas. Kas ar gaisa filtru un izplūdi?

Tā jau izdarīju.
Viss pārējais karburatoram pārskatīts, dīzes pārmazgātas ultraskaņā. Iepriekš viņs gāja kaut kā gāja ar knapi strādājošiem 2,5 cilindriem. Cits nekas nevar būt, kā nepareizs tas apgriezienu skaits. Bet kā tās skrūves regulē? Ar rūpnīcas apgriezienu skaitu pat ievilkt nesanāca Izskrūvēju vēl apgriezienu, tad sāk spridzināt Uz bobi skrūvēt vai? Nav itkā tā paredzētas

Offline

Naits
30. Nov 2014, 10:18#274

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Ja gaisa filtrs nav stoka, bet piemēram k&n, tad var gadīties ka dīzes ir citas un adatas ar, kā arī pilotskrūves regulācija tad ar ir cita. Tas pats var būt ar izplūdes pārbūvi.
Paņem tabulu manuāli un salīdzini visus ciparus. Ja viss ir stoka, ieskaitot ieplūdi un izplūdi, kā arī tīrs un saregulēts tad ir jāiet, vai vaina ir kur citur. piemēram kompresijā.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

klibikxxx
30. Nov 2014, 10:49#275

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...


30 Nov 2014, 10:18:42 Naits rakstīja:
Ja gaisa filtrs nav stoka, bet piemēram k&n, tad var gadīties ka dīzes ir citas un adatas ar, kā arī pilotskrūves regulācija tad ar ir cita. Tas pats var būt ar izplūdes pārbūvi.
Paņem tabulu manuāli un salīdzini visus ciparus. Ja viss ir stoka, ieskaitot ieplūdi un izplūdi, kā arī tīrs un saregulēts tad ir jāiet, vai vaina ir kur citur. piemēram kompresijā.

Ā nu filtrs ir K&N, izpūtējs arī cits, dīzes tādas kādām jābūt oriģināli. Motoram kapitālais uztaisīts un tur problēmas nevar būt. Vienīgi Sveces tgd liekas aizdomīgas, bet arī ja iepriekš gāja.

Offline

agrais
30. Nov 2014, 11:13#276

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


30 Nov 2014, 10:08:59 klibikxxx rakstīja:

30 Nov 2014, 09:03:16 Naits rakstīja:
aizskrūvē viet un tad vajadzīgo skaitu atpakaļ.

Skaties kas ar pārējo, salīdzini dīzes un adatas varbūt mainītas. Kas ar gaisa filtru un izplūdi?

Tā jau izdarīju.
Viss pārējais karburatoram pārskatīts, dīzes pārmazgātas ultraskaņā. Iepriekš viņs gāja kaut kā gāja ar knapi strādājošiem 2,5 cilindriem. Cits nekas nevar būt, kā nepareizs tas apgriezienu skaits. Bet kā tās skrūves regulē? Ar rūpnīcas apgriezienu skaitu pat ievilkt nesanāca Izskrūvēju vēl apgriezienu, tad sāk spridzināt Uz bobi skrūvēt vai? Nav itkā tā paredzētas


Ja ar manuāļa iestatījumiem neiet, tad pa pus apgriezienam skrūvē arā un atrodi to momentu ka iet kā vajag. tad papēti kādas izskatās sveces...tad varbūt kāda skaidrība radīsies... Nu tā es darītu, cik tas pareizi...nezinu

Offline

mexa
01. Dec 2014, 17:04#277

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kā iepriekš izskatījās visas sveces kad gāja uz 2.5 cilindriem? dīzes nav urbtas vai ķimerētas? nav kāds gribejis jetpacku uzinstallēt bet tikai saurbis caurumus kur pagadās? gaisu nepiesūc? kanāli tīri? līmenis kamerās vienāds?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

klibikxxx
01. Dec 2014, 22:52#278

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Visu dienu noņēmos, bet pieregulēju tukšgaitu un iet kā bitīte. Ar baigo metodi skatijos kuram par maz, kuram par daudz cilindram un regulēju. Izrādījās kad biju uzregulējis uz standarta apgriezieniem skrūves, pārsūca visu laiku, kamēr nokvēpināju ''krūtās'' irīdija sveces. Pēc tam pārtīriju, pārkarsēju, tāpat vairs negāja. Laikam sveces neatdzīvināmās. Kamēr vēl iztestēju kuras no vecajām svecēm normāli iet...

[ Šo ziņu laboja klibikxxx, 01 Dec 2014, 22:56:52 ]

Offline

Janis_L
25. Mar 2015, 13:42#279

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q

Kāds netirgo sinhronizējamo uzparikti, var gan ar pulkseņiem, gan stabiņiem. PM vai 28358196

Offline

Agris112
26. Apr 2015, 16:25#280

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 104

Braucu ar: CBR F4

Sveiki, nesaprotu kas varetu but pie vainas, lieta tada ka manam CBR600F 2000gada silts dzinejs tas ir darba temperatura brivgaitas apgriezieni baigi staiga un tiko gribi uzsakt ar 1. robu ta noraustas un citreiz grib slapt nost, ka zem darba t ta viss notiek normali kur vaina? Karburatori jatira jeb varsti jaregule?

Offline