Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 30 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Suzuki Hayabusa

AutorsZiņojums
mezamaris
01. Mar 2019, 21:21#161

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3794

Braucu ar: 4881


01 Mar 2019, 17:26:15 GT rakstīja:
Nopirku zx12r, jo hayabusa nepatika + cena par to pasu gadu lielaka.

Par zx12r daudz sliktu nevaru teikt ja neskaita ka pasmags, pec datiem ~240, tas pats kas hayabusai - litija akis / aftermarket izputejs, bet jebkura gadijuma lai erti noturetu / izstumtu no nelidzenas garazas ir jabut spekam. Kad esi iekustejies kustiba uz prieksu tad problemu nav, ne pilseta un veljomazak uz sosejas.

Liels plus mociem ir lielaa grieze, atgriez rucku pie 3k un loti smuks vienmerigs celiens lidz redlainam (bez pc5 raustigs). Atskiriba ar/bez 50kg pasazieri ir jutama tikai bremzejot. Bremzes smagam mocim + pasazierim un it ipasi koferim ir vaja vieta, aremtas slaukas + labi kluci ir must. Pa mazo italiju ar pasazieri nodedzinaju klucus ka gandriz vareja spoguloties. Riepas ēdīs abi moči, bet ja ņem tūrisma ,vajadzētu but ok.

270 ar pasazieri bez problemam, bet pasazieris jaapmāca, vienreiz izdomaja kiveri piekartot, pacela roku un nevareja vairs atpakal dabut

Ir buts gan bikerniekos un 333, bikerniekos viss ok, bet 333 mazajos likumos metat vinu ir diezgan fiziski pagruti, pec 15min sesijas jau esi diezgan noguris

https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...asaki/amoio.html
Tie sešvirzuļu suporti ir draza.Nomainot uz četr viss lābi.

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

Niere
01. Mar 2019, 21:26#162

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 7638

Braucu ar:


01 Mar 2019, 17:26:15 GT rakstīja:
Atskiriba ar/bez 50kg pasazieri ir jutama tikai bremzejot.

visam piekrītu, izņemot šo. pasažieris ir nenormāli jūtams arī ceļot. un pat vienam pašam, sākot ar trešo gaņģi, gribējās vairāk, kādēļ apsvēru pat čakarēt motoru ar nitros.

Offline

barons13
01. Mar 2019, 21:28#163

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku


01 Mar 2019, 21:21:41 mezamaris rakstīja:
Tie sešvirzuļu suporti ir draza.Nomainot uz četr viss lābi.


Šo es arī esmu dzirdējis, ka vai nu 4 virzuļu aksiālie vai 4virzuļu brembo radiālie ar pāreju ir way to go

-----------------
NOFUXGIVN

Offline

Niere
01. Mar 2019, 21:45#164

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 7638

Braucu ar:

droši vien zx12r bremžu problēmas ir tādas pašas kā buzai. tad nu jā, bremzes ir problēma un prasa pamatīgu pārbūvi.
vēl ieteiktu domāt uzreiz par Steering Damper, lai neieliktu mērci aiz līkuma, jo lielais griezes moments viegli ceļ ratā arī bez sajūga slidināšanas.

Offline

Naits
02. Mar 2019, 07:20#165

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4718

Braucu ar: TW125,gsxr1100


01 Mar 2019, 21:28:16 barons13 rakstīja:

01 Mar 2019, 21:21:41 mezamaris rakstīja:
Tie sešvirzuļu suporti ir draza.Nomainot uz četr viss lābi.


Šo es arī esmu dzirdējis, ka vai nu 4 virzuļu aksiālie vai 4virzuļu brembo radiālie ar pāreju ir way to go

Tie suporti ir daudziem močiem, es uzreiz uzliku savam 4viezuļu nisin un problēma aizmirsta. šie der viens pret viens, par tiem nav viedokļa, bet gan jau viss labi, tik noteikti sanāk dārgāk.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

Coooool
14. Apr 2019, 00:26#166

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 2285

Braucu ar: Deltām

Kādu laiku atpakaļ bija tieši tāda pati dilēma.

Kaut kā vairāk uz ZX-12R. Nekā tā begemota.
P.S.
Kawasaki Ninja ZX-12R
Hayabusa

-----------------
moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

Top.LV