Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Motocikla remonts

AutorsZiņojums
kidd
15. Apr 2015, 17:10#321

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


15 Apr 2015, 17:08:44 anta7 rakstīja:

15 Apr 2015, 17:02:37 shuttle rakstīja:

15 Apr 2015, 16:56:47 anta7 rakstīja:
Varbūt kāds vai kādam pazīstams motomehāniķis būt ar mieru atvēlēt savu laiku apmācībai un dalītos ar savām zināšanām motociklu remontā?

Pēc profesijas esmu automehāniķe,taču kkā pie tiem autiņiem vaira īsti nevelk.
Pusgadu strādāju par motomehāniķi Motostyle servisā Maskavas ielā.

NOPIETNI???


Par ko īsti tāds izbrīns?


Tu esi tā, kura tajā TV reklāmā saka, ka neesot nekāds vecītis un nedodot ar?

Offline

anta7
15. Apr 2015, 17:17#322

Kopš: 31. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


15 Apr 2015, 17:10:52 kidd rakstīja:

15 Apr 2015, 17:08:44 anta7 rakstīja:

15 Apr 2015, 17:02:37 shuttle rakstīja:

15 Apr 2015, 16:56:47 anta7 rakstīja:
Varbūt kāds vai kādam pazīstams motomehāniķis būt ar mieru atvēlēt savu laiku apmācībai un dalītos ar savām zināšanām motociklu remontā?

Pēc profesijas esmu automehāniķe,taču kkā pie tiem autiņiem vaira īsti nevelk.
Pusgadu strādāju par motomehāniķi Motostyle servisā Maskavas ielā.

NOPIETNI???


Par ko īsti tāds izbrīns?


Tu esi tā, kura tajā TV reklāmā saka, ka neesot nekāds vecītis un nedodot ar?


Diez vai tas skuķis no reklāmas kaut reizi dzīvē ir mocim kaut vai ķēdi nomainījusi

[ Šo ziņu laboja anta7, 15 Apr 2015, 17:17:40 ]



-----------------
ride till you die.

Offline

al2o
02. May 2015, 12:13#323

Kopš: 17. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 69

Braucu ar: VFR Street

MEkleju priekšejos bremžu diskus no Fazera600 ~2000 g. precīzu gadu pateikšu velāk, vel vecais būris. un gumijas kas iet no karburatoriem uz ieplūdi.

-----------------
Чрезмерное употребление алкоголя , вызывает проституток.

Offline

arnic
07. May 2015, 10:21#324

Kopš: 18. Apr 2013

No: Ogre

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Kawasaki Zephyr 750

Kur Ogrē varētu aizdzīt/aizstumt moci uz karbūžu noregulēšanu? Pēc ziemas miega mans Zephyr sācis niķoties - ar čoku rēc kā negudrs, tip viss iet, vienīgais sit baltus dūmus pa izpūtējiem, kā uzdod gāzi tā slāpst nost, aizdomas, ka pārlej karbūžus - pats neesmu tik kompetents šo problēmu atrisināt.

Offline

autopilots
07. May 2015, 12:14#325

Kopš: 24. Oct 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Yamaha XJR


07 May 2015, 10:21:46 arnic rakstīja:
Kur Ogrē varētu aizdzīt/aizstumt moci uz karbūžu noregulēšanu? Pēc ziemas miega mans Zephyr sācis niķoties - ar čoku rēc kā negudrs, tip viss iet, vienīgais sit baltus dūmus pa izpūtējiem, kā uzdod gāzi tā slāpst nost, aizdomas, ka pārlej karbūžus - pats neesmu tik kompetents šo problēmu atrisināt.


Močus remontē Pagasta ielā, blakus šosejai. Braucot uz Ogri no Ciemupes puses, labajā pusē - laikam nākamais pagrieziens pēc luksafora pie vecā benzīntanka.

P.S. Nezinu vai regulē karbiņus, bet nu močus tur remontē. Ā un vēl vari painteresēties servisā, kurš atrodas trikotāžas kombināta galā (tuvāk Ogrei)

-----------------

Offline

Agritis
07. May 2015, 14:08#326

Kopš: 29. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Honda Shadow VT700C '84


15 Apr 2015, 17:08:44 anta7 rakstīja:

15 Apr 2015, 17:02:37 shuttle rakstīja:

15 Apr 2015, 16:56:47 anta7 rakstīja:
Varbūt kāds vai kādam pazīstams motomehāniķis būt ar mieru atvēlēt savu laiku apmācībai un dalītos ar savām zināšanām motociklu remontā?

Pēc profesijas esmu automehāniķe,taču kkā pie tiem autiņiem vaira īsti nevelk.
Pusgadu strādāju par motomehāniķi Motostyle servisā Maskavas ielā.

NOPIETNI???


Par ko īsti tāds izbrīns?


Tas ir serviss, kurā manam mocim jau 5 gadus liek kopā motoru

Offline

artis_ar
07. May 2015, 14:18#327

Kopš: 19. Apr 2015

Ziņojumi: 72

Braucu ar: R1,Daytona675

daytona 675 Exup Valve ieregulēšana vai noņemšana! ir kāds kas to var izdarīt? DEG CHEK ENGINE

Offline

ANDZA117
26. Jun 2015, 08:21#328

Kopš: 18. Jun 2013

No: Krāslava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v

varbut kads zin labu meistaru Lietuvā.

Offline

Zais
26. Jun 2015, 09:14#329

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Lietuvā visi ir meistari...


26 Jun 2015, 08:21:49 ANDZA117 rakstīja:
varbut kads zin labu meistaru Lietuvā.


-----------------
Nē nu jā

Offline

mexa
26. Jun 2015, 09:45#330

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

gribi bembi aizvest? lietuvas darba lētums izsakās kvalitātē. ja atrast labu meistaru kurš reāli kko izdarīs kvalitatīviu tas pats būs tepat LV...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

ANDZA117
26. Jun 2015, 10:29#331

Kopš: 18. Jun 2013

No: Krāslava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v

Tad iesaki Latvija meistaru pa bembiem f650gs 2001 pec kura nenāksies visu parvilkt un kurs var tikt ar startešanas problēmu un varstus noregulēt

Offline

Rizza
26. Jun 2015, 10:37#332

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'

Pameklē bmw topikā, ir tāds Igors, ex Bmauto mehs, tas daudziem bmw braucējiem tehniku činī.

Offline

mexa
26. Jun 2015, 10:40#333

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

paga a tu jau tiki galā ar lādēšanu? bija takš joks ar pabrauktu moci, sauss aķis nepagriezīs.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

ANDZA117
26. Jun 2015, 10:56#334

Kopš: 18. Jun 2013

No: Krāslava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v


26 Jun 2015, 10:40:01 mexa rakstīja:
paga a tu jau tiki galā ar lādēšanu? bija takš joks ar pabrauktu moci, sauss aķis nepagriezīs.

aķis jauns uzlāde itka iet jo nede;lstavot lec ka nu meklēšu to meistaru

Offline

andrejins
26. Jun 2015, 11:05#335

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


26 Jun 2015, 10:29:49 ANDZA117 rakstīja:
Tad iesaki Latvija meistaru pa bembiem f650gs 2001 pec kura nenāksies visu parvilkt un kurs var tikt ar startešanas problēmu un varstus noregulēt


650 tak tāpat jāpārvelk periodiski Kā jau vienpodnieks...

Bet vārstu regulācija viņam visai piņķerīga, dēļ nestandarta šaibām, kuras kādas trīs vēl palikušas no manējā... Principā nav nekā sarežģīta nedz visu savilkt pēc specenes, nedz vārstus noregulēt. A kas par startēšanas problēmu? Griež pa tukšo, vai 'sit atpakaļ'?

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

ANDZA117
26. Jun 2015, 11:48#336

Kopš: 18. Jun 2013

No: Krāslava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v


26 Jun 2015, 11:05:39 andrejins rakstīja:

26 Jun 2015, 10:29:49 ANDZA117 rakstīja:
Tad iesaki Latvija meistaru pa bembiem f650gs 2001 pec kura nenāksies visu parvilkt un kurs var tikt ar startešanas problēmu un varstus noregulēt


650 tak tāpat jāpārvelk periodiski Kā jau vienpodnieks...

Bet vārstu regulācija viņam visai piņķerīga, dēļ nestandarta šaibām, kuras kādas trīs vēl palikušas no manējā... Principā nav nekā sarežģīta nedz visu savilkt pēc specenes, nedz vārstus noregulēt. A kas par startēšanas problēmu? Griež pa tukšo, vai 'sit atpakaļ'?

Nepietiek spēka izgriest kad kasas 3 reizes uzsit pa pogu kada 3 reize aiziet tada sajuta itka butu nezeliga kompresija un starteris nevar to izgriest,.A dekampresors ir vinam un kur atrodas??
a pie cik tukstošiem jaregulē varsti??

Offline

mexa
26. Jun 2015, 12:01#337

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ak jā dekompresors tas arī laikam varētu būt pie vainas, ja starteris savu pilda.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

andrejins
26. Jun 2015, 12:32#338

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


26 Jun 2015, 11:48:17 ANDZA117 rakstīja:

26 Jun 2015, 11:05:39 andrejins rakstīja:

26 Jun 2015, 10:29:49 ANDZA117 rakstīja:
Tad iesaki Latvija meistaru pa bembiem f650gs 2001 pec kura nenāksies visu parvilkt un kurs var tikt ar startešanas problēmu un varstus noregulēt


650 tak tāpat jāpārvelk periodiski Kā jau vienpodnieks...

Bet vārstu regulācija viņam visai piņķerīga, dēļ nestandarta šaibām, kuras kādas trīs vēl palikušas no manējā... Principā nav nekā sarežģīta nedz visu savilkt pēc specenes, nedz vārstus noregulēt. A kas par startēšanas problēmu? Griež pa tukšo, vai 'sit atpakaļ'?

Nepietiek spēka izgriest kad kasas 3 reizes uzsit pa pogu kada 3 reize aiziet tada sajuta itka butu nezeliga kompresija un starteris nevar to izgriest,.A dekampresors ir vinam un kur atrodas??
a pie cik tukstošiem jaregulē varsti??


Vārsti jāpārbauda katrā lielajā apkopē ik pa 15kkm, vai reizi gadā. reāli jāregulē gan tik bieži nav.

Dekompresators viņam ir viltīgs un atrodas kloķenes galā kā atsvars - nav nedz trosīšu nedz kaut kas cits
bilde ieskatam


idejiski atspriegojas uz atsperes spēka un pie konkrēta rotācijas ātruma piespiežas atpakaļ atsvars nodrošinot kompresiju.

Ir dzirdēts, ka viņi ieķīlē, jāpasilda, jāizjauc jānomaina atspere un jāmaļ tālāk ar zālespļāvēja cienīgu troksni

Principā pie vārstu regulēšanas var apskatīt, vai viņš brīvi atlec atpakaļ uz atsperes un, vai, kad pagriež motoru ārā no TDC punkta, vai pats nenokrīt lejā... Manuālī nekādu spec metožu tam nav

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

DZ11
26. Jun 2015, 13:25#339

Kopš: 26. Aug 2011

No: Auce

Ziņojumi: 2

Braucu ar: Honda Africa Twin CRF 1000D

Sveiki,
Vai kāds ir saskāries ar startera sajūga maiņu/remontu BMW F650 1995.g.? Vai ir vienāds visiem gadiem no 1994-2000jam? Kur vislabāk meklēt? BM auto piedāvā tikai visu ģeneratoru komplektā.

Offline

ANDZA117
26. Jun 2015, 14:47#340

Kopš: 18. Jun 2013

No: Krāslava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v


26 Jun 2015, 12:32:39 andrejins rakstīja:

26 Jun 2015, 11:48:17 ANDZA117 rakstīja:

26 Jun 2015, 11:05:39 andrejins rakstīja:

26 Jun 2015, 10:29:49 ANDZA117 rakstīja:
Tad iesaki Latvija meistaru pa bembiem f650gs 2001 pec kura nenāksies visu parvilkt un kurs var tikt ar startešanas problēmu un varstus noregulēt


650 tak tāpat jāpārvelk periodiski Kā jau vienpodnieks...

Bet vārstu regulācija viņam visai piņķerīga, dēļ nestandarta šaibām, kuras kādas trīs vēl palikušas no manējā... Principā nav nekā sarežģīta nedz visu savilkt pēc specenes, nedz vārstus noregulēt. A kas par startēšanas problēmu? Griež pa tukšo, vai 'sit atpakaļ'?

Nepietiek spēka izgriest kad kasas 3 reizes uzsit pa pogu kada 3 reize aiziet tada sajuta itka butu nezeliga kompresija un starteris nevar to izgriest,.A dekampresors ir vinam un kur atrodas??
a pie cik tukstošiem jaregulē varsti??


Vārsti jāpārbauda katrā lielajā apkopē ik pa 15kkm, vai reizi gadā. reāli jāregulē gan tik bieži nav.

Dekompresators viņam ir viltīgs un atrodas kloķenes galā kā atsvars - nav nedz trosīšu nedz kaut kas cits
bilde ieskatam


idejiski atspriegojas uz atsperes spēka un pie konkrēta rotācijas ātruma piespiežas atpakaļ atsvars nodrošinot kompresiju.

Ir dzirdēts, ka viņi ieķīlē, jāpasilda, jāizjauc jānomaina atspere un jāmaļ tālāk ar zālespļāvēja cienīgu troksni

Principā pie vārstu regulēšanas var apskatīt, vai viņš brīvi atlec atpakaļ uz atsperes un, vai, kad pagriež motoru ārā no TDC punkta, vai pats nenokrīt lejā... Manuālī nekādu spec metožu tam nav

Okey bet cik tad jabūt varstu atstarei cik mm?? a kompresiju ir vērts mērit?? dekampresoru no ta vares zedzēt stada vai ne??

Offline