Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
Indo
23. Sep 2021, 15:45#3001

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Литр бери!

-----------------

Offline

Porsche
24. Sep 2021, 15:01#3002

Kopš: 29. Jun 2020

No: Baloži

Ziņojumi: 183

Braucu ar: Suzuki Bandit 1250SA

Da beri ļitr, i pačku sigaret.....



23 Sep 2021, 15:45:17 Indo rakstīja:
Литр бери!

Offline

GuntarsV
02. Oct 2021, 20:26#3003

Kopš: 15. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Xv 1600

Sveiki biedri. Jautāju pēc padoma. Uz kuriem močiem skatīties, ja vēlos pabraukāt solo pa LV ceļiem. Tai skaitā grants ceļi, meža ceļi. Prasības no moča, lai ērti var braukt pa asfaltu 120km/h un uz grantiniekiem labi turās. Budžets ~4000€.

Offline

Balzaks
02. Oct 2021, 21:21#3004

Kopš: 06. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 929

Iesaku nedaudz sašaurināt iespējamo motociklu loku ar vismaz pāris papildu kritērijiem, citādi Tev ieteiks visu pēc kārtas.

Offline

Pufaix
02. Oct 2021, 22:04#3005

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 341

Braucu ar: DCT


23 Sep 2021, 09:16:05 monsieur rakstīja:

23 Sep 2021, 08:53:58 booo_kat rakstīja:
Pēc garām diskusijām nonācām pie esences - kā pirmais mocis jāņem strīts - ar vai bez vēja aizsardzības, tas otršķirīgi. Varēs gan pa pilsētu, gan šoseju pabraukt. Arī pa zeminieku varēs un pat varbūt līdzenu meža ceļu.



Problēma šajā secinājumā ir ar auditorijas atlasi. Motopowerā, iespējams, tāds viedoklis ir normāls. Toties kaut kādā ADV forumā kā lielisku pirmo moci ieteiks, nezinu, DR650. Kruizeru tauta atkal neko mazāku par Softail Slim neatzīs... utt.

Ar to gribu teikt, ka tā kā motocikls (parasti) nav racionāls pirkums, jāpērk tas, uz kuru skatoties, sirds sāk straujāk pukstēt. Un pēc tam jau samainīs pret nākamo. Nepērkam jau (atkal, vairumā gadījumu), lai brauktu uz veikalu pēc piena, bet dvēselei


Skatīties ir viens, bet izbrautkt ar kādu ir kkas cits...

Es, pēc izbraukšanas ar street triple, tobrīd savu esošo japāni (neatceros FZS1000 vai VFR800) jau domās biju notirgojis

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 02 Oct 2021, 22:08:34 ]

Offline

Archy96
03. Oct 2021, 02:26#3006

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


02 Oct 2021, 22:04:37 Pufaix rakstīja:

23 Sep 2021, 09:16:05 monsieur rakstīja:

23 Sep 2021, 08:53:58 booo_kat rakstīja:
Pēc garām diskusijām nonācām pie esences - kā pirmais mocis jāņem strīts - ar vai bez vēja aizsardzības, tas otršķirīgi. Varēs gan pa pilsētu, gan šoseju pabraukt. Arī pa zeminieku varēs un pat varbūt līdzenu meža ceļu.



Problēma šajā secinājumā ir ar auditorijas atlasi. Motopowerā, iespējams, tāds viedoklis ir normāls. Toties kaut kādā ADV forumā kā lielisku pirmo moci ieteiks, nezinu, DR650. Kruizeru tauta atkal neko mazāku par Softail Slim neatzīs... utt.

Ar to gribu teikt, ka tā kā motocikls (parasti) nav racionāls pirkums, jāpērk tas, uz kuru skatoties, sirds sāk straujāk pukstēt. Un pēc tam jau samainīs pret nākamo. Nepērkam jau (atkal, vairumā gadījumu), lai brauktu uz veikalu pēc piena, bet dvēselei


Skatīties ir viens, bet izbrautkt ar kādu ir kkas cits...

Es, pēc izbraukšanas ar street triple, tobrīd savu esošo japāni (neatceros FZS1000 vai VFR800) jau domās biju notirgojis


Tieši tas pats stāsts - kad man Serģa bodē iedeva izbraukt ar jauno advenčeru 1200, laikā kad Serģis vēl bija KTM dīlers, es uzreiz sapratu, kurš būs mans nākamais motocikls un jautājaumu vairs nebija vispār, kaut gan iepriekš skatījos uz to tā diezgan neitrāli, bez īpašas sajūsmas.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Sergejs80
03. Oct 2021, 09:13#3007

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

GuntarsV
Manuprāt Tavām prasībām un naudai ir piemērots Vstroms 650. Ērts, uzticams, laba vēja aizsardzība, patēriņš, uz zeminieka turās labi, uzliek niknākas riepas un ok. Klīrenss nav liels, lai līstu dziļi mežā, bet var izgatavot/nopirkt īsākus piekares linkus un nedaudz paaugstināt. Amortizācija nav nekāda dižā, bet normālai braukšanai pietiek. Esmu apmierināts. Būtu nauda vairāk, pirktu kādu “oranžo” 1xxx sērijas

Offline

lenko
04. Oct 2021, 15:58#3008

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


03 Oct 2021, 09:13:43 Sergejs80 rakstīja:
GuntarsV
Manuprāt Tavām prasībām un naudai ir piemērots Vstroms 650. Ērts, uzticams, laba vēja aizsardzība, patēriņš, uz zeminieka turās labi, uzliek niknākas riepas un ok. Klīrenss nav liels, lai līstu dziļi mežā, bet var izgatavot/nopirkt īsākus piekares linkus un nedaudz paaugstināt. Amortizācija nav nekāda dižā, bet normālai braukšanai pietiek. Esmu apmierināts. Būtu nauda vairāk, pirktu kādu “oranžo” 1xxx sērijas
Transalp 700(abs jau standarta)

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

RadekSkylark
30. Oct 2021, 21:55#3009

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Sveika, tauta!

Meklēju sievai enduro tipa mocīti 125cc. Uz doto brīdi esmu nonācis pie 3 variantiem, neko labāku nespējot izdomāt:

1) SWM RS125R
2) Yamaha WR125R
3) RIEJU MARATHON 125 PRO


Principā gribētos atrast kādu no šiem lietotu, bet pagaidām izskatās bezceris (ja neskaita Yamaha WR125R). Teorētiski vēl varētu izskatīt lietotu Yamaha XT125R (kas būtu lētākais risinājums), bet pēc specifikācijām spriežot šis tomēr ir ievērojami "nenopietnāks" braucamais (jauda, piekare, izmērs) un arī vecāks nekā pārējie minētie.

Uzstādījums mocītim vienkāršs - 125cc (B kat.), street legal, enduro riepas, cik vien var saprātīga piekare, slapjais svars līdz ~125 kg, max ātrums vismaz 110 km/h. Varbūt ir vēl kaut kas, ko uz šo brīdi esmu aizmirsis.

Sieva šobrīd braukt nemāk (māk uzstartēt no sākuma un nobremzēt), līdz ar to šis braucamais gan kalpos iemācīties braukt, gan pēc tam kādu laiku arī braukt gan pa ielu, gan brīvdienās pa kādu taku, kad būs piešāvusies.

Būtu pateicīgs, ja kāds varētu:
1) ieteikt vēl kādu modeli, ko varbūt esmu palaidis garām un neizskatu;
2) nokomentēt savu pieredzi (vai kāda drauga/draudzenes pieredzi) ar kādu no manis minētajiem aparātiem.

Liels paldies

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 30 Oct 2021, 22:15:43 ]

Offline

RadekSkylark
31. Oct 2021, 19:08#3010

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Paldies par ieteikumu, Bagars, nebiju domājis, ka Beta ir kāda ielas versija 125cc.

Tad jau sarakstu noteikti var papildināt ar Beta RR Enduro 125 LC, attiecīgi:

1) SWM RS125R (jauns 4300 eur)
2) Beta RR Enduro 125 LC (jauns 4900-5200 eur)
3) RIEJU MARATHON 125 PRO (jauns 4600 eur)

Ja runa par jaunu braucamo, kāds šeit tautai viedoklis, kas ir saprātīgākais pirkums no šiem visiem? Pašam liekas, ka SWM laikam no price/performance varētu būt vislabākais, lai gan Beta varētu būt "visnopietnākais" aparāts (tomēr šaubos, ka ir vērts likt tos pāris simtus euro klāt, priekš iesācēja gan jau arī SWM ir gana labs gāžamais, labāk tad jau sākt krāt priekš nākamā moča).

Skatoties lietoto tirgū (mobile.de) aina aptuveni šāda:

1) SWM RS125R (nobraukums ~15k 2700-3000 eur);
2) Beta RR Enduro 125 LC (nobraukums ~15-18k 2900-3200 eur);
3) RIEJU MARATHON 125 PRO (principā nevar dabūt, bet ja var, tad ar nobraukumu ~10-15k ~2700-3400 eur)
4) Yamaha WR125R (nobraukums ~14-18k 2900-3600 eur).

Kāds viedoklis par nobraukumiem šiem aparātiem? Pašam ir sajūta, ka kaut kas līdz tiem 18k (izvilkts no gaisa) šķiet, ka ir saprātīgi, ja ir plāns kādu laiku pabraukt, lai, cerams, neizlec kaut kādi lielie stiķi ārā (protams, baigi atkarīgs pa kurieni tie 18k savākti). Skatoties uz lietoto tirgu pat nav nekādās mega atšķirības, ja neskaita, ka Yamaha būdama vecākā ir arī dārgākā, līdz ar to Yamaha laikam atkrīt (vai nu jāņem lietots SWM, Beta vai Rieju, vai jāpieliek priekš jauna SWM). Savukārt no lietotajiem liekas, ka ja pa ~3k var dabūt nepārāk nojātu Betu ar ~15k uz pulksteņa, tad tas laikam varētu būt labākais price/performance stiķis, ko domājiet?

Un tad protams galvenais jautājums - kāds Jūsu viedoklis par šādiem 125cc, vai ir prāta darbs pa ~3k pirkt lieotu SWM vai Betu ar ~15k uz pulksteņa, var tomēr pastiepties un pa 4,3k izdzīt no veikala jaunu SWM ar garantiju, utt.? Lietots ~70% cenā no jauna liekas biki "padārgi", un ja lieliem močiem tie 30% sastāda vairākus tūkstošus un tā ekonomija ir vērā ņemama, tad šitādam tas ir 1-1,5k, no kuriem daļu pietam noteikti pēc tam pārdodot otreizējā tirgū dabūs atpakaļ (pēc pārdošanas sanāks, ka neesi piemaksājis par jaunu 1-1,5k, bet, piemēram, 0,7-1,3k vai kā tamlīdzīgi).

Vēl ar šo visu saistīts jautājums tautai no pieredzes - cik sezonas var reālistiski sagaidīt, ka dāmai šāds braucamais būs "pietiekams"? Respektīvi, līdz varēs just, ka gan ielas braukšanā, gan pa takām dāma būs guvusi pārliecību un kontroli, kas dos pašpārliecību ķerties pie kā nopietnāka? Saportu, ļoti subjektīvi, tādēļ arī jautāju - kāda pieredze. Pašam šķiet, ka kādas 3 sezonas jau nu varētu nobraukt - 1.kamēr vispār iemācas kaut cik sajēdzīgi braukt, 2.kamēr sāk apgūt bruakšanu pa takām un jau gūst kaut kādu pašpārliecību uz ielas un 3.kad jau arī parādās pašpārliecība uz takām, bet uz ielas jau sāk gribēties kko jaudīgāku (3 sezonas arī šķeit pietiekami, lai točna saprastu vai gribēs likt tiesības uz ko lielāku, un tās arī nolitk, ja gribas).

Pateicos par viedokli!

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 31 Oct 2021, 19:10:08 ]

Offline

RadekSkylark
31. Oct 2021, 23:50#3011

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


31 Oct 2021, 23:13:44 Bagars rakstīja:
Ēēēmmmm... Attiecībā par pēdējo rindkopu ... par tautas pieredzi ar konkrēto dāmu ... nezinu, kā lai to tā delikāti pasaka ..



Tagad, kad pārlaso pirmo teikumu, saprotu, par ko runa

Bet ja atgriežas pie moto tēmas - vai ir kāds viedoklis par iepriekšminēto?

Offline

kamikadzemk
01. Nov 2021, 08:43#3012

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 110

Braucu ar: R1200RS & FLHR 94

Nav tā, ka dāmai būs neērti un pat bail kāpt virsū uz aparāta kam sēdekļa augstums 950mm? Varbūt pilsētnieks uz kura nebūtu problēmu aizsniegt zemi ar abām kājām būtu labāka izvēle?

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas

Offline

PASSATizhi
01. Nov 2021, 09:31#3013

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125

meklē ķip sievai, bet zin ka sieva jau startā nomīzīs, un dranduļets nu tiks lietošanā pašam. jo startā nopirkt pašam sev to dranduļetu neļauj zempapēža iemītnieka status

Offline

RadekSkylark
01. Nov 2021, 11:41#3014

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


01 Nov 2021, 08:43:22 kamikadzemk rakstīja:
Nav tā, ka dāmai būs neērti un pat bail kāpt virsū uz aparāta kam sēdekļa augstums 950mm? Varbūt pilsētnieks uz kura nebūtu problēmu aizsniegt zemi ar abām kājām būtu labāka izvēle?


Jā, teorētiski tāds risks ir un noteikti šis ir arguments. Bijām ar sievu paskatīt jaunu SWM RS125R, kājas parastās botās gāja abas uz 1/5 pēdas (biki vairāk kā pirkstgaliem) līdz zemei, pie stāvokļa, kurā atsepere nav mīkstākajā/zemākajā režīmā, līdz ar to lieta nav traģiska (sieva 1,68m). Motivācija arī sievai ir augsta (gribēšana braukt). Kad rakstu par to, vai vēlēsies likt tiesības, tas vairāk ir jautājums, par to vai gribēs ko jaudīgāku, vai izlems, ka varbūt ar labu 125cc ir pietiekami (tā teikt, vai 'nenobīsies" no jaudīgākas tehnikas). Bet kopumā piekrītu, ka pilsētas braucamais, maksimāli viegls, saprātīgi zems varētu būt labāks pašpārliecības veidotājs.

Offline

RadekSkylark
01. Nov 2021, 11:42#3015

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


01 Nov 2021, 09:31:25 PASSATizhi rakstīja:
meklē ķip sievai, bet zin ka sieva jau startā nomīzīs, un dranduļets nu tiks lietošanā pašam. jo startā nopirkt pašam sev to dranduļetu neļauj zempapēža iemītnieka status


Izklausās visai ticama versija Šajā gadījumā gan neaktuāla, jo pašam jau ir mocis, būs mocis, tikko meitaai (5g) nopirkām PW50, tā kā "rise" iebraukta.

Offline

mezamaris
01. Nov 2021, 23:29#3016

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Pilsētas braucamais nav zems,tas ir saprātīgi,izejot no auguma,augsts,šaurs un dinamisks.Svars jau nav noteicošais,to kompensē pieredze pārvietojoties ar šo braucamo.
Dinamika un manevrētspēja tas ir noteicošais pilsētā.
Kā man jaunībā teica viens onka,kad jautāju vai viņa praucamais nav par jaudīgu-Pusei jaudas jābūt rezervē-ja nu sagribās patizloties!

Offline

RadekSkylark
02. Nov 2021, 19:35#3017

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Vai kādam ir kāda pieredze ar Fantic XEF 125 Performance, vai vispār brendu Fantic?

Offline

mezamaris
02. Nov 2021, 22:17#3018

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Sanāk,ka dīleris nezin kur ražo šos motociklus?

Offline

RadekSkylark
04. Nov 2021, 18:20#3019

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Manā redzeslokā nonācis motocikls FB Mondial SMX 125 Enduro, kas, cik zinu, ir absolūti identisks Malaguti XTM 125 un Aprilia RX 125 (ja neskaita bremžu sistēmu - Aprilia ir ABS, nevis CBS), ko varu dabūt jaunu par ~1 k lētāk nekā SWM RS125R, līdz ar to jautājums tautai: vai ir kāda pieredze ar minētajiem braucamajiem (FB Mondial/Malaguti/Aprilia)?

Offline

mezamaris
04. Nov 2021, 19:45#3020

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Īsti nesaprotu tieksmi pēc nezināmā,neprognozējamā un aizdomīgā...

Offline