Ja nevienam nav atbildes (man arī nav), tad iesaku palasīt Motorcyclenews.com apskatu sadaļu – vismaz būs kāda informācija startam.
Un, otrkārt, atlikt sviestošanos par pārnesumu skaitu! Šiem motoriem ir liela grieze, 200 km/h ar tiem nebrauc, tāpēc nav vajadzības. Cita lieta, vienam modelim kārba var strādāt labāk nekā citiem.
Par tiem pieciem robiem varu teikt tikai pozitīvu! Tā kā ir laba grieze, tad daudz nav jāslēgājas.
Mocis smagāks, bet toties stabilāks.
Manevrēšana pietiekoši laba. Braucu pa pilsētu - nekāda vaina.
Laba piekare. Ja kas, tad saprāta robežās var braukt arī pa zemes ceļu..
Un vēl viena lieta, kas jāņem vērā pērkot kādu konkrētu moci... kas Tev viņu skrūvēs. Jo pats jau visu neizdarīsi..
[ Šo ziņu laboja aldetinjsh, 23 Mar 2011, 14:04:33 ]
15 Aug 2008, 16:03:08 flayms rakstīja:
Kaads ko var pateikt par so moci?
Pērc CB1300
- inžektors;
- škidruma dzese;
- grieze virs 100Nm jau no 2500rpm
- ēd pilsēta ~7, šoseja 7-8;
- 100km/h zem 3 sec , ja nav apgraizītā 100hp versija;
15 Aug 2008, 16:03:08 flayms rakstīja:
Kaads ko var pateikt par so moci?
Pērc CB1300
- inžektors;
- škidruma dzese;
- grieze virs 100Nm jau no 2500rpm
- ēd pilsēta ~7, šoseja 7-8;
- 100km/h zem 3 sec , ja nav apgraizītā 100hp versija;
p.s. varbūt arī pārdodu savējo, ja labi sarunā...
Jā, jā. Klausi ko šis saka, viss ir taisnība CB ir spēks Tikai pielaboshu, ka man vismaz degvielu teeree mazāk apmeeram 6,5l/100km vidējais. Nu taa normaali, dinamiski braucot
Yamaha XJR 1300 2006 vadības bloks CDI nestrādā. sameklēju līdzīgu vizuali e-bay, nopirku, bet neder, jo izrādās ir CDI karburatorniekam - līdz 2006 gadam un ir no 2006 gada CDI iešprices mocim. Mans ir pārejnieks - neder ne tas ne tas... vai ir kāds kas saprot pārlodēt vai ka citādi salabot. Tas elektriķis kas skatījas teica, ka impulsi atšķiroties. CDI nav īsti izjaucams - ja vien ne brutali izjaukt. Iekšā cik saprotu nekas briesmīgs nav parasti kondensatoriņi, pretestības. HELP !!!
15 Aug 2008, 16:03:08 flayms rakstīja:
Kaads ko var pateikt par so moci?
Pērc CB1300
- inžektors;
- škidruma dzese;
- grieze virs 100Nm jau no 2500rpm
- ēd pilsēta ~7, šoseja 7-8;
- 100km/h zem 3 sec , ja nav apgraizītā 100hp versija;
grieze viņam ir konkrēta, ja nemaldos kkas pat ap 140nm, bet nu top ātrumu uzņem kkā dikti gausi, un tikai kādi 115 zirdzeļi pie 1.3 motora. Gan jau ka nav domāts nonstopā attīstīt kosmisko ātrumu
16 Aug 2013, 17:31:47 Rizza rakstīja:
grieze viņam ir konkrēta, ja nemaldos kkas pat ap 140nm, bet nu top ātrumu uzņem kkā dikti gausi, un tikai kādi 115 zirdzeļi pie 1.3 motora. Gan jau ka nav domāts nonstopā attīstīt kosmisko ātrumu
priekš tāda griezes momenta, ātrums vairs nav svarīgs pašam ir honda CB1300 , pirms tam bija visādas žiletes
Varbūt kāds var ieteikt sakarīgu eļektronšķiku? Kas var sariktēt?
16 Aug 2013, 15:33:27 ricis rakstīja:
Yamaha XJR 1300 2006 vadības bloks CDI nestrādā. sameklēju līdzīgu vizuali e-bay, nopirku, bet neder, jo izrādās ir CDI karburatorniekam - līdz 2006 gadam un ir no 2006 gada CDI iešprices mocim. Mans ir pārejnieks - neder ne tas ne tas... vai ir kāds kas saprot pārlodēt vai ka citādi salabot. Tas elektriķis kas skatījas teica, ka impulsi atšķiroties. CDI nav īsti izjaucams - ja vien ne brutali izjaukt. Iekšā cik saprotu nekas briesmīgs nav parasti kondensatoriņi, pretestības. HELP !!!