Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Moto noma / īre

AutorsZiņojums
Archy96
06. Apr 2011, 01:06#61

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 Apr 2011, 00:41:15 TB rakstīja:
nu par mārketingu un popularitāti gan man liekas Durka nevar sūdzēties... domāju, ka labi ja viens no 50 mo braucējiem uz ielas pajautājut, kas ir Durka... vai vismaz būs par tādu dzirdējis

Labu nosaukumu esmu izdomājis

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

SaiX
06. Apr 2011, 01:07#62

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 231

Braucu ar: suuuzuuuukiiiiii


06 Apr 2011, 01:06:26 Archy96 rakstīja:

06 Apr 2011, 00:41:15 TB rakstīja:
nu par mārketingu un popularitāti gan man liekas Durka nevar sūdzēties... domāju, ka labi ja viens no 50 mo braucējiem uz ielas pajautājut, kas ir Durka... vai vismaz būs par tādu dzirdējis

Labu nosaukumu esmu izdomājis


Pats labākais

Offline

Archy96
06. Apr 2011, 01:12#63

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 Apr 2011, 01:07:59 SaiX rakstīja:

06 Apr 2011, 01:06:26 Archy96 rakstīja:

06 Apr 2011, 00:41:15 TB rakstīja:
nu par mārketingu un popularitāti gan man liekas Durka nevar sūdzēties... domāju, ka labi ja viens no 50 mo braucējiem uz ielas pajautājut, kas ir Durka... vai vismaz būs par tādu dzirdējis

Labu nosaukumu esmu izdomājis


Pats labākais

Attiecīgajā iestādē "ciemojoties" arī ideja radās

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

SaiX
06. Apr 2011, 01:14#64

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 231

Braucu ar: suuuzuuuukiiiiii


06 Apr 2011, 01:12:39 Archy96 rakstīja:

06 Apr 2011, 01:07:59 SaiX rakstīja:

06 Apr 2011, 01:06:26 Archy96 rakstīja:

06 Apr 2011, 00:41:15 TB rakstīja:
nu par mārketingu un popularitāti gan man liekas Durka nevar sūdzēties... domāju, ka labi ja viens no 50 mo braucējiem uz ielas pajautājut, kas ir Durka... vai vismaz būs par tādu dzirdējis

Labu nosaukumu esmu izdomājis


Pats labākais

Attiecīgajā iestādē "ciemojoties" arī ideja radās


bieži sanāk pabūt, jeb pa retam .. lai gan man ar dažreiz prasās

Offline

Archy96
06. Apr 2011, 01:14#65

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 Apr 2011, 01:14:08 SaiX rakstīja:

06 Apr 2011, 01:12:39 Archy96 rakstīja:

06 Apr 2011, 01:07:59 SaiX rakstīja:

06 Apr 2011, 01:06:26 Archy96 rakstīja:

06 Apr 2011, 00:41:15 TB rakstīja:
nu par mārketingu un popularitāti gan man liekas Durka nevar sūdzēties... domāju, ka labi ja viens no 50 mo braucējiem uz ielas pajautājut, kas ir Durka... vai vismaz būs par tādu dzirdējis

Labu nosaukumu esmu izdomājis


Pats labākais

Attiecīgajā iestādē "ciemojoties" arī ideja radās


bieži sanāk pabūt, jeb pa retam .. lai gan man ar dažreiz prasās

Tas bija ļoti sen...............

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

princis
06. Apr 2011, 01:27#66

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 554

Braucu ar: dzelzs būri..


06 Apr 2011, 01:00:13 TB rakstīja:

06 Apr 2011, 00:48:01 princis rakstīja:
Ja es iireetu, tad gribetu zinat ari max ar ko riskeju, kautvai tie pasi 600ls. Bet ja uz katras detalas ir oem cena uzzimeta tad nu nah.... peksni but parada kautaadas stukas pec noliksanas uz mutes.
kaut kādas štukas arī pats sev esi parādā, ja noliec uz mutes, jo tā pat tas ir jāremontē... bet ar to ir jārēķinās... lai kā gribētos, bet jebkurš motoru sports nav domāts tiem, kam nav ne kapeikas pie dvēseles


Nē tu mani nesaprati. Lai kādam īrētu moci gonkām konkurētspējīgu. Un īrētājs uzņmas atbildību pilnu par motci, kurš ir vērts pieņemsim 5kls tur abām pusēm jābūt diezgan neapdomīgām lai šādam darījumam piekristu. Tev jāliek kādas 2/3 no īres cenas čupiņā par ko to moci taisnot ik pa brīdim un īrētājs uzņemas atbildību tikai par kādu daļu no moča, citādi tev drīzāk par reketieri vajadzēs kļūt.

-----------------
Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons

Offline

Archy96
06. Apr 2011, 01:38#67

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 Apr 2011, 01:27:55 princis rakstīja:

06 Apr 2011, 01:00:13 TB rakstīja:

06 Apr 2011, 00:48:01 princis rakstīja:
Ja es iireetu, tad gribetu zinat ari max ar ko riskeju, kautvai tie pasi 600ls. Bet ja uz katras detalas ir oem cena uzzimeta tad nu nah.... peksni but parada kautaadas stukas pec noliksanas uz mutes.
kaut kādas štukas arī pats sev esi parādā, ja noliec uz mutes, jo tā pat tas ir jāremontē... bet ar to ir jārēķinās... lai kā gribētos, bet jebkurš motoru sports nav domāts tiem, kam nav ne kapeikas pie dvēseles


Nē tu mani nesaprati. Lai kādam īrētu moci gonkām konkurētspējīgu. Un īrētājs uzņmas atbildību pilnu par motci, kurš ir vērts pieņemsim 5kls tur abām pusēm jābūt diezgan neapdomīgām lai šādam darījumam piekristu. Tev jāliek kādas 2/3 no īres cenas čupiņā par ko to moci taisnot ik pa brīdim un īrētājs uzņemas atbildību tikai par kādu daļu no moča, citādi tev drīzāk par reketieri vajadzēs kļūt.

Ideja kā tāda ir laba, lai jau čaļi ņemās, bet no biznesa viedokļa - pašnāvība.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 06 Apr 2011, 01:38:31 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

TB
06. Apr 2011, 09:24#68

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Ideja ir aizgūta no autosporta...
tā liekās, ka 5k LVL ir daudz un šausmas, šausmas... tajā pašā laikā tauta īrē rallija mašīnas par 5000k EUR uz gonku + riepas, degviela., mehi utt. un arī uzņemās atbildību par ~80-130k eur vērtiem auto... protams, pastāv arī sporta apdrošināšana, kura iespējama retās valstīs un, piemēram, UK tā maksā ap 6000 GBP uz vienu gonku bet viss notiek...

Galvenais, jau lai ir gribētāji un maksāt varētāji

Offline

kidd
06. Apr 2011, 09:27#69

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

Nu bet tak taisat augshaa - ja jau muusu sniegtie argumenti ir pofig. Es pat apsolu, ka buushu viens no pirmajiem pilotiem. Bet tikai ar 100 ls par gonku un 500 ls droshiibas naudu. Neko vairaak nedabuusi

Offline

TB
06. Apr 2011, 09:35#70

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


06 Apr 2011, 09:27:52 kidd rakstīja:
Nu bet tak taisat augshaa - ja jau muusu sniegtie argumenti ir pofig. Es pat apsolu, ka buushu viens no pirmajiem pilotiem. Bet tikai ar 100 ls par gonku un 500 ls droshiibas naudu. Neko vairaak nedabuusi
Tas nav mans projekts... es tikai diskutēju... par noteikumiem noteikti kolēģis vēl domās, ja izlems taisīt tādu pakalpojumu... bet nu domāju pēc šīs diskusijas 100+500 varētu arī manīties pret 100+ vairāk

Offline

Arturs
06. Apr 2011, 09:36#71

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar:


06 Apr 2011, 09:24:11 TB rakstīja:
Ideja ir aizgūta no autosporta...
tā liekās, ka 5k LVL ir daudz un šausmas, šausmas... tajā pašā laikā tauta īrē rallija mašīnas par 5000k EUR uz gonku + riepas, degviela., mehi utt. un arī uzņemās atbildību par ~80-130k eur vērtiem auto... protams, pastāv arī sporta apdrošināšana, kura iespējama retās valstīs un, piemēram, UK tā maksā ap 6000 GBP uz vienu gonku bet viss notiek...

Galvenais, jau lai ir gribētāji un maksāt varētāji

tu nepareizajā auditorijā esi griezies ar šo jautājumu - cik sportisti te aktīvi čato?

no citas puses arī autosportā doma īrēt mašīnu ir #1 tad kad sava vēl nav gatava, #2 Vasaraudzis un WRC ir cits stāsts ar MML
visiem ir sava tehnika, pie kuras ir pierasts un tiek pārzināts. Motosports nav kā autosports vadi aptuveni traektorijās un būs ok. Motosportā ir ļoti liela precizitātes pakāpe (labs piemērs ir Alex - motosportists uzvarēja autosporta čempionus sacenšoties mašīnā). Tādēļ nejūtot moci braukšana nevar būt uz paša spēju 100%

Offline

TB
06. Apr 2011, 10:29#72

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


06 Apr 2011, 09:36:29 Arturs rakstīja:

06 Apr 2011, 09:24:11 TB rakstīja:
Ideja ir aizgūta no autosporta...
tā liekās, ka 5k LVL ir daudz un šausmas, šausmas... tajā pašā laikā tauta īrē rallija mašīnas par 5000k EUR uz gonku + riepas, degviela., mehi utt. un arī uzņemās atbildību par ~80-130k eur vērtiem auto... protams, pastāv arī sporta apdrošināšana, kura iespējama retās valstīs un, piemēram, UK tā maksā ap 6000 GBP uz vienu gonku bet viss notiek...

Galvenais, jau lai ir gribētāji un maksāt varētāji

tu nepareizajā auditorijā esi griezies ar šo jautājumu - cik sportisti te aktīvi čato?

no citas puses arī autosportā doma īrēt mašīnu ir #1 tad kad sava vēl nav gatava, #2 Vasaraudzis un WRC ir cits stāsts ar MML
visiem ir sava tehnika, pie kuras ir pierasts un tiek pārzināts. Motosports nav kā autosports vadi aptuveni traektorijās un būs ok. Motosportā ir ļoti liela precizitātes pakāpe (labs piemērs ir Alex - motosportists uzvarēja autosporta čempionus sacenšoties mašīnā). Tādēļ nejūtot moci braukšana nevar būt uz paša spēju 100%
Īrētāji ir daudz vairāk nekā tu pieminēji... tiesa 99% ir no Krievijas, tā teikt mazie oligarhi bet uz katru gonku tādi ir ap 10-15 gab.

Offline

BigMan
06. Apr 2011, 10:42#73

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2022

Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700

Šim projektam/idejai, ja to liek uz biznesa pamatprincipiem, ir divi ceļi...
Pirmais- cipars būs tāds, ka būs pa kādam braucējam piecas-sešas reizes sezonā.........
Otrais- cipars būs tāds, ka gribētāju netrīks, un remonti garantēti pēc katra treniņa/gončkas......

Rezultāts-pirmajā gadienā gozēšanās visas sezonas laikā pie sava īres motocikla katrā gončkā, meklējot gribētājus, vai arī pilnīga projekta iznīcināšana sezonas laikā otrajā gadījumā.......

Mans, tikai mans viedoklis- ja bizness, tad dirsā!!! Kā jau teica Arturiks (+100...) , motosports naf autosports........

-----------------
www.durka.lv

Offline

deMarco
06. Apr 2011, 11:12#74

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Nu nezinu par to īri... Iespējams, īsti labi neorientējos situācijā, bet varu pateikt personīgo sajūtu.
Sāksim ar to, ka gribu braukt pa trasi sapratu pats. Ne mamma spieda, ne kāds no čomiem brauca
Izdomāju, ka vajag un viss. Nopirku nošķiltu moci- pacēlu, lai kaut cik taisni iet uz priekšu un aidā!
Par to īri ir tā, ka tas tiešām varētu interesēt tikai platā gala sportistus, bet cik tādu ir
Es jau nu noteikti labāk izlaidīšu gonku nekā maksāšu tādu kāpostu par moci, kurš var izvērsties par vēl vienu naudas kapsētu... Jo $$$ ta nav
Vēl jau tāda lieta, ka cik nu lv ir tās gonkas vai nu budžetgonkas Durkā, via nu pa lielajā trasēm Baltijas čempis, bet tur visas trases tādas, ka teju katrs kritiens ir šļūcien sienā ar loģiskām sekām mocim un pašam...
Manuprāt, pilnīgi mierīgi uz nomu varētu likt kādu vecāku moci, jo jaunam izmaksas tomēr lielākas un BU detaļas daudz grūtāk dabūt.
Vēl jau tāda lieta, ka pie katra MO jāpierod+ regulējumi (cik atsperu komplektus glabāsi, ja gribi, lai mocis būtu konkurentspējīgs TOP 3 )

Respektīvi, ideja apsveicama, bet cik ir tādu, kas par to maksās? Es laikam toč nē...

[ Šo ziņu laboja deMarco, 06 Apr 2011, 11:14:46 ]



-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Krekls
06. Apr 2011, 11:45#75

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 508

Braucu ar: ...

Biznesa klases braucējs drošāk jūtas bundžā ar drošības karkasu, nevis ādas maisiņā
Ar auto izrausi cauri flokšiem, samaksāsi par plastmasu vai bleķu maiņu un pirmdien būsi darbā. Ar moto norausi high-side un hvz, kad būsi darbā

Offline

rgx
06. Apr 2011, 12:07#76

Kopš: 27. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 245

Braucu ar:

Patiesībā ļoti normāla ideja, es zinu ka daži labi sportisti šovasar savus močus deva uz īri citiem sportistiem.
Protams ja mocis tiek dots uz īri cilvēkam kuram sevis nav žēl un ir vēlme ar svešu mantu pārbaudīt vai tā iet vai neiet cauri biķernieku trases žogam, tad tipāžam drīzāk ir vajadzīgs psihoterapeits nekā īrēts motocikls.
Patiesībā, ja būtu iespēja pa saprātīgiem cipariem panomāt sportam sagatavotu konkurētspējīgu moci, domājams ka mani pat šāda iespēja varētu uzrunāt

-----------------
SFRT veikals un serviss.

Brembo, Dunlop Racing un Eneos Motor Oils oficiālais partneris.

Gustava Zemgala gatve 67
+371 29 184 673
info@sfrt.lv

Offline

deMarco
06. Apr 2011, 12:14#77

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


06 Apr 2011, 12:07:18 rgx rakstīja:
Patiesībā ļoti normāla ideja, es zinu ka daži labi sportisti šovasar savus močus deva uz īri citiem sportistiem.
Protams ja mocis tiek dots uz īri cilvēkam kuram sevis nav žēl un ir vēlme ar svešu mantu pārbaudīt vai tā iet vai neiet cauri biķernieku trases žogam, tad tipāžam drīzāk ir vajadzīgs psihoterapeits nekā īrēts motocikls.
Patiesībā, ja būtu iespēja pa saprātīgiem cipariem panomāt sportam sagatavotu konkurētspējīgu moci, domājams ka mani pat šāda iespēja varētu uzrunāt

Kas tavuprāt ir saprātīgi cipari?

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Archy96
06. Apr 2011, 12:21#78

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 Apr 2011, 12:14:53 deMarco rakstīja:

06 Apr 2011, 12:07:18 rgx rakstīja:
Patiesībā ļoti normāla ideja, es zinu ka daži labi sportisti šovasar savus močus deva uz īri citiem sportistiem.
Protams ja mocis tiek dots uz īri cilvēkam kuram sevis nav žēl un ir vēlme ar svešu mantu pārbaudīt vai tā iet vai neiet cauri biķernieku trases žogam, tad tipāžam drīzāk ir vajadzīgs psihoterapeits nekā īrēts motocikls.
Patiesībā, ja būtu iespēja pa saprātīgiem cipariem panomāt sportam sagatavotu konkurētspējīgu moci, domājams ka mani pat šāda iespēja varētu uzrunāt

Kas tavuprāt ir saprātīgi cipari?

Tur lētāk par 100ls nu nekādi nesanāk, pa " saprātīgiem" cipariem varētu vienīgais kādu vecu F3 hondu izīrēt, kā Škapars un Co taisās darīt, bet ar tādu pa spici nenobrauksi.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Arturs
06. Apr 2011, 12:41#79

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar:


06 Apr 2011, 12:07:18 rgx rakstīja:
Patiesībā ļoti normāla ideja, es zinu ka daži labi sportisti šovasar savus močus deva uz īri citiem sportistiem.
Protams ja mocis tiek dots uz īri cilvēkam kuram sevis nav žēl un ir vēlme ar svešu mantu pārbaudīt vai tā iet vai neiet cauri biķernieku trases žogam, tad tipāžam drīzāk ir vajadzīgs psihoterapeits nekā īrēts motocikls.
Patiesībā, ja būtu iespēja pa saprātīgiem cipariem panomāt sportam sagatavotu konkurētspējīgu moci, domājams ka mani pat šāda iespēja varētu uzrunāt

manu īrēsi? cik naudas dosi?

Suzuki GSXR 1000, 2001 gada
- KN filtrs (jauns)
- NGK sveces (jauns)
- TiForce pilnā titāna izplūde
- armētas bremžu maģistrāles
- Magura radiālā bremžmašīna

amortizātori (priekša/pakaļa) apkopti, eļļas nomainītas.

Pa lielo trasi varētu iedot, bet tikai pieredzējušam braucējam ne pirmsezonniekam


Offline

Arturs
06. Apr 2011, 12:46#80

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar:


06 Apr 2011, 10:29:30 TB rakstīja:
Īrētāji ir daudz vairāk nekā tu pieminēji... tiesa 99% ir no Krievijas, tā teikt mazie oligarhi bet uz katru gonku tādi ir ap 10-15 gab.


un tev liekas, ka tevis nosauktie klienti gribēs tavu veco 5k Ls grabažu īrēt?
normāls mocis ~2008 gadu +/- 7 tkst EUR, bet vajadzētu BMW jaunu!
ohlins priekša/pakaļa 3 k EUR
bremžmašīna 500-800 EUR (ISR, Brembo)
pilna izplūde Termignoni pats zini
Dynojet ar visiem moduļiem, uzstādīšana 1500 EUR
PVM vieglie diski ~2000 EUR
Demferis ~500-800 EUR
Leptaimers ~ 800 - 2000 EUR

piemeti budžetu?

Tie kas īrētu 5 k EUR moci jau visu tev ir uzrakstījuši.

Tā ka tava biznesa apspriede ir sagāzusies, taisi jaunu projektu

Offline