Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Droša braukšana

Tēma: Advancētās braukšanas skolas

AutorsZiņojums
Niksons
01. Oct 2008, 10:19#1

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Tā kā skolas min. programma par drošu un ātru mo-braukšanu faktiski neko nerunā, paceļas jautājums - kur (bez traumu slimnīcas koridoriem ) apgūt drošu ielas braukšanu.
Vai kādam ir pieredze ar mo vadītāju kvalifikācijas celšanas skolām ?

Esmu atradis pāris alternatīvas:
1. mūsu pašu DBS.
Apmācības sastāv no 2 stundām teorijas un no 6 stundām praktiskās braukšanas, kas notiek drošas braukšanas poligonā „333”.
Kursa cena vienam cilvēkam ar klienta motociklu 224LVL + 18%PVN, ar DBS motociklu 289LVL + 18%PVN

2. BMW Advanced Training FTZ Munich*, 8.30 am
1-day course incl. meals and refreshments.
BMWR 1200 GS, 220.- euro
Participant’s own 4-stroke
motorcycle, 180.- euro

3. Edelweiss-bike.
ātrumā neatradu linku, bet bija mazliet dārgāk par BMW, bet lētāk par DBS. Par to treniņš Alpos. Var savienot ar izgāšanu pa kalniem.


Ir redzams, ka iekāpt lidmašīnā un aizbraukt uz Minhenes poligonu ir lētāk nekā braukt uz 333.


Bet vai labāk ? Vai vispār ir vērts ?


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

peecis
01. Oct 2008, 10:47#2

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


01 Oct 2008, 10:19:41 Niksons rakstīja:
Tā kā skolas min. programma par drošu un ātru mo-braukšanu faktiski neko nerunā, paceļas jautājums - kur (bez traumu slimnīcas koridoriem ) apgūt drošu ielas braukšanu.
Vai kādam ir pieredze ar mo vadītāju kvalifikācijas celšanas skolām ?

Esmu atradis pāris alternatīvas:
1. mūsu pašu DBS.
Apmācības sastāv no 2 stundām teorijas un no 6 stundām praktiskās braukšanas, kas notiek drošas braukšanas poligonā „333”.
Kursa cena vienam cilvēkam ar klienta motociklu 224LVL + 18%PVN, ar DBS motociklu 289LVL + 18%PVN

2. BMW Advanced Training FTZ Munich*, 8.30 am
1-day course incl. meals and refreshments.
BMWR 1200 GS, 220.- euro
Participant’s own 4-stroke
motorcycle, 180.- euro

3. Edelweiss-bike.
ātrumā neatradu linku, bet bija mazliet dārgāk par BMW, bet lētāk par DBS. Par to treniņš Alpos. Var savienot ar izgāšanu pa kalniem.


Ir redzams, ka iekāpt lidmašīnā un aizbraukt uz Minhenes poligonu ir lētāk nekā braukt uz 333.


Bet vai labāk ? Vai vispār ir vērts ?



spriezhot peec taa, cik leeni jamie pa alpu celjiem vizinaas - nav veerts

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Sasha
01. Oct 2008, 10:47#3

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Triumph

ātri browsējot esu redzējis, ka U.K. ir daudz šāda tipa skolas - bet tas ir u.k. ar savu ačgārno satiksmi.
IMHO Latvijā nekad nebūs kvalitatīvs šāds pakalpojums, jo kvantitatīvi braucēju ir maz.

Reālākais ir izlasīt Keith Code (?) grāmatas kā arī literatūru par 'motorcycle safety' un uz savas ādas to testēt Bikeros vai 333.

p.s. brauciens uz Alpiem, tipa uz Drošas braukšanas skoliņu anyway būtu interesants arī, ja tā skoliņa būtu slēgta

Offline

Niksons
01. Oct 2008, 11:37#4

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


spriezhot peec taa, cik leeni jamie pa alpu celjiem vizinaas - nav veerts


1. TUR ar mo tomēr brauc drusku nobriedušāka publika.
2. nav vērts ieskrieties un beigt šādi:


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

peecis
01. Oct 2008, 11:45#5

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


01 Oct 2008, 11:37:38 Niksons rakstīja:

spriezhot peec taa, cik leeni jamie pa alpu celjiem vizinaas - nav veerts


1. TUR ar mo tomēr brauc drusku nobriedušāka publika.
...


ai, shitie reklaamteksti "nobriedusi publika", ducati ir "nobriedushiem cilveekiem" bik zb

leeni braukt es varu arii ar reno megaan 1.5 diizeli

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Deep
01. Oct 2008, 11:51#6

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98

Hvz, katram tak savs...t.sk. braukšanas stils. Bet nu te nesen izbraucot cauri Eiropai ar auto, novērojumi bija tādi, ka onkas ar sirmām galvām uz mo bija vairākumā...

-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

laurichh
01. Oct 2008, 11:53#7

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

Vari iet kādā skolā gribi, tāpat parausi kautkad uz mutes

-----------------
26697542

Offline

ductape
01. Oct 2008, 12:05#8

Kopš: 29. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: A kategoriju

es te palasīju to grāmatu kas bija avāriju topicā laikam.. ir okej tā lieta - vajag biš pamācīties pa kādām trajektorijām nepārredzamos līkumos iet utt. pēctam liekoties var izšķirties tas vai liecies lielāko daļu līkuma izgājis vai liecies krāmējot līkumā. imho tā varētu baigi labā štelle - es ar labprāt kaut kad patrennētos. ir dzirdēts arī ka biķerniekos esot kaut kāds gudrs onka kurš sniedz konsultācijas /treniņus braukšanā.

Offline

Morsitis
01. Oct 2008, 15:14#9

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen! vajag braukt MAX BIEŽI uz Durkas trenniņiem, supermoto trenniņiem, krosa trenniņiem utt utjpr.. līdz šim neesmu nevienā no kompānijām saskāries ar attieksmes problēmu un nevēlēšanos pastāstīt, kā uzvesties trasē, kas reālā ikdienas situācijā atsaucas uz baukšanas drošību.
Jā es nemāku raut ratā, taisīt baigos stopijus un drošvien, ka durkas iesācēju klasē arī nevinnētu, bet nu zināma izpratne par pārvietošanos ar savu moci ir radusies, kā arī nekas neaudzina labāk kā asfaltslimība.. tpu-tpu..

Offline

MIGs
01. Oct 2008, 15:27#10

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Redzi Morsīts, ir viena daļa kas brauc tikai ar muti.

Jebkurš mototrenniņš kas pavadīts vienalga kādā trasē ir lieliska pieredze. Un būtu dumi domāt, ka braucot pa ielu motokrosa trenniņš neko nedos. Dos pat spidvēja vai skeoringa trenniņš.
Patiešām parasti gan @333, gan @ Biķernieki ir cilvēki kas labprāt pastāsta un pamāca.
Galvenais nevaig mīzt braukt uz trasi. Da pat ja tevi apdzen piecpadsmit reizes katrā aplī tad priekš sevis tu tāpat iemācīsie ļoti daudz. Un nevienam nemaisīs tas, ka tu par trasi brauc lēnāk kā spicie braucēji. Viņi tevi apdzīs. ja nevarēs to izdarīt līkos, tad izdarīs to uz taisnes.
Es domāju, ka ir pietiekami daudz varianti ka duz iela smoto braucēji nošķiļas tapēc, ka trūkst pieredze un nav jau bijis kur iztrakoties. Protams, ka pro sportisti ar mēdz krešot, bet tas jau ir cits stāsts...

-----------------

Offline

Niksons
01. Oct 2008, 15:52#11

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


01 Oct 2008, 15:14:55 Morsitis rakstīja:
Morgen! vajag braukt MAX BIEŽI uz Durkas trenniņiem, supermoto trenniņiem, krosa trenniņiem utt utjpr.. līdz šim neesmu nevienā no kompānijām saskāries ar attieksmes problēmu un nevēlēšanos pastāstīt, kā uzvesties trasē, kas reālā ikdienas situācijā atsaucas uz baukšanas drošību.
Jā es nemāku raut ratā, taisīt baigos stopijus un drošvien, ka durkas iesācēju klasē arī nevinnētu, bet nu zināma izpratne par pārvietošanos ar savu moci ir radusies, kā arī nekas neaudzina labāk kā asfaltslimība.. tpu-tpu..


Ir OK domu gājiens, bet man liekas, ka sākumā labāk samaksāt kādam pro skolotājam un iziet pilnu kursu, nevis likt pašam to puzzli kopā. Pašam arī ir ok, bet tas var sanākt dārgāk un sāpīgāk. Toties noturīgāk

Pēc tam gan iestājas līmenis, kad skola vairāk neko dot nevar un tad šīs zināšanas ir jāvāc pašam - jāmēģina, jārunājas ar kollēgām, jāskatās, jāštuko...

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sasha
01. Oct 2008, 15:55#12

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Triumph

Jap, braukšana pa trasi ir noderīga, pat ļoti, bet tā nedod visas tās iemaņas, pieredzi, kas vajadzīga braukšanai pa ielu.
Ielas braukšana = braukšanas tehika + CSN + motobraukšanas īpatnības satiksmē.
Tieši pēdējo pašlaik nemāca nekur. Un tā pamatā ir visu to situāciju paredzēšaa, kas knapi pamanāmajam motobraucejam var radīt apdraudējumu.

Offline

MIGs
01. Oct 2008, 16:06#13

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Visa nelaime parasti ir apstāklī, k aļoti daudzi jaunie motociklisti iedomājas, ka ir baigie gāzēji, ak visu māk, utt.
Taču pieredze nāk tikai ar laiku. Un nenoliedzami, ka pārvietoties pa ielām ir savādāk, kā pa trasi.

Uz ielas ir jādomā ne tikai tas, kā tu brauc, bet kā brauc citi mudaki, kas var tev uzbraukt virsū pat ja tevi redz.
No tā, ka tev biaj taisnība tev labāk nepaliek, kad tev uzbrauc.
Tāpat variants, ka tiek iepirkts moto - nu kautkur jau viņu vajag pavērt, neliksi tak mājās sekcijā. Nu un ja nebarukā uz trasi, kur tad lai paver ja ne ielās ?

Ja uz trases tev neiemācīs, kā uzmanīties no mašīnām tad vismaz pareizi bremzēt iemācīsies( un te daudzi domā, ko es te tagad muldu), sapratīs sava moto iespējas, kā tas turās uz ceļa un kā uzvedās.

Iemaņas kas vajadzīga slai brauktu pa pilsētu tev neviens nespēs ielikt ar karotīti. Tur vajag pieredzi un domāt ar galvu.
Bet moci jau nepērk lai svētdienā uz baznīcu aizbrauktu.....

-----------------

Offline

Niksons
01. Oct 2008, 16:07#14

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


01 Oct 2008, 15:55:03 Sasha rakstīja:
Jap, braukšana pa trasi ir noderīga, pat ļoti, bet tā nedod visas tās iemaņas, pieredzi, kas vajadzīga braukšanai pa ielu.
Ielas braukšana = braukšanas tehika + CSN + motobraukšanas īpatnības satiksmē.
Tieši pēdējo pašlaik nemāca nekur. Un tā pamatā ir visu to situāciju paredzēšaa, kas knapi pamanāmajam motobraucejam var radīt apdraudējumu.



Tieši tā.
Man pietrūkst braukšanas tehika un motobraukšanas īpatnības satiksmē.
CSN zinu labi. LV ceļu stāvokli un apkārtējo kultūru - arī nevajag mācīt.

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

peecis
01. Oct 2008, 16:36#15

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

man kaut kaa lielaakas ziepes gan ar auto, gan ar moto ir sanaakushas aiz nemuzmaniibas.
brauc saulainaa laikaa, domaa par ko citu un peekshnji kaut kas notiek.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

mapo
01. Oct 2008, 16:39#16

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1367

Braucu ar: SD4

more practice, less stupid questions!

-----------------
www.stuntfighters.lv

Offline

UDT
01. Oct 2008, 16:47#17

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Veel svariigi ir saprast kaadas ir atskjiriibas braucot pa trasi vai pa ielu. Un ka tas nav viens un tas pats. Paaris gadus atpakal Riigas centrā nositās dzeks kas bija it kaa talantiigs sportists sosejaa.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

sejejs
01. Oct 2008, 19:37#18

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Ja galva paliek uz pleciem un smadzenes neizšķīst,tad ar laiku visu apgūs un sapratīs.

-----------------
Still Slow & low

Offline

Morsitis
01. Oct 2008, 20:24#19

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

morgen! ja nav pieredzeds braukšanā ar moci, tad jo īpaši iesaku doties uz kartinga trasi un griezt līkumus līdz vēmienam. Pat nevajag ne trenniņus, ne megakrutos instruktorus. 1) un galvenokārt - iemācies braukt ar SAVU moci. paātrināties, bremzēt, iegāzt/izcelt no līkuma, turēt traektoriju vienmērīgā ātrumā utt utjpr. nafig nav vajadzīgi ātruma rekordi.
Ja reiz motobraucējs ir ar tiesībām, tad ir cerība, ka līdzsvaru turēt + stūri grozīt māk, kā arī ir nojausma par csn. Braukšanu pilsētā var iemācīties TIKAI UN VIENĪGI braucot pa pilsētu. 129386798% varu apgalvot, ka nav bijuši 2 vienādi braucieni uz darbu un mājās. Mana mīlākā rotaļa pilsētā ir "šahs"! Pasties pa kreisi - a tur tornis - iet tikai taisni un uz sāniem, reku malā laidnis - viņš ir bīstams, jo krastenei pāri vilks pa diogonāli, korķī sēž bandinieks - solis uz priekšu un kauj pa labi.. trolejbuss ir plielīdzināms normālama bavārietim - tb Zirgs - maksimāli ātri ieskrieties un pie staba blakus joslā! Fūre ir karalis - vainu brauc vai nē -tur viss ir skaidrs, vienīgā problēma nevajag uz apļa līst pa kabīnes labo pusi - jo NEREDZ! (es zinu!)
nu un protams mans mīļākais rotaļas dalībnieks - DĀMA!

Offline

Archy96
01. Oct 2008, 20:24#20

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


01 Oct 2008, 16:07:32 Niksons rakstīja:

01 Oct 2008, 15:55:03 Sasha rakstīja:
Jap, braukšana pa trasi ir noderīga, pat ļoti, bet tā nedod visas tās iemaņas, pieredzi, kas vajadzīga braukšanai pa ielu.
Ielas braukšana = braukšanas tehika + CSN + motobraukšanas īpatnības satiksmē.
Tieši pēdējo pašlaik nemāca nekur. Un tā pamatā ir visu to situāciju paredzēšaa, kas knapi pamanāmajam motobraucejam var radīt apdraudējumu.



Tieši tā.
Man pietrūkst braukšanas tehika un motobraukšanas īpatnības satiksmē.
CSN zinu labi. LV ceļu stāvokli un apkārtējo kultūru - arī nevajag mācīt.


Braukšna pa pilsētu ir kā šaha spēle, kur nepieciešams domāt vismaz 3 gājienus uz priekšu, iespējamās avārijas situācijas cenšoties jau iepriekš paredzēt, tādējādi sevi sagatavojot iespējamajiem izvairīšanās manevriem.
Trase , protams, ir visu pamatu pamats, kur iemācies moci savākt un pārvaldīt, tomēr braukšana trasē un pilsētā ir divas absolūti polāras, atšķirīgas lietas. Trasē tu domā tikai par to, kā pielietojot visu savu meistarību panākt labāku apļa laiku un iekabināt sāncensim, bet uz ielas nemitīgi koncentrē visu uzmanību uz apkārtējiem braucējiem, debīlajām babkām, kuras velkās pār ielām nāvi meklēdamas, bērniem, un pārējiem potenciālajiem avārijas situāciju izraisītājiem, lai nepieciešamības gadījumā varētu pielietot JAU IEPRIEKŠ TRASĒ GŪTO PIEREDZI un izvairīties. Ja brauksi pa ielu, kā pa trasi, nošķilsies ātri, bet ja brauksi trasē, kā pilsētā - būsi pēdējais, tā lūk

Daži padomi pilsētas braukšanā:
* Nekad nenesies pilnā ručkā garām stāvošu mašīnu rindai pa pretējo jeb blakus joslu,brauc mierīgi es domāju pie krustojumiem, dzelzceļa pārbrauktuvēm utt, JO vienmēr atradīsies kāds IDIOTS NAHUJ, kurš izdomās pamainīt joslas, apmest riņķī, atvērt durvis, izbāzt roku pa logu utt.
* Nekad netaisi apšaubāmus apdzīšanas manevrus uz regulējamiem un neregulējamiem krustiem, coz shit happens
* Ja brauc pāri krustojumam un redzi, ka priekšā kāds taisās veikt kreiso pagriezienu un tevi it kā laiž garām, tik un tā piebremzē un skaties uzmanīgi, ir dauņi , kas domā, ka pēdējā brīdī pagūs nogriezties, bet nepagūst.......
* Brauc pa kreiso malējo josju, jeb pēc iespējas vairāk uz brauktuves vidu. Tā laicīgi pamanīsi idiotu, kurš no sākuma izbāž auto purnu uz brauktuves un tikai pēc tam skatās pa kreisi, (ja vispār skatās)
* Uzmanies no vecenēm pie stūres un pensionāriem ar veciem žiguļiem, moskvičiem, opeļiem utt, it sevišķi pēdējiem, jo tie vēl joprojām dzīvo padomju laikos un domā, ka mocis ātrāk par 70kmh neiet.
Un lai nu kāds tagad neapvainojās, bet vēl esmu novērojis, ka īpaši šrotainu, sūdīgu, aizvēsturisku auto īpašnieki bieži mēdz arī proporcionāli tizli uz ceļa uzvesties, nedomājot par to ko dara (varbūt tikai sagadīšanās?)
Nu kauč kā tā apmēram

[ Šo ziņu laboja Archy96, 01 Oct 2008, 20:26:12 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline