Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Honda VFR

AutorsZiņojums
QQlis
01. Jul 2015, 10:55#101

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

VFR bāzēts streetfighters


vairāk par procesu un darba gaitu

-----------------

Offline

rex_saugerty
04. Aug 2015, 21:37#102

Kopš: 11. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: VFR vai Legacy

kādam ir vecā VFR750 racing cowl. tas sūduks, kas nāk pa virsu pasažiera beņķim. varētu aizdot uz kādu laiciņu, noņemt kopiju

bilde ieskatam. zinu, ka tam kas no mārtiņa nopirka zaļo vfr ir


-----------------
patīk gudri dir*t

Offline

er673
07. Oct 2015, 10:57#103

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

VFR RC36
Oriģinālais atslēgu komplekts mocim līdzi nenāca.

Jautājums: Ir kādam tā ekscentra pievilkšanas/atlaišanas atslēga (pin spanner) - uz 1 dienu aizdot, nospriegot ķēdi un izmērus nokopēt?

Foto no CMSNL.com daļu kataloga:

[ Šo ziņu laboja er673, 07 Oct 2015, 10:58:44 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

Red_Baron
14. Nov 2015, 11:24#104

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Kādi ir aptuveni izmēri un svars RC36 un 1gen RC46 dzinējam?

Offline

QQlis
30. May 2016, 15:41#105

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Jautājums tiem, kuri jau ilgāku laiku braukā ar VFR (manējais aparāts ir 6.paaudzes VFR800 V-tec (2004)) - pēc lietotāja manuāļa šiem motoriem ik pēc 30 t.km vajadzētu veikt vārstu pārbaudi, samērīt un saregulēt pēc vajadzības. Man tie 30 tkm sāk pamazām jau tuvoties. Tagad īsti nesaprotu, vai tas labāk ir jāizrada, vai arī labāk netraucēt tehnikai strādāt. (nobraukums oriģinālais un ticams, pie tam tikai nedaudz mazāk par pusi no tā ir jau manās rokās. Eļļas tiek mainītas regulāri un kvalitatīvas, aparāts žēlots netiek, bet arī speciāli mocīts nav. Mopēds sirdij dārgs un tiks braukts vismaz vēl gadus 5...
Kādi ieteikumi no citiem lietotājiem? Līst iekšā, jeb tomēr nevajag traucēt tehnikai strādāt?

Neko tamlīdzīgu nekad neesmu darījis, bet tantes pieturā runājot, ka process pēc savas būtības nav sarežģīts, tikai ņemot vērā VTEC uzbūves un darbības īpatnības ir mega ķēpīgs un laikietilpīgs...

[ Šo ziņu laboja QQlis, 30 May 2016, 15:46:16 ]



-----------------

Offline

er673
30. May 2016, 15:54#106

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Es laikam pamērītu.
Paša VFR (4th gen) ar aukstam dzinējam mazliet paklikšķina, tik rokas neceļas tur visu jaukt nost. Idejiski jau neko bīstamu/tehniski sarežģītu motora darbībā tu tur neveiksi. Ja darīsi pats - veiksmi un izturību ar piekļūšanu priekšējiem 2 cilindriem


30 May 2016, 15:41:11 QQlis rakstīja:
Jautājums tiem, kuri jau ilgāku laiku braukā ar VFR (manējais aparāts ir 6.paaudzes VFR800 V-tec (2004)) - pēc lietotāja manuāļa šiem motoriem ik pēc 30 t.km vajadzētu veikt vārstu pārbaudi, samērīt un saregulēt pēc vajadzības. Man tie 30 tkm sāk pamazām jau tuvoties. Tagad īsti nesaprotu, vai tas labāk ir jāizrada, vai arī labāk netraucēt tehnikai strādāt. (nobraukums oriģinālais un ticams, pie tam tikai nedaudz mazāk par pusi no tā ir jau manās rokās. Eļļas tiek mainītas regulāri un kvalitatīvas, aparāts žēlots netiek, bet arī speciāli mocīts nav. Mopēds sirdij dārgs un tiks braukts vismaz vēl gadus 5...
Kādi ieteikumi no citiem lietotājiem? Līst iekšā, jeb tomēr nevajag traucēt tehnikai strādāt?

Neko tamlīdzīgu nekad neesmu darījis, bet tantes pieturā runājot, ka process pēc savas būtības nav sarežģīts, tikai ņemot vērā VTEC uzbūves un darbības īpatnības ir mega ķēpīgs un laikietilpīgs...


-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

QQlis
30. May 2016, 16:03#107

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Paldies noderēs!

Tavējais cik saprotu ir vēl 5. paaudzes! Tam vēl laikam ir bik vieglāk! A 6.paaudzei, jau kloķenes piedziņai ir ķēde, kas nozīmē, lai varētu pārbaudīt Vtec vārstus, viņi vispirms ir jānobloķē, lai tiešām darbojas, lai to izdarītu ir jāņem nost kloķene, jānobloķē, tad jāsamēra, jāņem atkal vaļā kloķene, jāatbloķē vārsti un jāliek vietā kloķene... un tas pats process jāatkārto arī priekšējiem cilindriem!

Nu tur ir tik daudz darba, ka servī paņems tik daudz , ka mans iekšējais žīds galus atdos... Meklēšu vien pats kādu brīvu nedēļas nogali, vai arī atstāšu līdz ziemai...


-----------------

Offline

er673
01. Jun 2016, 12:49#108

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

No Facebook:


-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

QQlis
01. Jun 2016, 14:34#109

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Kas par Nah*j!?

-----------------

Offline

rex_saugerty
01. Jun 2016, 16:19#110

Kopš: 11. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: VFR vai Legacy

es tieši to pašu nodomāju kad no rīta ieraudziju viņu facebook

-----------------
patīk gudri dir*t

Offline

QQlis
16. Jun 2017, 10:43#111

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Nu re kā - besī jau tas bots, bet no otras puses vismaz paceļ augšā vecus un labus topikus!

Šis topiks drīz tiks pacelts, plānoju tomēr VFR`u pārbūvēt no kliponiem uz krosa... Ielikšu pārveides procesu šeit un gan jau arī gaļerija taps arī!

Tiekamies ielās!

-----------------

Offline

mexa
16. Jun 2017, 10:57#112

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Dariits, un eerti ir, kaa choms saka-stuure nevar buut par platu
Ko ar oem bremzeem? Paareejais apejams, bet bremzes ta naaksies laikam mainiit. slaukas ta nedabuus. Prieksha paliks OEM?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

QQlis
16. Jun 2017, 11:15#113

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Pagaidām doma ir tikai pieķerties augšējam tiltiņam un uzlikt to, pēc tam skatīties kā stūre traucē/ netraucē būrim, vai ir jāgarina troses u.tml!
Attiecīgi bremži un viss pārējais paliek STOCK. Bet tās man tādas sākotnējās domas! Sākšu pētīt un ja sanāks piķi atlikt, tad ir arī maza doma ielikt citu priekšu ar standarta atsevisķajām/ dalītajām bremzēm. tad jau var arī priekšu varētu meklēt ar apgriezto dakšu, tik HVZ no kā der!
Vēl neesmu pētījis - līdz ar to grūti spriest! Tā teikt sāks darīt, tad arī skaidrāks plāns būs!


-----------------

Offline

mexa
16. Jun 2017, 11:33#114

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Gribi USD?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
16. Jun 2017, 11:48#115

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Saac ar kopeejo garumu ja negribi mainiit trailu, trapeces pielasi peec sava izmeeriem, offsets galvenais. Platums jau noziimee kura moto riteni liksi, meedz nedereet jebkursh-rotora diametrs offsets utt. Gadaas ka nesanaak pielasiit komplektu, es tik pisos ar 919 endu kuram 16 bija, 17 uzliku no laikam vtr, vai xx, triis staru. Pat frezeju disku iipatneeja konversija, ja liec complete frontend tad jautajumu nav. Tik traapi garumaa un stuures ass garumaa, vainu izgatavo custom asi, vainu derees viena no esoshajaam. Inetaa ir gultnju izmeeri, var pielasiit taadu endu kursh derees plug en play. Ierobezotajs ir jautajums kurs viegli atrisinaas, vainu fleksis vainu papildus atdure

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

QQlis
16. Jun 2017, 14:39#116

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

HVZ! Pagaidām bija tikai doma par stūres augstumu/ tuvumu, citiem vārdiem ergonomiku, bet iespējams, ka vajag arī piestrādāt pie bremžu kopējās sistēmas atkabināšanas! nu gribas man atsevišķās sistēmas gan pakaļai, gan priekšai! Nu vismaz pakaļu no priekšas atsaistīt - tā lai var pakaļu šķērsām samest!


-----------------

Offline

QQlis
16. Jun 2017, 15:06#117

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Bet vispār vai kāds ir mēģinājis pārbūvēt/ pārbūvējis VFR 800 kombinēto bremžu sistēmu uz dalīto?

Stipri līdzīga sistēma ir arī CBR1100XX Super Blackbird? Būtu ļoti pateicīgs parunāties par šādu gājiena plusiem un mīnusiem.

-----------------

Offline

sciroco
16. Jun 2017, 16:48#118

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.

Es protams neesmu inženieris, bet vai tiešam tā sistēma ir sliktāka ?

Nav jau ABS, bet man liekas ka iesācējiem šī sistēma CBS ir labāka ne kā parastās bremzes...

Offline

QQlis
16. Jun 2017, 17:03#119

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku


16 Jun 2017, 16:48:43 sciroco rakstīja:
Es protams neesmu inženieris, bet vai tiešam tā sistēma ir sliktāka ?

Nav jau ABS, bet man liekas ka iesācējiem šī sistēma CBS ir labāka ne kā parastās bremzes...


Nu es kā iesdācējs sāku ar Bandītu, kam nebija! patika daudz labāk! un šim reāli kretinē!
Sliktāka/ labāka - tā tāda patikšanas lieta!
Karoč domās, skatīsies un tad jau redzēs kur velni mani aiznesīs! Iesākumam gribētu mēģināt vismaz pakaļu nodalīt no priekšas, lai žmiedzot pakaļu priekša ni ni - tā no manas puses ir lielākā no go problēma ar VFR. Plus tiešām patīk samest šķersām pakaļu, ar oriģinālo sistēmu var tikai uz mutes noraut!

-----------------

Offline

sciroco
18. Jun 2017, 23:00#120

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.

Nu tas gan. Pats, kad pirmo reizi pa smiltīm iespiedu aizmuguri, gandrīz nokritu, jo priekša tā pamatīigi sabremzejās. Es domāju ka mazāk bremzēs

Offline