Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 30 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
endurists
22. Sep 2017, 14:51#1401

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1219

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013

Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 15:01:46 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

kba-pro
22. Sep 2017, 15:35#1402

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 806

Braucu ar:


22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:
Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.


Mēs te jau gadus trīs meklējam kā tikt originālajā CDI iekšā... pagaidām vienīgais variants ir urbis.

Offline

kba-pro
22. Sep 2017, 15:36#1403

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 806

Braucu ar:


22 Sep 2017, 10:05:19 Rage51 rakstīja:
Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.


Offline

zazzaa
22. Sep 2017, 15:44#1404

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3284

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


22 Sep 2017, 15:35:23 kba-pro rakstīja:

22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:



Mēs te jau gadus trīs meklējam kā tikt originālajā CDI iekšā... pagaidām vienīgais variants ir urbis.
kāda diametra urbi? vakara varetu nedaudz paurbt

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Negantelis
22. Sep 2017, 21:58#1405

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5110

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:
Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.


Hondai TPS nomēru ar Multimetru, vai citiem tā nevar? Nekas mega sarežģīts nav.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

endurists
22. Sep 2017, 22:20#1406

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1219

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013

Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

hla
22. Sep 2017, 22:28#1407

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 266

Braucu ar: KTM 950 SE R


22 Sep 2017, 22:20:16 endurists rakstīja:
Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.


ar ārēju barokli arī nē?

Offline

endurists
22. Sep 2017, 22:48#1408

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1219

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013


22 Sep 2017, 22:28:04 hla rakstīja:

22 Sep 2017, 22:20:16 endurists rakstīja:
Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.


ar ārēju barokli arī nē?

tieši ar ārēju tas noteik. Kāds eļektriks var;etu tādu uzbūvēt pa lēto un mazliet $$$ nopelnīt.
Skatījos ka telefona "powerbank" ir 5V spriegums, bet nu pašam rokas neceļas un pieredze par mazu tādu uzbūvēt.

Esmu redzējis jau ar smuku digitālu izejas sprieguma indikĀciju.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 22:49:32 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

hla
22. Sep 2017, 22:56#1409

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 266

Braucu ar: KTM 950 SE R


22 Sep 2017, 22:48:08 endurists rakstīja:

22 Sep 2017, 22:28:04 hla rakstīja:

22 Sep 2017, 22:20:16 endurists rakstīja:
Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.


ar ārēju barokli arī nē?

tieši ar ārēju tas noteik. Kāds eļektriks var;etu tādu uzbūvēt pa lēto un mazliet $$$ nopelnīt.
Skatījos ka telefona "powerbank" ir 5V spriegums.


nevajaga elektriķi , 3 AA pirksti virknē un jau ir 4,5V..., P.S

Offline

endurists
22. Sep 2017, 22:58#1410

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1219

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013

Vajag vienkārši šādu uzbūvet


Domāju kas cilv;ekam kurš ikdienā ar štepseļiem krāmējas, tās ir 15 minūtes ja gali ir uz vietas.




8 sekundes dzinēja vadības bloks padod spriegumu pie noslāpēta dzinēja, pēc tam pārtrauc barošanu. pa to laiku var paspēt nolasīt rā'dījumu, vai var mēģināt ar pie darbojoša dzinēja.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 23:01:41 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

hla
22. Sep 2017, 23:03#1411

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 266

Braucu ar: KTM 950 SE R

tie štepseļi ir lielāka bēda

Offline

Artists
07. Nov 2017, 08:03#1412

Kopš: 26. Sep 2010

Ziņojumi: 83

Braucu ar: Husaberg FE450

Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?

[ Šo ziņu laboja Artists, 07 Nov 2017, 08:05:10 ]

Offline

Negantelis
07. Nov 2017, 17:20#1413

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5110

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


07 Nov 2017, 08:03:02 Artists rakstīja:
Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?


Iesaku iet ar ļoti lielu līkumu. Neesmu ktm fans(pašam viens un lielāks gan ir) un nepateikšu precīzi, bet domāju ka šim ar ktm vēl nebija pilnīgi nekā kopīga. Jaunākiem jā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
07. Nov 2017, 18:18#1414

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13001

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


07 Nov 2017, 17:20:01 Negantelis rakstīja:

07 Nov 2017, 08:03:02 Artists rakstīja:
Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?


Iesaku iet ar ļoti lielu līkumu. Neesmu ktm fans(pašam viens un lielāks gan ir) un nepateikšu precīzi, bet domāju ka šim ar ktm vēl nebija pilnīgi nekā kopīga. Jaunākiem jā.


Fufeli stāsti.

Šim ir KTM motors, tikai sagriezts šķērsaniski.

Es tikai ieteiktu painteresēties par rezerves daļu pieejamību, jo Husabergs ka brends vairs neeksistē.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

tarantuls
07. Nov 2017, 18:50#1415

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 508

Braucu ar: FZ1N; TE 300


07 Nov 2017, 18:18:33 Archy96 rakstīja:

07 Nov 2017, 17:20:01 Negantelis rakstīja:

07 Nov 2017, 08:03:02 Artists rakstīja:
Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?


Iesaku iet ar ļoti lielu līkumu. Neesmu ktm fans(pašam viens un lielāks gan ir) un nepateikšu precīzi, bet domāju ka šim ar ktm vēl nebija pilnīgi nekā kopīga. Jaunākiem jā.


Fufeli stāsti.

Šim ir KTM motors, tikai sagriezts šķērsaniski.

Es tikai ieteiktu painteresēties par rezerves daļu pieejamību, jo Husabergs ka brends vairs neeksistē.

ja jau ktm, tad jau ar rez.daļām nevajadzētu būt problēmām. bet, kura gada ktm viņš atbilst? man ir 2010.gada - nav gluži 1:1

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

Adza
07. Nov 2017, 20:56#1416

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Ērzeli


07 Nov 2017, 17:20:01 Negantelis rakstīja:

07 Nov 2017, 08:03:02 Artists rakstīja:
Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?


Iesaku iet ar ļoti lielu līkumu. Neesmu ktm fans(pašam viens un lielāks gan ir) un nepateikšu precīzi, bet domāju ka šim ar ktm vēl nebija pilnīgi nekā kopīga. Jaunākiem jā.


No 2009 - 2013 gadam KTM rūpnīca motociklus ražoja ar Husaberg nosaukumu.
Šim konkrēti viss motors, virzulis, klanis iesprice, ritošā, amortizātori ir KTM rūpnīcas inženieru izstradajums.

Offline

Adza
07. Nov 2017, 20:59#1417

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Ērzeli


07 Nov 2017, 18:50:13 tarantuls rakstīja:

07 Nov 2017, 18:18:33 Archy96 rakstīja:

07 Nov 2017, 17:20:01 Negantelis rakstīja:

07 Nov 2017, 08:03:02 Artists rakstīja:
Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?


Iesaku iet ar ļoti lielu līkumu. Neesmu ktm fans(pašam viens un lielāks gan ir) un nepateikšu precīzi, bet domāju ka šim ar ktm vēl nebija pilnīgi nekā kopīga. Jaunākiem jā.


Fufeli stāsti.

Šim ir KTM motors, tikai sagriezts šķērsaniski.

Es tikai ieteiktu painteresēties par rezerves daļu pieejamību, jo Husabergs ka brends vairs neeksistē.

ja jau ktm, tad jau ar rez.daļām nevajadzētu būt problēmām. bet, kura gada ktm viņš atbilst? man ir 2010.gada - nav gluži 1:1


Lielakoties atbilst KTM EXC 450 2009 gada modelim.

Offline

Artists
07. Nov 2017, 22:23#1418

Kopš: 26. Sep 2010

Ziņojumi: 83

Braucu ar: Husaberg FE450


07 Nov 2017, 20:59:17 Adza rakstīja:

07 Nov 2017, 18:50:13 tarantuls rakstīja:

07 Nov 2017, 18:18:33 Archy96 rakstīja:

07 Nov 2017, 17:20:01 Negantelis rakstīja:

07 Nov 2017, 08:03:02 Artists rakstīja:
Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?


Iesaku iet ar ļoti lielu līkumu. Neesmu ktm fans(pašam viens un lielāks gan ir) un nepateikšu precīzi, bet domāju ka šim ar ktm vēl nebija pilnīgi nekā kopīga. Jaunākiem jā.


Fufeli stāsti.

Šim ir KTM motors, tikai sagriezts šķērsaniski.

Es tikai ieteiktu painteresēties par rezerves daļu pieejamību, jo Husabergs ka brends vairs neeksistē.

ja jau ktm, tad jau ar rez.daļām nevajadzētu būt problēmām. bet, kura gada ktm viņš atbilst? man ir 2010.gada - nav gluži 1:1


Lielakoties atbilst KTM EXC 450 2009 gada modelim.


Paldies par atsaucību, iemaksāta rokas nauda un 5dien Husabergs dodas uz jauno mājvietu to be continued dienas snapšotos

Offline

endurists
08. Nov 2017, 00:00#1419

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1219

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013

Tā arī ir ka viss ir vienāds tik motora "arhitektūra" savādāka un šim konkrētajam ir viens eļļas pumpis, bet ktm xc4 motoram 2 vai 3. Komplektējošās daļas vienādas. Husabergs vispār ir tāds kā uzlabots KTM - six days versijas līmenī. Tajā pat laikā arī eksperimentēja ar dažādiem tehniskiem risinājumiem uz berga lai feilera gadījumā nemestu ēnu uz ktm. Tiklīdz tehnoloģijas sevi attaisnoja tā pārnesa uz ktm un vēljoprojām ražo husaberg - tikai ar nosaukumu Husqvarna un pārdošanas apjomi ir ļoti labi visur pasaulē.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

chirkainais
10. Nov 2017, 19:39#1420

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1536

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


07 Nov 2017, 22:23:03 Artists rakstīja:

Paldies par atsaucību, iemaksāta rokas nauda un 5dien Husabergs dodas uz jauno mājvietu to be continued dienas snapšotos

Apsveicu ar drosmi un atvērto skatījumu, atsakoties no ierasti oranžā vai japāņu piedāvājuma!
Ceru, ka vērsies godam un stigām neļausi auzaugt. Tad jau tiekās mežā!

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Top.LV