Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
endurists
28. Dec 2017, 18:41#1411

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


28 Dec 2017, 12:32:02 RenegadeX rakstīja:
Tā kā meklētajs mani nesaprot un nemeklē šeit postus par Husaberg močiem, jautāšu šeit.

Kā ir ar vecāka gada ap 2000.-2005. gadu Husaberg TE motociklu rezerves daļām? jāšķirsta Husquarna un KTM katalogi? internetā husaberg katalogu neatradu



Tik veciem modeļiem husqvarnas un ktm katalogus vari nešķirstīt. Lielā mērā to laiku motors ir ļoti līdzīgs KTM RFS dzinējiem, bet nu tad Tev pašam ir katra detaļa jāpazīst u' aci.




-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Archy96
28. Dec 2017, 19:07#1412

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Dec 2017, 18:24:31 Artists rakstīja:
Tas ir tas Husabergs, kurš nav KTM ar sagriezto motoru...


Nevajag to moci pirkt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

gxl
29. Dec 2017, 15:22#1413

Kopš: 04. Feb 2017

No: Jūrmala

Ziņojumi: 51

Braucu ar: 350exc, Tracer 700

Ko zinātāji saka par šādu moci un arī konkrēto eksemplāru?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...arna/bxkhmb.html

Ir izmēģināti gan FE250, gan Fe350, gan EXC450. 250niekam patika manevrētspēja un viegluma sajūta mežā. Jauda domāju pa mazu nebūs. Sezonu nobraucu ar DRZ, jauda pa īsu nebija, bet prasījās ko vieglāku.

Offline

endurists
02. Jan 2018, 11:46#1414

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


29 Dec 2017, 15:22:07 gxl rakstīja:
Ko zinātāji saka par šādu moci un arī konkrēto eksemplāru?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...arna/bxkhmb.html

Ir izmēģināti gan FE250, gan Fe350, gan EXC450. 250niekam patika manevrētspēja un viegluma sajūta mežā. Jauda domāju pa mazu nebūs. Sezonu nobraucu ar DRZ, jauda pa īsu nebija, bet prasījās ko vieglāku.



DRZ būs pasmags salīdzinot pat ar mūsdienu 500nieku vai kādu WR. Es ar mazliet pabraucu mežā 250 4T un ja brauc tikai pa takām tad pietiks, bet ja ir kaut nedaudz grants vai plašāks ceļš tad vajag vairāk motora.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Negantelis
02. Jan 2018, 19:18#1415

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


02 Jan 2018, 11:46:42 endurists rakstīja:

29 Dec 2017, 15:22:07 gxl rakstīja:
Ko zinātāji saka par šādu moci un arī konkrēto eksemplāru?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...arna/bxkhmb.html

Ir izmēģināti gan FE250, gan Fe350, gan EXC450. 250niekam patika manevrētspēja un viegluma sajūta mežā. Jauda domāju pa mazu nebūs. Sezonu nobraucu ar DRZ, jauda pa īsu nebija, bet prasījās ko vieglāku.



DRZ būs pasmags salīdzinot pat ar mūsdienu 500nieku vai kādu WR. Es ar mazliet pabraucu mežā 250 4T un ja brauc tikai pa takām tad pietiks, bet ja ir kaut nedaudz grants vai plašāks ceļš tad vajag vairāk motora.


Ja ir iespēja iesaku ņemt lielākas.kubatūras moci. Jā,protams ktm māk izspiest krietni vairāk zirgu no jebkura mūsdienu motora,bet rēķinies ka tas prieks būs īss un dārgs. Pa mežu tas 250 būs jātur pilnā dziesmā.Ar lielo varēs bieži izvilkt ar motoru tur kur ar mazo būs divas izejas,štepselēt uz leju vai izspolēt lai tas motors neģībtu nost. Starp citu mazi rmp un liela slodze bendē motoru. Mežā vajag vairāk zirgu nekā trasē,citi braukšanas apstākļi.

Ja skatās uz oranžajiem/zilajiem tad tur starp 250 un 500 ir labi ja 4kg starpība.

Nobraucu pats ar Drz kādus divus gadus. Mocis foršs,bet ar tagadējo rmx450 cita aršana.

Piemēram rmx450 nav nekāds mega jaudīgais ja salīdzina ar ktm,toties neplīst.Būšu nobraucis kādus 5 tūkstošus pa mežiem. Esmu mainījis riepas,eļļu,filtru mazgājis regulāri.
Ķēdes un zobratus laikam divas reizes esmu mainījis.Šobrīd esmu uz zobratu rēķina pagarinājis pārnesumu attiecību,lai nav jāzāģē pa grantenes taisnēm.
Nesen uzliku lielāku pr.bremžu disku,un pie viena nomainīju pr. Br.Klučus. Nav bijis jāmaina neviens gultnis vai salūzusi detaļa.

Jāpiebilst ka ar moci es braucu nevis jājos pa purviem.


Pats arī esmu skatījies uz oranži/zilajiem pavelk tie reklamētie 115kg bet nu,tas troksnis no motora un sajūta ka tur viss uz punķiem turas lai tikai būtu vieglāks. Braukšnas stils man arī cits,vairāk patīk ātrie izskrējieni nevis pa celmiem lēkāt, Ktm tomēr mīksta tā piekare.

300 divtakteri varētu, bet

1. Zinu ka agri vai vēlu noraušu uz muguras,ratā braucot.
2. Negribas pēc katra brauciena smirdēt kā mežcirtējam.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
02. Jan 2018, 21:14#1416

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


02 Jan 2018, 19:18:00 Negantelis rakstīja:

02 Jan 2018, 11:46:42 endurists rakstīja:

29 Dec 2017, 15:22:07 gxl rakstīja:
Ko zinātāji saka par šādu moci un arī konkrēto eksemplāru?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...arna/bxkhmb.html

Ir izmēģināti gan FE250, gan Fe350, gan EXC450. 250niekam patika manevrētspēja un viegluma sajūta mežā. Jauda domāju pa mazu nebūs. Sezonu nobraucu ar DRZ, jauda pa īsu nebija, bet prasījās ko vieglāku.



DRZ būs pasmags salīdzinot pat ar mūsdienu 500nieku vai kādu WR. Es ar mazliet pabraucu mežā 250 4T un ja brauc tikai pa takām tad pietiks, bet ja ir kaut nedaudz grants vai plašāks ceļš tad vajag vairāk motora.


Ja ir iespēja iesaku ņemt lielākas.kubatūras moci. Jā,protams ktm māk izspiest krietni vairāk zirgu no jebkura mūsdienu motora,bet rēķinies ka tas prieks būs īss un dārgs. Pa mežu tas 250 būs jātur pilnā dziesmā.Ar lielo varēs bieži izvilkt ar motoru tur kur ar mazo būs divas izejas,štepselēt uz leju vai izspolēt lai tas motors neģībtu nost. Starp citu mazi rmp un liela slodze bendē motoru. Mežā vajag vairāk zirgu nekā trasē,citi braukšanas apstākļi.

Ja skatās uz oranžajiem/zilajiem tad tur starp 250 un 500 ir labi ja 4kg starpība.

Nobraucu pats ar Drz kādus divus gadus. Mocis foršs,bet ar tagadējo rmx450 cita aršana.

Piemēram rmx450 nav nekāds mega jaudīgais ja salīdzina ar ktm,toties neplīst.Būšu nobraucis kādus 5 tūkstošus pa mežiem. Esmu mainījis riepas,eļļu,filtru mazgājis regulāri.
Ķēdes un zobratus laikam divas reizes esmu mainījis.Šobrīd esmu uz zobratu rēķina pagarinājis pārnesumu attiecību,lai nav jāzāģē pa grantenes taisnēm.
Nesen uzliku lielāku pr.bremžu disku,un pie viena nomainīju pr. Br.Klučus. Nav bijis jāmaina neviens gultnis vai salūzusi detaļa.

Jāpiebilst ka ar moci es braucu nevis jājos pa purviem.


Pats arī esmu skatījies uz oranži/zilajiem pavelk tie reklamētie 115kg bet nu,tas troksnis no motora un sajūta ka tur viss uz punķiem turas lai tikai būtu vieglāks. Braukšnas stils man arī cits,vairāk patīk ātrie izskrējieni nevis pa celmiem lēkāt, Ktm tomēr mīksta tā piekare.

300 divtakteri varētu, bet

1. Zinu ka agri vai vēlu noraušu uz muguras,ratā braucot.
2. Negribas pēc katra brauciena smirdēt kā mežcirtējam.


Kur tu esi izrāvis tādas muļķības, ka braucot ar 2T ir jāsmird ka mežcirtējam???? Nevajag kaut kādas kreisās eļļas liet un nekas nesmirdēs.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

karlsons
02. Jan 2018, 21:15#1417

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


29 Dec 2017, 15:22:07 gxl rakstīja:
Ko zinātāji saka par šādu moci un arī konkrēto eksemplāru?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...arna/bxkhmb.html

Ir izmēģināti gan FE250, gan Fe350, gan EXC450. 250niekam patika manevrētspēja un viegluma sajūta mežā. Jauda domāju pa mazu nebūs. Sezonu nobraucu ar DRZ, jauda pa īsu nebija, bet prasījās ko vieglāku.




viss jau atkariigs ko tu gribi.... stiept pa stigaam max aatrumaa... lekt paari balkjeeniem un forseet graaviishus un purveljus

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

endurists
03. Jan 2018, 09:34#1418

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


02 Jan 2018, 19:18:00 Negantelis rakstīja:



Piemēram rmx450 nav nekāds mega jaudīgais

ja salīdzina ar ktm,toties neplīst.Būšu nobraucis kādus 5 tūkstošus pa mežiem


Esmu nobraucis kādus 12'000 km pa mežiem un nekas neplīst, ai nē taisnība - nomainīju degvielas sūkni pa 50 eur

[ Šo ziņu laboja endurists, 03 Jan 2018, 09:35:12 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Negantelis
03. Jan 2018, 18:21#1419

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

12.000 ar ktm bez remonta nav iespējams pat datorspēlē.

Nelej

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

endurists
03. Jan 2018, 19:26#1420

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


03 Jan 2018, 18:21:06 Negantelis rakstīja:
12.000 ar ktm bez remonta nav iespējams pat datorspēlē.

Nelej


ko Tu saproti ar remontu?
Kā jau minēju, esmu mainījis tikai gultņus, eļļas, bremžu uzlikas, motorā sajūga demferus pa 2 eur × 6gab. Un nesen nomainīju degvielas sūkni, kā arī pāris vadus salodēju - tie gan lūzt
Manam 294 stundas -> kaut kur pa vidu starp 11k un 12k

P.s. mans plāns nav aģitēt uz ktm/hbg/husq (2014+), bet atvērt cilvēkiem atvērt acis. Lūztošie austrieši ir kaut kāds divtūkstošā gada mīts.

Ne velti pasaulē ar šiem brauc daudzi un daudz.

[ Šo ziņu laboja endurists, 03 Jan 2018, 19:33:36 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Archy96
03. Jan 2018, 20:01#1421

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jan 2018, 19:26:39 endurists rakstīja:

03 Jan 2018, 18:21:06 Negantelis rakstīja:
12.000 ar ktm bez remonta nav iespējams pat datorspēlē.

Nelej


ko Tu saproti ar remontu?
Kā jau minēju, esmu mainījis tikai gultņus, eļļas, bremžu uzlikas, motorā sajūga demferus pa 2 eur × 6gab. Un nesen nomainīju degvielas sūkni, kā arī pāris vadus salodēju - tie gan lūzt
Manam 294 stundas -> kaut kur pa vidu starp 11k un 12k

P.s. mans plāns nav aģitēt uz ktm/hbg/husq (2014+), bet atvērt cilvēkiem atvērt acis. Lūztošie austrieši ir kaut kāds divtūkstošā gada mīts.

Ne velti pasaulē ar šiem brauc daudzi un daudz.


Man ir pēdējo 3 gadu laikā bijuši 3 jauni KTM ražojumi no veikala.

Visi ar defektiem.

Viņi māk uztaisīt ļoti labu motociklu, bet vienmēr kaut ko salaiž dēlī un neizdara līdz galam, tāpat kā itāļi.

Vienmēr.

Moci labi, parametri labi, viss forši, bet vienmēr kaut kādi kasjaki, kas pašam lietotājam jārisina.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

endurists
03. Jan 2018, 22:40#1422

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


03 Jan 2018, 20:01:27 Archy96 rakstīja:

03 Jan 2018, 19:26:39 endurists rakstīja:

03 Jan 2018, 18:21:06 Negantelis rakstīja:
12.000 ar ktm bez remonta nav iespējams pat datorspēlē.

Nelej


ko Tu saproti ar remontu?
Kā jau minēju, esmu mainījis tikai gultņus, eļļas, bremžu uzlikas, motorā sajūga demferus pa 2 eur × 6gab. Un nesen nomainīju degvielas sūkni, kā arī pāris vadus salodēju - tie gan lūzt
Manam 294 stundas -> kaut kur pa vidu starp 11k un 12k

P.s. mans plāns nav aģitēt uz ktm/hbg/husq (2014+), bet atvērt cilvēkiem atvērt acis. Lūztošie austrieši ir kaut kāds divtūkstošā gada mīts.

Ne velti pasaulē ar šiem brauc daudzi un daudz.


Man ir pēdējo 3 gadu laikā bijuši 3 jauni KTM ražojumi no veikala.

Visi ar defektiem.

Viņi māk uztaisīt ļoti labu motociklu, bet vienmēr kaut ko salaiž dēlī un neizdara līdz galam, tāpat kā itāļi.

Vienmēr.

Moci labi, parametri labi, viss forši, bet vienmēr kaut kādi kasjaki, kas pašam lietotājam jārisina.


Es ar jau desmito gadu braucu ar KTM un gimenee, kopa kadi padsmit gab bijusi. un lielako dalu no tiem ir nacies vairak vai mazak paskruvet, bet nu .... japiesit pie koka, shis 500nieks ir izdevies. jau turpat 300 stundas/12kkm bez lishanas dzinejaa. tikai gultnji, bremzes un vadi aizluzushi.

p.s. te nav religijas topiks un nevelos glorificet so motociklu, tiri personigaa pieredze.

pps. -sai iricei nav garumzimes, piedodiet ja varat

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Archy96
03. Jan 2018, 23:35#1423

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

KTMam ir modeļi, kuri ir ļoti labi izdevušies, un modeļi, kuri nav tik labi izdevušies, gandrīz visiem ir pa kādam kasjakam, kam vairāk un kuram mazāk, man personīgi besij laukā, ka mocim, kurš maksā virs vidusmēra konkurentu cenas, ir dažkārt tādi sūda komponenti salikti kā ķīnas sovnarhozam, sākot ar elektroinstalāciju, slēdzīšiem , uc. sīkumiem. Tikai tagad ar 17 gadu viņi beidzot normālu elektrostarteri uztaisīja 2T motoram, kurš tāpat laiku pa laikam izgriež "pa tukšo", bet nu vismaz TĀDS progress

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
08. Jun 2018, 20:00#1424

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Jun 2018, 16:33:01 Raven_4T rakstīja:
Ko sakiet par ~ 2k ir iespējams atrast kādu DR350, XR600 vai DR-Z400E/K normālā stāvoklī.


Varbūt, ja paveicās.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kaspers22
10. Jun 2018, 21:25#1425

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)


10 Jun 2018, 19:07:22 Raven_4T rakstīja:
Pēc mēneša, diviem būs iekrāti tie ~ 1.9k - 2.3k eur. Jau laicīgi izskatīšu visus piedāvājumus. Žēl, ka vasara tik īsa. Kā jau minēju interesē DR350, XR600R vai DRZ400E/K (vieglā hard enduro versija). Var piedāvāt arī kaut ko citu līdzīgu līdz 130kg normālā stāvoklī.


Arī citas DRZ versijas var mierīgi iekļauties tajā vieglā Hard Enduro versijā






-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

karlsons
10. Jun 2018, 23:43#1426

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Pa 2k tas drz gaņauka būs miris un izsūks no maka vēl 1k eur

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

JohnyW
13. Jun 2018, 07:53#1427

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


12 Jun 2018, 16:52:57 Raven_4T rakstīja:
Vēl uzpeldēja CCM 644 DS kaut kas līdzīgs starp DR-Z400SM un KTM690 tik ar gaisa dzesi nez motors laikam ir no Suzuki XF650 kas ir ļoti līdzīgs DR650 tik laikam karburatori atšķiras. Budžetā arī ik kā iekļaujas, bet sausais svars ir 137kg nebūs smaga govs ? Ik tā jau DRZ-400SM ir tikai ~ 4,5kg vieglāks, bet KTM690SMR nedaudz smagāks. Varbūt kādam ir kas sakāms par šo japāni ar eiropiešu kažoku.

Vispār tas CCM 644 nav Hard enduro kategorijā - drīzāk Dual sport.
Dvižoks no DR650 2trās paaudzes - tas pats, kas Freevindam, kas pēc 2001mā nāca Eiropā, kad Eur3 homolugācijas norma neļāva vairs ievest jaunus DR650.
Dvižoks diezgan dzīvīgs. CCM izpildījumā drusku jaudīgāks, kā tas, kas iekš DR.
Ražoja Anglijā, un neko sliktu apr šo aparātu īpaši neviens neminēja. Cik nu kkādas atruhnas par vibrāciju vai ko, kas 1podniekam ir tikai normāli.

Offline

vlkpc
28. Jul 2018, 00:12#1428

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


12 Jun 2018, 16:52:57 Raven_4T rakstīja:
Vēl uzpeldēja CCM 644 DS kaut kas līdzīgs starp DR-Z400SM un KTM690 tik ar gaisa dzesi nez motors laikam ir no Suzuki XF650 kas ir ļoti līdzīgs DR650 tik laikam karburatori atšķiras. Budžetā arī ik kā iekļaujas, bet sausais svars ir 137kg nebūs smaga govs ? Ik tā jau DRZ-400SM ir tikai ~ 4,5kg vieglāks, bet KTM690SMR nedaudz smagāks. Varbūt kādam ir kas sakāms par šo japāni ar eiropiešu kažoku.


Dzinējs esot labāks par iepriekšējo paaudzi, bet frīvinda kārba man nepatika, diezgan kamazs. Moš CCM ir mazāka bedre starp 1. un 2. robu

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

Arvis
13. Aug 2018, 16:04#1429

Kopš: 10. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar: XL700V Honda Transalp

Piektdien nopirku wr400f

-----------------
Padaru savu ikdienu grūtu.

Offline

karlsons
14. Aug 2018, 09:15#1430

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


13 Aug 2018, 16:04:04 Arvis rakstīja:
Piektdien nopirku wr400f


Nu tad beidzot

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline