Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: 2005 CBR 1000RR vs. GSXR 1000

AutorsZiņojums
Kasparsky
15. Dec 2008, 16:02#1

Kopš: 12. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Honda

Sveiki! Esmu nolēmis upgreidoties uz litru, pieredze 4 gadi uz 600cm2. Esmu 196 cm garš un 100 kg. viegls. Mocis primāri paredzēts braukšanai pa pilsētu/šoseju. Nevaru izlemt ko ņemt Hondu vai Suzuku. Lūgums 05 gadu modeļu lietotājus sniegt savus komentārus par plusiem mīnusiem, ideāli jā kāds ir lietojis abus divus. Varbūt kāds vēl var ieteikt, kur skatīties močus ārpus lv (LT no USA neder) - pagaidām mazs vietējais piedāvājums. Paldies!

Offline

osiic
15. Dec 2008, 16:30#2

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

No taviem piemineetajiem izveeles modeljiem neviens nav slikts! Ir meegjinaati abi... Honda man personiigi likaas taada paliela un kluciiga. Suzuki taadaa zinjaa ir kaa ritenis - mazinjsh un viegls, bet protams ka veraas tik un taa labi Man domaat ka tavam augumam vareetu vairaak dereet Honda, jo pac esmu 190cm garsh un man likaas ka Zuzukjis ir taad mazinjsh - kaut gan personiigi vairaak patiik Suzuki... kaa saka - gaumes lieta. Laikam jau vairaak tev jaaskataas no LT - vari pie lietotaaja laurichh paintereseeties - vinjsh tev varees siikaak pastaastiit par iespeejaam iegaadaaties moci no LT

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Kasparsky
15. Dec 2008, 16:36#3

Kopš: 12. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Honda

Paldies par atbildi! Painteresēšos pie laurichh par LT. Vēl kādi komentāri? GSXR it kā vieglāk līkumos iet, taču CBR stabilāks...

Offline

osiic
15. Dec 2008, 16:54#4

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

A ja kas - ar taadu Hondu man liekas ka paarvietojaas lietotaajs security - taa ka vari apjautaaties kas un kaa

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

MIGs
15. Dec 2008, 17:09#5

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

GSXR it kā vieglāk līkumos iet, taču CBR stabilāks...
Hmmz, a kā tas ir domāts ?!

-----------------

Offline

osiic
15. Dec 2008, 17:11#6

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Droshi vien domaats taa: zuze labaak guldaas liikumos, bet CBR ir stabilaaks lielaa aatrumaa

[ Šo ziņu laboja osiic, 15 Dec 2008, 17:11:53 ]



-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Kasparsky
15. Dec 2008, 18:25#7

Kopš: 12. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Honda

Kas par straponu? Gribu sajust, kā ir braukt ar litru. Ja procesā kas pagarinās, tad vēl jo labāk.

Offline

semigall
15. Dec 2008, 20:00#8

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky


15 Dec 2008, 16:54:45 osiic rakstīja:
A ja kas - ar taadu Hondu man liekas ka paarvietojaas lietotaajs security - taa ka vari apjautaaties kas un kaa


viņam 07.gada

Offline

spoks
15. Dec 2008, 20:30#9

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


15 Dec 2008, 16:02:15 Kasparsky rakstīja:
Sveiki! Esmu nolēmis upgreidoties uz litru, pieredze 4 gadi uz 600cm2. Esmu 196 cm garš un 100 kg. viegls. Mocis primāri paredzēts braukšanai pa pilsētu/šoseju. Nevaru izlemt ko ņemt Hondu vai Suzuku. Lūgums 05 gadu modeļu lietotājus sniegt savus komentārus par plusiem mīnusiem, ideāli jā kāds ir lietojis abus divus. Varbūt kāds vēl var ieteikt, kur skatīties močus ārpus lv (LT no USA neder) - pagaidām mazs vietējais piedāvājums. Paldies!

palasi pie reizes šo topiku: http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=11798

[ Šo ziņu laboja spoks, 15 Dec 2008, 20:30:28 ]



-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

Kasparsky
15. Dec 2008, 21:45#10

Kopš: 12. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Honda

Nja, tas topiks nebij diez ko izsmeļošs. Ko tauta saka par šitiem eksemplāriem cenas ziņā:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto_transpor...n4AG0lmQFQ=.html
Neko nezinu daudz, trešdien skatīties iešu.

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto_transpor...n4AH05jQFw=.html

Šitas ir braukts sacensībās (Baltijas, C klase laikam), racing aptecētāji ar izgrieztu lampas vietu, šādas tādas skrambas. 19k km. Vai tādu pa trasi brauktu ikdienas lietošanā ir vērts ņemt? (Nojātība motoram/dakšām/vēl kam?)

Offline

Archy96
15. Dec 2008, 22:23#11

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Dec 2008, 21:45:49 Kasparsky rakstīja:
Nja, tas topiks nebij diez ko izsmeļošs. Ko tauta saka par šitiem eksemplāriem cenas ziņā:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto_transpor...n4AG0lmQFQ=.html
Neko nezinu daudz, trešdien skatīties iešu.

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto_transpor...n4AH05jQFw=.html

Šitas ir braukts sacensībās (Baltijas, C klase laikam), racing aptecētāji ar izgrieztu lampas vietu, šādas tādas skrambas. 19k km. Vai tādu pa trasi brauktu ikdienas lietošanā ir vērts ņemt? (Nojātība motoram/dakšām/vēl kam?)




Izteikšu savu viedokli, ko ņemt pats izdomāsi:
GSXRnull - vairāk trasei paredzēts aparāts nekā ikdienai, jaudīgs un agresīvs motors, "trakākais" savā klasē, slapjā laikā izteikti uzmanīgi ar gāzes ručku jāapietās. Vieglāks par cbr un arī vadāmība prasa pastiprinātu uzmanību. Kas man nepatīk gsxr - tā ir švakā konstrukcija, rāmis lūst pat pie nelieliem kritieniem, bet tas nu tā...
CBRnull - savukārt uz ikdienas lietošanu vairāk tendēts, vieglāka vadāmība, stabilāks, motors strādā laidenāk, ellastīgāk, , ļoti izturīgs, kā jau visas hondas,ērtāka sēdēšana. BET nav tik jaudīgs, kā suzuks uc. Bet tas ir ļoti relatīvi, par to jaudu - ikdienas lietošanai pilnīgi pietiek.
Nu vot tā apmēram

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Kasparsky
16. Dec 2008, 09:55#12

Kopš: 12. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Honda

Paldies!
Tāds jau līdzīgs viedoklis arī pa ārzemju forumiem izkristalizējas - GSXR huligāns ar attieksmi, CBR plūdenāks, "rāmāks". Izpētīs tā kārtīgi to CBR.

Offline

semigall
16. Dec 2008, 10:45#13

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky

Ja CBR Fireblade ir ar visu katalizatoru tad liekās "gauss" līdz kādiem 6 rpm. -bet tas viss ir tā relatīvi
kāds nu ir draivers uz moča
ja interesē 07.g fireblade PM varu uzjautāt čomam -šis it kā taisījās tirgot



Offline

osiic
16. Dec 2008, 11:40#14

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


16 Dec 2008, 09:55:25 Kasparsky rakstīja:
Paldies!
Tāds jau līdzīgs viedoklis arī pa ārzemju forumiem izkristalizējas - GSXR huligāns ar attieksmi, CBR plūdenāks, "rāmāks". Izpētīs tā kārtīgi to CBR.


Bet jebkuraa gadiijumaa iesaku pameegjinaat testbraucienaa abus mochus, jo iespeejams ka Tavas sajuutas peec testbrauciena buus krietni savaadaakas nekaa muusu ieteikumi

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Kasparsky
02. Apr 2009, 12:26#15

Kopš: 12. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Honda

Labāk vēlāk nekā nekad!
Paldies visiem, kuri dalījās iespaidos un padomos!
Ilgu pārdomu uz salīdzinājumu rezultātā šīs sezonas braucamais ir GSX-R 1000K6.
Slipper clutch darbībā i dikti laba štelle!

Offline

Motografs
02. Apr 2009, 13:02#16

Kopš: 09. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 69

Braucu ar: KTM 690 SM

Apsveicu! Pats neesmu superbaika braucējs, bet 2005. un 2006. gadā visa starptautiskā (autoritatīvā) moto prese GSXR vērtēja kā izteikti (!) labāko litra klasē.

-----------------
KTM valda štrāses un ofroudus.

Offline