Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Diskusija par 2 Taktu krosiniekiem

AutorsZiņojums
endurists
26. Jan 2009, 10:19#1

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Sveiki, tā kā vakar bez nopietna iemesla atkāvās brāļa Yamaha YZ 250 divtaktnieks (tikai 9 motorstundas pēc kap.remonta - lūgums visiem kam ir bijusi pieredze padalīties zināšanās par divtaktu bracamo īpatnībām aukstākā laikā.
Šim konkrētajam eksemplāram izskatījās, ka virzulis bija sācis ķīlēt, pēc tam lūza gredzens, kas sabojāja virzulu un arī cilindru. Eļļas attiecība tika jaukta pēc manuāļa datiem un īpaši pārgriezts arī netika. Kādi viedokļi?!?!

[ Šo ziņu laboja endurists, 26 Jan 2009, 10:19:26 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

ggg
26. Jan 2009, 10:35#2

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505

ja ir lētais virzuls gadās kad gredzenu "šponka"izkrīt,gredzens sagriežas un iebrauc cilindra lūkā..

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

bezpvn
26. Jan 2009, 10:41#3

Kopš: 19. Jan 2009

Ziņojumi: 146

Braucu ar:

Dzeses šķidrums bija,un sūknis strādā?

Offline

kurbuls
26. Jan 2009, 12:50#4

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Visticamaakais, ka virzulis.

-----------------
per rectum ad astra

Offline

endurists
26. Jan 2009, 13:45#5

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


26 Jan 2009, 12:50:36 kurbuls rakstīja:
Visticamaakais, ka virzulis.


Paskatīšos vai tapiņa vēl ir vietā.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

elf
26. Jan 2009, 14:55#6

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Metāla gredzeni tā vienkārši nelūst,jāmeklē problēmas kas palīdzēja...Vai bij pareizā atstarpe starp cilindru un virzuli? Bez redzēšanas jau grūti spriest...

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

MIGs
26. Jan 2009, 15:08#7

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Liesos nesaķēri ?!
Kas ar eļļosanos, dzesēšanu ?

-----------------

Offline

kurbuls
26. Jan 2009, 15:49#8

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


26 Jan 2009, 13:45:25 endurists rakstīja:

26 Jan 2009, 12:50:36 kurbuls rakstīja:
Visticamaakais, ka virzulis.


Paskatīšos vai tapiņa vēl ir vietā.

Ir bijusi dariishana ar nekvalitatiiviem orgjinaalajiem 4T virzuljiem. Gredzenus lauza kaa seerkocinjus

-----------------
per rectum ad astra

Offline

bezpvn
26. Jan 2009, 16:00#9

Kopš: 19. Jan 2009

Ziņojumi: 146

Braucu ar:

A kā var salauzt 4t gredzenus?Un dēļkā lūzt,materiāls sūdīgs?2tahtam aukstā laikā bij treknāks jātaisa lai pabrauktu.

[ Šo ziņu laboja bezpvn, 26 Jan 2009, 16:02:37 ]

Offline

kurbuls
26. Jan 2009, 16:17#10

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Gredzena vieta bish defektiiva bija.

-----------------
per rectum ad astra

Offline

bezpvn
26. Jan 2009, 16:27#11

Kopš: 19. Jan 2009

Ziņojumi: 146

Braucu ar:

Tipa v veida?

Offline

endurists
26. Jan 2009, 16:36#12

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


26 Jan 2009, 15:08:48 MIGs rakstīja:
Liesos nesaķēri ?!
Kas ar eļļosanos, dzesēšanu ?


Motors bija pēc kap.remonta. taisīja iekš MaxMoto - tā ka ar dzesi un eļļošanu vajadzēja būt Ok - tagad protams nāksies vēlreiz pārbaudīt. Ir nelielas aizdomas par "liesajiem" - vai ir kautkādas noteiktas darbības, pārregulācijas un utt. aukstākam laikam?

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

kurbuls
26. Jan 2009, 16:40#13

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


26 Jan 2009, 16:36:16 endurists rakstīja:

26 Jan 2009, 15:08:48 MIGs rakstīja:
Liesos nesaķēri ?!
Kas ar eļļosanos, dzesēšanu ?


Motors bija pēc kap.remonta. taisīja iekš MaxMoto - tā ka ar dzesi un eļļošanu vajadzēja būt Ok - tagad protams nāksies vēlreiz pārbaudīt. Ir nelielas aizdomas par "liesajiem" - vai ir kautkādas noteiktas darbības, pārregulācijas un utt. aukstākam laikam?

Aukstaa laika jaaliek resnaaka diize un jaamanipulee ar adatu. Kadreiz savam 2t reguleeshanu veicu 4-5 reizes gadaa

-----------------
per rectum ad astra

Offline

shkapars
26. Jan 2009, 16:48#14

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

man pēc manuāļa ir no 5 C jāliek vienu izmēru resnāka galvenā dīze, pie -15C 2us izmērus resnāka, un abos gadījumos jāceļ adata par 1u uz augšu. man it kā 4T, bet nu gaisa īpašības no tā jau nemainās. 2T ir vēl jūtīgāks uz šito. apskaties sveci kādā krāsā, zināsi ir bijis liesais vai nē.

Offline

endurists
26. Jan 2009, 16:50#15

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


26 Jan 2009, 16:48:42 shkapars rakstīja:
man pēc manuāļa ir no 5 C jāliek vienu izmēru resnāka galvenā dīze, pie -15C 2us izmērus resnāka, un abos gadījumos jāceļ adata par 1u uz augšu. man it kā 4T, bet nu gaisa īpašības no tā jau nemainās. 2T ir vēl jūtīgāks uz šito. apskaties sveci kādā krāsā, zināsi ir bijis liesais vai nē.


Kāda krāsa liesajam un kāda ja nav bijis???

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

shkapars
26. Jan 2009, 16:50#16

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

liess - pelēka, normāls - brūna, trekns - melna

Offline

endurists
26. Jan 2009, 16:52#17

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


26 Jan 2009, 16:50:54 shkapars rakstīja:
liess - pelēka, normāls - brūna, trekns - melna



OK, tulīt būs kontrolzvans uz Talsiem

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

peecis
26. Jan 2009, 17:04#18

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


26 Jan 2009, 16:48:42 shkapars rakstīja:
man pēc manuāļa ir no 5 C jāliek vienu izmēru resnāka galvenā dīze, pie -15C 2us izmērus resnāka, un abos gadījumos jāceļ adata par 1u uz augšu. man it kā 4T, bet nu gaisa īpašības no tā jau nemainās. 2T ir vēl jūtīgāks uz šito. apskaties sveci kādā krāsā, zināsi ir bijis liesais vai nē.


braucot ar paaraak liesu maisiijumu var buut tika baisas sekas?
ok, ar treknu rodaas uzdegumi, no liesa mopeeds meedza paarkarst, bet tieshaam tikai deelj maisiijuma meedz kaut kas palidot?

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

shkapars
26. Jan 2009, 17:09#19

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

jā, virzuļi sadeg. arī baikam nomainot trubu un gaisa filtru, nenoregulējot degmaisījumu var nokaut motoru.

2T jau vēl bīstamāk, liesāks degmaisījums = mazāk eļļa

[ Šo ziņu laboja shkapars, 26 Jan 2009, 17:11:17 ]

Offline

kurbuls
26. Jan 2009, 17:12#20

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Kaartiigi liesie parasti beidzas paarlauztu vai caurumainu virzuli. Sen gan nav dzirdeets. Biezhaak gan var atrauts ilgstoshi velkot augstaa paarnesumaa ar augstiem apgriezieniem

[ Šo ziņu laboja kurbuls, 26 Jan 2009, 17:12:50 ]



-----------------
per rectum ad astra

Offline