Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW F650

AutorsZiņojums
kasparellok
20. Oct 2017, 20:10#161

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 170

Braucu ar: honda africa tvin


20 Oct 2017, 20:06:03 dzidars rakstīja:

20 Oct 2017, 20:05:16 kasparellok rakstīja:

20 Oct 2017, 19:28:30 dzidars rakstīja:

20 Oct 2017, 19:21:44 kasparellok rakstīja:
help kas palidzes amatierim. ka nolikt pareizi aizdedzi pec startera rulisu un zobrata maiņas.

Noņem vārstu vāku,uzliec sadalenes uz atzīmēm-tur zobratos ir strīpas,sagriez lai abiem zonbratiem strīpas ir paralēli galvas malai.Un tad uzliec atpakaļ zobratu uz ķīļa,un tad liec virsū magnētu tā-lai izcilnis uz magnēta ir pret lasītāju. nu neko jau un tas tiesam pec rulisu mainas. ari tad ja magnets uz vienas pozicijas fiksejas
te es netiksu gala.nesmu tads specs.

Nekā sarežģīta!!!
vari palidzet. esmu galdnieks buvgaldnieks no koka moci varu uzkilet bet parejais te man sveš

Offline

dzidars
20. Oct 2017, 20:12#162

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


20 Oct 2017, 20:10:16 kasparellok rakstīja:

20 Oct 2017, 20:06:03 dzidars rakstīja:

20 Oct 2017, 20:05:16 kasparellok rakstīja:

20 Oct 2017, 19:28:30 dzidars rakstīja:

20 Oct 2017, 19:21:44 kasparellok rakstīja:
help kas palidzes amatierim. ka nolikt pareizi aizdedzi pec startera rulisu un zobrata maiņas.

Noņem vārstu vāku,uzliec sadalenes uz atzīmēm-tur zobratos ir strīpas,sagriez lai abiem zonbratiem strīpas ir paralēli galvas malai.Un tad uzliec atpakaļ zobratu uz ķīļa,un tad liec virsū magnētu tā-lai izcilnis uz magnēta ir pret lasītāju. nu neko jau un tas tiesam pec rulisu mainas. ari tad ja magnets uz vienas pozicijas fiksejas
te es netiksu gala.nesmu tads specs.

Nekā sarežģīta!!!
vari palidzet. esmu galdnieks buvgaldnieks no koka moci varu uzkilet bet parejais te man sveš

Varu caur wacapu videozvanu pastāstīt.
Ir tev wacaps?

Offline

Gantais
29. Oct 2017, 17:06#163

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2614

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400

Kungi... nepieciešams service manual priekš F650 1995 gada.
Internātā visur $ prasa

Jābūt takš arī kkur pa freju

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Gantais
29. Oct 2017, 17:28#164

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2614

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400

Gs manuālis ir pieejams, jā, to es arī atradu, bet tas jau ir savādāks, dzinēs citāds.

Paskatīšos kas tajos rusiš lapā

Paldies

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

dzidars
03. Nov 2017, 13:47#165

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


20 Oct 2017, 20:10:16 kasparellok rakstīja:

20 Oct 2017, 20:06:03 dzidars rakstīja:

20 Oct 2017, 20:05:16 kasparellok rakstīja:

20 Oct 2017, 19:28:30 dzidars rakstīja:

20 Oct 2017, 19:21:44 kasparellok rakstīja:
help kas palidzes amatierim. ka nolikt pareizi aizdedzi pec startera rulisu un zobrata maiņas.

Noņem vārstu vāku,uzliec sadalenes uz atzīmēm-tur zobratos ir strīpas,sagriez lai abiem zonbratiem strīpas ir paralēli galvas malai.Un tad uzliec atpakaļ zobratu uz ķīļa,un tad liec virsū magnētu tā-lai izcilnis uz magnēta ir pret lasītāju. nu neko jau un tas tiesam pec rulisu mainas. ari tad ja magnets uz vienas pozicijas fiksejas
te es netiksu gala.nesmu tads specs.

Nekā sarežģīta!!!
vari palidzet. esmu galdnieks buvgaldnieks no koka moci varu uzkilet bet parejais te man sveš

Nu kā Tev beidzās ar tā atzīmēm?

Offline

Gantais
03. Nov 2017, 16:13#166

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2614

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400

Pag... a kāds te vispār sakars ar aizdedzes momentu, ja tika mainīts startera zobrats ar apsteidzēj/rullīšu mehānismu!?
Ģenerators uz savas ass liekās uz šponkas, to savādāk pat gribŗdams neuzliksi, ja šponka būs ielikta, protams
A pārējais, mainot startera zobratu, tur ir nesaistīts ar aizdedzes momentu, metkām, ķēdi, sadalenēm, stūri, ratiem, sēdekli....

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

dzidars
03. Nov 2017, 17:55#167

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


03 Nov 2017, 16:13:52 Gantais rakstīja:
Pag... a kāds te vispār sakars ar aizdedzes momentu, ja tika mainīts startera zobrats ar apsteidzēj/rullīšu mehānismu!?
Ģenerators uz savas ass liekās uz šponkas, to savādāk pat gribŗdams neuzliksi, ja šponka būs ielikta, protams
A pārējais, mainot startera zobratu, tur ir nesaistīts ar aizdedzes momentu, metkām, ķēdi, sadalenēm, stūri, ratiem, sēdekli....

Tas rullīšu mehānisms ir pieskrūvēts ar speciālu korpusu ar 8 skrūvēm.Starp skrūvēm attālumi ir vienādi.Līdz ar to,lielo magnētu kopā ar tiem rullīšiem,var pieskrūvēt pie tā korpusa,kuru liek uz šponkas(kā tu saki) astoņos veidos.Tas ir ja pirms izārdīšanas neatzīmē kā bija stāvoklis.Pašam tā arī bija.
Un ja uzliksi nepareizi-aizdedzes lasītājs vairs nesapasēs.

Offline

dzidars
03. Nov 2017, 18:01#168

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin

https://www.ebay.com/itm/93-00-BMW-F650-FUNDURO...OR-/131875130313

Bilde ieskatam.

Offline

kasparellok
05. Nov 2017, 09:04#169

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 170

Braucu ar: honda africa tvin


03 Nov 2017, 17:55:45 dzidars rakstīja:

03 Nov 2017, 16:13:52 Gantais rakstīja:
Pag... a kāds te vispār sakars ar aizdedzes momentu, ja tika mainīts startera zobrats ar apsteidzēj/rullīšu mehānismu!?
Ģenerators uz savas ass liekās uz šponkas, to savādāk pat gribŗdams neuzliksi, ja šponka būs ielikta, protams
A pārējais, mainot startera zobratu, tur ir nesaistīts ar aizdedzes momentu, metkām, ķēdi, sadalenēm, stūri, ratiem, sēdekli....

Tas rullīšu mehānisms ir pieskrūvēts ar speciālu korpusu ar 8 skrūvēm.Starp skrūvēm attālumi ir vienādi.Līdz ar to,lielo magnētu kopā ar tiem rullīšiem,var pieskrūvēt pie tā korpusa,kuru liek uz šponkas(kā tu saki) astoņos veidos.Tas ir ja pirms izārdīšanas neatzīmē kā bija stāvoklis.Pašam tā arī bija.
Un ja uzliksi nepareizi-aizdedzes lasītājs vairs nesapasēs.
kas ir šponka

Offline

kasparellok
05. Nov 2017, 09:08#170

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 170

Braucu ar: honda africa tvin


05 Nov 2017, 09:04:54 kasparellok rakstīja:

03 Nov 2017, 17:55:45 dzidars rakstīja:

03 Nov 2017, 16:13:52 Gantais rakstīja:
Pag... a kāds te vispār sakars ar aizdedzes momentu, ja tika mainīts startera zobrats ar apsteidzēj/rullīšu mehānismu!?
Ģenerators uz savas ass liekās uz šponkas, to savādāk pat gribŗdams neuzliksi, ja šponka būs ielikta, protams
A pārējais, mainot startera zobratu, tur ir nesaistīts ar aizdedzes momentu, metkām, ķēdi, sadalenēm, stūri, ratiem, sēdekli....

Tas rullīšu mehānisms ir pieskrūvēts ar speciālu korpusu ar 8 skrūvēm.Starp skrūvēm attālumi ir vienādi.Līdz ar to,lielo magnētu kopā ar tiem rullīšiem,var pieskrūvēt pie tā korpusa,kuru liek uz šponkas(kā tu saki) astoņos veidos.Tas ir ja pirms izārdīšanas neatzīmē kā bija stāvoklis.Pašam tā arī bija.
Un ja uzliksi nepareizi-aizdedzes lasītājs vairs nesapasēs.
kas ir šponka
un kā atrast to pareizo poziciju vienu no 8

Offline

maniac
05. Nov 2017, 10:19#171

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4574

Braucu ar: FJR, XT600


05 Nov 2017, 09:04:54 kasparellok rakstīja:

03 Nov 2017, 17:55:45 dzidars rakstīja:

03 Nov 2017, 16:13:52 Gantais rakstīja:
Pag... a kāds te vispār sakars ar aizdedzes momentu, ja tika mainīts startera zobrats ar apsteidzēj/rullīšu mehānismu!?
Ģenerators uz savas ass liekās uz šponkas, to savādāk pat gribŗdams neuzliksi, ja šponka būs ielikta, protams
A pārējais, mainot startera zobratu, tur ir nesaistīts ar aizdedzes momentu, metkām, ķēdi, sadalenēm, stūri, ratiem, sēdekli....

Tas rullīšu mehānisms ir pieskrūvēts ar speciālu korpusu ar 8 skrūvēm.Starp skrūvēm attālumi ir vienādi.Līdz ar to,lielo magnētu kopā ar tiem rullīšiem,var pieskrūvēt pie tā korpusa,kuru liek uz šponkas(kā tu saki) astoņos veidos.Tas ir ja pirms izārdīšanas neatzīmē kā bija stāvoklis.Pašam tā arī bija.
Un ja uzliksi nepareizi-aizdedzes lasītājs vairs nesapasēs.
kas ir šponka

Latviski - ierievis jeb drošuma ķīlis. Ir arī citi varianti:
https://www.letonika.lv/groups/default.aspx?cid...D0%B0&h=3640

-----------------

Offline

dzidars
05. Nov 2017, 12:59#172

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


05 Nov 2017, 09:08:00 kasparellok rakstīja:

05 Nov 2017, 09:04:54 kasparellok rakstīja:

03 Nov 2017, 17:55:45 dzidars rakstīja:

03 Nov 2017, 16:13:52 Gantais rakstīja:
Pag... a kāds te vispār sakars ar aizdedzes momentu, ja tika mainīts startera zobrats ar apsteidzēj/rullīšu mehānismu!?
Ģenerators uz savas ass liekās uz šponkas, to savādāk pat gribŗdams neuzliksi, ja šponka būs ielikta, protams
A pārējais, mainot startera zobratu, tur ir nesaistīts ar aizdedzes momentu, metkām, ķēdi, sadalenēm, stūri, ratiem, sēdekli....

Tas rullīšu mehānisms ir pieskrūvēts ar speciālu korpusu ar 8 skrūvēm.Starp skrūvēm attālumi ir vienādi.Līdz ar to,lielo magnētu kopā ar tiem rullīšiem,var pieskrūvēt pie tā korpusa,kuru liek uz šponkas(kā tu saki) astoņos veidos.Tas ir ja pirms izārdīšanas neatzīmē kā bija stāvoklis.Pašam tā arī bija.
Un ja uzliksi nepareizi-aizdedzes lasītājs vairs nesapasēs.
kas ir šponka
un kā atrast to pareizo poziciju vienu no 8

Vēl nesariktēji?
Izskrūvē sveci,uzgriez virzuli līdz augšai,liekot virsū magnētu uz ass ar ķīli-pret aizdedzes lasītāju jābūt uz magnēta izcilnim.Ja nav-pārliec pa caurumiem.

Offline

kasparellok
05. Nov 2017, 17:39#173

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 170

Braucu ar: honda africa tvin


05 Nov 2017, 12:59:13 dzidars rakstīja:

05 Nov 2017, 09:08:00 kasparellok rakstīja:

05 Nov 2017, 09:04:54 kasparellok rakstīja:

03 Nov 2017, 17:55:45 dzidars rakstīja:

03 Nov 2017, 16:13:52 Gantais rakstīja:
Pag... a kāds te vispār sakars ar aizdedzes momentu, ja tika mainīts startera zobrats ar apsteidzēj/rullīšu mehānismu!?
Ģenerators uz savas ass liekās uz šponkas, to savādāk pat gribŗdams neuzliksi, ja šponka būs ielikta, protams
A pārējais, mainot startera zobratu, tur ir nesaistīts ar aizdedzes momentu, metkām, ķēdi, sadalenēm, stūri, ratiem, sēdekli....

Tas rullīšu mehānisms ir pieskrūvēts ar speciālu korpusu ar 8 skrūvēm.Starp skrūvēm attālumi ir vienādi.Līdz ar to,lielo magnētu kopā ar tiem rullīšiem,var pieskrūvēt pie tā korpusa,kuru liek uz šponkas(kā tu saki) astoņos veidos.Tas ir ja pirms izārdīšanas neatzīmē kā bija stāvoklis.Pašam tā arī bija.
Un ja uzliksi nepareizi-aizdedzes lasītājs vairs nesapasēs.
kas ir šponka
un kā atrast to pareizo poziciju vienu no 8

Vēl nesariktēji?
Izskrūvē sveci,uzgriez virzuli līdz augšai,liekot virsū magnētu uz ass ar ķīli-pret aizdedzes lasītāju jābūt uz magnēta izcilnim.Ja nav-pārliec pa caurumiem.
vel ne strādaju jau 3 menesi bez brivdienam. ceru ka nakosgad piekersos.

Offline

kasparellok
05. Nov 2017, 17:45#174

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 170

Braucu ar: honda africa tvin


05 Nov 2017, 17:39:30 kasparellok rakstīja:

05 Nov 2017, 12:59:13 dzidars rakstīja:

05 Nov 2017, 09:08:00 kasparellok rakstīja:

05 Nov 2017, 09:04:54 kasparellok rakstīja:

03 Nov 2017, 17:55:45 dzidars rakstīja:

03 Nov 2017, 16:13:52 Gantais rakstīja:
Pag... a kāds te vispār sakars ar aizdedzes momentu, ja tika mainīts startera zobrats ar apsteidzēj/rullīšu mehānismu!?
Ģenerators uz savas ass liekās uz šponkas, to savādāk pat gribŗdams neuzliksi, ja šponka būs ielikta, protams
A pārējais, mainot startera zobratu, tur ir nesaistīts ar aizdedzes momentu, metkām, ķēdi, sadalenēm, stūri, ratiem, sēdekli....

Tas rullīšu mehānisms ir pieskrūvēts ar speciālu korpusu ar 8 skrūvēm.Starp skrūvēm attālumi ir vienādi.Līdz ar to,lielo magnētu kopā ar tiem rullīšiem,var pieskrūvēt pie tā korpusa,kuru liek uz šponkas(kā tu saki) astoņos veidos.Tas ir ja pirms izārdīšanas neatzīmē kā bija stāvoklis.Pašam tā arī bija.
Un ja uzliksi nepareizi-aizdedzes lasītājs vairs nesapasēs.
kas ir šponka
un kā atrast to pareizo poziciju vienu no 8

Vēl nesariktēji?
Izskrūvē sveci,uzgriez virzuli līdz augšai,liekot virsū magnētu uz ass ar ķīli-pret aizdedzes lasītāju jābūt uz magnēta izcilnim.Ja nav-pārliec pa caurumiem.
vel ne strādaju jau 3 menesi bez brivdienam. ceru ka nakosgad piekersos.
manam uz magneta ir 6 izci,l,ni

Offline

dzidars
05. Nov 2017, 19:34#175

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


05 Nov 2017, 17:45:54 kasparellok rakstīja:

05 Nov 2017, 17:39:30 kasparellok rakstīja:

05 Nov 2017, 12:59:13 dzidars rakstīja:

05 Nov 2017, 09:08:00 kasparellok rakstīja:

05 Nov 2017, 09:04:54 kasparellok rakstīja:

03 Nov 2017, 17:55:45 dzidars rakstīja:

03 Nov 2017, 16:13:52 Gantais rakstīja:
Pag... a kāds te vispār sakars ar aizdedzes momentu, ja tika mainīts startera zobrats ar apsteidzēj/rullīšu mehānismu!?
Ģenerators uz savas ass liekās uz šponkas, to savādāk pat gribŗdams neuzliksi, ja šponka būs ielikta, protams
A pārējais, mainot startera zobratu, tur ir nesaistīts ar aizdedzes momentu, metkām, ķēdi, sadalenēm, stūri, ratiem, sēdekli....

Tas rullīšu mehānisms ir pieskrūvēts ar speciālu korpusu ar 8 skrūvēm.Starp skrūvēm attālumi ir vienādi.Līdz ar to,lielo magnētu kopā ar tiem rullīšiem,var pieskrūvēt pie tā korpusa,kuru liek uz šponkas(kā tu saki) astoņos veidos.Tas ir ja pirms izārdīšanas neatzīmē kā bija stāvoklis.Pašam tā arī bija.
Un ja uzliksi nepareizi-aizdedzes lasītājs vairs nesapasēs.
kas ir šponka
un kā atrast to pareizo poziciju vienu no 8

Vēl nesariktēji?
Izskrūvē sveci,uzgriez virzuli līdz augšai,liekot virsū magnētu uz ass ar ķīli-pret aizdedzes lasītāju jābūt uz magnēta izcilnim.Ja nav-pārliec pa caurumiem.
vel ne strādaju jau 3 menesi bez brivdienam. ceru ka nakosgad piekersos.
manam uz magneta ir 6 izci,l,ni

Kura gada viņš ir?F 650 GS ?

Offline

kasparellok
05. Nov 2017, 20:01#176

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 170

Braucu ar: honda africa tvin


05 Nov 2017, 19:34:14 dzidars rakstīja:

05 Nov 2017, 17:45:54 kasparellok rakstīja:

05 Nov 2017, 17:39:30 kasparellok rakstīja:

05 Nov 2017, 12:59:13 dzidars rakstīja:

05 Nov 2017, 09:08:00 kasparellok rakstīja:

05 Nov 2017, 09:04:54 kasparellok rakstīja:

03 Nov 2017, 17:55:45 dzidars rakstīja:

03 Nov 2017, 16:13:52 Gantais rakstīja:
Pag... a kāds te vispār sakars ar aizdedzes momentu, ja tika mainīts startera zobrats ar apsteidzēj/rullīšu mehānismu!?
Ģenerators uz savas ass liekās uz šponkas, to savādāk pat gribŗdams neuzliksi, ja šponka būs ielikta, protams
A pārējais, mainot startera zobratu, tur ir nesaistīts ar aizdedzes momentu, metkām, ķēdi, sadalenēm, stūri, ratiem, sēdekli....

Tas rullīšu mehānisms ir pieskrūvēts ar speciālu korpusu ar 8 skrūvēm.Starp skrūvēm attālumi ir vienādi.Līdz ar to,lielo magnētu kopā ar tiem rullīšiem,var pieskrūvēt pie tā korpusa,kuru liek uz šponkas(kā tu saki) astoņos veidos.Tas ir ja pirms izārdīšanas neatzīmē kā bija stāvoklis.Pašam tā arī bija.
Un ja uzliksi nepareizi-aizdedzes lasītājs vairs nesapasēs.
kas ir šponka
un kā atrast to pareizo poziciju vienu no 8

Vēl nesariktēji?
Izskrūvē sveci,uzgriez virzuli līdz augšai,liekot virsū magnētu uz ass ar ķīli-pret aizdedzes lasītāju jābūt uz magnēta izcilnim.Ja nav-pārliec pa caurumiem.
vel ne strādaju jau 3 menesi bez brivdienam. ceru ka nakosgad piekersos.
manam uz magneta ir 6 izci,l,ni

Kura gada viņš ir?F 650 GS ?
2003

Offline

mexa
05. Nov 2017, 21:42#177

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5981

Braucu ar: VT


05 Nov 2017, 12:59:13 dzidars rakstīja:

05 Nov 2017, 09:08:00 kasparellok rakstīja:

05 Nov 2017, 09:04:54 kasparellok rakstīja:

03 Nov 2017, 17:55:45 dzidars rakstīja:

03 Nov 2017, 16:13:52 Gantais rakstīja:
Pag... a kāds te vispār sakars ar aizdedzes momentu, ja tika mainīts startera zobrats ar apsteidzēj/rullīšu mehānismu!?
Ģenerators uz savas ass liekās uz šponkas, to savādāk pat gribŗdams neuzliksi, ja šponka būs ielikta, protams
A pārējais, mainot startera zobratu, tur ir nesaistīts ar aizdedzes momentu, metkām, ķēdi, sadalenēm, stūri, ratiem, sēdekli....

Tas rullīšu mehānisms ir pieskrūvēts ar speciālu korpusu ar 8 skrūvēm.Starp skrūvēm attālumi ir vienādi.Līdz ar to,lielo magnētu kopā ar tiem rullīšiem,var pieskrūvēt pie tā korpusa,kuru liek uz šponkas(kā tu saki) astoņos veidos.Tas ir ja pirms izārdīšanas neatzīmē kā bija stāvoklis.Pašam tā arī bija.
Un ja uzliksi nepareizi-aizdedzes lasītājs vairs nesapasēs.
kas ir šponka
un kā atrast to pareizo poziciju vienu no 8

Vēl nesariktēji?
Izskrūvē sveci,uzgriez virzuli līdz augšai,liekot virsū magnētu uz ass ar ķīli-pret aizdedzes lasītāju jābūt uz magnēta izcilnim.Ja nav-pārliec pa caurumiem.


Tu zini toch ka shaja gadijuma tas buus tas ko aarsts teica? Vai taa liekas? Taa nav kontaktu aizdedze, elektroniskaa dara taa- orienteejas klokenes signaalaa, lai buutu 1 pipuks vai vairaaki dazaadi, algoritmu mees neizskatam, bet ir normala prakse likt to "metku/pipuku" noteiktos graados pirms TDC, jeb ECU nolasa to vienu piemeram-saprot, ahaa, 23 graadi liidz TDC, ok, skatamies cik RPM, kalkulejam pec kada laika buus TDC, un pieliekam aizdedzes apsteidzi, cik vajag.

Ja ir taa ka tas pipuks staavees ap TDC pec gramatas, ok , ja aizdomas ka taa buutu jabut tad uzzini precizi, citadi cilveks balstisies uz "aizdomam" ne faktiem

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

dzidars
05. Nov 2017, 22:09#178

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


05 Nov 2017, 21:42:31 mexa rakstīja:

05 Nov 2017, 12:59:13 dzidars rakstīja:

05 Nov 2017, 09:08:00 kasparellok rakstīja:

05 Nov 2017, 09:04:54 kasparellok rakstīja:

03 Nov 2017, 17:55:45 dzidars rakstīja:

03 Nov 2017, 16:13:52 Gantais rakstīja:
Pag... a kāds te vispār sakars ar aizdedzes momentu, ja tika mainīts startera zobrats ar apsteidzēj/rullīšu mehānismu!?
Ģenerators uz savas ass liekās uz šponkas, to savādāk pat gribŗdams neuzliksi, ja šponka būs ielikta, protams
A pārējais, mainot startera zobratu, tur ir nesaistīts ar aizdedzes momentu, metkām, ķēdi, sadalenēm, stūri, ratiem, sēdekli....

Tas rullīšu mehānisms ir pieskrūvēts ar speciālu korpusu ar 8 skrūvēm.Starp skrūvēm attālumi ir vienādi.Līdz ar to,lielo magnētu kopā ar tiem rullīšiem,var pieskrūvēt pie tā korpusa,kuru liek uz šponkas(kā tu saki) astoņos veidos.Tas ir ja pirms izārdīšanas neatzīmē kā bija stāvoklis.Pašam tā arī bija.
Un ja uzliksi nepareizi-aizdedzes lasītājs vairs nesapasēs.
kas ir šponka
un kā atrast to pareizo poziciju vienu no 8

Vēl nesariktēji?
Izskrūvē sveci,uzgriez virzuli līdz augšai,liekot virsū magnētu uz ass ar ķīli-pret aizdedzes lasītāju jābūt uz magnēta izcilnim.Ja nav-pārliec pa caurumiem.


Tu zini toch ka shaja gadijuma tas buus tas ko aarsts teica? Vai taa liekas? Taa nav kontaktu aizdedze, elektroniskaa dara taa- orienteejas klokenes signaalaa, lai buutu 1 pipuks vai vairaaki dazaadi, algoritmu mees neizskatam, bet ir normala prakse likt to "metku/pipuku" noteiktos graados pirms TDC, jeb ECU nolasa to vienu piemeram-saprot, ahaa, 23 graadi liidz TDC, ok, skatamies cik RPM, kalkulejam pec kada laika buus TDC, un pieliekam aizdedzes apsteidzi, cik vajag.

Ja ir taa ka tas pipuks staavees ap TDC pec gramatas, ok , ja aizdomas ka taa buutu jabut tad uzzini precizi, citadi cilveks balstisies uz "aizdomam" ne faktiem

Paskaties lūdzu googlē kāds ir BMW F650 magnēts.Viņam ir tikai viens izcilnis-lasītājam.Un viņu nevar pa dažiem grādiem palikt uz vienu vai otru pusi.Pareizi viņu var uzlikt tikai vienā pozīcijā.Pārējās septiņas pozīcijas izmainās pa 45 grādiem.Tur nav tā-ka var regulēt to magnētu pa vienu vai diviem zobiem uz priekšu vai atpakaļ.
Bilde ieskatam!!!
https://www.ebay.ie/itm/00-Bmw-F650-Funduro-Eng...h=item3ad3ee6341
Bet šim GS modelim tikko skatījos-ir seši tie izciļņi un sešas skrūves.Katram skrūves caurumam pretī ir izcilnis.Tātad pēc idejas viņam jāder jebkurā variantā no sešiem varianthttps://www.ebay.co.uk/itm/BMW-F650GS-F650-GS-0...9343135iem.Bilde ieskatam!!!
Ja tu saki,ka viņš tev rūc,tad ir citur vaina.Jo manam vecajam,ar vienu lasītāju,ja nebija pareizi uzlikts-viņu pat piedarbināt nevarēja.Šķaudīja pa visiem galiem un viss.Bet ja tev rūc,tad magnēts ir pareizi.Es biju iedomājies,ka tavam ir tāds pats kāds ir vecajam F650.Bet tavam viņu pat nepareizi nevar uzlikt.

[ Šo ziņu laboja dzidars, 05 Nov 2017, 22:12:31 ]

Offline

mexa
05. Nov 2017, 22:19#179

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5981

Braucu ar: VT

Man viens staav ar vairakam, runa par rupnicas noradi, nevis iedomatu magneta virzienu, iisumaa-kas teica ka magnetam ir jabut ap TDC kad uzstada? Te runa iet par advancetu spaini, nevis skuuteri vai deltu kam nav kalkulacijas, bet tupa trigeris no magneeta. Ja tas teikts manuali-ok, ja metodom tika-ok, bet atkal cik modofikacijam var pieskaitiit to vienu gadijumu. Tapeec arii cepos, ka ja tavai idejai par magneta nostadni nav manualii rakstita, vai entajiem motoriem no 650, ar vienu trigeri ir pec pieredzes bijis taa, tad ok, citaadi maldinaashana, bazhot maisaa dazadus signala apstrades algoritmus

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

dzidars
05. Nov 2017, 22:29#180

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


05 Nov 2017, 22:19:07 mexa rakstīja:
Man viens staav ar vairakam, runa par rupnicas noradi, nevis iedomatu magneta virzienu, iisumaa-kas teica ka magnetam ir jabut ap TDC kad uzstada? Te runa iet par advancetu spaini, nevis skuuteri vai deltu kam nav kalkulacijas, bet tupa trigeris no magneeta. Ja tas teikts manuali-ok, ja metodom tika-ok, bet atkal cik modofikacijam var pieskaitiit to vienu gadijumu. Tapeec arii cepos, ka ja tavai idejai par magneta nostadni nav manualii rakstita, vai entajiem motoriem no 650, ar vienu trigeri ir pec pieredzes bijis taa, tad ok, citaadi maldinaashana, bazhot maisaa dazadus signala apstrades algoritmus

Nu bet ka tev saka-viņu nevar uzlikt pa 1 vai 3 vai 7 grādiem nepareizi.Ir viens ķīlis-kurš der tikai vienā pozīcijā.Un magnētam viņa variantā mocim arī ir pofig.

Offline

Top.LV