Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW F650

AutorsZiņojums
mexa
29. Aug 2019, 23:21#201

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5979

Braucu ar: VT

A kas teica ka viegli bus, redzetas aploces/rumbas ar tuksiem caurumiem, un pilnigi funcionalu komponejumu. Ja grib pec saraksta gatavu piedavat, tad nenjem taisit. Kas it pindzelejies un zin kur ko mekleet meklee, taisa pa papildus maksu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

Padre
30. Aug 2019, 21:55#202

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 182

Braucu ar: BMW F650

Mzliet iepilināšu arī te, kaut kā nesokas man ar meklētāju.
Problēma (vai maz tā ir problēma?) = uzņemot ātrumu, iet ručkā, kad ieskrienies uz 20-30-40 - 60 un tur mierīgi gāzi, sāk raustīties, bet tā maigi, ne baisi.
Aizdoma par karbiķi, ka nepietiek gaisa, jo sveces ir melnas kā ogles.
Vēl variants ir ka spolēm nepatīk kaut kas..
Problēma vairāk ir piefiksēta tieši diapazonā 2,5-4K RPM.
respektīvi - dodot ručkā - iet lopā, neraustās, atmeties un mierīgi turi konstantā ātrumā - sāk mazliet rīstīties.
Izpūtējs arī uzkarst un manuprāt nenormāli uzkarst.
Sveces mainītas, gaisa filtrs tīrs.
Raustīšanās turpinās, jeb man liekas ka raustas...
Spolēm gan nav mērīta pretestība.
ir kādas idejas, kur tālāk rakt?


-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

uldisa
01. Sep 2019, 15:34#203

Kopš: 29. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: R1200RT

domāju, ka spoles nebūs pie vainas, jo tad rīstīšanās sāktos iedotod ručkā, pie kam jo aukstāks dzinējs, jo vairāk raustītos...
P.S tev tiešām viņam nav iešprices?

[ Šo ziņu laboja uldisa, 01 Sep 2019, 22:36:55 ]

Offline

Padre
02. Sep 2019, 15:57#204

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 182

Braucu ar: BMW F650

1996. gada fundūro ir karbiķi, pie tam veseli divi uz vienu cilindru
Un divas sveces.
Mans plāns, ko darīšu :
Nočekošu spoļu stiprinājuma vietu pie korpusa, nepieciešamības gadījumā notīrīšu stiprinājuma vietu un uzpūtīsu KONTAKT 61
Nomainīšu svečvadus
Nomainīšu svečvadu pīpītes, ko sprauž uz svecēm
Nočekošu masas vadus, cik vien būs iespējams nejaucot visu moci ārā.

Pačekošu karbiķus : abiem ir gaisa masas skrūves apakšā(debīlā vietā...), stock variantā jābūt izskrūvētām 3.5 apgriezienus uz āru un inchape vēl ieteica + 1.5 apgriezienu uz āru pagriest, tātad 5 apgriezienus uz āru.
Uzlikšu jaunu gaisa filtru, vecais bija sapūsts ar eļļu, pie kuras līp viss kas (bez filtra gāja ļoti labi)
Vēl paķimerēšos ar degvielas skrūvi.
Tālākais reports sekos.
Vēl kas interesanti - parakos pa faq.f650.com - izskatās, ka šis ROTAX motors ir kašķīgs un prasīgs pret sveces attālumu no elektroda (tā laikam to sauc) - pēc manuāļa jābūt 0.6-0.7mm, cik ir svecei, kuru ieliku - nemērīju, bet kaut kāds defaultais attālums jau ir.
Tieši sadaļā par svecēm ir aprakstīta šī problēma ar nevienmērīgu darbību diapazonā no 3-4K rpm, citi savukārt ieliek irīdija sveces un arī problēmas atrisinās..
Skatīšos.
Te vispār ir kāds, kas vizinās ar šādiem dinozauriem?


01 Sep 2019, 15:34:42 uldisa rakstīja:
domāju, ka spoles nebūs pie vainas, jo tad rīstīšanās sāktos iedotod ručkā, pie kam jo aukstāks dzinējs, jo vairāk raustītos...
P.S tev tiešām viņam nav iešprices?

[ Šo ziņu laboja Padre, 02 Sep 2019, 16:41:39 ]



-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

karlo1941
03. Sep 2019, 10:28#205

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 228

Braucu ar: BMW

es ar šodien ieliku irīdija sveci.
vecā izskatījās vēl no pēckara laikiem.

kautkā īsti nemanīju uzlabojumus

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Gantais
03. Sep 2019, 12:39#206

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2614

Braucu ar: R1150Gs. DR-Z400

Ja ražotājs tur nav paredzējis irīdija sveci, tad nekādam labumam arī nevajadzētu būt.
Labums ir tikai irīdija sveču ražotājam/tirgotājam, tu donorēji viņiem savu naudiņu

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Sergejs80
03. Sep 2019, 12:45#207

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 714

Braucu ar: 98 un DD

Man iepriekš Freewindam (viens pods, divas sveces, divi karbuļi un gaisa dzese), ar iepriekšējā saimnieka ieliktajām irīdija svecēm motors strādāja nevienmērīgi, it īpaši auksts. Ieliku parastās, strādāja tīrāk. Tādam ūber dampim nekādus uzlabojumus arī nejutu.

Offline

karlo1941
03. Sep 2019, 13:43#208

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 228

Braucu ar: BMW

domāju, ka tā nav.
Ražotājs par to domāja 199x gadā. un tajā laikā droši vien tam sapņos nerādījās, ka ar to dzelzi kāds brauks vēl pēc 30 gadiem.

tehnoloģijas aug arī, tāpēc ir saprotams, ka tagad motociklos lejam, liekam, skrūvējam labākas lietas nekā ražotājs ir paredzējis savulaik.

un runājot par svecēm, ja man jāpērk pēc koda parastā svece pa 8 eiro, tad labāk pērku par kārtu labāku pa 10 eiro.

kautkā miegs ir labāks uzreiz....


03 Sep 2019, 12:39:35 Gantais rakstīja:
Ja ražotājs tur nav paredzējis irīdija sveci, tad nekādam labumam arī nevajadzētu būt.
Labums ir tikai irīdija sveču ražotājam/tirgotājam, tu donorēji viņiem savu naudiņu


-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Padre
05. Sep 2019, 15:49#209

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 182

Braucu ar: BMW F650

Svaigākā info.
Karbiķi iztīrīti, izpūsti : turpina raustīties un jau šaut no izpūtēja, gluži kā no automāta.
Papētot youtube, varētu būt problēma ar hola datčiku... iespējams.

-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

Naits
05. Sep 2019, 16:04#210

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4755

Braucu ar: TW125,gsxr1100

paskaties vai magnēts nav aizgriezies no sev paredzētās vietas, šitiem ir redzēts un dzirdēts vairākkārt par salūzušu šponku

[ Šo ziņu laboja Naits, 05 Sep 2019, 18:55:28 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

kinigadners
05. Sep 2019, 20:32#211

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1354

Braucu ar: Bmw F800Gs


05 Sep 2019, 15:49:47 Padre rakstīja:
Svaigākā info.
Karbiķi iztīrīti, izpūsti : turpina raustīties un jau šaut no izpūtēja, gluži kā no automāta.
Papētot youtube, varētu būt problēma ar hola datčiku... iespējams.
Pie viena obligāti paskaties vai hola devējs nav aplipis ar skaidām un visu pārējo šņagu,tad arī tieši šiem modeļiem ir gluki.Notīra visu un aiziet.

Offline

mexa
05. Sep 2019, 20:50#212

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5979

Braucu ar: VT

Skaidas pamataa no "bendiksa" naak...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

apophis
05. Sep 2019, 22:38#213

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 219

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

+100
Viens ar šādu kaiti tika remontēts, vienvirziena gūltņa skaidas bija aplipušas ap halla sensoru.


05 Sep 2019, 20:32:35 kinigadners rakstīja:
Pie viena obligāti paskaties vai hola devējs nav aplipis ar skaidām un visu pārējo šņagu,tad arī tieši šiem modeļiem ir gluki.Notīra visu un aiziet.


-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

Padre
06. Sep 2019, 06:51#214

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 182

Braucu ar: BMW F650

Ok, paldies par ieteikumu, sestdien / svētdien darīšu.
Kur vēl pie reizes ielīst, nočekot/nomainīt?
Kādas vēl ir vājās vietas šim modelim?

-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

mexa
06. Sep 2019, 09:42#215

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5979

Braucu ar: VT

Kjedes uzstiepejs, dekompresors.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

Padre
07. Sep 2019, 13:31#216

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 182

Braucu ar: BMW F650

Tāks.
Miris hola datčiks, pretestība 0.
Ja kādam ir ko piedāvāt - laipni lūgti : 264426 astoņi 1

-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

eman
10. Sep 2019, 09:33#217

Kopš: 29. Jun 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: BMW F800GS[2019-] YAMAHA FZ6[2015-2017]


12 Feb 2009, 14:42:31 Jony rakstīja:
Mežam pa smagu? Un uz šosejas
A kuru tad ieteiktu, kursh uz šosejas nevibrē, ar kuru var arī iebraukt mežiņā un vēl pie tam būtu uzticams?

Kad izbraucu ar Kawasaki klr650, man čota nelikās, ka viņš ap 120 km/h nežēlīgi vibrēja, jeb tas varētu būt pieredzes trūkums?



Es pats braucu Ar F800GS Gan pa mežu gan pa šoseju( ar mitas 50/50 riepām). Dievinu šo modeli, lai gan jāatdzīst ka pa mežu braucit gribētos lai ir nedaudz vieglāks, jo kad iekārpos dubļos līdz ausīm - vienam 220 kg izcelt ir izaicinājums, bet es tāds palielāka izmēra vīrs uz 110kgtapēc pagaiodām ir noveicies un esmu pats izkūlies no tiem dubļiem vienatnē.

Runājot par F650GS, ņemsim kā piemēru 2008 gada modeli
https://bikez.com/motorcycles/bmw_f_650_gs_2008.php
Weight incl. oil, gas, etc: 199.0 kg (438.7 pounds)

Un salīdzinām ar F800GS 2008 modeli:
https://bikez.com/motorcycles/bmw_f_800_gs_2008.php
Weight incl. oil, gas, etc: 207.0 kg (456.4 pounds)

tikai 10KG svara atšķirība, bet iegūsti papildus 20++ zirgspēkus Off-reoadam. Domāju ka labāk izvēlēties F800GS modeli un ieguldīt naudiņu aiziet pacilāt svarus un izbaudīt gan off-road gan lielceļus ( protams attiecīgi nomainot riepas katrai aktivitātei)

-----------------
RRR

Offline

Padre
10. Sep 2019, 17:41#218

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 182

Braucu ar: BMW F650

Līdz ausīm dubļos ar moto - ko gan vīrietim vairāk vajag?
PO - 100kg, vai 200kg mocis - kaifs ir un paliks kaifs..
Bļa, jāsataisa mans ātrāk, lai var vēl pirms mīnusiem izložņāt meža takas beidzot



10 Sep 2019, 09:33:42 eman rakstīja:

12 Feb 2009, 14:42:31 Jony rakstīja:
Mežam pa smagu? Un uz šosejas
A kuru tad ieteiktu, kursh uz šosejas nevibrē, ar kuru var arī iebraukt mežiņā un vēl pie tam būtu uzticams?

Kad izbraucu ar Kawasaki klr650, man čota nelikās, ka viņš ap 120 km/h nežēlīgi vibrēja, jeb tas varētu būt pieredzes trūkums?



Es pats braucu Ar F800GS Gan pa mežu gan pa šoseju( ar mitas 50/50 riepām). Dievinu šo modeli, lai gan jāatdzīst ka pa mežu braucit gribētos lai ir nedaudz vieglāks, jo kad iekārpos dubļos līdz ausīm - vienam 220 kg izcelt ir izaicinājums, bet es tāds palielāka izmēra vīrs uz 110kgtapēc pagaiodām ir noveicies un esmu pats izkūlies no tiem dubļiem vienatnē.

Runājot par F650GS, ņemsim kā piemēru 2008 gada modeli
https://bikez.com/motorcycles/bmw_f_650_gs_2008.php
Weight incl. oil, gas, etc: 199.0 kg (438.7 pounds)

Un salīdzinām ar F800GS 2008 modeli:
https://bikez.com/motorcycles/bmw_f_800_gs_2008.php
Weight incl. oil, gas, etc: 207.0 kg (456.4 pounds)

tikai 10KG svara atšķirība, bet iegūsti papildus 20++ zirgspēkus Off-reoadam. Domāju ka labāk izvēlēties F800GS modeli un ieguldīt naudiņu aiziet pacilāt svarus un izbaudīt gan off-road gan lielceļus ( protams attiecīgi nomainot riepas katrai aktivitātei)


-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

Pauliic
12. Sep 2019, 12:44#219

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 886

Braucu ar:

varbūt ir zināms kāds f650gs uz jaukšanu?

gribētos uz nākamo sezonu otru kmpl ar ratiem 21" un 17" + vēl kādus sīkumus gan jau

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Padre
14. Sep 2019, 20:53#220

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 182

Braucu ar: BMW F650

Pagaidām atmetu domu par hola datčiku.
Secināts līdz šim : svečvadi sita garām visur kur, tikai ne uz sveci (pārbaudot dzirksteli dienas gaismā, nevarēja konstatēt ka ir par maz un ka darbinot zibeņo vads).
Nomainīti svečvadi, pīpītes. Paliek indukcijas spoles.
Īsumā : sveces melnas kā ogles, kas nozīmē to, ka pa daudz gāž degvielu iekšā (gribētos vainot karbiķus, bet tie ir izpūsti un iztīrīti, tikai nav mērīti pludiņu augstumi), JEB nepietiek dzirksteles, kā rezultātā degviela slikti sadeg.
Jautājums - vai tukšgaitā indukcijas spole var darboties normāli, bet dodot ručkā vairs nedarboties kā nākas?
Vēl piefiksēju, ka sveces kuras bija pirms manis iekšā - ir garākas par ~4mm(konkrēti katods ir garāks) nekā tās, kuras prasa pēc manuāļa... garākām ir jābūt? Jeb atstāt tās, kurām ir jābūt?
Vēl kas - pirmajām svecēm samazināju attālumu dzirkstelei - piešķīlās uz pusapgriezienu...ar oriģinālajām svecēm var griest, kamēr beigsies aķis.
Secinājums nr.2 - jāsamazina attālums dzirkstelei jaunajām svecēm? (nepaspēju šodien to izdarīt).
Sekojot loģiskajai ķēdītei - degviela par daudz, jo viss nesadeg, nesadeg jo sūdīga dzirkstele - sūdīga dzirkstele jo attālums par lielu, jeb problēma ar indkucijas spolēm.
Šis modelis var darboties arī ar vienu sveci?

Jeb arī tomēr problēma ar karbiņiem, konkrēti ar GAS/AIR skrūvi..?
Kaut kur minēts, ka jābūt 3,5 apgriezieni uz āru, kaut kur minēts ka lēnām jāskrūvē ārā un jāskatās, kā motors uzvedas...



07 Sep 2019, 13:31:19 Padre rakstīja:
Tāks.
Miris hola datčiks, pretestība 0.
Ja kādam ir ko piedāvāt - laipni lūgti : 264426 astoņi 1

[ Šo ziņu laboja Padre, 14 Sep 2019, 20:57:03 ]



-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

Top.LV