Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW F650

AutorsZiņojums
andrejins
14. Jun 2015, 21:43#81

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Labojums gsam ari sakotneji nebija ventilu... Bet tas lietas butibu nemaina tirisana ir zales uz pussezonu plus ellas limenis saks atskirties

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

VSK
14. Jun 2015, 22:08#82

Kopš: 15. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: BMW f650gs

Vis jau pareizi.
Es tikai gribēju teikt ka jāsāk ar spiediena nolaišanu un ja nelīdz tad blīvslēgi.

Offline

andrejins
14. Jun 2015, 22:14#83

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


14 Jun 2015, 22:08:40 VSK rakstīja:
Vis jau pareizi.
Es tikai gribēju teikt ka jāsāk ar spiediena nolaišanu un ja nelīdz tad blīvslēgi.


Meginaju... Visu pagajuso sezonu cakarejos ar tirisanu utt. Beigas, mainot salnikus viens stoks gandriz tukss bija... Nav prata darbs ta darit...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

apophis
31. Oct 2015, 22:48#84

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Vai kāds no bembistiem maina degvielas filtru/regulātoru pēc servisa noteiktajiem kilometriem?
Nu jau 73k km nobraukti, filtrs vēl nekad nav mainīts, tapēc sāku domāt par šo laicīgi.


-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

kinigadners
01. Nov 2015, 16:26#85

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Nu par cik ziema priekšā un ja ir tāda iespēja un vēlēšanās,tad noteikti vajadzētu to izdarīt.Kad tas dzelzis apstāsies mežā vai kadā pārbraucienā,tad būs jau pa vēlu

Offline

Jameson
12. Jan 2016, 13:01#86

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

Kāds var pakomentēt detaļu piejamību šiem močiem? Kā pirmo moci esmu noskatījis tieši šo (sākot no 2000. gada) skatos ss.lv arī viņi reti parādas. Tāpec interesē kas ar detaļām un varbū var kāds pakomentēt, kāpēc viņi tik reti ir uz pārdošanu ?

p.s moto lietās neesmu liels guru

-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline

PASSATizhi
12. Jan 2016, 14:01#87

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125

tur gadijumā nav tā pati aprilia

Offline

Jameson
12. Jan 2016, 14:13#88

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

Vismaz pēc wiki datiem no 2000. gada nenāk rotax motors.

-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline

apophis
12. Jan 2016, 21:51#89

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Funduro (F650 līdz 2000. gadam, šķiet) motors ir līdzīgs aprilia, tikai aprilia laikam bija 5 vārstu galva un vēl kaut kādas nianses. Līdz 2000. karburātors. F650GS 2000. gads un uz augšu arī ir rotax motors ar iešprici. No 2004. gada ar divām svecēm. Iekšas vecajam un jaunajam motoram ir ļoti līdzīgas, vai pat vienādas. Esmu nobraucis jau pāri pa 63k km un no detaļām vajadzēja tikai sajūga trosi un dažus hēbeļus Bremžu kluči, ķēde, zobrati un citas dilstošās lietas jau pats par sevi. Kluči un ķēdes kiti ebay un Louis. Ebay ir daudz. Līdz šim lētāk ir sanācis BMAuto pirkt.

[ Šo ziņu laboja apophis, 12 Jan 2016, 21:52:16 ]



-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

Jameson
12. Jan 2016, 22:49#90

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

Hmm. Viens biedrs jau privāti par detaļu pieejamību pastāstīja. Pēc jūsu viedokļiem saprotams ka detaļas nav grūti dabūt. Tad nu laikam tik jāvaktē kāds braucamais kas būs uz tirgu vai jāvelk no GER šurp

-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline

andrejins
13. Jan 2016, 08:50#91

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Par detaļām LV ir divi kantori, caur kuriem ir iespēja dabūt original detaļas eparts.lv un BMAuto. Epartos parasti sanāk bik lētāk. Ķēdes, zobratus un klučus nav jēgas no ebay sūtīt, tepat Motolandā var dabūt par līdzīgām cenām un ar garantiju, ka rakstītais atbilst saturam

No Louis.de pasūtīju vienīgi gaisa filtru, vecais jau uz puņķiem turējās, jaunais tieši tāds pats.

Motoru atšķirība ar apriliu ir diezgan liela. Atšķirās kārba, un motora augšdaļa, ko BMW redizainēja, aprīlim arī karbulis laikam bija viens, BMW ir divi. detaļas pēc 2004 gada un 1997 gadam ir ļoti līdzīgas.

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

er673
08. Jun 2016, 11:09#92

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Var lūdzu padot ziņu/PM kāds kurš lieto F650GS, ~ 2000-2004 gada.



Ir doma mainīt VFR sport-tūristu uz ko dual-sport veidīgo (Nepieciešams pārvietoties arī pa grants seguma ceļiem, citreiz divatā). F650GS ir noskatīts kā iespējamais kandidāts - gribētu ar kādu tā īpašnieku izrunāt kāds tas mocis ir, + un - u.t.t.

[ Šo ziņu laboja er673, 08 Jun 2016, 11:19:30 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

liinismoto
27. Jun 2016, 22:51#93

Kopš: 27. Jun 2016

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Sveiki. Kāds ir saskāries ar vibrācijas problēmām F650GS 2003.gada? Kad nopirku moci, nemanīju nekādas baigās vibrācijas, bet tagad esmu nobraucis ap 4000 km un ir tā, ka pēc 100 km pirkstus kā ar adatām durstītu, uz kāpšļiem arī jūt to augstfrekvences vibrāciju pēc 3000 rpm. Liekas, ka viss sākās pēc pabraukšanas pa bedrainu granteni tā bez žēlastības, bet varbūt sakritība. pirms tam dienā pa 450km biju braucis un nekāda vaina. Dzinēja darbībā, jaudā nekādas izmaiņas nejūt. skrūves dzinējam nav vaļā. Balansiera vārpstai kaut kas varētu notikt? Ir kādam kaut kas līdzīgs bijis?

[ Šo ziņu laboja liinismoto, 27 Jun 2016, 22:51:22 ]

Offline

apophis
27. Jun 2016, 23:12#94

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Ja lasi angliski, tad te
f650.com
Man tāda problēma nav bijusi, tapēc neesmu par šo lasījis.

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

liinismoto
27. Jun 2016, 23:35#95

Kopš: 27. Jun 2016

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Daudz kas jau pa netu izlasīts, bet skaidrības nekādas. daudzi saka, ka viņš vispār nevibrē, citi saka, ka vibrē. Sāk likties, ka pirmajā eiforijā vienkārši nepievērsu tam uzmanību. Būtu labi satikt kādu ar tādu pašu moci un salīdzināt.. Zināt vai ir tur kaut kas ne tā, vai iedomas tikai..

Offline

andrejins
28. Jun 2016, 10:22#96

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


27 Jun 2016, 23:35:09 liinismoto rakstīja:
Daudz kas jau pa netu izlasīts, bet skaidrības nekādas. daudzi saka, ka viņš vispār nevibrē, citi saka, ka vibrē. Sāk likties, ka pirmajā eiforijā vienkārši nepievērsu tam uzmanību. Būtu labi satikt kādu ar tādu pašu moci un salīdzināt.. Zināt vai ir tur kaut kas ne tā, vai iedomas tikai..

Ir trīs visbiežākie iemesli vibrācijām šiem aparātiem:
1) nomainīti stūres gali uz vieglākiem - stūres gali strādā kā atsvari - balansieri
2) kāda no motora skrūvēm vaļīga,
3) izpūtēja skrūve kāda vaļīga...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

kasparellok
28. Jun 2016, 20:51#97

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin

sveiki bembelatiem. man ari te interese dazas lietas. nesen ka braucu ar f 650gs 2003 gada . saku just ar par atrumu parslegsanu uz augsu sledzot vis ok uz leju ir ar skanu pamatigu un ieliekot pirmaja no vietas ari. kapec nezinu. ellu nomainiju bik klusak palika. par vibtaciju ari irjut ta ap 90=130. 180 nejutu neko. ja un ka jau jaungalva ieravu nesen krumos un pagrieziena raditajs pagalam. mos kadam ir lieks originalais.

Offline

liinismoto
28. Jun 2016, 22:27#98

Kopš: 27. Jun 2016

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Cik ilgi tu kurināji, lai izspiestu 180 no viņa?
par ātrumiem runājot, man arī ir tā, ka liekot 1. ir tāda skaņa, kas varētu likties dīvaina, bet domāju, ka tā jābut. Pēc tam gan uz augšu gan leju slēdzas normāli. Dažreiz, ja apstājies pie luksofora un neesi jau bremzējot nometis ātrumus pakāpeniski, ir tā, ka negrib slēgties uz leju, bet tad kaut kā ar sajūga atlaišanas ( nedaudz) palīdzību dabū ārā no "nāves punkta" un viss atkal ir kārtībā.

Offline

kasparellok
28. Jun 2016, 23:38#99

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin

180 teksu ka tiri raiti gaja protams ka ne bez piepules. talak jau loti gausi.ja dod rucka visus atrumus lidz galam tad var. un vel svarigs ir cela segums un pretvejs. un ripeas un un un.....

Offline

VSK
29. Jun 2016, 01:22#100

Kopš: 15. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: BMW f650gs


28 Jun 2016, 20:51:13 kasparellok rakstīja:
ieravu nesen krumos un pagrieziena raditajs pagalam. mos kadam ir lieks originalais.
Nomaini uz elastīgajiem,ne pirmo ne pēdējo reizi lauzīsi.Man personīgi ZB viņus līmēt un remontēt (kaut gan pats vēl neesmu nomainijis)

Offline