Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Demferi

AutorsZiņojums
spoks
14. Feb 2009, 20:43#41

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition

interesanti būtu dzirdēt, ko dukši saka par elektriskajiem demferiem. Zinu, ka Hondām tādi nāk... Green, Secur, Maar4a?

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

laurichh
14. Feb 2009, 20:54#42

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:


14 Feb 2009, 20:43:39 spoks rakstīja:
interesanti būtu dzirdēt, ko dukši saka par elektriskajiem demferiem. Zinu, ka Hondām tādi nāk... Green, Secur, Maar4a?
Sorī par iedirsienu, bet man vienam čomakam bij 07 gada litrīgais cbr un vismaz viņš neko sliktu neteica, bet gala rezultāta tomēr nosūdzējās un atktājās, ka mehāniskais esot labāks, jo priekš mūsu braukšanas pa mūsu ceļiem viņš esot biku pa gudru, jo šamējais pie atruma šancē un esot kautkadi robi pa vidu, bet tas tikai ko esmu dzīrdējis, jo pats nēsu izmantojis tādus

-----------------
26697542

Offline

shkapars
14. Feb 2009, 20:56#43

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

pērkot demferi ir skaidri jāzin, kurā vietā to liksi, bez augstāk minētajiem vēl ir sānos gar bāku. tas tāpēc, ka demferi ir ar dažādu gājiena garumu. pats garākais (gājiens padsmit cm) ir sānos. un to nevarēsi uzlikt uz bākas vai priekšā pie tiltiņa. tie arī protams atšķirās ar pretestību, jo pie vienāda dakšas pagrieziena leņķa, dažādās vetās nostiprinātie demferi veic dažāda garuma gājienu.

Offline

martinss
14. Feb 2009, 22:59#44

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Lielaaks dakshas lenkis veel nenozimee stabilitaates garantu- tur veel no ritenju, riepu un pashas piekares stavokla (valiigi vai saruusejushi gultniishi pamatiigi destabilitzee moci)daudzkas atkariigs. Piemeeram, maneejam transalpam aizmugurejaa amisha federe ir sagurusi un lidz ar to aizmugure parasti bija zemak kaa vajag. Ka sekas- neliela tieksme uz voblingu uz miikstakam granteneem ap 160km/h (to ne tikai es esmu ieverojis, veel daudzi saka to pashu). Nomainot aizmugures piekari uz xrv650 piekari, defaultaa jau 5cm aizmugure augstaak. Ka sekas geometrija uzreiz atpakalj normaa un mocis loti stabils...
Tapec daudzi saka, ka demferis speej vienkarshi labot nepareizi reguletu piekari vai veel kadus defektus tajaa. Un ja mocim esot nopietnas stabilitates problemas, vajag atrast to celoni nevis vienkarshi uzlikt demferi.

Protams, ja dabon sitienu pa riteni, arii visam kartibaa esot var tikt pie "raskolbasa"... Tad arii demferis paliidz.. Pats esmu uz granteneem trapijis pa akmenjiem un hvz veel ko, tajos brizhos ir gribejies demferi. Citadi vajadziiba nav bijusi.
Saka arii, ka pa smiltim esot vieglak pabraukt.

Pats tecinu siekalu uz shaadu:

www.scottsperformance.com/damperinfo.php
Tiem ir arii ielas mochiem versijas, tomer shos pamataa enduristi iecieniijushi. Pieregulet var loti labi dazhadam vajadziibaam.


14 Feb 2009, 16:39:30 Archy96 rakstīja:
Drusku palabošu - baikiem demferi uzstāda nevis tāpēc, ka lielāki ātrumi, bet gan tādēļ , ka stūres kolonka atrodās daudz lielākā lenķī attiecībā pret brauktuvi, tas nozīmē - baiks ir taisīts, lai viegli krāmētos līkumos, bet nav tik noturīgs pa taisno, kā piemēram čopers, enduro, jeb parasts ielinieks, kam dakša izvirzīta uz priekšu vairāk ( lenķis), turklāt baikam zirgi vairāk, ātri akselerējot priekša raujās augšā + ceļa nelīdzenumi, priekšējais rats atslogojās un sākās "raskolbass", lai to novērstu arī demfers domāts. Piemēram tādam Z750 viņš nav vajadzīgs, jo tam stūri sāk purināt tikai uzbraucot uz ĻOTI izteiktiem nelīdzenumiem.

[ Šo ziņu laboja martinss, 14 Feb 2009, 23:16:29 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

laurichh
14. Feb 2009, 23:20#45

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:


14 Feb 2009, 22:59:14 martinss rakstīja:
Lielaaks dakshas lenkis veel nenozimee stabilitaates garantu- tur veel no ritenju, riepu un pashas piekares stavokla daudzkas atkariigs. Piemeeram, maneejam transalpam aizmugurejaa amisha federe ir sagurusi un lidz ar to aizmugure parasti bija zemak kaa vajag. Ka sekas- neliela tieksme uz voblingu uz miikstakam granteneem ap 160km/h (to ne tikai es esmu ieverojis, veel daudzi saka to pashu). Nomainot aizmugures piekari uz xrv650 piekari, defaultaa jau 5cm aizmugure augstaak. Ka sekas geometrija uzreiz atpakalj normaa un mocis loti stabils...
Tapec daudzi saka, ka demferis speej vienkarshi labot nepareizi reguletu piekari vai veel kadus defektus tajaa. Un ja mocim esot nopietnas stabilitates problemas, vajag atrast to celoni nevis vienkarshi uzlikt demferi.

Protams, ja dabon sitienu pa riteni, arii visam kartibaa esot var tikt pie "raskolbasa"... Tad arii demferis paliidz.. Pats esmu uz granteneem trapijis pa akmenjiem un hvz veel ko, tajos brizhos ir gribejies demferi. Citadi vajadziiba nav bijusi.
Saka arii, ka pa smiltim esot vieglak pabraukt.

Pats tecinu siekalu uz shaadu:

www.scottsperformance.com/damperinfo.php
Tiem ir arii ielas mochiem versijas, tomer shos pamataa enduristi iecieniijushi. Pieregulet var loti labi dazhadam vajadziibaam.


14 Feb 2009, 16:39:30 Archy96 rakstīja:
Drusku palabošu - baikiem demferi uzstāda nevis tāpēc, ka lielāki ātrumi, bet gan tādēļ , ka stūres kolonka atrodās daudz lielākā lenķī attiecībā pret brauktuvi, tas nozīmē - baiks ir taisīts, lai viegli krāmētos līkumos, bet nav tik noturīgs pa taisno, kā piemēram čopers, enduro, jeb parasts ielinieks, kam dakša izvirzīta uz priekšu vairāk ( lenķis), turklāt baikam zirgi vairāk, ātri akselerējot priekša raujās augšā + ceļa nelīdzenumi, priekšējais rats atslogojās un sākās "raskolbass", lai to novērstu arī demfers domāts. Piemēram tādam Z750 viņš nav vajadzīgs, jo tam stūri sāk purināt tikai uzbraucot uz ĻOTI izteiktiem nelīdzenumiem.

kāreiz Tevis pieminētajām problēmām ir pavisam nenozīmīgs sakars ar baikiem, par endūriem es maz ko zinu, jo pats nebraucu ar tiem , bet baikam denfera nepieciešamība nav saistīa ar hrenovu piekari , protams tas vis iespaido, bet es savā mūžā nesaskaros bieži ar sajātu piekari, ja neskaita nekoptas pr. dakšas

-----------------
26697542

Offline

Ekimons
15. Feb 2009, 11:12#46

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1124

Braucu ar: KTM

Khm

[ Šo ziņu laboja ShofR, 15 Feb 2009, 11:15:48 ]



-----------------
Saule. Pērkons. Daugava

Offline

lenko
15. Feb 2009, 13:20#47

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

man arii nav taada lieta kaa demferis..un taa stuures kratiišana tika piedziivota vienu reizi,no taas reizes sapratu ka jaabrauc vai nu praatiigaak,vai jaameklee taa fiiča..jāprasa buus bračkam lai atsuut no USA..(starp citu loti daudziem automobiļiem naak taa lieta klaat pie stuures mehānisma.

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

Archy96
15. Feb 2009, 13:20#48

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


14 Feb 2009, 19:24:08 peecis rakstīja:

14 Feb 2009, 16:39:30 Archy96 rakstīja:
Drusku palabošu - baikiem demferi uzstāda nevis tāpēc, ka lielāki ātrumi, bet gan tādēļ , ka stūres kolonka atrodās daudz lielākā lenķī attiecībā pret brauktuvi, tas nozīmē - baiks ir taisīts, lai viegli krāmētos līkumos, bet nav tik noturīgs pa taisno, kā piemēram čopers, enduro, jeb parasts ielinieks, kam dakša izvirzīta uz priekšu vairāk ( lenķis), turklāt baikam zirgi vairāk, ātri akselerējot priekša raujās augšā + ceļa nelīdzenumi, priekšējais rats atslogojās un sākās "raskolbass", lai to novērstu arī demfers domāts. Piemēram tādam Z750 viņš nav vajadzīgs, jo tam stūri sāk purināt tikai uzbraucot uz ĻOTI izteiktiem nelīdzenumiem.


PĀLDIES par skaidrojumu!

tātad sport-tūrisma tipa motocikliem tas arī nav aktuāli.

Nu vispār lielākā daļa sport-tūreru pēc savas ritošās daļas ģeometrijas ir ļoti pietuvināti baikiem, piem. CBR1100xx, VFR800, ZZR1100, ZX12R, Hayabusa, tā kā demfers pa ļaunu šiem nenaktu arī, it īpaši ja patīk griezt pilnu ručku sarkanajā iekšā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

lenko
15. Feb 2009, 13:23#49

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

SS ir sludinaajumi par demferu izpaardošanu...virs 100lvl...vispaar padaargi..

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

Archy96
15. Feb 2009, 13:25#50

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Feb 2009, 13:20:27 lenko rakstīja:
man arii nav taada lieta kaa demferis..un taa stuures kratiišana tika piedziivota vienu reizi,no taas reizes sapratu ka jaabrauc vai nu praatiigaak,vai jaameklee taa fiiča..jāprasa buus bračkam lai atsuut no USA..(starp citu loti daudziem automobiļiem naak taa lieta klaat pie stuures mehānisma.

Lēts risinājums:

Oriģinālie demferi, kas nāk suzukiem, yamahām, es tādu ebaya pa 26 ls nopirku, (ar visu sūtīšanu), piekombinē stiprinājumu un viss notiekās, nav obligāti ohlins pa 250ls uzreiz jāpērk. Un vajadzības gadījumā biezāku , (jeb šķidrāku eļļu ieliet).

[ Šo ziņu laboja Archy96, 15 Feb 2009, 13:27:29 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

lenko
15. Feb 2009, 13:29#51

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

man ir R6..ir vispaar doma tirgot nost,bet laikam daudz prasu...
sis ir sludeklis par akcijas phttp://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto_transpor....htmliedavajumu;
..protams ka jaameklee kas leetaaks un jaapielaago

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

EZ
15. Feb 2009, 13:44#52

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6

nu jaa ar visu akciju ta pat kosmos labi ka man jau bija virsu kad iepirku un es vispar nezinu ka ir braukt bez vinja 1 diena jau aiskruveju uz pusi ciet talak sakas kosmiskie atrumi un ari saku arvien vairak skruvet ciet es pat pilseta vairs neskruveju valja esu pieradis

Offline

Remus
15. Feb 2009, 14:07#53

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 223

Braucu ar: B-King


15 Feb 2009, 13:25:52 Archy96 rakstīja:
Lēts risinājums:

Oriģinālie demferi, kas nāk suzukiem, yamahām, es tādu ebaya pa 26 ls nopirku, (ar visu sūtīšanu), piekombinē stiprinājumu un viss notiekās, nav obligāti ohlins pa 250ls uzreiz jāpērk. Un vajadzības gadījumā biezāku , (jeb šķidrāku eļļu ieliet).


Varbūt vari nedaudz pastāstīt, kā oriģ. demferim var nomainīt eļļu, jo cik ir pētīts, ārā viņi nejaucās??? Jāurbj caurums, jāgriež vītne??? Kādu eļļu liet atpakaļ un cik daudz???

[ Šo ziņu laboja Remus, 15 Feb 2009, 14:07:36 ]

Offline

Kiddy
15. Feb 2009, 14:17#54

Kopš: 27. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 631

Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98

Es ar jau kādu laiku uz demferiem metu acis, bet pagaidām krīze
TOBY mājas lapā parādīts, ka manai 9 ninai šitā stiprinās


-----------------
Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда..

Offline

rolis
15. Feb 2009, 14:30#55

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: BMW HP4 Competition

Man kaut kur garāžā mētājās original R1 04-06 demferis

ja nu kādām vajag pm

Offline

Archy96
15. Feb 2009, 16:23#56

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Feb 2009, 14:07:06 Remus rakstīja:

15 Feb 2009, 13:25:52 Archy96 rakstīja:
Lēts risinājums:

Oriģinālie demferi, kas nāk suzukiem, yamahām, es tādu ebaya pa 26 ls nopirku, (ar visu sūtīšanu), piekombinē stiprinājumu un viss notiekās, nav obligāti ohlins pa 250ls uzreiz jāpērk. Un vajadzības gadījumā biezāku , (jeb šķidrāku eļļu ieliet).


Varbūt vari nedaudz pastāstīt, kā oriģ. demferim var nomainīt eļļu, jo cik ir pētīts, ārā viņi nejaucās??? Jāurbj caurums, jāgriež vītne??? Kādu eļļu liet atpakaļ un cik daudz???

Jaucās gan, galā jāskrūvē tas flancis vaļā, kurš atkniedēts. Pats nejaucu, devu čomam KSM servisā pārjaukt, ielēja, ja nemaldos, eļļu, kas paredzēta reduktoros.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

laurichh
15. Feb 2009, 16:40#57

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:


15 Feb 2009, 16:23:46 Archy96 rakstīja:

15 Feb 2009, 14:07:06 Remus rakstīja:

15 Feb 2009, 13:25:52 Archy96 rakstīja:
Lēts risinājums:

Oriģinālie demferi, kas nāk suzukiem, yamahām, es tādu ebaya pa 26 ls nopirku, (ar visu sūtīšanu), piekombinē stiprinājumu un viss notiekās, nav obligāti ohlins pa 250ls uzreiz jāpērk. Un vajadzības gadījumā biezāku , (jeb šķidrāku eļļu ieliet).


Varbūt vari nedaudz pastāstīt, kā oriģ. demferim var nomainīt eļļu, jo cik ir pētīts, ārā viņi nejaucās??? Jāurbj caurums, jāgriež vītne??? Kādu eļļu liet atpakaļ un cik daudz???

Jaucās gan, galā jāskrūvē tas flancis vaļā, kurš atkniedēts. Pats nejaucu, devu čomam KSM servisā pārjaukt, ielēja, ja nemaldos, eļļu, kas paredzēta reduktoros.
es pats denferus arī līdz šim nēsu jaucis, bet esmu devis vienam fruktam pie Dzintara Daugavgrīvas ielā , vienīgi šis vairs tur nestrādā, bet nu cik zinu, tad denferos lejās tā eļļa, kas lejās štokos

-----------------
26697542

Offline

martinss
15. Feb 2009, 17:10#58

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Diezvai ir kaada noziime mocha tipam- pamegini kadreiz ar beigtiem stures konlonkas gultnjiem pabraukt- vienadi debili uzvedas kaa endurs taa baiks. Tapat ja aizmugures dakshai galtniishi saruusejushi vai valiigi, mocis nav stabils vienalga kaads.

Tapat ir bijushi razhotaajiem neveiksmigi mochi ar kuriem ir bijushi daudz avariju un razhotajs beigas kaa prastaako risinajumu uzlika demferi...
Atceros, ka vienam hondas baikam pat mainija stures kolonkaa gultnjus no rullishu uz lodishu, arii tas iepaido to, cik mocis nestabils var buut kada situacijaa...


14 Feb 2009, 23:20:15 laurichh rakstīja:
kāreiz Tevis pieminētajām problēmām ir pavisam nenozīmīgs sakars ar baikiem, par endūriem es maz ko zinu, jo pats nebraucu ar tiem , bet baikam denfera nepieciešamība nav saistīa ar hrenovu piekari , protams tas vis iespaido, bet es savā mūžā nesaskaros bieži ar sajātu piekari, ja neskaita nekoptas pr. dakšas


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
15. Feb 2009, 17:16#59

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Feb 2009, 17:10:08 martinss rakstīja:

Diezvai ir kaada noziime mocha tipam- pamegini kadreiz ar beigtiem stures konlonkas gultnjiem pabraukt- vienadi debili uzvedas kaa endurs taa baiks. Tapat ja aizmugures dakshai galtniishi saruusejushi vai valiigi, mocis nav stabils vienalga kaads.

Tapat ir bijushi razhotaajiem neveiksmigi mochi ar kuriem ir bijushi daudz avariju un razhotajs beigas kaa prastaako risinajumu uzlika demferi...
Atceros, ka vienam hondas baikam pat mainija stures kolonkaa gultnjus no rullishu uz lodishu, arii tas iepaido to, cik mocis nestabils var buut kada situacijaa...


14 Feb 2009, 23:20:15 laurichh rakstīja:
kāreiz Tevis pieminētajām problēmām ir pavisam nenozīmīgs sakars ar baikiem, par endūriem es maz ko zinu, jo pats nebraucu ar tiem , bet baikam denfera nepieciešamība nav saistīa ar hrenovu piekari , protams tas vis iespaido, bet es savā mūžā nesaskaros bieži ar sajātu piekari, ja neskaita nekoptas pr. dakšas


Tieši moča tipam ir vislielākā nozīme, tobish tam pašam dakšas lenķim, kā arī tam, cik daudz uz priekšu vai aizmuguzi smaguma centrs novirzīts, pabrauc pat tā riktīgi ātri ar baiku bez demfera pa mūsu sūda ceļiem un sapratīsi, tavs transalps ir tvaikonis salīdzinoši, kuru izsist no trajektorijas var tikai uzbraucot uz kāda laukakmeņa vai kanalizācijas lūkas bez vāka.
Un sapisti stūres gultņi vadāmību manāmi iespaido, esmu braucis ar tādiem, kas ķīlēs, gan tādiem, kas vaļīgi - vienā gadījumā stūre stiprāk jāgriež, otrā bremzējot raksturīgs klakšķis parādās, bet ne jau nu tā, ka uzreiz vadāmība galīgi pazūd, pasliktinās nedaudz....

[ Šo ziņu laboja Archy96, 15 Feb 2009, 17:19:42 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

martinss
15. Feb 2009, 17:36#60

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Es te nestriidos, ka baikam ir lielaaka tieksme uz nestabilitati dlej geometrijas, par to nav jautajumu, taa ir. Tapat kaa nekartibaa esosha piekare pastiprina nestabilitati, par ko arii runaaju.

Visgrutak ir braukt ar pievilktiem stures gultnjiem, kuriem ir bedriites jau- ar valejiem veel var iztikt.


BTW, daudz ko maina arii tas, cik pashi gultnji ir sipri pievilkti- daudziem tie ir parak daudz valjaa...

Sovasar uzlikshu transalpam 17" ripas, tad vareshu izeksperimenteeties pec sirds patikas piekares geometrijas jomaa.


Tieši moča tipam ir vislielākā nozīme, tobish tam pašam dakšas lenķim, kā arī tam, cik daudz uz priekšu vai aizmuguzi smaguma centrs novirzīts, pabrauc pat tā riktīgi ātri ar baiku bez demfera pa mūsu sūda ceļiem un sapratīsi, tavs transalps ir tvaikonis salīdzinoši, kuru izsist no trajektorijas var tikai uzbraucot uz kāda laukakmeņa vai kanalizācijas lūkas bez vāka.
Un sapisti stūres gultņi vadāmību manāmi iespaido, esmu braucis ar tādiem, kas ķīlēs, gan tādiem, kas vaļīgi - vienā gadījumā stūre stiprāk jāgriež, otrā bremzējot raksturīgs klakšķis parādās, bet ne jau nu tā, ka uzreiz vadāmība galīgi pazūd, pasliktinās nedaudz....


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline