Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Aprilia

Tēma: Aprilia Pegaso

AutorsZiņojums
Hektors
15. Mar 2009, 17:28#1

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Cau.Ko varat pastastit par Aprilia Pegaso 650 95g un tadu pasu,bet 99g. Iznemot to ka otrais jau ir jaunaks models.

[ Šo ziņu laboja Hektors, 15 Mar 2009, 17:28:57 ]

Offline

Ekimons
15. Mar 2009, 17:42#2

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1124

Braucu ar: KTM

btw, tas Tu vakar vilki ar melnu moci uz Līčiem?

-----------------
Saule. Pērkons. Daugava

Offline

Hektors
15. Mar 2009, 19:38#3

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


15 Mar 2009, 17:42:03 Ekimons rakstīja:
btw, tas Tu vakar vilki ar melnu moci uz Līčiem?


Nee,manejais stav garaza un gaida savu jauno saimnieku!

Offline

petjka
15. Mar 2009, 19:51#4

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: APRILIA Pegaso 650

http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=11858
reku palasi

braucu ar veco modeli, liidz 97. naakoshais ir ar lielaaku baaku un krietni smagaaks. Motors praktiski identisks.

+leets pie iegaades, es savu `97 ideaalaa stavoklii laikam pa 2000e panjeemu
+jauda, eerti braukt, dublii ar var ieliist. normaals soft-enduro
+motoram daljas var no BM auto dabuut jo vienaads ar F650, atshkjiras galva tikai

-debiili ritenju izmeeri, pr-19, aizm-17. Gruuti dabuut riepas, maza izveele.
-Autofavoriitaa nav vecaa modelja katalogaa kaa taada . Taatad probleemas ar orginalam daljaam, kautgan deelj to cenas pofig ka nav katalogaa

Vispaariigi esmu ljoti apmierinaats ar izveeli, lai tik sniegs nokuust

Offline

EZ
15. Mar 2009, 20:49#5

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6

man ar ir intrese par shito mo intresee cik shiem abiem modeljiem ir pashmasa liidz 97 un nakamajam nezinu lidz kuram gadam tas naak

Offline

petjka
15. Mar 2009, 21:24#6

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: APRILIA Pegaso 650


15 Mar 2009, 20:49:01 EZ rakstīja:
man ar ir intrese par shito mo intresee cik shiem abiem modeljiem ir pashmasa liidz 97 un nakamajam nezinu lidz kuram gadam tas naak

pēc dažādiem avotiem 150...200
Manliekas sakarīgākais veids būtu uzbraukt uz svariem

Offline

spoks
15. Mar 2009, 22:48#7

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition

lūk jau esošs topiks par Aprilia Pegaso:

http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=12193

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

Hektors
16. Mar 2009, 12:07#8

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


15 Mar 2009, 22:48:05 spoks rakstīja:
lūk jau esošs topiks par Aprilia Pegaso:

http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=12193


skaidrs.bet vispar apskatijos foruma sadala >> diskusijas par modeliem>>Aprilia un tur vina nebija tapec uztaisiju jaunu.
par mekletaju neiedomajos.

Offline

zemnieks
16. Mar 2009, 22:56#9

Kopš: 08. Feb 2009

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Aprilia Pegaso 650 93g.svars pēc grāmatas 200kg.

Offline

Marko
22. May 2009, 16:44#10

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


16 Mar 2009, 12:16:26 saaatans rakstīja:
Kopsh 2005/06 gada Aprilia Pegaso tiek aprikota ar yamahas motoru 660ccm, liidz tam tika izmantots Rotax motors ar karbuuzjiem un inzjektoriem!

Tas pats motors, kas nāk Yamaha XT660?
Es sāku skatīties tajā Pegaso virzienā, tieši jaunais interesē, tas kas nāk no 2005.gada!
Tieši Aprilia Pegaso 650 Trail, lai arī pa mežu var paripināt

Offline

zemnieks
23. May 2009, 17:23#11

Kopš: 08. Feb 2009

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Par moci,braucu ar 93g. Pegaso,viegli vadāms,jauda pietiekoša,vienīgais degv. patēŗiņš ap 7-8.5luz 100km

Offline

Marko
01. Dec 2009, 22:36#12

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.

Jautājums par lauktehniku.
Es notestēju vienu '99. gada Pegaso. Jautājums - vai tas ir normāli, ka tas viencilindrinieks pie zemiem apgriezieniem raustās? Vai pietiek ar karburatoru sinhronizāciju un regulēšanu?

Offline

deMarco
01. Dec 2009, 22:44#13

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


01 Dec 2009, 22:36:31 Marko rakstīja:
Jautājums par lauktehniku.
Es notestēju vienu '99. gada Pegaso. Jautājums - vai tas ir normāli, ka tas viencilindrinieks pie zemiem apgriezieniem raustās? Vai pietiek ar karburatoru sinhronizāciju un regulēšanu?

A ko tu tur domā sinhronizēt, ja tikai viens cilindrs?

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

grosha
01. Dec 2009, 22:48#14

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:


01 Dec 2009, 22:44:15 deMarco rakstīja:

01 Dec 2009, 22:36:31 Marko rakstīja:
Jautājums par lauktehniku.
Es notestēju vienu '99. gada Pegaso. Jautājums - vai tas ir normāli, ka tas viencilindrinieks pie zemiem apgriezieniem raustās? Vai pietiek ar karburatoru sinhronizāciju un regulēšanu?

A ko tu tur domā sinhronizēt, ja tikai viens cilindrs?

Ja nekļūdos tad šamam rotax dzinējs, tāds pats kā bmw f. Zemos apgriezienos šamajam nav jāraustās, uz bmw f stāv 2x karbūži

Offline

Marko
01. Dec 2009, 22:51#15

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


01 Dec 2009, 22:44:15 deMarco rakstīja:

01 Dec 2009, 22:36:31 Marko rakstīja:
Jautājums par lauktehniku.
Es notestēju vienu '99. gada Pegaso. Jautājums - vai tas ir normāli, ka tas viencilindrinieks pie zemiem apgriezieniem raustās? Vai pietiek ar karburatoru sinhronizāciju un regulēšanu?

A ko tu tur domā sinhronizēt, ja tikai viens cilindrs?
Ja pareizi saprotu, tad tam agregātam ir 2 karburatori?

Offline

Marko
01. Dec 2009, 22:53#16

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


01 Dec 2009, 22:48:37 grosha rakstīja:

01 Dec 2009, 22:44:15 deMarco rakstīja:

01 Dec 2009, 22:36:31 Marko rakstīja:
Jautājums par lauktehniku.
Es notestēju vienu '99. gada Pegaso. Jautājums - vai tas ir normāli, ka tas viencilindrinieks pie zemiem apgriezieniem raustās? Vai pietiek ar karburatoru sinhronizāciju un regulēšanu?

A ko tu tur domā sinhronizēt, ja tikai viens cilindrs?

Ja nekļūdos tad šamam rotax dzinējs, tāds pats kā bmw f. Zemos apgriezienos šamajam nav jāraustās, uz bmw f stāv 2x karbūži
Jā, rotax dzinējs. Konkrētais aparāts, ko testēju, raustījās pie zemiem apgriezieniem. Tas ir ārstējams? kas varētu būt par vainu?

Offline

grosha
01. Dec 2009, 22:57#17

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

Nebūšu īstais padomdevējs, pacieties līdz parādās kāds prātīgāks

Offline

Morsitis
01. Dec 2009, 23:18#18

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

morgen! Ja raustās tad ir 2 varianti - 1) nomainīt sveci un moš arī vadu. 2) iztīrīt un nosinhronizēt karbuļus.

[ Šo ziņu laboja Morsitis, 01 Dec 2009, 23:26:45 ]

Offline

Marko
01. Dec 2009, 23:27#19

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.

Ja pareizi saprotu, tad tā nav tam Pegaso normāla parādība, ka tas raustās pie zemiem apgriezieniem!? Ja raustās, tad tas nav nekas neārstējams ar nelieliem ieguldījumiem!?
Ir doma to aparātu iegādāties, tāpēc interesējos Pērējais viss likās ok

Offline

Morsitis
01. Dec 2009, 23:39#20

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

cik atceros, tad jamie tukšgaitā neraustās.. Noteikti ir vērts paklausīties vai tukšgaitā nedzirdi "šujmašīnas" troksni

Offline