Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM RC8

AutorsZiņojums
Sliktais
14. Jul 2009, 21:32#41

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


14 Jul 2009, 21:17:27 Oga rakstīja:
1) jāatceras, ka itāļi vienmēr mēra Zs uz stenda. T.i. visi tie uzrādītie mūļi nonāk pie zemes, nevis uz kloķenes gala.
2) KTM vēl mācīties un mācīties baikus taisīt. Tāpat kā Audi - superkārus

ne visi, pēc neoficiālas infas tikai dukši un MV Agusta, pārējie tāpat no kloķenes

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

uldens2
14. Jul 2009, 21:36#42

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Uz moča transmisijas tie zudumi bij niecigi.Ta ka liela šķirba nebus

Offline

Sliktais
14. Jul 2009, 21:40#43

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


14 Jul 2009, 21:36:22 uldens2 rakstīja:
Uz moča transmisijas tie zudumi bij niecigi.Ta ka liela šķirba nebus

Kā nu kura piedziņa: ķēde, siksna, kardāns ', siksnai bij vismazākie zudumi, tad ķēde, kardānam vislielākie, bet tāpat jau 10% robežas nepārsniedz

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

emigrants
14. Jul 2009, 21:45#44

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 235

Braucu ar: KTM RC8

ak jaa..tieshi KTM shim verkjim uz ritenja nomerija zs un publiceja

-----------------
Face down, ass up, that's the way i like my chassis set up.

Offline

spider
14. Jul 2009, 23:08#45

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Nu nezinu, nezinu. Pagājušogad Dānijā, vienā lielā mototusiņā bija jaudas stends un visi kam nebija žēl 35 EUR varēja nomērīt jaudas močiem uz pakaļējā rata. Gandrīz jebkuram mocim (a moči tur tika nomērīti vaiiiii cik daudz) uz pakaļējā rata bija par 20 % mazāk, kā uzrādīts to tehniskajos parametros. Yamaha Fazer rūpnīcas solīto 98 Zs vietā, aplokā ganījās tikai 75,5. 600 nieki baiki - 123-125 Zs vietā 100-102. Nu tā apmēram bija visiem. Rēcīgākais moments bija vienam Intrudera VS 1400 īpašniekam. Starp citu Intruders bija īstais - līdz '95 gada izlaiduma. Visur klārē, ka šamajam esot 72 Zs. Stends parādīja 37

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Arturs
14. Jul 2009, 23:16#46

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar:

moci nav jauni = zirgi aizskrejusi pa plavam ganities

isteniba ta merisanas ar kraniniem - kuram vairak zirgi matora. Ne jau tadel tiek pirkts viens vai citsa mocis. katram sava bauda "kadam mate, kadam meita, kadam kleita"

P.S. man RC8 piedur skana.

Offline

Oga
15. Jul 2009, 10:48#47

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar:


P.S. man RC8 piedur skana.


Klasiska laba 2-cilindru dzinēja skaņa. Tāpat kā dukšiem un aprīlēm.
Man arī tā imponē labāk par japīšu 4-cilindru kviekšanu...
Īpaši jau tādēļ, ka to japāņu ir pilns visur un visiem

-----------------
Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies!

Offline

Oga
15. Jul 2009, 10:50#48

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar:


14 Jul 2009, 21:32:09 Sliktais rakstīja:

14 Jul 2009, 21:17:27 Oga rakstīja:
1) jāatceras, ka itāļi vienmēr mēra Zs uz stenda. T.i. visi tie uzrādītie mūļi nonāk pie zemes, nevis uz kloķenes gala.
2) KTM vēl mācīties un mācīties baikus taisīt. Tāpat kā Audi - superkārus

ne visi, pēc neoficiālas infas tikai dukši un MV Agusta, pārējie tāpat no kloķenes


Aprilia arī.
Nu un, kas tad mums tur vairs atliek? Bimota, Benelli utml. eksotiku neapskatīsim. Cagiva ir suzuki dzinēji. Moto Guzzi nav nekāda sakara ar mērīšanos ar zirgspēkiem. Tā ka kaut kā tā ja

-----------------
Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies!

Offline

Sliktais
15. Jul 2009, 10:58#49

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Nu par aprīli infas nebija,, par pārējiem netā infa bij. Guzis jau ar kkādus "sportiniekus" ražo

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

43
15. Jul 2009, 19:29#50

Kopš: 09. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 54

Braucu ar: Rocket lll

Labi, baikeri. Savākšu savus 140.. cik tur tos zirdziņus un 200 ņūtonmetriņus uz 2000 apgriezieniņiem un tā lēni vilkšos atpakaļ uz savu smilšu kastīti.
Gaidīsim ciemos pie mums, un gan jau kādreiz paskriesimies.


-----------------
ja nevari beigt, nemaz nesāc...

Offline

kurbuls
15. Jul 2009, 21:22#51

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Izskataas, ka kaads te Triumph iekjeeris

-----------------
per rectum ad astra

Offline

Sliktais
15. Jul 2009, 21:34#52

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

"Mīlestība no pirmā acu uzmetiena" , moš kko citu ar der pamēģināt, paskatīties

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Arturs
16. Jul 2009, 00:13#53

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar:


15 Jul 2009, 19:29:36 43 rakstīja:
Labi, baikeri. Savākšu savus 140.. cik tur tos zirdziņus un 200 ņūtonmetriņus uz 2000 apgriezieniņiem un tā lēni vilkšos atpakaļ uz savu smilšu kastīti.
Gaidīsim ciemos pie mums, un gan jau kādreiz paskriesimies.



da bez problemam - kad tu velies tikt abizots vari izveleties gan laiku gan vietu

Offline

Oga
16. Jul 2009, 11:08#54

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar:

Staipam gunāriņus?


-----------------
Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies!

Offline

maniac
15. Jun 2013, 00:30#55

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Jaunumi:

Sīkāk:
http://www.motonews.ru/news.moto?id=9675&ti...2686711617545472

-----------------

Offline