Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Suzuki GSX-650F K8
Autors | Ziņojums |
Harijsk | | Kopš: 14. Apr 2009
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Varbūt kādam ir device ar ko salauzt tahometra ierobežojumu un safixot spidometru?
ja tas ir vispār iespējams bez permanentas kastes?! | Offline | | |
trez0r | | Kopš: 05. Jan 2009
Ziņojumi: 218
Braucu ar: gsxr 750
| Come again?
Tagad lūdzu sīkāk un detalizētāk?..
----------------- It's about time we all get out and vote for love! | Offline | | |
tom_b | | Kopš: 16. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 770
Braucu ar: V2 & V6
| Te bez vārdnīcas neiztikt | Offline | | |
|
Harijsk | | Kopš: 14. Apr 2009
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
|
ok.
triks ir tāds, ka daudzkur netā cilvēki brēc, arī motociklisti, ka Suzukiem stokā (no ražošanas) ir nepareizs spidometrs, viņš rāda vairāk kā patiesībā ir.
2. lieta.
motocikla apgriezieni ir ierobežoti līdz RedLine (līdz sarkanajam) pāri netiek., a gribu vairāk
3. un ir arī ātruma ierobežojums, kas neļauj ātrāk par 220 braukt, vnk. pie 220 apstājas un tirinās starp 220 un 219....
vai to visu var izlabot pieslēdzot moci pie kompja vai ka līzīgi?!
To ka netā var nopirkt Power commander, zinu, bet vai nevar iztikt bez papildu iekārtām? | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 857
Braucu ar: 525exc autobusu
| Visi tie ierobežotāji stāv gan puikām (Harley,R1),gan mums (čainikien ap 600cc)+ - 10%.Labāk nelien tur-nogaidi,un nopērc jaudigāku moci.na | Offline | | |
Harijsk | | Kopš: 14. Apr 2009
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
|
Labāk nelien tur-nogaidi,un nopērc jaudigāku moci.na
ko man īsti nogaidīt?
un, man patīk tieši šis, jo ir ērts, jaudīgie sportinieki ir vnk. neērti, itsevišķi pa mūsu bedrēm!!
un patiesībā tas jau vairāk laikam krāna staipīšanai, tapēc ar tā starp citu jautāju! | Offline | | |
Kiiiiiiii | | Kopš: 20. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 130
Braucu ar: Hornet S
| nejau prikola peec tur ir redline ierobezotajs...
a to peec max V droshvien var nonjemt, bet daudz tapat nebus. Mans hornets (98hp) knapi liidz 235 aizvelk, ka tik suzuks nav tas pats bandits(~80hp?) bet plastmasaas... +20 tev daudz ko nedos
| Offline | | |
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
14 Apr 2009, 23:15:40 Kiiiiiiii rakstīja:
nejau prikola peec tur ir redline ierobezotajs...
a to peec max V droshvien var nonjemt, bet daudz tapat nebus. Mans hornets (98hp) knapi liidz 235 aizvelk, ka tik suzuks nav tas pats bandits(~80hp?) bet plastmasaas... +20 tev daudz ko nedos
pat 500 cc 60 Zs kawasaki gpz iet pēc spidometra 220 un pēc gps 198
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
trez0r | | Kopš: 05. Jan 2009
Ziņojumi: 218
Braucu ar: gsxr 750
| Spidometra rādījumu var salabot nopērkot speedohealer no http://www.healtech-electronics.com/ saita. Pašam stāv uzlikts.
Par ātruma ierobežojumu - šaubos vai tāds tiešām ir šim mocim (visticamāk, tas ir ātrums uz ko tavs mocis ir spējīgs un viss). Zinu, ka, piemēram, hajabuzai un gsxr1000 ir ierobežojums uz 298kmh, ko var apiet uzstādot TRE (timing retard eliminator - vari pagūglēt). Suzukiem tas ne tikai apiet ierobežojumu (it kā būtu baigā jēga), bet arī padara pirmos 3 robus mazliet niknākus pie zemākiem apgriezieniem (no kā jau ir mazliet lielāka jēga, it sevišķi 600nieku kubatūrām). Māku teikt par GSXR (uz paša moča ir tāds uzlikts), bet nemāku par tavu modeli - gūglēt vajag, man slinkums.
Redlainu apčakarēt var tikai mainot ECU vadības bloku, kas nav ne vajadzīgs, ne ekonomiski pamatots variants.
[ Šo ziņu laboja trez0r, 15 Apr 2009, 10:53:21 ]
----------------- It's about time we all get out and vote for love! | Offline | | |
Harijsk | | Kopš: 14. Apr 2009
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| tnx. par info! tad ar likšos mierā, nau jau tā ka nāvīgi vajadzētu! tāpat labi un baudāmi iet!
un jā, tas ir tas pac bandīts, tikai ar Plastmasiem, savādāku lukturi (laikam) un savādāku paneli!
iespējams ka arī sajūgs bandītam ir uz trosi (nezinu īsti srpiest). | Offline | | |
mach | | Kopš: 29. Dec 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 6
Braucu ar: impreza
| sveiki, ir doma iegādaties suzuki gsx 600f 91.-96. gada. kādi ir plusi, mīnusi, vai kāpēc nevaidzētu tadu pirkt, manā skatijumā lielākais minuss ir vecums un tas, ka ir gaisa dzese nevis škidruma. Bet cena ir patīkama šiem aparatiem, tā kā tas būtu pirmais mocis negribas neko dižu pirkt, varbūt mēnesi nobraukšu un sapratīšu ka moto nav man domāts. [ Šo ziņu laboja mach, 04 Jan 2010, 19:46:23 ] | Offline | | |
emils90 | | Kopš: 07. Sep 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 713
Braucu ar: cbr1000rr
|
04 Jan 2010, 19:44:43 mach rakstīja:
sveiki, ir doma iegādaties suzuki gsx 600f 91.-96. gada. kādi ir plusi, mīnusi, vai kāpēc nevaidzētu tadu pirkt, manā skatijumā lielākais minuss ir vecums un tas, ka ir gaisa dzese nevis škidruma. Bet cena ir patīkama šiem aparatiem, tā kā tas būtu pirmais mocis negribas neko dižu pirkt, varbūt mēnesi nobraukšu un sapratīšu ka moto nav man domāts.
pirmkaart suzuki nosaukumaa jaabuut GSX-R ,neviss gsx-f | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13383
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 Jan 2010, 19:44:43 mach rakstīja:
sveiki, ir doma iegādaties suzuki gsx 600f 91.-96. gada. kādi ir plusi, mīnusi, vai kāpēc nevaidzētu tadu pirkt, manā skatijumā lielākais minuss ir vecums un tas, ka ir gaisa dzese nevis škidruma. Bet cena ir patīkama šiem aparatiem, tā kā tas būtu pirmais mocis negribas neko dižu pirkt, varbūt mēnesi nobraukšu un sapratīšu ka moto nav man domāts.
1) Dizains - sūds.
2) Piekare - švaka.
3) Motors - švaks un neizturīgs.
4) Vadāmība - draņķīga.
5) Cena - laba
6) Riepu izmērs - debīls.
7) Svars - liels.
Nu tālāk pac domā- vai vajag. [ Šo ziņu laboja _ix_, 04 Jan 2010, 20:52:56 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
grosha | | Kopš: 26. Apr 2008
Ziņojumi: 2058
Braucu ar:
| par konkrēto aparātu, bet ja gribi braukt tad ņem ko var atļauties un aizzzzzzzzzziet | Offline | | |
mach | | Kopš: 29. Dec 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 6
Braucu ar: impreza
| kas švaks piekarē, uzbūve, remontizmaksas vai tas kā mocis uz ceļa uzvedas? un kas motoram švaks, jauda, remontēšana? masa gan 60kg vairāk kā 2008.gada gsxr es nēesu īpašs skrējējs, man jau pietiktu ar 400cc bandītu, bet ka tik uz šosejas ar tādu mani nenotriec | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13383
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 Jan 2010, 21:20:48 mach rakstīja:
kas švaks piekarē, uzbūve, remontizmaksas vai tas kā mocis uz ceļa uzvedas? un kas motoram švaks, jauda, remontēšana? masa gan 60kg vairāk kā 2008.gada gsxr es nēesu īpašs skrējējs, man jau pietiktu ar 400cc bandītu, bet ka tik uz šosejas ar tādu mani nenotriec
Piekare nav regulējama, tas ir viens, morāli un tehniski novecojusi, augstprofila riepas vadāmību neuzlabo, motori visiem viņiem parasti gandrīz jau nobraukti - izteikta kaite - birst nost vārstu izspiešanas mehānisms. Bet braukt jau var, viss atkarīgs no Tavām prasībām.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Dartagnan | | Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| kriizes apstaakljos par taadaam kapeikaam tas nav tas sliktaakais variants, ne jau visiem motociklu vajag trasei
-----------------
| Offline | | |
mach | | Kopš: 29. Dec 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 6
Braucu ar: impreza
| un cik aptuveni maksā vārstu izspiešanas mehanisms(ja nejauši nobirst)? viņam ir kompensātori? riepas jau var nedaudz platākas zemakas paņemt | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13383
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 Jan 2010, 21:54:52 mach rakstīja:
un cik aptuveni maksā vārstu izspiešanas mehanisms(ja nejauši nobirst)? viņam ir kompensātori? riepas jau var nedaudz platākas zemakas paņemt
Tur vienkāršāk motoru mainīt vai galvu, bet riepas nekādas jēdzīgākas nepiemeklēsi uz tā izmēra diskiem.[ Šo ziņu laboja Archy96, 04 Jan 2010, 22:00:16 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5099
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| 1) Dizains - sūds.
2) Piekare - švaka.
3) Motors - švaks un neizturīgs.
4) Vadāmība - draņķīga.
5) Cena - laba
6) Riepu izmērs - debīls.
7) Svars - liels.
Piekare nav regulējama, tas ir viens, morāli un tehniski novecojusi, augstprofila riepas vadāmību neuzlabo, motori visiem viņiem parasti gandrīz jau nobraukti - izteikta kaite - birst nost vārstu izspiešanas mehānisms. Bet braukt jau var, viss atkarīgs no Tavām prasībām.
Pirmais posts , Archy96, nav ne ar ko pamatots. Izņemot ar salīdzinājumu (ja Tu brauc ar YZF R1 2004...)
Otrs - pamatots. Izņemot par motoriem. Tev laikam nepaveicās. vai man paveicās
Bet pilnīga patiesība:
Bet braukt jau var, viss atkarīgs no Tavām prasībām.
Nu tak beidziet ar savām "bezgalīgajām" pieredzēm uz "džikseriem 2011" baidīt puišus, kuri grib braukt uz diviem riteņiem un pērk PIRMO (!) moci....
-----------------
| Offline | | |
|
|