Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Sajūgs

AutorsZiņojums
Marchs
07. May 2009, 00:16#1

Kopš: 26. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 331

Braucu ar: FJR

Pēc iespējas patīk visu darīt pašam. Tādēļ kārtējais, zaļais jautājums.

Kā pāreizi noregulēt sajūgu, lai precīzi slēgtos robos?

Dotajā brīdī izspiežot sajūgu un liekot pirmajā robā mocis nedaudz noraustās un dzirdams krakšķītis. Vakardienas izbraucienā tā vēl nebija. Varbūt atregulējusies trosīte pie ručkas? Tāda vaļīga jau ir.

Ņemu un skrūvēju maksimāli ārā, jeb tur ir kāda robeža?

Tad nu, lūdzu, padomus! mo - sv 650

Offline

pljavejs
07. May 2009, 00:25#2

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 923

Braucu ar: Honda CBR600RR `07

ta jau ari ir jabut

-----------------

Offline

McX
07. May 2009, 00:31#3

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 468

Braucu ar:

regulee lai var ielikt robaa un lai nesliid, tas ar viss.

Offline

Pifs
07. May 2009, 01:40#4

Kopš: 14. Jun 2008

Ziņojumi: 77

Braucu ar: Bandītu

sajuugs janoregulee taa, lai tam buutu briivgaajiens (~1-2cm, skatiit manuaali)
tb spiezhot sviru "nenjem" uzreiz, bet saak straadaat tik tad, kad svira jau iekustinaata..
kaadreiz krievu tehnikai noreguleeju un peec tam proveeju spoleeties - meegjinaaju vai nesliid

Offline

Dartagnan
07. May 2009, 16:06#5

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

nevis 1-2cm bet mm karo4e pieregulee taa lai taa ru4ka nedaudz ljurinaas, ja pievilksi par daudz tad sliidees sajuugs

-----------------

Offline

kurbuls
07. May 2009, 16:24#6

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


07 May 2009, 16:06:21 Dartagnan rakstīja:
nevis 1-2cm bet mm karo4e pieregulee taa lai taa ru4ka nedaudz ljurinaas, ja pievilksi par daudz tad sliidees sajuugs

Kuraa galaa meerot ir 1-2mm

-----------------
per rectum ad astra

Offline

uldens2
07. May 2009, 16:28#7

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


07 May 2009, 16:24:12 kurbuls rakstīja:

07 May 2009, 16:06:21 Dartagnan rakstīja:
nevis 1-2cm bet mm karo4e pieregulee taa lai taa ru4ka nedaudz ljurinaas, ja pievilksi par daudz tad sliidees sajuugs

Kuraa galaa meerot ir 1-2mm
Platajā galā

Offline

Dartagnan
07. May 2009, 16:59#8

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

ka tev saka panjem un pievelc ta lai ru4ka nedaudz ljurinaas

-----------------

Offline

EZ
07. May 2009, 17:05#9

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6

kaukadi platie shaurie gali nihujovaa meeraukla 1-2cm tanii vietaa kur trose naak pie ruchkas klaat uzliekas taa ka troses apvalks kustaas (briivkustiiba) 2mm un vis platie gali kaukadi heebeljiem tak garums ar atskiras.

Offline

ositis
07. May 2009, 17:06#10

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600


07 May 2009, 16:24:12 kurbuls rakstīja:

07 May 2009, 16:06:21 Dartagnan rakstīja:
nevis 1-2cm bet mm karo4e pieregulee taa lai taa ru4ka nedaudz ljurinaas, ja pievilksi par daudz tad sliidees sajuugs

Kuraa galaa meerot ir 1-2mm
Mera pie ruckas

Offline

Pifs
07. May 2009, 19:56#11

Kopš: 14. Jun 2008

Ziņojumi: 77

Braucu ar: Bandītu


07 May 2009, 17:05:11 EZ rakstīja:
kaukadi platie shaurie gali nihujovaa meeraukla 1-2cm tanii vietaa kur trose naak pie ruchkas klaat uzliekas taa ka troses apvalks kustaas (briivkustiiba) 2mm un vis platie gali kaukadi heebeljiem tak garums ar atskiras.


ko tieshi Tu nesaproti?

Offline

EZ
07. May 2009, 20:33#12

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


07 May 2009, 19:56:10 Pifs rakstīja:

07 May 2009, 17:05:11 EZ rakstīja:
kaukadi platie shaurie gali nihujovaa meeraukla 1-2cm tanii vietaa kur trose naak pie ruchkas klaat uzliekas taa ka troses apvalks kustaas (briivkustiiba) 2mm un vis platie gali kaukadi heebeljiem tak garums ar atskiras.


ko tieshi Tu nesaproti?


nu vo redz ka nau 2cm bet jaa taisniiba ir skatiijos kas man tur manuali ir tiesham tie pashi 10-15mm dabaa tas ir tas pats ko es mineeju par troses apvalku 2-3mm

Offline

kurbuls
07. May 2009, 21:19#13

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

a kaa juus iemaniitos piereguleet hidraulisko sajuugu peec trosiishu apvalkiem

[ Šo ziņu laboja kurbuls, 07 May 2009, 21:20:02 ]



-----------------
per rectum ad astra

Offline

Zibens
07. May 2009, 21:43#14

Kopš: 28. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Honda CBR 600RR


07 May 2009, 21:19:18 kurbuls rakstīja:
a kaa juus iemaniitos piereguleet hidraulisko sajuugu peec trosiishu apvalkiem


Neviens te nerunā par hidrauliskajiem sajūgiem

Offline

ositis
07. May 2009, 21:47#15

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600


07 May 2009, 21:19:18 kurbuls rakstīja:
a kaa juus iemaniitos piereguleet hidraulisko sajuugu peec trosiishu apvaulelkiem
Hidrolisko sajugu ir vieglak noregulet.tur tikai atgaiso un vis.

Offline

kurbuls
07. May 2009, 23:29#16

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


07 May 2009, 21:43:40 Zibens rakstīja:

07 May 2009, 21:19:18 kurbuls rakstīja:
a kaa juus iemaniitos piereguleet hidraulisko sajuugu peec trosiishu apvalkiem


Neviens te nerunā par hidrauliskajiem sajūgiem

Parametri nemainaas - tie pashi 1-2 cm heebelja galaa vien ir

-----------------
per rectum ad astra

Offline

Marchs
09. May 2009, 23:38#17

Kopš: 26. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 331

Braucu ar: FJR

Paldies par padomiem!

Sajūgs pieregulēts pa perfekto!

Uzreiz cita aršana

Offline

rinalds2m
14. May 2009, 23:37#18

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 280

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Lieta tāda:
Sajūgs saregulēts normāli (nedaudz vaļīga trosīte) - itkā izspiežas labi, atlaists neslīd. BET "velk līdz" - tāka apstājos un ja ir palicis 1-ajā vai 2-ajā, neitrālajā baigi sūdīgi ieslēgt. Ripojot viss ok. Arī paši ātrumi stingri slēdzas. Man jau liekas ka vainīgs sajūgs - tipa taka diski salīp. Mošk kāds var pateikt ko apskatīties - vainīgs sajūgs vai varbūt kaut kas kārbā? Tā var būt ka sajūga diski līp kopā?
mocis: suzuki dr650r 1992.gads

[ Šo ziņu laboja rinalds2m, 14 May 2009, 23:37:53 ]

Offline

Archy96
14. May 2009, 23:43#19

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


14 May 2009, 23:37:19 rinalds2m rakstīja:
Lieta tāda:
Sajūgs saregulēts normāli (nedaudz vaļīga trosīte) - itkā izspiežas labi, atlaists neslīd. BET "velk līdz" - tāka apstājos un ja ir palicis 1-ajā vai 2-ajā, neitrālajā baigi sūdīgi ieslēgt. Ripojot viss ok. Arī paši ātrumi stingri slēdzas. Man jau liekas ka vainīgs sajūgs - tipa taka diski salīp. Mošk kāds var pateikt ko apskatīties - vainīgs sajūgs vai varbūt kaut kas kārbā? Tā var būt ka sajūga diski līp kopā?
mocis: suzuki dr650r 1992.gads

Eļļa motorā jauna? Papēti pašu kurvi, vai tam nav gropes iespiedušās pa malām, tur kur sajūga diski liekās iekšā.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 14 May 2009, 23:43:17 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

klucis
14. May 2009, 23:49#20

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


14 May 2009, 23:37:19 rinalds2m rakstīja:
Lieta tāda:
Sajūgs saregulēts normāli (nedaudz vaļīga trosīte) - itkā izspiežas labi, atlaists neslīd. BET "velk līdz" - tāka apstājos un ja ir palicis 1-ajā vai 2-ajā, neitrālajā baigi sūdīgi ieslēgt. Ripojot viss ok. Arī paši ātrumi stingri slēdzas. Man jau liekas ka vainīgs sajūgs - tipa taka diski salīp. Mošk kāds var pateikt ko apskatīties - vainīgs sajūgs vai varbūt kaut kas kārbā? Tā var būt ka sajūga diski līp kopā?
mocis: suzuki dr650r 1992.gads
paskaties vai nav parvilkts lielais uzgrieznis,kas pievelk kurvi(dr slimiba)

Offline