Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: Suzuki SV650

AutorsZiņojums
garfs
08. Mar 2015, 20:48#141

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800


08 Mar 2015, 17:35:07 karumnieks rakstīja:
Sveiciens! Interesetu vai kadam nav aizkeries kaut kas no sv650 detalam?
Vienkarsi uzlaboju savu sv650 un ir paris sikumi kas pietrukst!

Mocis paslaik ir nokrasojies savadakos tonos un gaida sezonu!

uzraksti kas vajadzīgs, maybe kaut kur kaut kas mētājās

-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

Viestarts
08. Mar 2015, 21:03#142

Kopš: 17. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: Suzuki SV650s '04

Ko tur gaidīt. Mans SV šodien kārtīgi jau sezonu ierūcināja

Offline

karumnieks
09. Mar 2015, 11:42#143

Kopš: 02. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: suzuki sv650

Vajadziga rucka no aizmugures kas nak virs benka! Un zem sofera benka nak divas plastmasas kuras ari butu nepieciesama!

Offline

garfs
09. Mar 2015, 12:38#144

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

tās plastmasas tādas kā trīstūrveida? modelis Tev vecais?

-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

Jusper
08. Oct 2015, 09:58#145

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Šodien braucu skatīties vienu SV650S. Kam būtu jāpievērš uzmanība visvairāk? Ir kādas lietas tikai šim mocim? 2006. gada mocis.

Offline

screwy
08. Oct 2015, 10:17#146

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Mocis ļoti labs, standarta slimību viņam ir maz, vienīgi motors ir paskaļš, var būt vainīga dzinēja ķēde, vai vārsti vai arī pilnīgi nekas (ar tām skaņām ir jāsadzīvo)
Un nākotnei - šie dzinēju mīl ēst eļļu.

Offline

ksneps
08. Oct 2015, 12:14#147

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv


08 Oct 2015, 10:17:26 screwy rakstīja:
Mocis ļoti labs, standarta slimību viņam ir maz, vienīgi motors ir paskaļš, var būt vainīga dzinēja ķēde, vai vārsti vai arī pilnīgi nekas (ar tām skaņām ir jāsadzīvo)
Un nākotnei - šie dzinēju mīl ēst eļļu.


Piekrītu +1

Papildinašu ar elementāram lietām, kuras būtu jāpārbauda pie pirkšanas un kas Tev ieekonomēs naudu tuvakajam gadam:
- vai nesulo amortizatori, vai pietiekami stingra dakša/nesit cauri
- riepu stāvoklis, vai nav jāmaina
- vai ģenerators lādē (vajag paņem līdzi voltometru). Jauns labs RR maksā vismaz savus 100 EUR
- vai nesulo eļļa no motora
- ķēde, zobrati
- bremžu diski, uzlikas
- vai moča tehniskais stāvoklis ir tāds, lai vari iziet TA. Lai nav tā, ka Tev pēc tam jācakarējas, lai sakārtotu kaut kādas lietas uz TA.

[ Šo ziņu laboja ksneps, 08 Oct 2015, 12:18:18 ]

Offline

Zigmunds
08. Oct 2015, 12:23#148

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

yup, pareizi! vēl pie TA paskaties vai ir/ nav angļu lukturis, tur vēl varēsi pieskaitīt vismaz 150EUR par jaunu

Offline

Jusper
08. Oct 2015, 12:39#149

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Ir viņam angļu lukturis. Pa telefonu godīgi pateica (suzuki centrā 294 EUR pārbaudīju), TA pašlaik nav, paskatījos TA vēsturi, iepriekš bijis viens 2 pa kreiso pagriezienu.

Offline

andrulja4
09. Oct 2015, 20:57#150

Kopš: 09. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: SV650

Par ellas éšanu neko nezinu, jo neèd ne grama. Bet ja pérc no censońa, kam patík ratà paraut, tad var normáli iebersties, jo priekšas cilindrs iet ellas badä.

Offline

janisber
17. Oct 2015, 18:28#151

Kopš: 21. Mar 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 121

Braucu ar: SV 1000

sveiki
varbūt kādam ir liekas veselas abas priekšējās dakšas, un vesels radiators? priekšējais disks arī noderētu. un pa kādam summiņām esat gatavi atdot.
2001 gada sv650.

Vēl ir jautājums cik liels čakars ir uzlikt cita moča priekšējās dakšas? netā lasīju ka pārsvarā liekot GSXR dakšas.

no manējām diezvai ko varēs izglābt...

ps. ja interesē sv650s nedaudz apskrambāti spoguļi un vēl šis tas dodiet ziņu. lēnā garā konvertēju un laboju savējo uz n modeli.

Offline

Naits
17. Oct 2015, 18:40#152

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Ja liek dakšu nocita moča,tad vēlams pilnu komplektu,tilti, dakša, ritenis un bremzes. Tev glāzes dakšai ar beigtas? Tilti taisni?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

janisber
18. Oct 2015, 11:46#153

Kopš: 21. Mar 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 121

Braucu ar: SV 1000


17 Oct 2015, 18:40:10 Naits rakstīja:
Ja liek dakšu nocita moča,tad vēlams pilnu komplektu,tilti, dakša, ritenis un bremzes. Tev glāzes dakšai ar beigtas? Tilti taisni?

glāzes? pieņemu ka runā par angliski ''outer tube'' varbūt ir veseli nemācēšu pateikt bet abi inner tube ir pagalam. principā rēķinos ka pagalam varētu būt visa priekša. nēsmu jaucis ārā tāpēc nemēģināšu pateikt. 2dien varēšu ko precīzāk pateikt.

Offline

janisber
20. Oct 2015, 22:30#154

Kopš: 21. Mar 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 121

Braucu ar: SV 1000


18 Oct 2015, 11:46:25 janisber rakstīja:

17 Oct 2015, 18:40:10 Naits rakstīja:
Ja liek dakšu nocita moča,tad vēlams pilnu komplektu,tilti, dakša, ritenis un bremzes. Tev glāzes dakšai ar beigtas? Tilti taisni?

glāzes? pieņemu ka runā par angliski ''outer tube'' varbūt ir veseli nemācēšu pateikt bet abi inner tube ir pagalam. principā rēķinos ka pagalam varētu būt visa priekša. nēsmu jaucis ārā tāpēc nemēģināšu pateikt. 2dien varēšu ko precīzāk pateikt.



Principā izskatās ka outer tubes ir veselas. kā arī tilti šķiet ka ir taisni. Ir idejas cik pāris Inner tubes maksā? kā arī uz lēnu garu meklēju veselu priekšējo riepu, radiatoru un bāku.

Offline

Naits
20. Oct 2015, 22:41#155

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Man ir vieni štoki kurus var iztaisnot, jo minimāli locīti. Tiltus jāliek uz stenda uz aci diez vai redzēdi. Jauni štoki ap 180 varētu būt katrs.

[ Šo ziņu laboja Naits, 20 Oct 2015, 22:42:07 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Jusper
16. Apr 2016, 14:23#156

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Jā zinu, ka ar moci degvielu neskaita, bet gribu zināt vai tas ir normāli, ja pie 150-160km sāk jau mirgot lampa? 6tā gada SV650s

Offline

UgunsX
16. Apr 2016, 14:51#157

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Nu kā - neskaita.. Ja vajag tikai līdz pulkstenim aizbraukt, tad tiešām nav tur ko skaitīt, bet ja ar moci brauc 30000 gadā, tad ir starpība 5 litri vai 10 litri uz 100.

Nu un cik litrus var ieliet bākā pēc tiem 160 km?

Offline

andrulja4
16. Apr 2016, 20:02#158

Kopš: 09. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: SV650

pa daudz tev ēd. es ar savu varu brīvi 250+ km ar vienu bāku noripināt. Tas braucot normālā režīmā, bez lidošnas

Offline

Jusper
16. Apr 2016, 21:45#159

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Pēc 160 lējis vēl neesmu, tomēr tik 2 nedēļas ar to vizinos, bet pie 180 nobrauktiem 11 litri. Būs jāpaskatās - jāpielej bāka un jānobrauc 100, atkal jāpielej.
Kas šim te skaitās normāla braukšana? 6 tūkstoši apgriezini?

Offline

andrulja4
16. Apr 2016, 22:00#160

Kopš: 09. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: SV650


16 Apr 2016, 21:45:38 Jusper rakstīja:
Pēc 160 lējis vēl neesmu, tomēr tik 2 nedēļas ar to vizinos, bet pie 180 nobrauktiem 11 litri. Būs jāpaskatās - jāpielej bāka un jānobrauc 100, atkal jāpielej.
Kas šim te skaitās normāla braukšana? 6 tūkstoši apgriezini?


braucot 2-atā patēriņš man vidēji sanāk 5,5l braucot apm 100-140km/h
ar tiem apgriezieniem ir gaumes lieta, man pēc izjūtām vislabāk patīk motoru turēt 3000-7000 apgriezienu robežā.

Offline