Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: Honda CB 500/750

AutorsZiņojums
fledo
12. Apr 2012, 21:21#41

Kopš: 13. Jul 2009

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Jautājums CBF lietotājiem.Ko nozīmē mirgojoša HISS lampiņa pie izslēgtas aizdedzes? Pašam liekas ,ka tas varētu būt saistīts ar kaut kādu pretaizdzīšanas sistēmu, palabojiet ja tā nav.

Offline

fledo
24. Apr 2012, 20:37#42

Kopš: 13. Jul 2009

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Hei!
Kā hornetisti cīnās ar nesmuko izplūdes kolektoru, viņš palicis tāds brūns kā sarūsējis. Kādu laiku braucu ar suzuki 10 gadus vecāku,tam kolektors spīd, hroms turās.

Offline

Marissm
02. May 2012, 16:37#43

Kopš: 23. Apr 2012

Ziņojumi: 15

Braucu ar: #119

Sveiki!

Vai kāds zina, kur LV kvalitatīvi var atjaunot šāda tipa rotorus? Varbūt pieredze iesaka uzreiz sūtīt nevis mēģināt čakarēties..

Esošais uz mana moto kādreiz ir bijis atjaunots, bet cilvēks nav laikam apjautis, ka rotors tiek lietots arī pie augstiem apgriezieniem un augstām temperatūrām gaisa dzeses motoriem (tiklīdz sasniedz 7k tahometrā, tā viens no rotora vadiem tiek izmests ārā un samalts statorā;( un tad jau arī lādēšanas beigas..)

http://www.cmsnl.com/honda-cb750c-750-custom-19...omp_31110426832/

Offline

Marissm
01. Oct 2012, 12:35#44

Kopš: 23. Apr 2012

Ziņojumi: 15

Braucu ar: #119

starpcitu, ja kādam interesē, kur kvalitatīvi pārtina rotorus, tad..http://www.partineji.lv/
Izdarīja kvalitatīvi un 85 ls par vienu!

Offline

JaniVal
20. Feb 2019, 09:56#45

Kopš: 23. Apr 2018

Ziņojumi: 4

Braucu ar: kafiju

Meklēju CB750, labā stāvoklī. Izskatīšu visus variantus!

Offline

ZeDanzz
28. Apr 2021, 19:48#46

Kopš: 28. Aug 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Honda CB500

Sveiki!

Saskāros ar nelielu problēmu Hondai CB500 1997. gada - slēdzene zem beņķa atteica strādāt (atslēgas serde griežas uz riņķi). Var piebilst, ka serde jau bija izārdīta, pirms manas iegādes, tik tālu, ka beņķi atvērt varētu arī ar plakano skrūvgriezi.

Kādi varētu būt risinājumi - uzticēt kādam meistaram vai varētu arī patstāvīgi kaut kā tikt galā (kā minimums dabūt beņķi vaļā, jo bagāžas nodalījums tiek lietots ikdienā, kā arī aķītim šobrīd ir liegta pieeja)?

Offline

stanks
29. Apr 2021, 14:27#47

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 173

Braucu ar:


28 Apr 2021, 19:48:54 ZeDanzz rakstīja:
Sveiki!

Saskāros ar nelielu problēmu Hondai CB500 1997. gada - slēdzene zem beņķa atteica strādāt (atslēgas serde griežas uz riņķi). Var piebilst, ka serde jau bija izārdīta, pirms manas iegādes, tik tālu, ka beņķi atvērt varētu arī ar plakano skrūvgriezi.

Kādi varētu būt risinājumi - uzticēt kādam meistaram vai varētu arī patstāvīgi kaut kā tikt galā (kā minimums dabūt beņķi vaļā, jo bagāžas nodalījums tiek lietots ikdienā, kā arī aķītim šobrīd ir liegta pieeja)?


Var noņemt sānu plastmasu un tad varbūt varēs tikt klāt ar šaurajām vai šaurajām/līkajām plaķenēm pavilkt trosīti.

Offline

ZeDanzz
29. Apr 2021, 22:41#48

Kopš: 28. Aug 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Honda CB500


29 Apr 2021, 14:27:12 stanks rakstīja:

Var noņemt sānu plastmasu un tad varbūt varēs tikt klāt ar šaurajām vai šaurajām/līkajām plaķenēm pavilkt trosīti.


Jā, vakar vakarā tā arī izdarīju. Trosītes gals bij norāvies no serdes. Izjaucot un saliekot visu pa jaunam kopā, viss atkal strādā. Vienīgi trosītes korpusa viens gala konuss, kas stiprinās kronšteinā, rezultātā pāršķēlās. Uz to brīdi varēju bez atslēgas atvērt un aizvērt beņķi, bet šodien viss atkal pa vecam, nezinu kapēc.

Offline