Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: Adventure S vs Adventre R vs 950 super enduro R

AutorsZiņojums
Dartagnan
26. Dec 2009, 10:48#1

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Ar ko reaali atshkjiras Adventure S no Adventure R?
Kaadam ir bijusi dariishana ar maniaku skuuteri 950 Super Enduro R?

-----------------

Offline

endurists
26. Dec 2009, 12:22#2

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


26 Dec 2009, 10:48:14 Dartagnan rakstīja:
Ar ko reaali atshkjiras Adventure S no Adventure R?
Kaadam ir bijusi dariishana ar maniaku skuuteri 950 Super Enduro R?


R ja nemaldos bija par 10mm augsstaks un cietaku piekari. Pajautaa Kurbulim, man skiet ka vins savu Adventure parbuveja par R

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Dartagnan
26. Dec 2009, 12:46#3

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

skatoties peec KSM dotaas informaacijas vinji atshkjiraas tikai ar kraasu un cenu

-----------------

Offline

Morsitis
26. Dec 2009, 15:57#4

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen! Cik es esmu pazinjkārojis, tad Adventūrēm atšķirība ir sēdeklim, augstums, R ir ar mazāku bāku un ar "čipu". Ja gribas ikdienas braukšanai, tad es ņemtu "parasto"

Offline

zipzo
26. Dec 2009, 23:46#5

Kopš: 04. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: KTM ADVENTURE S; HUSABERG FE 450; CAN AM OUTLANDER XMR

Cik es saprotu, garāki amīši - līdz ar to augstāks klīrens, jauda lielāka, jauns bardačoks, jauns rādījumu panelis, aizmugurējā fāra tumšā, dakšas melnas, beņķa pārvalks un krāsojums jauns,un vēl melni bremžu suporti un melns alumīnijs bremžu diskos. Oranžs rāmis.

-----------------
Atceries par gravitāciju

Offline

endurists
26. Dec 2009, 23:54#6

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


26 Dec 2009, 23:46:33 zipzo rakstīja:
Cik es saprotu, garāki amīši - līdz ar to augstāks klīrens, jauda lielāka, jauns bardačoks, jauns rādījumu panelis, aizmugurējā fāra tumšā, dakšas melnas, beņķa pārvalks un krāsojums jauns,un vēl melni bremžu suporti un melns alumīnijs bremžu diskos. Oranžs rāmis.


Te bus detalizetaki tehn. dati:

LC8 ADVENTURE R

Engine type Twin cylinder, 4-stroke, V 75°
Displacement 999 cc
Bore x stroke 101 x 62.4 mm (3.98 x 2.46"
Performance (homologated) 84,5 kW @ 8750 rpm
Max. torque 100 Nm @ 6750 rpm
Compression ratio 11.5:1
Starter/Battery E-Starter / 12 V 11.2 Ah
Transmission 6 gears, dog clutch engagement
Fuel Mixture Generation Keihin electronic fuel injection
Control 4 V/DOHC
Lubrication Pressure lubrication
Engine lubrication Motorex, SAE 10W-50
Primary drive 35:67
Final drive 16:42
Cooling Liquid cooled
Clutch Wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Motor Management Keihin EMS


Frame Chromium-Molybdenum trellis frame, powder-coated
Subframe Aluminium
Handlebar Aluminium, Ø 28/22 mm (1.10/0.87", tapered
Front suspension WP USD Ø 48 mm (1.89"
Rear suspension WP mono shock PDS with hydr. spring preload
Suspension travel front/rear 265/265 mm (10.43/10.43"
Front brake 2 x Brembo two piston, floating caliper, floating brake disc Ø 300 mm (11.81"
Rear brake Brembo two piston, floating caliper, floating brake disc Ø 240 mm (9.45"
Rims, front/rear 2.15 x 21"; 4.25 x 18"
Tires, front/rear 90/90-21"; 150/70 R 18
Chain X-Ring 5/8 x 5/16"
Main silencer Twin stainless steel silencer with regulated catalytic converter
Steering head angle 63.4°
Trail 119 mm (4.69"
Wheel base 1570 ± 10 mm (61.81 ± 0.39"
Ground clearance (unloaded) 316 mm (12.44"
Seat height 915 mm (36.02"
Tank capacity approx. 19,5 Liters/4 litres reserve (5.81/1.06 gal)
Weight (dry) approx. 207 kg (456.34 lbs)


LC8 Adventure S


Engine type Twin cylinder, 4-stroke, V 75°
Displacement 999 cc
Bore x stroke 101 x 62.4 mm (3.98 / 2.46"
Performance (homologated) 78 kW @ 8250 rpm
Max. torque 100 Nm @ 6750 rpm
Compression ratio 11.5:1
Starter/Battery E-Starter / 12 V 11.2 Ah
Transmission 6 gears, dog clutch engagement
Fuel Mixture Generation Keihin electronic fuel injection
Control 4 V/DOHC
Lubrication Pressure lubrication
Engine lubrication Motorex, SAE 10W-50
Primary drive 35:67
Final drive 16:42
Cooling Liquid cooled
Clutch Wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Motor Management Keihin EMS


Frame Chromium-Molybdenum trellis frame, powder-coated
Subframe Aluminium
Handlebar Aluminium, Ø 28 / 22 mm (1.10 / 0.87", tapered
Front suspension WP USD Ø 48 mm (1.89"
Rear suspension WP mono shock PDS with hydr. spring preload
Suspension travel front/rear 210/210 mm (8.27 / 8.27"
Front brake 2 x Brembo two piston, floating caliper, floating brake disc Ø 300 mm (11.81"
Rear brake Brembo two piston, floating caliper, floating brake disc Ø 240 mm (9.45"
ABS Brembo two channel ABS
Rims, front/rear 2.15 x 21"; 4.25 x 18"
Tires, front/rear 90/90-21"; 150/70 R 18
Chain X-Ring 5/8 x 5/16"
Main silencer Twin stainless steel silencer with regulated catalytic converter
Steering head angle 63.4°
Trail 119 mm (4.69"
Wheel base 1570 ± 10 mm (61.81 ± 0.39"
Ground clearance (unloaded) 261 mm (10.28"
Seat height 860 mm (33.86"
Tank capacity approx. 19,5 Liters/4 litres reserve (5.81 / 1.06 gal)
Weight (dry) approx. 209 kg (460.75 lbs

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Dartagnan
27. Dec 2009, 00:04#7

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

un kaads ir saskaaries ar super enduro?

-----------------

Offline

Goblins
28. Dec 2009, 18:05#8

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


27 Dec 2009, 00:04:52 Dartagnan rakstīja:
un kaads ir saskaaries ar super enduro?


braucu ar taadu KTM testa dienaas

diezgan baigs aparaats, ljoti augsts, baigi mazaa baaka, vadiijaas tiiri forshi un 333 kalnaa vareeja mieriigi uzbraukt

manaa izpratnee paredzeets tikai aardiities pa mezhu.

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

Dartagnan
28. Dec 2009, 18:52#9

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

nu es ar vinju toreiz arii izgaazu, spridzeklis jau nopietns, tikai kaa ir ja vinju lieto ikdienaa... te laikam nevienam taada nav...

-----------------

Offline

Sliktais
28. Dec 2009, 19:05#10

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


28 Dec 2009, 18:52:36 Dartagnan rakstīja:
nu es ar vinju toreiz arii izgaazu, spridzeklis jau nopietns, tikai kaa ir ja vinju lieto ikdienaa... te laikam nevienam taada nav...

Uzjautā Kurbulim , kak raz tirgo
Skatoties, kādai braukšanai gribi ņemt Izbraucu ar KTM 990 (bez S), likās biku par traku- vairāk tomēr sportam, trasei, moš par vecu esmu Puslīldz normāliem ceļojumiem, garākiem pārbraucieniem pa jebkura seguma ceļiem ņemtu R1200GS. Dizaina ziņā KTM patīk labāk, bet BMW ir savas priekšrocības Pamēģini dažādus moto, tad arī sapratīsi, kas vairāk patīk, ko vajag

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Goblins
28. Dec 2009, 19:11#11

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


28 Dec 2009, 18:52:36 Dartagnan rakstīja:
nu es ar vinju toreiz arii izgaazu, spridzeklis jau nopietns, tikai kaa ir ja vinju lieto ikdienaa... te laikam nevienam taada nav...


nu tas konkreeti neder kaa ikdienas mocis

un man liekas ka neviens ktm neder kaa ikdienas mocis.

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

Grants
28. Dec 2009, 19:40#12

Kopš: 22. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW R1200GS

Ir kolēģim KTM Adv990, brauc ikdienā - nesūdzas, viss ok, jauda, šķiet 97zs, jaunajiem jau 105Zs, nav tik traki, pēc kāda laika jau prasās vēl Diezgan grūti salīdzināt ar R1200GS, it kā jauda / svars vienāds, bet pilnīgi savādāki moto. Ieksh youtube.com ir labs video ar salīdzinājumu - secinājums viens: ja gribi plosīties vairāk pa mežiem / takām - labāk KTM, ja mērķis ir garāki ceļojumi pa ceļu / bezceļu - R1200GS. Pēc personīgās pieredzes R1200GS uzturēšanā lētāks, vienkāršāks, braucot bezceļos lieālakas iespējas kko salocīt / nolauzt utt. jo motors viss atklāts tobish nav noslēpts zem paneļiem, kā KTM. Garākos pārbaucienos ērtāks R1200GS, vairāk vietas bagāžai, lielāka bāka, zemāks smaguma centrs, lielāks vēja stikls (aktuāli garākiem braucieniem). Nu krch cik cilvēku tik viedokļu, jāprovē pašam un jāsaprot, kas tīk vairāk.


-----------------
braukt ir prieks..

Offline

UDT
28. Dec 2009, 20:25#13

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


28 Dec 2009, 19:05:58 Sliktais rakstīja:

28 Dec 2009, 18:52:36 Dartagnan rakstīja:
nu es ar vinju toreiz arii izgaazu, spridzeklis jau nopietns, tikai kaa ir ja vinju lieto ikdienaa... te laikam nevienam taada nav...

Uzjautā Kurbulim , kak raz tirgo
Skatoties, kādai braukšanai gribi ņemt Izbraucu ar KTM 990 (bez S), likās biku par traku- vairāk tomēr sportam, trasei, moš par vecu esmu Puslīldz normāliem ceļojumiem, garākiem pārbraucieniem pa jebkura seguma ceļiem ņemtu R1200GS. Dizaina ziņā KTM patīk labāk, bet BMW ir savas priekšrocības Pamēģini dažādus moto, tad arī sapratīsi, kas vairāk patīk, ko vajag



Kaadai trasei?? mocis kas sver ap 200 kg?!!
Adventure LC8 ir tiiraakais kruiiza/tuurisma motocikls.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Dartagnan
28. Dec 2009, 20:38#14

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

GS ir tuurists, ideaals gariem paarbraucieniem, a man gribaas pa celjam izbraukt caur mezhu
googlee atradu tikai vienu super enduro testu kuraa vispaar bija piemineets cruising - dzeks raksta ka ar sho moci varot arii visu dienu braukaat pa celjiem un nenogurt, nu tjipa esot deriigs arii ikdienas lietoshanai... hvz cik tur patiesiibas

-----------------

Offline

UDT
28. Dec 2009, 21:48#15

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


28 Dec 2009, 20:38:26 Dartagnan rakstīja:
GS ir tuurists, ideaals gariem paarbraucieniem, a man gribaas pa celjam izbraukt caur mezhu
googlee atradu tikai vienu super enduro testu kuraa vispaar bija piemineets cruising - dzeks raksta ka ar sho moci varot arii visu dienu braukaat pa celjiem un nenogurt, nu tjipa esot deriigs arii ikdienas lietoshanai... hvz cik tur patiesiibas


Ja es pareizi saprotu tas Super enduro ir taa pati LC8 adventure tikai bez buura un ar mazaaku baaku.


-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

feciic
28. Dec 2009, 22:30#16

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


28 Dec 2009, 20:38:26 Dartagnan rakstīja:
GS ir tuurists, ideaals gariem paarbraucieniem, a man gribaas pa celjam izbraukt caur mezhu
googlee atradu tikai vienu super enduro testu kuraa vispaar bija piemineets cruising - dzeks raksta ka ar sho moci varot arii visu dienu braukaat pa celjiem un nenogurt, nu tjipa esot deriigs arii ikdienas lietoshanai... hvz cik tur patiesiibas

Tad nu jāskaita kas nogurdina braucot ar motociklu
1.motora vibrācija-motors tas pats kas adventūrei ar kurām mēdz braukt tālu tātad ši probza atkrīt ja vien nav kāds balansieris noravēts.
2.sēdpozīcija-arī nevajadzētu būt problēmai bet gan jau beņķis ir pašaurs un ilgāk braucot sāk spiest.
3.vējš-vējstikla nav kā tāda tapēc varētu būt nogurdinoši turēt lielu ātrumu ilgu laiku.
4.manuprāt pats traucējošākais-riepu gaudošana, jo likt šitam aparātam riepu kas nav vismaz enduro pumpene ir vairāk nekā stulbi.

Tāds nu mans tas pārspriedums-braucis ar super enduro neesmu, arī darbībā redzējis neesmu bet ja būtu iespēja noteikti uz šamo pārsēstos.

Tāka pašam jāizvērtē cik daudz ceļa un cik daudz meža gribi braukt un kā to mežu braukt-vai EE vai to pašu talsinieku stilā

Offline

feciic
28. Dec 2009, 22:35#17

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


28 Dec 2009, 21:48:09 UDT rakstīja:

28 Dec 2009, 20:38:26 Dartagnan rakstīja:
GS ir tuurists, ideaals gariem paarbraucieniem, a man gribaas pa celjam izbraukt caur mezhu
googlee atradu tikai vienu super enduro testu kuraa vispaar bija piemineets cruising - dzeks raksta ka ar sho moci varot arii visu dienu braukaat pa celjiem un nenogurt, nu tjipa esot deriigs arii ikdienas lietoshanai... hvz cik tur patiesiibas


Ja es pareizi saprotu tas Super enduro ir taa pati LC8 adventure tikai bez buura un ar mazaaku baaku.


SE ir karbuļi, stāvāka priekšēja dakša un priekšā viens bremžu disks. Gan jau ka vel šis tas

Offline

UDT
29. Dec 2009, 00:02#18

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


28 Dec 2009, 22:35:36 feciic rakstīja:

28 Dec 2009, 21:48:09 UDT rakstīja:

28 Dec 2009, 20:38:26 Dartagnan rakstīja:
GS ir tuurists, ideaals gariem paarbraucieniem, a man gribaas pa celjam izbraukt caur mezhu
googlee atradu tikai vienu super enduro testu kuraa vispaar bija piemineets cruising - dzeks raksta ka ar sho moci varot arii visu dienu braukaat pa celjiem un nenogurt, nu tjipa esot deriigs arii ikdienas lietoshanai... hvz cik tur patiesiibas


Ja es pareizi saprotu tas Super enduro ir taa pati LC8 adventure tikai bez buura un ar mazaaku baaku.


SE ir karbuļi, stāvāka priekšēja dakša un priekšā viens bremžu disks. Gan jau ka vel šis tas


LC8 motori peec buutiibas ir ....950 ar karburatoriem un 990 ir ar sprici.
To SE izlaida ar 950 motoru taapat kaa Super moto vienu gadu, peec tam arii ja nemaldos Super moto bija 990.
Visi LC8 moci peec buutiibas ir ar vienaadu sasiju un motoriem atskjiraas tikai baakas, ritenji, buuri u.c. Taapat kaa Lc4 Adventure duke un supermoto..

[ Šo ziņu laboja UDT, 29 Dec 2009, 00:02:56 ]



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

kurbuls
29. Dec 2009, 08:00#19

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

SE ir cits kompis un jaudas liikne, motors agresiivaakai braukshanai. Pielietojums neskaidrs - bajveidiigie pasaakumi vai vienkaarshi nezheeliigai kapleeshanai pa grantenem.
Parastaa un paaugstinaataa versija atskjiras ar amortizatoru gaajienu un dekoratiivajiem elementiem. Cietiibu amiishiem var paarreguleet nomainot atsperes. Ir bijis zemais (stabilaaks uz celja) un tagad ir augstais (bish nestabilaaks deelj lielaaka amiishu gaajiena, toties nesit priekshu cauri).
Jaudas liikni vislabaak reguleet ar izpuuteejiem. Par maz jaudas nu HVZ - 100zs uz grantenes un ap 200km/h (pats uz grantenes esmu dabuujis 196).
Seedpoziiciju gan pamainiiju uzliekot satabilaizeru un MX stuuri. Tagad sajuuta kaa uz MX mochaun vieglaak braukt kaajaas staavot.
Orgjinaalais veejstikls nav paaraak eerts gariem gabaliem. Uzliku augsto stiklu un paaris reizes ir sanaacis ar kjiveri tajaa iejaaties jaameegjina atcereeties cik taalu masu var paarnest uz priekshu

-----------------
per rectum ad astra

Offline