Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 39 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Africa Twin XRV750

AutorsZiņojums
abbestias
13. May 2019, 08:09#721

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 88

Braucu ar: Honda Africa Twin


13 May 2019, 01:08:23 mexa rakstīja:
Main fuse, iesledz aizdedzi, pamoki pie izjaukta, ja sajutisi kur silst tad buus kontakts

Īsti nesapratu, vai vari lūdzu sīkāk paskaidrot?

Offline

mexa
13. May 2019, 08:12#722

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5804

Braucu ar: VT

Zalaa drosinata ligzdu skaties arii, galvenais drosinatajs, main fuse

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

abbestias
13. May 2019, 08:31#723

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 88

Braucu ar: Honda Africa Twin


13 May 2019, 08:12:46 mexa rakstīja:
Zalaa drosinata ligzdu skaties arii, galvenais drosinatajs, main fuse

Tas bija pirmais, ko apskatījos - viss kārtībā, drošinātājs tīrs, relejs strāvu cauri laiž.

Offline

mexa
13. May 2019, 08:54#724

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5804

Braucu ar: VT

spriegumu varbūt, strāvu diez vai mērīji , enīvei, pēc 30A fjūsa ir spriegums? ja ir->nakamais kjēdē pulkstenis?, tev tāds ir? tas barojas vislaik, ja nedeg, baudi viņa drošekli, ja tur pret akumulatora - klemmi ir 12V, bet pret massu nav, tu jau saprati. citādi nākamais ir aizdedzes slēdzis, kaut ar indikatoru baksti kur pazūd, un kad pazūd ar ieslēgtu aizdedzi ej sākot no akuma-tie mirst arī tā-mēri, viss bumbās, ierubī aizdedzi-0 iekšējais aprāvums...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

abbestias
20. May 2019, 18:56#725

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 88

Braucu ar: Honda Africa Twin


13 May 2019, 08:54:31 mexa rakstīja:
spriegumu varbūt, strāvu diez vai mērīji , enīvei, pēc 30A fjūsa ir spriegums? ja ir->nakamais kjēdē pulkstenis?, tev tāds ir? tas barojas vislaik, ja nedeg, baudi viņa drošekli, ja tur pret akumulatora - klemmi ir 12V, bet pret massu nav, tu jau saprati. citādi nākamais ir aizdedzes slēdzis, kaut ar indikatoru baksti kur pazūd, un kad pazūd ar ieslēgtu aizdedzi ej sākot no akuma-tie mirst arī tā-mēri, viss bumbās, ierubī aizdedzi-0 iekšējais aprāvums...

Tikai informācijai. Problēma atrisināta, bet dīvaina. Vainīgs bija lielais masas vads, kontakts pie motora. No ārpuses viss smuki un stingri, bet atskrūvējot, kontaktvirsma bija pārklājusies ar tādu kā stiklveida pārklājumu - viss notīrīts un dzīvība atgriezusies. Ceru ka šī būs pēdējā ķibele šosezon! Lai visiem forša sezona!

Offline

RVarkals
21. May 2019, 15:26#726

Kopš: 10. Dec 2014

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Africa Twin


16 Apr 2019, 00:25:07 martinss rakstīja:

Paskatījos mailu arhīvā, es pirku no HONDA CBR 600 RR PC40.
Vadus gan štekeros krimpēt vajag nevis lodēt. Transporta līdzekļos, kur daudz vibrāciju, parasti ir tā pieņemts darīt.




UPD:

Paņēmu šādam CBR paredzēto RR. Jaunu, TourMax.
Stators tjipa nav salaidis uz īso nekur, visos dzeltenajos vienāda pretestība.
Jauns YUASA aķis, tagad tukšgaitā rāda 14,2-14,3 tjipa viss bumbās.
Indikators panelī ir, bet laikam voltmetrs būs labāk. Doma uzmakarēt pa virsu kādu CPU fēnu, lai pūš to RR kad šim karsti paliek.

Paldies par ekvivalenta RR norādīšanu. Tas bija ātrāk nekā gaidīt no aizokeānijas Shindengen MOSFET.

Pie viena, varbūt ir vēl kaut kas, ko notestēt, lai var droši justies? Tb, vai skatīties, ko stators dod ārā pie ieslēgta dzinēja vai vēl kāds lādēšanas ķēdes tests kam iziet cauri, lai var mierīgu prātu braukt?

Offline

valdis_lv
22. May 2019, 08:23#727

Kopš: 11. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 21

Braucu ar: PL2 '61 / JU2k '69 / XRV750 RD07 '93

Varbūt kādam āfrikānim uz nagliņas stāv lieki priekšējie bremžu diski? Vajag meža komplektam, atlīdzību sarunāsim.

Offline

martinss
22. May 2019, 09:45#728

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3020

Braucu ar: QWERTY...

Voltmetru, ja ir iespēja, protams, ir labāk uzlikt, uzreiz redzi kas notiek.

Ventilatoru iesaku uzlikt kopā ar kādu termokontroli, gan jau tagad ir kas gatavs, kam var vienkārši palaist cauri barošanu uz ventilatoru un tas ieslēgs to kad temperatūra būs virs noteikta lieluma uz regulatora korpusa.
Ventilatoru pameklē slēgtajiem gultņiem vai vismaz gultņiem, parastie uz buksītēm (klusāki, kam uz moča nav nozīmes) tur ilgi nedzīvos.

Ja pretestība vienāda visos tinumos un nav pilnīga nulle, gan jau būs ok un var nesatraukties. Pat nevaru iedomāties, ko tur vēl speciāli tinumos pārbaudīt. Ja būs voltmetrs, pats redzēsi kā viss strādā zem slodzes utt.

Ja ir ar ko, izolācijas pretestību var pārbaudīt.

Profilaksei var iziet cauri visiem štekeriem un notīrīt to kontaktus ar speciāli tam domātajiem pūšamajiem līdzekļiem. Un masas vada kontaktu uz motoru pārbaudīt, notīrīt, sasmērēt (ir speciāli līdzekļim šim mērķim, es izmantoju to, kurš akumulatoru klemmēm domāts).

Tas CBR orģinālais relejs jau ari ir Shindengen MOSFET, pirku tepat Vācijas ebay... Man liekas, ka pat jaudīgāks nekā orģinālais Transalpa, jau neatceros detaļās...


21 May 2019, 15:26:23 RVarkals rakstīja:

UPD:

Paņēmu šādam CBR paredzēto RR. Jaunu, TourMax.
Stators tjipa nav salaidis uz īso nekur, visos dzeltenajos vienāda pretestība.
Jauns YUASA aķis, tagad tukšgaitā rāda 14,2-14,3 tjipa viss bumbās.
Indikators panelī ir, bet laikam voltmetrs būs labāk. Doma uzmakarēt pa virsu kādu CPU fēnu, lai pūš to RR kad šim karsti paliek.

Paldies par ekvivalenta RR norādīšanu. Tas bija ātrāk nekā gaidīt no aizokeānijas Shindengen MOSFET.

Pie viena, varbūt ir vēl kaut kas, ko notestēt, lai var droši justies? Tb, vai skatīties, ko stators dod ārā pie ieslēgta dzinēja vai vēl kāds lādēšanas ķēdes tests kam iziet cauri, lai var mierīgu prātu braukt?

[ Šo ziņu laboja martinss, 22 May 2019, 09:55:35 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Top.LV