Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Kawasaki KLE 500

AutorsZiņojums
Reyss
03. Apr 2010, 13:48#1

Kopš: 03. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: kawasaki KLE 500

Tā kā tuvojas vasaras sezona un var jau braukt ar moci tad radās vajadzī'ba uztaisīt šo topiku


Mocītis ir kavasaki KLE 500.... 1991 gada.. Priekš pirmā moča lai apgūtu iemānas ir OK, protams ka ar skaudību noskatos uz daudziem citiem močiem... bet tos ar laiku

Pirmais jautājums- problēma tāda ka pēc karbūža tīrīšanas (abus izjaucu, visas sprauslas iztīriju, kanālus iztīŗiju, nomainiju adatiņas (kawasaki centrā pa 21ls gabalā) , nomainiju sveces, un atguvu to ka viņš labi lec un ir laba tukšgaida un nestaigā apgriezieni... un pie 4K apgriezieni pieslēdzās ķip "VTEC" :-D .... BET problēma tāda ka apgriezieni nejiet līdz galam, līdz ar to MAX ātrums ir 125km/h un tad kad tos saniedz bet dod vēl ručkā tad viņš nepaātrinās bet tā mazliet līgani uzņem pa 2km/h ātrumu un momentāli zaudē un tā vislaiku, kā brauc lēnāk respektīvi apgriezieni zemāki tā viss ok ....

ja kaut ko nesapratāt tad droši rakstat un pacentīšos paskaidrot


-----------------
www.laumas.lv
auto/moto aplīmēšana

Offline

Edijs
03. Apr 2010, 15:12#2

Kopš: 19. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: BMW F800Gs

Ja nomainīji adatas, dīzes....varbūt vienkārši pietrūkst gaisa, par liesu degmaisījums...tas tā...varbūtība.

Offline

Archy96
03. Apr 2010, 15:46#3

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Apr 2010, 13:48:34 Reyss rakstīja:
Tā kā tuvojas vasaras sezona un var jau braukt ar moci tad radās vajadzī'ba uztaisīt šo topiku


Mocītis ir kavasaki KLE 500.... 1991 gada.. Priekš pirmā moča lai apgūtu iemānas ir OK, protams ka ar skaudību noskatos uz daudziem citiem močiem... bet tos ar laiku

Pirmais jautājums- problēma tāda ka pēc karbūža tīrīšanas (abus izjaucu, visas sprauslas iztīriju, kanālus iztīŗiju, nomainiju adatiņas (kawasaki centrā pa 21ls gabalā) , nomainiju sveces, un atguvu to ka viņš labi lec un ir laba tukšgaida un nestaigā apgriezieni... un pie 4K apgriezieni pieslēdzās ķip "VTEC" :-D .... BET problēma tāda ka apgriezieni nejiet līdz galam, līdz ar to MAX ātrums ir 125km/h un tad kad tos saniedz bet dod vēl ručkā tad viņš nepaātrinās bet tā mazliet līgani uzņem pa 2km/h ātrumu un momentāli zaudē un tā vislaiku, kā brauc lēnāk respektīvi apgriezieni zemāki tā viss ok ....

ja kaut ko nesapratāt tad droši rakstat un pacentīšos paskaidrot


Pirmkārt Tu apskaties vai neesi dīzes vietām sajaucis nejauši, man reiz tā gadījās un līdzīgi simptomi bija, bet tas ir gadījumā, ja dīzēm vītnes vienādas un tās nav "muļķu drošas", variants Nr,2 - kaut kur gaisu pa daudz rauj klāt, skaties hamutus, gaisa filtru utt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Reyss
03. Apr 2010, 16:56#4

Kopš: 03. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: kawasaki KLE 500


03 Apr 2010, 15:46:02 Archy96 rakstīja:

03 Apr 2010, 13:48:34 Reyss rakstīja:
Tā kā tuvojas vasaras sezona un var jau braukt ar moci tad radās vajadzī'ba uztaisīt šo topiku


Mocītis ir kavasaki KLE 500.... 1991 gada.. Priekš pirmā moča lai apgūtu iemānas ir OK, protams ka ar skaudību noskatos uz daudziem citiem močiem... bet tos ar laiku

Pirmais jautājums- problēma tāda ka pēc karbūža tīrīšanas (abus izjaucu, visas sprauslas iztīriju, kanālus iztīŗiju, nomainiju adatiņas (kawasaki centrā pa 21ls gabalā) , nomainiju sveces, un atguvu to ka viņš labi lec un ir laba tukšgaida un nestaigā apgriezieni... un pie 4K apgriezieni pieslēdzās ķip "VTEC" :-D .... BET problēma tāda ka apgriezieni nejiet līdz galam, līdz ar to MAX ātrums ir 125km/h un tad kad tos saniedz bet dod vēl ručkā tad viņš nepaātrinās bet tā mazliet līgani uzņem pa 2km/h ātrumu un momentāli zaudē un tā vislaiku, kā brauc lēnāk respektīvi apgriezieni zemāki tā viss ok ....

ja kaut ko nesapratāt tad droši rakstat un pacentīšos paskaidrot


Pirmkārt Tu apskaties vai neesi dīzes vietām sajaucis nejauši, man reiz tā gadījās un līdzīgi simptomi bija, bet tas ir gadījumā, ja dīzēm vītnes vienādas un tās nav "muļķu drošas", variants Nr,2 - kaut kur gaisu pa daudz rauj klāt, skaties hamutus, gaisa filtru utt.


hmm pa diizeem japadoma

par gaisu vareetu buut diezgan ticami..

es pats taa ka lieku variantu uz vakumniekiem... ko Jus domajat par to?

-----------------
www.laumas.lv
auto/moto aplīmēšana

Offline

Archy96
03. Apr 2010, 16:58#5

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Apr 2010, 16:56:42 Reyss rakstīja:

03 Apr 2010, 15:46:02 Archy96 rakstīja:

03 Apr 2010, 13:48:34 Reyss rakstīja:
Tā kā tuvojas vasaras sezona un var jau braukt ar moci tad radās vajadzī'ba uztaisīt šo topiku


Mocītis ir kavasaki KLE 500.... 1991 gada.. Priekš pirmā moča lai apgūtu iemānas ir OK, protams ka ar skaudību noskatos uz daudziem citiem močiem... bet tos ar laiku

Pirmais jautājums- problēma tāda ka pēc karbūža tīrīšanas (abus izjaucu, visas sprauslas iztīriju, kanālus iztīŗiju, nomainiju adatiņas (kawasaki centrā pa 21ls gabalā) , nomainiju sveces, un atguvu to ka viņš labi lec un ir laba tukšgaida un nestaigā apgriezieni... un pie 4K apgriezieni pieslēdzās ķip "VTEC" :-D .... BET problēma tāda ka apgriezieni nejiet līdz galam, līdz ar to MAX ātrums ir 125km/h un tad kad tos saniedz bet dod vēl ručkā tad viņš nepaātrinās bet tā mazliet līgani uzņem pa 2km/h ātrumu un momentāli zaudē un tā vislaiku, kā brauc lēnāk respektīvi apgriezieni zemāki tā viss ok ....

ja kaut ko nesapratāt tad droši rakstat un pacentīšos paskaidrot


Pirmkārt Tu apskaties vai neesi dīzes vietām sajaucis nejauši, man reiz tā gadījās un līdzīgi simptomi bija, bet tas ir gadījumā, ja dīzēm vītnes vienādas un tās nav "muļķu drošas", variants Nr,2 - kaut kur gaisu pa daudz rauj klāt, skaties hamutus, gaisa filtru utt.


hmm pa diizeem japadoma

par gaisu vareetu buut diezgan ticami..

es pats taa ka lieku variantu uz vakumniekiem... ko Jus domajat par to?

Vakuumnieki? Šaubos, ja vien ir pareizi salikti

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Dartagnan
03. Apr 2010, 21:00#6

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Vakumnieki tie nebūs, drīzāk jau jāregulē adatas un maisījums kā arī jāsinhronizē! Maisījumu regulējošās skrūves ieskrūvēji kā bija? Adatām ir viena uzstādīšanas pozīcija? Ja viena tad varbūt zem adatām bija šaibiņas?
Kautgan pēc adatu un dīžu maiņas viss ir jāpārregulē jebkurā gadījumā, un ja sūktu gaisu tad pirmkārt ne viņš normāli lektu ne arī tukšgaitu normāli turētu!

-----------------

Offline

androns
03. Apr 2010, 23:05#7

Kopš: 31. Jan 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 9

Braucu ar:


03 Apr 2010, 15:12:49 Edijs rakstīja:
Ja nomainīji adatas, dīzes....varbūt vienkārši pietrūkst gaisa, par liesu degmaisījums...tas tā...varbūtība.

A varbūt tieši pa treknu degmaisījums un vnk pārlej,ka dod ručkā,tā ar var būt.man tā bija ar divtakteri.

Offline

ieinteresetais
03. Apr 2010, 23:09#8

Kopš: 18. Nov 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 105

Braucu ar: Husqvarna Te 450

Apst ies gaisa filtru (jocīgs padoms, bet kas zin?)

-----------------
Bezceļš ievelk!

Offline

Reyss
09. Jul 2010, 08:24#9

Kopš: 03. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: kawasaki KLE 500

problema tika atrisinata, izradas ka viena no karbuziem ir jabut resnakai sprauslai nekaaa otraa BET katalogos un uz sprauslam ir vienadi KODI :O

Vajadzigs padoms par- ko lai izdara ar degvielas kraninu? tas klas pie bakas skruvejas, man vins ir izdilis un membrana ir pipec un lidz ar to tagad tek...

Un kur iesakat pirkt riepas un apgerbu?
un kads nepardod bremzu un sajugu hebeli?

-----------------
www.laumas.lv
auto/moto aplīmēšana

Offline

eds
09. Jul 2010, 09:19#10

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

bremžu hēbelis arī interesē.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

deMarco
09. Jul 2010, 10:40#11

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Šodien/rīt sūtīšu štelles no Louis (www.louis.de) Tur, manuprāt ir arī blīvīšu komplekti krāniņiem, kā arī sajūga un bremžu hēbeļi. Ja kas, vari piemesties pasūtījumam. Ja kas, PM


09 Jul 2010, 08:24:22 Reyss rakstīja:
problema tika atrisinata, izradas ka viena no karbuziem ir jabut resnakai sprauslai nekaaa otraa BET katalogos un uz sprauslam ir vienadi KODI :O

Vajadzigs padoms par- ko lai izdara ar degvielas kraninu? tas klas pie bakas skruvejas, man vins ir izdilis un membrana ir pipec un lidz ar to tagad tek...

Un kur iesakat pirkt riepas un apgerbu?
un kads nepardod bremzu un sajugu hebeli?


-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Superyder
09. Jul 2010, 10:44#12

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


09 Jul 2010, 08:24:22 Reyss rakstīja:
problema tika atrisinata, izradas ka viena no karbuziem ir jabut resnakai sprauslai nekaaa otraa BET katalogos un uz sprauslam ir vienadi KODI :O

Vajadzigs padoms par- ko lai izdara ar degvielas kraninu? tas klas pie bakas skruvejas, man vins ir izdilis un membrana ir pipec un lidz ar to tagad tek...

Un kur iesakat pirkt riepas un apgerbu?
un kads nepardod bremzu un sajugu hebeli?

Serģī man iedeva no KLX/KLR 650 pa 7ls abus hēbeļus. Moš der? Apģērbu arī var turpat, kā arī kawā, hondā, favorītā..

Offline

Reyss
15. Jul 2010, 09:11#13

Kopš: 03. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: kawasaki KLE 500

hēbeļus nopikru serģī, sajūga pa 5ls un bremžu pa 8ls iedeva pēc kataloga BET ja kāds pērk tad 1991gada kle500 viņi ir divi veidi, kapēc _VINI NEZIN

-----------------
www.laumas.lv
auto/moto aplīmēšana

Offline