Gajiens trosei ir tads ka to noteica razotajs, jeb to nosaka droseles "pusspoles" vai kaa to nosaukt. Jeb pa lielam diametrs/speka plecs, kas parvers rotejosu kustibu taisnaa, tobish otradi shai gadijuma, velk ta trose/s. Ja centralo diegu mes pagarinam, tad iegustam apalu neko, tikai lufti gaajienaa, vai otradi. Asaaka gaaze bus no lielaka diametra, un otradi. Dazhaam ruckam iet komplekti mainjai. Noperc oxford un liec uz savas ruckas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Jā, paldies. tieši to gribēju teikt, ka lielāks diamtetrs taisa asāku ručku.
Nav ne jausmas kā jābūt oriģināli, taču ručka kas bija nopērkot moci bija gud. tagad šim ir mazāks diametrs. to ieliktni jau var mainīt, taču jāatrod atbilstošs.
Kā jau teicu. Cena pret visiem brendiem, vēl ņemot vērā cik vajadzība to izmantot. meeh
sliktākā gadījumā, ja neko nesadomāšu pa pilsētu būšu mierīgāks.
tas ieliknis maksā ap 10 eur, ir versijas ar trīs uzgaļiem dažādiem kur stiprinās troses. PAr ko ir stāsts? Kāda vēl 3d printēšana? Paņem veco līdzi un veikalā salīdzini. Tieši tā, vajadzīgs cits diametrs sēžai.
[ Šo ziņu laboja Naits, 31 Oct 2020, 08:11:20 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv
Nu principā ručku diametri ir standartaun stūres diametri ar. Pamatā(noapaļojot) ir 22mm un collīgās stūres25,4 mm. par ķīnas mēslu standartu gan nezinu Mazliet nesaprotu, jo man parasti gribas uzlikt labāko ko varu uz savu moča, un ne vienmēr tas ir dārgākais, un parasti tie ir zināmi ražotāji, kas automātiski nesagādā vesalu kaudzi nevajadzīgu problēmu, kā nederošas ručkas, vibrējoši stikli un citas muļķības. bet ne par to šobrīd diskusija
[ Šo ziņu laboja Naits, 31 Oct 2020, 20:11:54 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv
Sorī, ka iespējams nepareizā tēma.
Es te tagad dzeru visīti un domāju.
Pirmo moci iesakat ar ABS vai var bez?
ss.lv sākot no 3700 EUR apmēram ir ar ja skatos no 600 cm2.
Bet var arī lētāk dabūt bez ABS.
Es mūsdienās nepirktu bez abs. Ikdienas braucējam nav iespējams attīstīt bremzēšanas instinktu labāku kā nostrādā abs. Kritieni, avārijas dēļ nobloķēta riteņa bija vieni no statistiski izplatītākajiem kritienu cēloņiem. Ne vien ekstremālas bremzēšanas gadās salīdzinoši bieži, bet pat šķietami nevainīgā situācijā var nomaukties...uz asfalta neplānoti kāda grants vai ūdens vai tikko jauna zebra uzkrāsota slīd kā pa ledu. Tāpēc jau abs ieviesa kā obligātu jaunajiem močiem eiropā.
Atkarīgs no tā, cik ļoti plāno pirmo moci apbružāt
Varat mani ar krāniem nomētāt - neapvainošos , bet, spriežot pēc savas, puikas un vēl dažu paziņu pieredzes, var arī bez. Nespied bremzes ar pilnu ķetnu, bet sataustu ar cik pirkstiem spiežot vari nobloķēt ratu. No šī atskaites punkta arī vadies uz dažādiem segumiem. Mācies saprast moci. Protams abs atvieglo dzīvi un ir drošāk, jo uz ceļa gadās visādi.
tā ir tieta, kura vienā dienā var izglābt. paralēles var vilkt arī ar labu ekipu ar aizsargiem. ikdienā daudzi jau ir atteikušies no striktiem drošibas pasākumiem, un spēlē loterejā ar krietnu mazāku labo ložu skaitu, nekā braucēji ar visu augstākminēto
[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 01 Nov 2020, 10:40:47 ]
01 Nov 2020, 08:07:07 booo_kat rakstīja:
Ir forši, ja ABS ir, bet, ja domā līdzi un bremžu sviras neuztver kā podziņas ar diviem stāvokļiem on/off, var bez viņa iztikt.
Viss pareizi, bet tā diemžēl ir tikai teorija. Pirms gadiem 10 ripināju garām trolejbusam, kad gar tā priekšgalu izpeldēja gājējs un mierīgi šķērsoja ielu. Jo tai brīdī, kad ir ekstrēmā bremzēšana, visa teorija aiziet pa pieskari, un tava roka sagrābj pilnu plaukstu ar bremzi. Vēl tagad labi atceros, kā moto slīdēja ar nobloķētiem ratiem pa slapjo asfaltu - bet tā kā bija taisnvirziena kustība un ātrums ap 30, tikām cauri bez kontakta un sazemējuma, ar izbīli. Kopš tās reizes visi nākamie moto tikai ar ABS. Un ja kāds cenšas ieskaidrot, ka bez tā ielas satiksmē var iztikt - neklausiet
Es tak teicu, ka ir forši ja ABS ir. Nenoliedzu noderīgumu, tomēr ir pietiekami daudz interesanti mo, kam tāda lieta nav un tikai tāpēc viņus izslēgt no izvēles, es nez.
Esmu sazemējies uz slapja asfalta, tiesa gan ar Ižu, tikai tāpēc ka barabana bremze aizmugurē mēdz sabloķēties ceļa nelīdzenuma dēļ. Pats vainīgs, nav ko aizmugures bremzi tirināt, jātrennē roka un cītīgi jāspiež priekšējā
Kaa reiz teica kaads blogeris kiveree, jabrauc taa ka vari paredzet problemas, ja tev prieksa peksnji izlec aiz autobusa cilveeks, sori, par tuvu biji. Ja brauc pa galveno arpus apdzivotas, un no krumiem 100kmh liela atruma ignorejot tevi mauc virsuu alkobraalis, tad te jau var strideties. Es neesmu to sistemu cienitajs nemaz. Ir lietas kas palidz braukt, bet tas automatiski aizmidzina reakciju un velmi reagjeet. Cik man reizu blokejas purns, tik reizu es biju aizdomajies, vai likuma uzbraucis akmenjiem. Visur parverteju savas spejas. Kur patiesam nebiju vainigs ne grama-nezinu. Par avarija kad izbrauca saanis auto-es vareju verst lielaku aizdomu tam auto, bet uzticejos, ka apstasies pirms krusrojuma, talak jau bremzu mazspeja uz ussr tehnikas, ar baiku butu sliktakaja gadijuma tik apgazies, jo bija laiks pat izveleties trajektoriju... meginajums aiziet pa skarosho nevis taisni maukt iekshaa. Kad paliek 7 metri darbiibai ar reakciju tas jau ir nelabojami, vaina- brauksanas vektora izvele. Pec avarijas man paradijas maanija petit jau gandriz izbrauktu krustojumu. ABS nedrikst uzticet savu prasmi!
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Par ABS uz moča. Ir bijuši tādi. Pāris reizes ir, iespējams, palīdzējuši. Bet ir arī piemērs, kad ar ABS būtu uzbraucis drosmīgam gājējam lietus laikā. ABS-a nebija un ar sabloķētu priekšējo riteni tomēr apstājos pie gājēja bikšu staras.
P.S.Un, ja baigi pierod, bet nenostrādā, tad sanāk ziepes. Savām acīm redzēts kūlenis vienā no mācību laukumiem.
01 Nov 2020, 21:43:53 maniac rakstīja:
Bet ir arī piemērs, kad ar ABS būtu uzbraucis drosmīgam gājējam lietus laikā. ABS-a nebija un ar sabloķētu priekšējo riteni tomēr apstājos pie gājēja bikšu staras.
Apsveicu, būsi pirmais motovadītājs vēsturē, kas uzvarējis fizikas likumus
rekur diezgan uzskatāms salīdzinājums, kā bremzēšanas brīdī uzvedas moto ar/bez ABS:
mannuprāt, lielākais ieguvums no ABS ir tāds, ka tas palīdz izvairīties no muļķīgām kļūdām, it īpaši motobraucēja 'karjeras' sākumposmā.
Tu NEVARI pēc definīcijas paredzet visas potenciālās problēmas satiksmē! Nu kaut vai lietus laikā eļļaināku pleķīti uz ielas diezvai redzēsi... Vēl dažas dienas atpakaļ pats ar velo tā teju nolikos pa lietu braukdams.
Ja tagad pats pirktu citu moci, neskatoties uz relatīvi palielu stāžu un uzmanīgu braukšanas stilu, arī ņemtu tikai ar ABS.
01 Nov 2020, 21:27:22 mexa rakstīja:
Kaa reiz teica kaads blogeris kiveree, jabrauc taa ka vari paredzet problemas, ja tev prieksa peksnji izlec aiz autobusa cilveeks, sori, par tuvu biji. Ja brauc pa galveno arpus apdzivotas, un no krumiem 100kmh liela atruma ignorejot tevi mauc virsuu alkobraalis, tad te jau var strideties. Es neesmu to sistemu cienitajs nemaz. Ir lietas kas palidz braukt, bet tas automatiski aizmidzina reakciju un velmi reagjeet. Cik man reizu blokejas purns, tik reizu es biju aizdomajies, vai likuma uzbraucis akmenjiem. Visur parverteju savas spejas. Kur patiesam nebiju vainigs ne grama-nezinu. Par avarija kad izbrauca saanis auto-es vareju verst lielaku aizdomu tam auto, bet uzticejos, ka apstasies pirms krusrojuma, talak jau bremzu mazspeja uz ussr tehnikas, ar baiku butu sliktakaja gadijuma tik apgazies, jo bija laiks pat izveleties trajektoriju... meginajums aiziet pa skarosho nevis taisni maukt iekshaa. Kad paliek 7 metri darbiibai ar reakciju tas jau ir nelabojami, vaina- brauksanas vektora izvele. Pec avarijas man paradijas maanija petit jau gandriz izbrauktu krustojumu. ABS nedrikst uzticet savu prasmi!
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.