Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: Yamaha XJ600 Diversi

AutorsZiņojums
suslliks
08. Jun 2010, 22:11#1

Kopš: 08. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Kawasaki ZX-6R

Varētu kautko pastāstīt par šo mocīti? cena ir zema tadēļ vieš šaubas kvalitate...ka ir ar pirmajiem modeļiem?
un kā ar 900cm versiju ?

Offline

erce
09. Jun 2010, 15:13#2

Kopš: 01. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: yamaha R6 ,XT350

labs mocits,cik braucu nav nekadu sudzibu un nav bijusi vajadzigi nekadi lieli ieguldijumi,ellu laika nomani ar filtriem un brauc talak,iet labi pietikosi,pats tagad tirgoju xj diversiju 600 gribas kaut ko citu.

Offline

partijnieks
09. Jun 2010, 16:48#3

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

Cena zema tapē, ka mocis vienkāršs kā cirvis, līdz ar to uzicams gana, bet nestilīgs, mazjaudīgs citiem vārdiem nemoderns ( protams, ja tu nerunā par visjaunāko modeli). 900 kubīgais ir labs ar to, ka tam ir kardāns ( tīri manas domas ) ērta sēdpozīcija un mazprasīgs pret īpašnieku. Ja nav daudz jāmīcās pa pilsētu, tad ideāls ikdienas braucamais, ar kuru vajadzības gadījumā var arī aizbraukt garākā tūrē, kam principā viņš arī ir paredzēts. Pac divas sezonas ar tādu nobraucu no agra pavasara līdz pirmajam ledum. Traucēja dzīvot palielais svars ( ap 250 ) un izteikti mīkstā priekšējā dakša, kurai pat biezāka eļļa nepalīdzēja. Visādi citādi liekas galvassāpes nesagādāja.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

drago
11. Jun 2012, 19:27#4

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .

kaads i peetiijis, kaa subj izskataas pa izlaiduma gadiem?
itkaa liidz 91 gadam jamie naaca ar 73 zs un 6aatrumu kaarbu, peecaak 55 zs un 5pak kaarbu, t b peec ttx izskataas mazmaz suudiigaaki bij kljuvushi?
varbuut ir kopeeji kautkas par sho modeli, ko pastaastiit un so?

-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

tipin6
11. Jun 2012, 20:07#5

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


11 Jun 2012, 19:27:14 drago rakstīja:
kaads i peetiijis, kaa subj izskataas pa izlaiduma gadiem?
itkaa liidz 91 gadam jamie naaca ar 73 zs un 6aatrumu kaarbu, peecaak 55 zs un 5pak kaarbu, t b peec ttx izskataas mazmaz suudiigaaki bij kljuvushi?
varbuut ir kopeeji kautkas par sho modeli, ko pastaastiit un so?

jā ir tāda lieta, es pat nezinu kāpēc.. Man pašam 84gada xj 600 un ar tiem 73 zirgiem, bet kāpēc tāda jaudas deforsācija uz jaunākiem modeļiem to man arī gribētos zināt

Offline

partijnieks
11. Jun 2012, 20:39#6

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

Nu ar tiem 55 zs tu peregnul, tas varbūt 400niekam. Bet jā, no 91 gada, laikam, respektīvi pārtopot par diversiju, xj palika švakāki. Dzinēju pārbūvēja.. kapē - nezinu , bet dabā, ja noliek blakus, tad šaubos vai to atšķirību jūt. Pieļauju, ka jaudu upurēja ekonomijas vārdā.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

krustinsh
11. Jun 2012, 20:57#7

Kopš: 15. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 375

Braucu ar: šmirģeli

ja te ir diversiju tema,varbut kadam ir diversijas melnais kvadratainais spogulis labas rokas puse???


Kopuma par diversiju man ir 96gada 600cm3 jau 2.5 sezonas nekadu sudzibu ja nu vienigi dazkart izjut jaudas trukumu salidinajuma kaut vai ar fazeriti 600cm3 jo tie zirgi ir daudz mazak...

Offline

drago
11. Jun 2012, 21:51#8

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .


11 Jun 2012, 20:39:31 partijnieks rakstīja:
Nu ar tiem 55 zs tu peregnul, tas varbūt 400niekam. Bet jā, no 91 gada, laikam, respektīvi pārtopot par diversiju, xj palika švakāki. Dzinēju pārbūvēja.. kapē - nezinu , bet dabā, ja noliek blakus, tad šaubos vai to atšķirību jūt. Pieļauju, ka jaudu upurēja ekonomijas vārdā.

nee, nu lab, 61 zs, bet nu taapat.
itkaa neko par to, ka jaunais xj600 buutu pulka ekonomiskaaks par veco, neesmu lasiijis nekur.
kaapeec jaudu noseedinaaja - peec rakstiitaa spriezhot, lai jaudas liikne ir laidenaaka. liidziigi kaa iz jupiter 5 pret jupiter4 - itkaa max jauda mazaaka, bet liikne leezenaaka, un pietiekoshaas jaudas diapazons plashaaks. like as f1 motors pret kkaadu 5l v8 amerikaani - tas amerikaanis kaa parovozs vel praktiski no tuksgaitas liidz saviem max apgriezieniem, a f1 reaali kkaadu jaudu dod ljoti shauraa apgr diapazonaa.
bet nu 600cc arii 73 zs versijaa itkaa arii mazos apgriezienos ir tiiri braucams, toties ja saakt "griezt", 73 zs versija, man skiet, juutami dinamiskaaka buus + pa vienu paarnesumu vairaak...
kaads nav abas taas versijas testeejis vai so? vislabaak buutu palasiit iespaidus no kaada, kas vareeja saanu pie saana saliidzinaat - taa buutu visobjektiivaakaa un veertiigaakaa info, imho.
man patlaban skiet, ka versija "liidz 91" i labaaka, a peec tam razotaajs izdomaaja, ka var saakt ieekonomeet uz mocha pashizmaksu...?

-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

tipin6
11. Jun 2012, 22:36#9

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


11 Jun 2012, 20:39:31 partijnieks rakstīja:
Nu ar tiem 55 zs tu peregnul, tas varbūt 400niekam. Bet jā, no 91 gada, laikam, respektīvi pārtopot par diversiju, xj palika švakāki. Dzinēju pārbūvēja.. kapē - nezinu , bet dabā, ja noliek blakus, tad šaubos vai to atšķirību jūt. Pieļauju, ka jaudu upurēja ekonomijas vārdā.


Nē nē tā arī tas ir jauda xj 600 svārstās no 50 līdz tiem 73 zirgiem. Un ātrums arī piem stockā visos forumos tam ar 73 zs max 198 km/h... bet tam ar tiem ~50 max 177. Vispār varētu šitādu testu uztaisīt es labprāt piedalītos. Un arī no dažiem xj 600 diversiju braucējiem dzirdēts ka mocis neejot, ķipa pat uz vietas nevar burnout uztaisīt A man personīgi vienīgais kas nepatīk, ka līkumos nevar super zemu ierakstīties, nav jau tam arī domāts lai pa trasēm vālētu uz touringu pusi tomēr, bet tomēr.... takā gotiņa bet es arī katru sezonu paeksperimentēju ar riepu izmēriem... stockā priekšā nāca 90/90 r18 (tgd stāv 100/90) un aizmugurē stockā 110/90 18, arī uzliku pa izmēru lielāku 120/90... ir vēl štuks paeksperimentēt un uzlikt 130/70 nu tā lai tīri pa šoseju manevrēt labāk varētu

Offline

drago
11. Jun 2012, 22:46#10

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .


11 Jun 2012, 22:36:46 tipin6 rakstīja:

11 Jun 2012, 20:39:31 partijnieks rakstīja:
Nu ar tiem 55 zs tu peregnul, tas varbūt 400niekam. Bet jā, no 91 gada, laikam, respektīvi pārtopot par diversiju, xj palika švakāki. Dzinēju pārbūvēja.. kapē - nezinu , bet dabā, ja noliek blakus, tad šaubos vai to atšķirību jūt. Pieļauju, ka jaudu upurēja ekonomijas vārdā.


Nē nē tā arī tas ir jauda xj 600 svārstās no 50 līdz tiem 73 zirgiem. Un ātrums arī piem stockā visos forumos tam ar 73 zs max 198 km/h... bet tam ar tiem ~50 max 177. Vispār varētu šitādu testu uztaisīt es labprāt piedalītos. Un arī no dažiem xj 600 diversiju braucējiem dzirdēts ka mocis neejot, ķipa pat uz vietas nevar burnout uztaisīt A man personīgi vienīgais kas nepatīk, ka līkumos nevar super zemu ierakstīties, nav jau tam arī domāts lai pa trasēm vālētu uz touringu pusi tomēr, bet tomēr.... takā gotiņa bet es arī katru sezonu paeksperimentēju ar riepu izmēriem... stockā priekšā nāca 90/90 r18 (tgd stāv 100/90) un aizmugurē stockā 110/90 18, arī uzliku pa izmēru lielāku 120/90... ir vēl štuks paeksperimentēt un uzlikt 130/70 nu tā lai tīri pa šoseju manevrēt labāk varētu

cik ir lasiits - paaraak platas riepas esot miinuss manevreetspeejai vai braukshanai pagriezienos - kkas taads.
par "galiigi neejot" - tas tomeer i baigi subjektiivi. kaadam jawa iet, kaadam hayabusa neiet....
cik nu es ar 91 gada xj600 peec tranziita esmu mazmaz pabraucis - celj no vietas jams kaa rakete. liidz galam rucku atrkutiit uzreiz bail, kaut i siikais apgalvo ka single rider gadiijumaa tiiri ar gaazi jams priekshu gaisaa neceljot.
par superzemu ieraksiishanos - ar neizprotu. mocis diezganm augsts, kaapslji un so elementi ar sameeraa augsti - guldiishanas lenkis var buut ljoti liels, manaa skatiijumaa.
btw, te viens mazs apskats vecajam modelim:

http://biker.kiev.ua/my_bike/yamaha-xj600

[ Šo ziņu laboja drago, 11 Jun 2012, 22:47:44 ]



-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

tipin6
11. Jun 2012, 23:03#11

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


11 Jun 2012, 22:46:29 drago rakstīja:

11 Jun 2012, 22:36:46 tipin6 rakstīja:

11 Jun 2012, 20:39:31 partijnieks rakstīja:
Nu ar tiem 55 zs tu peregnul, tas varbūt 400niekam. Bet jā, no 91 gada, laikam, respektīvi pārtopot par diversiju, xj palika švakāki. Dzinēju pārbūvēja.. kapē - nezinu , bet dabā, ja noliek blakus, tad šaubos vai to atšķirību jūt. Pieļauju, ka jaudu upurēja ekonomijas vārdā.


Nē nē tā arī tas ir jauda xj 600 svārstās no 50 līdz tiem 73 zirgiem. Un ātrums arī piem stockā visos forumos tam ar 73 zs max 198 km/h... bet tam ar tiem ~50 max 177. Vispār varētu šitādu testu uztaisīt es labprāt piedalītos. Un arī no dažiem xj 600 diversiju braucējiem dzirdēts ka mocis neejot, ķipa pat uz vietas nevar burnout uztaisīt A man personīgi vienīgais kas nepatīk, ka līkumos nevar super zemu ierakstīties, nav jau tam arī domāts lai pa trasēm vālētu uz touringu pusi tomēr, bet tomēr.... takā gotiņa bet es arī katru sezonu paeksperimentēju ar riepu izmēriem... stockā priekšā nāca 90/90 r18 (tgd stāv 100/90) un aizmugurē stockā 110/90 18, arī uzliku pa izmēru lielāku 120/90... ir vēl štuks paeksperimentēt un uzlikt 130/70 nu tā lai tīri pa šoseju manevrēt labāk varētu

cik ir lasiits - paaraak platas riepas esot miinuss manevreetspeejai vai braukshanai pagriezienos - kkas taads.
par "galiigi neejot" - tas tomeer i baigi subjektiivi. kaadam jawa iet, kaadam hayabusa neiet....
cik nu es ar 91 gada xj600 peec tranziita esmu mazmaz pabraucis - celj no vietas jams kaa rakete. liidz galam rucku atrkutiit uzreiz bail, kaut i siikais apgalvo ka single rider gadiijumaa tiiri ar gaazi jams priekshu gaisaa neceljot.
par superzemu ieraksiishanos - ar neizprotu. mocis diezganm augsts, kaapslji un so elementi ar sameeraa augsti - guldiishanas lenkis var buut ljoti liels, manaa skatiijumaa.
btw, te viens mazs apskats vecajam modelim:

http://biker.kiev.ua/my_bike/yamaha-xj600


šito tekstu aši lasot ko nozīmē ФРГ
"Модель XJ600 выпускалась в 82-84 годах для ФРГ, в последствии дефорсированная версия XJ600 получила название Diversion и выпускается по сей день (XJ600S, XJ600N), побив многие рекорды долголетия и надежности."

[ Šo ziņu laboja tipin6, 11 Jun 2012, 23:06:30 ]

Offline

partijnieks
11. Jun 2012, 23:06#12

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

Ir dzirdēts viedoklis, ka xj600 neiet nekādā versijā.. tipa mopēds Platāka riepa dod stabilitāti taisnbraukšanai, bet mainot par vienu izmēru ielas braucējs vulgaris šķirbu nejūt. Par sagāzumiem - nu man 900 ķērās zābaku purngali pie zemes, bet tas noteikti dēļ 46 izmēra slēpēm jo nesen uz viadukta uzbrauktuves pat ar endūri biš piestrīķēju.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

partijnieks
11. Jun 2012, 23:07#13

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

FRG - federaļnaja respubļika germaņiji, jeb rietumvācija

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

tipin6
11. Jun 2012, 23:11#14

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


11 Jun 2012, 23:06:29 partijnieks rakstīja:
Ir dzirdēts viedoklis, ka xj600 neiet nekādā versijā.. tipa mopēds Platāka riepa dod stabilitāti taisnbraukšanai, bet mainot par vienu izmēru ielas braucējs vulgaris šķirbu nejūt. Par sagāzumiem - nu man 900 ķērās zābaku purngali pie zemes, bet tas noteikti dēļ 46 izmēra slēpēm jo nesen uz viadukta uzbrauktuves pat ar endūri biš piestrīķēju.

man gan kkā tas pats viens izmērs uzreiz pie sirds labāk gāja

Offline

tipin6
11. Jun 2012, 23:17#15

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

drago:

jā viņš te ne pa jokam ko ir ieguldījis, digitālo spidometru utt... es atkal pa riepām šito vietu neiebraucu kur bija minēts и поменял ее на широчезную Metzeller ME-1 150/70, nu hvz vai tik plata tur tajā dakšā iet vspār iekšā vai tas nav tas

Offline

partijnieks
11. Jun 2012, 23:18#16

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


11 Jun 2012, 23:11:00 tipin6 rakstīja:

11 Jun 2012, 23:06:29 partijnieks rakstīja:
Ir dzirdēts viedoklis, ka xj600 neiet nekādā versijā.. tipa mopēds Platāka riepa dod stabilitāti taisnbraukšanai, bet mainot par vienu izmēru ielas braucējs vulgaris šķirbu nejūt. Par sagāzumiem - nu man 900 ķērās zābaku purngali pie zemes, bet tas noteikti dēļ 46 izmēra slēpēm jo nesen uz viadukta uzbrauktuves pat ar endūri biš piestrīķēju.

man gan kkā tas pats viens izmērs uzreiz pie sirds labāk gāja


Placebo . Noplēsīšu savam pakaļriepu, uzlikšu pareizo izmēru, tad zināšu vai jūt vai nē..

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

tipin6
11. Jun 2012, 23:25#17

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

nu moš placebo moš nē, bet stabils fakts- tā 110/90 galīgi labi tur neizskatās

Offline

krustinsh
12. Jun 2012, 01:48#18

Kopš: 15. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 375

Braucu ar: šmirģeli

nu man aizmugure stav orginalaja versija 130/70 r18 ielikt likuma var labi 42 izmera zabaks ari medz parivet asfaltu bet nu tik zemu loooti reti guldu jo paradas izslidesanas nojautas.viens pazina reiz bij uzlicis 150 platumu teica ka negulas likumos. Izskatas jau diezgan kretiniski ta desina aizmugure,bet razotajs jau ir izrekinajis to optimalo. Biju kur redzejis to pasu 130/70 bet ta riepa izskatijas plataka varbut modelis tads...
par rata rausanu piekritu ka griezot rucku pats rata necelas...palidzejis neesmu miizejsvira piesledzas. pilsetai dinamika ir oki doki dazreiz asums pietrukst. Starp autosiem grozit sturi viegli vot tas ka ruckas ir autosu spogulu augstuma tam piekritu,bet nu lidz sim nevienu neesmu aizkeris aa ne vienu aizkeru tiri lohanulsa toreiz...kopsuma mopeds patik pec savas vienkarsibas un ilgdzivotibas pietrukst jaudas it ipasi ja pirms tam ir bijis kas niknaks

Offline

VATERLAND
12. Jun 2012, 06:50#19

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3021

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


08 Jun 2010, 22:11:27 suslliks rakstīja:
Varētu kautko pastāstīt par šo mocīti? cena ir zema tadēļ vieš šaubas kvalitate...ka ir ar pirmajiem modeļiem?
un kā ar 900cm versiju ?


XJ900F (91.gada)saliidzinot ar Diversiju(XJ900) bija/ir vislabaakais un atrstaadaataakais izstraadaajumiem. priekshrociibas pret XJ600 - nekaadas kkeedes,bet KARDAANS,98Zs.
Paaris miinusi - 5 aatrumi,kas izteikti paraadaas dodot vairaak par 160km/h iekshaa. Beeeet ir dziits ar diviiti, taa kaa tas maita iet.
Ar shosejas riepaam nav veerts dziities uz grunts cella - neturees.

Labas atminnas.nekaadas investiicijas nav prasiijis, vien atskaitot noveerptu spidootrosiiti deell vecuma

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 12 Jun 2012, 06:51:07 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Dartagnan
12. Jun 2012, 08:08#20

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

šosezon jau 10k nobraukti ar `01 xj900s, super mopēds, pa pilsētu nav nemaz tik traki, protams ka ar supermoto pilsētā un zx9r uz trases bija jautrāk ikdienas braukšanai jaudas pilnībā pietiek, degvielas patēriņš 5,1-5,9
ir kādreiz bijis arī `99 xj600s - tikai tās labākās atmiņas, un abas tās diversijas BRAUC RATĀ jo nav nopistas
Lielākā problēma ir tā ka viņas visas ir nobrauktas līdz klinķim, neiet un grab nejēgā

-----------------

Offline